strona 113 z 121
- « poprzednia
- 1 ...
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- nastepna »
-
~Oleksandr / 2020-12-07 16:46
Kurier zwleka nie dostarcza paczki na czas. Nie polecam. -
-
~es / 2020-12-07 14:12
Brak porozumienia z kurierem, nie przyjeżdża na czas.
-
~mateuzscz24142 / 2020-12-07 14:11
nie polecam , zwlekają kurier trzy razy przejeżdza obok domu i nie raczy zostawić paczki, dzownił raz odebrałem nie odzywał się następnie dzwoniłem i nie odebrał -
~Zaginiona / 2020-12-07 13:39
Stanowczo nie polecam tego przewoźnika !!! Skorzystałem z tej firmy tylko dwa razy i za każdym razem były problemy.
Pierwsza paczka dotarła do odbiorcy po czterdziestu dniach natomiast druga przesyłka w ogóle nie dotarła -zaginęła!!!
Zatrudniają złodziei i ludzi nie odpowiedzialnych. Jeszcze raz odradzam!!!ZaletyŻadnychWadyWszystkie możliwe!!! -
~Nat.Łub. / 2020-12-07 10:31
Nie polecam firmy GLS,PONIEWAŻ NIE WYRABIAJĄ SIĘ W TERMINIE,SĄ BARDZO DROGĄ FIRMĄ,SPRAWDZAJĄC I ŚLEDZĄC PACZKĘ NIE WIEM GDZIE ONA JEST,OD 03 .12.2020.NIE MAM ŻADNEJ WIADOMOŚCI GDZIE ZNAJDUJE SIĘ MOJA PACZKA,A DZISIAJ JEST 07.12.2020,DZWONIĄC DO FIRMY PANI NIE DAJE KLIENTOWI DOJŚĆ DO SŁOWA.PORAŻKA .DODAJĘ ŻE PACZKĘ NADAŁAM 30.11.2020. WadyNie odpowiedzialność. -
~krzysztof / 2020-12-07 07:22
Nie polecam danego spedytora!!!!
Paczka miała być odebrana 04-12-2020 kurier nie odebrał,więc kontaktowałem się z infolinią GLS w poniedziałek 07-12-2020 Pani infolinii powiedziała że może dziś odbierze i nie ma w pływu na danych pracowników!
zaproponowała że jeszcze raz można złożyć zlecenie - rozbawiła mnie.
Poprosiłem o numer kuriera w celu realizacji danego zlecenia,a pracownik powiedział że nie posiadają numerów i i skargi w danej sprawie nie może przyjąć.
Zaletynie wywiązanie się z umowy -nie odebranie paczki w wyznaczonym terminieWadybrak możliwości kontaktu z kurierem ,brak możliwości złożenia skargi,nie uprzejma Pani z infolinii brak chęci rozwiązania problemu! -
~Barbara / 2020-12-06 22:48
Najgorsza firma jaka może być . Nigdy więcej juz z niej nie skorzystam , a korzystałam tylko 2 razy . Za pierwszym razem jeszcze w miarę można było zrozumieć acz kolwiek nie do końca , gdyż system pokazywania gdzie jest paczka był zepsuty i nie mogłam śledzić przesyłki , gdy zadzwoniłam do centrum obsługi bardzo nieprzyjemna pani powiedziała ze to moja wina bo powinnam być w domu i kurier nie ma obowiązku do mnie dzwonić . HALLLLLOOOOO system był zepsuty jak zostałam poinformowana , wiec w obowiązku firmy jest w tym przypadku ruszyć dupy i zawiadomić klienta kiedy bedzie paczka dostarczona , LUDZIE TEZ PRACUJĄ I NIE SIEDZĄ W DOMU NA SOFIE !!!! Tak za drugim razem ( koniec listopada 2020 ) firma zgubiła moja paczkę i najgorsze jest to ze nawet nie wiedza jak to sie stało i gdzie ona w ogóle sie znajduje , przez 3 tygodnie nie umieją wyjaśnić sprawy . Jesteście żenujący !!!! Jak można zgubić czyjaś własność , ludzie wam za to płaca a wy gubicie ich rzeczy !!!! Teraz muszę znowu zamówić odbiór paczki od innego kuriera i znowu zapłacić za przesyłkę . Kto mi odda pieniądze za to , ja sie pytam ???? Proponuje zamknąć ta firmę a nie naciągać ludzi na pieniądze .
Gdyby nie to ze trzeba dodać gwiazdkę to bym nawet tej jednej nie dałaZaletyNie ma żadnejWadyWszystko , włącznie z beszczelna obsługa klienta -
~Klient / 2020-12-06 02:57
Firma zatrudnia oszustow i zlodziei !!! Przesylka zaginela !!!Slad zaginal w Bielawie ,chociaz miala status dostarczonej ,nawet dokladnie co do minuty!!!Otrzymalam telefon, gdzie poinformowano mnie o tym ,ze wiedza kto to zrobil !!!! i zadzwonia za kilka dni !!! Oczywiscie to ja musialam zadzwonic!!!
