strona 109 z 122
- « poprzednia
- 1 ...
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- nastepna »
-
~bylamwdomu / 2021-01-18 16:27
Pan bardzo miły, nie mogę mieć nic do zarzucenia -
-
~Klient / 2021-01-15 23:16
Kuriozalna sytuacja jak z filmu Barei. Kurier telefonicznie poinformował mnie, że z powodu warunków drogowych nie doreczy przesyłki i pozostawi ją w punkcie w innym mieście, lilkanascie kilometrów dalej. Chodziło mu o śnieg, który padal tego dnia. Dojazd do mojej miejscowości byl bardzo dobry o czym go poinfornowalem. W tym samym czasie przyjechal kurier z DPD, który bez problemu dostarczył inna paczkę. Zgodnie z ich regulaminem maja obowiązek dostarczyć paczkę w 3 ciagu trzech dni. Kurier z którym rozmawiałem byl wulgarny i szyderczy. Wyłączyl telefon. Na szczęście jest duży wybór firm kurierskich i można wybrać inna. Rozmowa z infolinią zabawna. Prawie wmowili mi ze tak powinno być. ZaletyPoczucie humoru godne Monty pytonaWadyCała reszta -
~Kamilua / 2021-01-15 19:37
Porażka! Wysyłają maila, żeby oczekiwać przesyłki na drugi dzień w konkretnych godzinach, człowiek bierze wolne w pracy i czeka, a tu nic, kuriera nie ma cały dzień! Po sprawdzeniu statusu okazuje się, że przesyłka jest dopiero w fili doręczającej! I co, mam brać następny dzień wolny, bo może akurat tak się zdarzy, że dostarczą na drugi dzień? Gratuluję podejścia do klienta. Najgorszy dostawca, z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia! Zdecydowanie nie polecam! ZaletybrakWadytotalnie olewczy stosunek wobec klientów -
~kuki / 2021-01-15 18:21
Ta firma kurierska nie powinna wogólę być na rynku. Człowiek zamawia sobie przesyłkę oczekuje szybkiej dostawy , a kurier wozi przesyłkę 2 dni i nie potrafi jej dostarczyć na czas. Zamówiłem części do samochodu ponieważ jestem umówiony z mechanikiem na Sobotę. Części zamówiłem we Wtorek kurier , który dostarcza przesyłki na moim terenie miał już paczkę w Czwartek rano. Nie dostarczył paczki w Czwartek ani następnego dnia czyli dziś. Status na allegro brak czasu. Dzwoniłem na infolinie to zostałem poinformowany że poszło zgłoszenie i najprawdopodobniej paczka zostanie dostarczona następnego dnia roboczego. Teraz wypada weekend czyli będzie to Poniedziałek. Wizytę mam umówioną jutro i z czym mam pojechać do tego mechanika? Firma jest beznadziejna mieszkam na wsi dalej od miasta i kurierom się nie chce jeździć tak daleko i ciągle kombinują czy gdzieś by ktoś nie odebrał albo coś tego w mieście. Ten kurier nawet do mnie nie zadzwonił przez te 2 dni. Z innych firm też miałem różne przygodny ,ale po odpowiednich interwencjach teraz jest wszystko ok przesyłki przeważnie docierają w pierwszy dzień roboczy jak kurier ma tylko paczkę do doręczenia. Ewentualnie jak się coś zdarzy to kurier dzwoni i pyta czy może dostarczyć przesyłkę na drugi dzień i też jestem człowiekiem jak nie jest to coś pilnego to nie robię wtedy problemu i gdy widzę taką podstawę kuriera to nawet jak wiem że kolejnego dnia czy za 2 dni też będzie do mnie przesyłką tą samą firmą to nawet sam dzwonie do kuriera i mówię , że nie musi jechać bo będą kolejne przesyłki. Ale dla firmy GLS za takie postępowanie z klientami to nigdy w życiu nie pójdę na rękę i będę wszędzie gdzie tylko się da wystawiał negatywną opinie. Takie postępowanie jest karygodne. Ciekawe kiedy dotrze do mnie przesyłka. Miałem już różne sytuacje z kurierami i wiele interwencji i na tą chwilę po podjętych interwencjach najlepsze firmy kurierskie dla mnie to inpost i DPD. Kurierzy bez problemu dostarczają przesyłki i jak widzę tych firm trzeba się teraz trzymać , a taką firmę jak GLS odradzać wszystkim, którzy chcą skorzystać z ich usług. Szybciej był odebrał od nadawcy zamówienie pieszo niż przesyłka do mnie przyjdzie firmą kurierską GLS ZaletybrakWady-długi czas dostarczenia przesyłki