Kryja zlodzieja i nie reaguja !! Powinno sie podjac kroki prawne ,poniewaz za kazda kradziez grozi kara !!! -
-
~Justyna / 2020-12-05 08:43
Kurier podobno był u mnie 3 razy chociaz go wg nie widziałam Pani na infolinię poinformowała mnie ze kurier nie ma obowiązku dzwonienia do klienta i Jak osiedle jest zamknięte dzwonienie do domofony. Dzwonię na infolinię i chociaż jest informacja ze pracuje 8-13 to na infolinię jest informacja ze proszą dzwonić w godzinach pracy. To jest jakiś skandal! Nie polecam! -
~Klient / 2020-12-05 07:48
Nadał produkt mrożony i dostałam zapewnienie że dojdzie na następny dzień. Następnego dnia w systemie śledzenia przesyłki pojawiła się informacja że ją dostarczono co było nieprawdą. Dzwoniłam na numer centrum obsługi klienta GLS dwa dni później, obiecali że wyjaśnią tą sprawę i ktoś się zemną skontaktuje. Nic takiego nie miało miejsca. Dzwoniłam kolejny raz, powiedzieli że już naprawdę się zemną skontaktują na następny dzień. Oczywiście nic takiego nie miało miejsca wiec po 9 dniach(!!! ) od nadania przesyłki znów zadzwoniłam. Dowiedziałam się że kurier wyjaśnia sprawę.
- kobieta która mnie o tym poinformowała była nie uprzejma, nie rzeczowa i w ogóle nie próbowała wyjaśnić mojej sprawy. Na moje wszystkie pytania powtarzała że kurier dopiero wyjechał w trasę i nie ma z nim kontaktu!! W tym samym dniu - czyli 9 dni po nadaniu przesyłki adresat w końcu otrzymał paczkę która oczywiście jako produkt mrożony do niczego się nie nadawała!!! Jestem bardzo niezadowolona z usługi i czasu doręczenia oraz z obsługi i wyjaśnienia sprawy!! Nikt nic nie wyjaśnił, sama się musiałam o dopominać o informacje, udzielane w bardzo nieuprzejmy sposób, nikt nie przeprosił za zaistniałą sytuację!!! BARDZO NIE POLECAM!!!ZaletyŻadnych -
~m / 2020-12-04 20:49
GLS POLAND :kurier zostawił sobie paczkę na terenie osiedla -po prostu ja porzucił, nie przekazał nawet do kogokolwiek rąk, paczka ciezka, nie mogę jej wniesc do mieszkania-mieszkam sama, jestem po operacji stop, specjalnie wykupiłam dostawę pod adres. Kurier zostawił na osiedlu mimio tego że nikt nie ma upowaznienia do jej odbioru. pani na infolinii problemu nie widzi, nie rozumiejac ze kurier porzucił paczkę i sobie pojechał. ja mieszkam w innym bloku, nie mam jak tego wniesc. pani jest niekompetentna, uwaza ze kurier moze zabrac z powrotem na magazyn i znowu przyjechać. i co postapi tak samo? a jak nie to bede sama musiala odebrac- beszczelna. Brak checi załatwienia tematu, irogancja, obrona praw kuriera, nie pojmuje ze bezprawnie zostawił kurier paczkę, nie dociera to do tej głowy.. nigdy wiecej takiej firmy!!! -
~Basniowaberenika / 2020-12-04 18:19
Nie polecam robią łaskę ze w ogole podejmą telefon. Dziś kurier dzwonił nie mogłam odebrać telefonu od razu, oddzwonilam 4 minuty później to zwyzywal mnie że paczka zostala anulowana a ja zapomnialam podac po prostu numer mieszkania.. okropny typ.. ciężko sie dodzwonic na glowna centrale a jak juz sie ktos dodzwoni to podaja niewlasciwe numery telefonów do kurierow. Nigdy wiecej GLS! ZaletyBrakWadyWyzej wymienione -
~Klient / 2020-12-04 16:48
Pomimo tego, że kurierzy mają obowiązek dzwonić domofonem, idą na skróty i dzwonią. Nie zdążysz dobiec do telefonu - kurier odjeżdża i adnotacja w systemie, że nie było Cię w domu. Najgorsza firma kurierska ze wszystkich. No i jeszcze płatność gotówką - jak w średniowieczu. Wadysame wady -
~>zirytowana< / 2020-12-04 10:34
Paczka adresowana na adres firmowy. Z info w jakich godzinachk pracujemy. Kurier zadzwonił 18 min po otwarciu, ale miałam klientó, nie odebrałam. Dostaję SMSa, że kurier nie zastał mnie w domu. Czyli nawet nie przeczytał adresu ani nie był w poblizu, bo zauważyłby, że jest otwarte.Zostawił mi paczkę w sklepie kwadrans drogi od miejsca docelowego (z przeczytanych tu komentarzy wnioskując i tak mam szczęście, ze nie na końcu miasta). Z jakiej racji płaciłam za przesyłkę kurierską, jak odbiór jest w punkcie? Jeśli przesyłka jest przedpłacona, kurierzy tej firmy zostawiają je byle gdzie. Zdarzyło mi się już, że zostawił paczkę w sklepie na mojej ulicy, tylko... zapomniał mnie o tym w jakikolwiek sposób pinformować!Po nerwowych telefonach do nadawcy i firmy GLS udało mi się paczkę zlokalizować.Zdecydowanie nie polecam! ZaletyŻadnych.WadyZero odpowiedzialności za powierzony towar.
Często brak chociażby próby dostarczenia przesyłki pod wskazany adres. -
~profesor / 2020-12-04 09:04
A ja chciałbym dla odmiany pochwalic - wczoraj ktorys raz odbieralem paczke i tym razem za pobraniem - nie mialem gowotki a kurier zaproponowal platnosc blikiem bo maja taka opcje - dodatkowo wczensiej mialem maila o ktorej bedzie - jedyny mankament to ze dostalem sms z telefonem kuriera ale chyba jakis maja problem na bramce sms nbo otrzymalem go dopiero po przyjezdzie kuriera, fakt ze byl rano. Zaletymozliwosc placenia blikiem, dobra komunikacja i mozliwosc sledzenia drogi paczki -
~Wsciekla / 2020-12-03 09:50
Kurierowi nawet nie chciało się wcisnąć guzika domofonu. Zostawił paczkę na drugim końcu miasta, gdzie nie może paczki odebrać nikt prócz mnie z dowodem. Cały dzień byliśmy w domu gdyż syn jest chory. Teraz nie mam nawet jak iść i odebrać paczkęi. Nie rozumiem takiego zachowania. Jeśli nie chciało mu się wchodzić po schodach wystarczyło zadzwonić A bym zeszła na dół. -
-
~oburzona / 2020-12-01 22:44
Najgorsza firma Kurierska z jaką się spotkałam po pierwsze paczka była rozdarta małe części które znajdowały się w paczce zostały pogubione kurierzy są wulgarni i niegrzeczni w stosunku do klientów dodatkowo mimo informacji że samego rana paczka zostanie dostarczona i podany nr do kuriera ten nie odbiera telefonu mimo ze człowiek dzwoni.wiec nie wiadomo o której zostanie dostarczona z innymi firmami tak niema
Wiec jak komuś zależy na tym aby towar przyjechał zniszczony to firma GLS jest najlepsza do tego
ZaletyJeżeli paczka zostanie nadana do ciebie i chcesz mieć pewność że to co zamówiłaś nie będzie kompletne to jest zaleta tej firmyWadytowar który zostaje przetransportowany przez ta Firmie ulegnie zniszczeniu oraz opakowania rozdarte -
~Ellie / 2020-12-01 12:38
Dzisiaj odebrałam paczkę. Oczywiście nie ma żadnych danych kuriera ale tragedia , od początku kombinował żeby nie jechać specjalnie pod adres. Po przyjeździe żadnego dzień dobry tylko od razu zaczął krzyczeć. Co to za kultura? ledwie śnieg spadł , a ich już boli i wymyślają. Żenada. Nie polecam, chyba że ktoś lubi stękanie i skrzywioną minę kuriera co łaskę robi, że wykonuje swoją pracę..
Polecam DPD są super i nawet miłego dnia pożyczą, a z GLS jadą autem i jeszcze coś szczekają.ZaletyZalety? nawet ich nie ma.
Lepsza rada : zmieńcie pracownikówWady-niekulturalni
-dostarczają paczkę z łaską
-zero szacunku do kobiet
-kombinują żeby nie jechać pod adres
-rzucają paczką, jakby mogli to by w twarz rzucili -
~Julia / 2020-11-26 17:58
Nadałam produkty mrożone zapewniona przez firmę, że paczka dotrze na następny dzień. Mijają trzy dni, paczki nadal nie ma. Zadzwoniłam do firmy, powiedzieli, że zadzwonią do kuriera i oddzwonią po czym przestali odbierać ode mnie telefony, bo oczywiście nie oddzwonili. Jestem wściekła, że wcześniej nie pomyślałam, żeby sprawdzić opinie. ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe -
~DOMINIKA / 2020-11-26 09:16
Katastrofa nie polecam nikomu tej firmy kurierskiej.Mialam dostać w poniedziałek przesyłkę a do tej pory jej nie otrzymałam.Kurier nie odbiera telefonu nie można się z nim w żaden sposób skontaktować.Chamstwo i bezczelność! ZaletyNie maWadyZa dużo pisania
strona 113 z 121
- « poprzednia
- 1 ...
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- nastepna »