-infolinia nic z tym nie robi
-kurier robi co chce nawet nie zadzwoni -
~MMM / 2021-01-15 12:35
Nikt się nie kontaktował w celu ustalenia terminu odbioru, kurier nie próbował ponownie doręczyć przesylki , Po czym przekazał ją do jakiegoś punktu odbioru - bez przekazania do mnie informacji o tym - po czym przesyłka wróciła do nadawcy (do sklepu internetowego). A gdy złożyłam skargę, to odpisali, że do skladania reklamacji upowazniony jest nadawca. Wiadomo, że sklep nie będzie tego robił,b o co ich to obchodzi. Także zapłaciłam za przesyłkę, której nie dostałam i w dodatku nie mogę złożyć reklamacji. Porażka, z inpostem albo dpd nigdy nie ma takich problemów. Nigdy więcej. ZaletyŻadnych zalet.WadyIstnienie tej firmy -
~Kasia / 2021-01-14 20:41
Kurier w dniu wczorajszym samowolnie (bez kontaktu ze mną) zrezygnował z doręczenia z zabrania paczki z magazynu z informacja, ze „uzgodnił z odbiorca inny termin dostawy”, pomimo szybkiego zauważenia zmiany statusu i kontakcie z biurem obsługi nic nie dało się zrobić i zostałam zapewniona, ze paczka dotrze w dniu dzisiejszym, niestety nadal paczki nie otrzymałam. Biuro obsługi nie jest w stanie nic zrobić, a kurier nie odbiera połączeń... najgorsza forma z jaka miałam do czynienia. WadyWszystko od ceny po dostawę tzn jej brak -
~Marys1982 / 2021-01-14 15:18
Paczuszka,ktora wysłałam z Niemiec od 2 dni znajduje się w magazynie. Obserwuje caly czas co dzieje się z paczka..wczoraj pisalo ze kurier ja wiezie po chwili informacja ze paczka nadal znajduje się w magazynie. Dzis to samo. Zadzwonilam wiec do biura obsługi i poinformowali mnie ze kurier mial juz pelne auto i ta paczuszka(mala paczyszka) sie juz nie zmieściła.podobno jutro ma być dostarczona..zobaczymy. troche nie chce mi się wierzyć ze nie znalazł miejsca na paczuszke o wymiarach 20×30. Pani w biurze obsługi klienta byla bardzo miła i powiedziała ze paczka jutro dojdzie. ZaletyBardzo miła obsługa przez telefon. -
~Nadia / 2021-01-13 18:09
Zgadzam się - gorszej firmy kurierskiej nie poznałam . Kurier dzwoni gdy jest przy drzwiach następnie odjeżdża . Gdy po minucie oddzwaniam mówi ze jest już w innej miejscowości i pogardliwie groził ze jeśli jutro nie odbiorę to on odsyła paczkę . Dziś do 15 czekałam , nie mam połączenia od kuriera . On twierdzi , ze dzwonił nawet tezy razy .Pani na infolinii twierdzi ze dziś rozmawiałam z nim przez 30 sekund - cóż za zgodność !!!!! W rezultacie paczka odesłana . Nigdy więcej nie zaznaczę tej firmy jako dostawcy !!!!!!!! -
-
~Rozczarowana / 2021-01-13 13:37
Ta firma kurierska to nieporozumienie zaczynając od kuriera aż po zaplecze obsługi.
Miałam mieć dostarczoną przesyłkę za pobraniem do moich rodziców.
Kurier bez telefonu wcześniej zjawił się rano u nich. Moi rodzice chceli zapłacić ale kurier stwierdził ,że nie ma wydać. Powiedział wiec do mojego 70 letniego ojca ,że wróci za 10 minut i żeby szedł rozmienić pieniądze. Nie poinformował moich rodziców o możliwości zapłacenia kartą, choć w sms od nich , można było zapłacić BLIKIEM wiec zakładam ,ze terminal miał dostępny???
Oczywiście ojciec spiesząc się bo za 10 minut Pan będzie pobiegł rozmienić pieniądze. Niestety Pan asie już nie doczekał. Pan dzwonił za godzinę na mój numer ( bo taki był podany) ale nie odebrałam za 1 razem i oddzwoniłam . PAn stwierdził ,ze juz nie wróci się aby dostarczyć paczkę. Gdy zapytałam go dlaczego skoro ścigał mojego 70 letniego ojca w 1o minut aby rozmienił pieniądze stwierdził ,że nie ma takiego obowiązku . Na dalsze moje zapytanie kurier odpowiedział "rzuceniem słuchawką" - rozłączył się. Pp czym gdy za dwie sekundy ponowiłam połączenie po dwóch sygnałach zrzucił mnie i nie odebrał.
Postanowiłam ,że skontaktuje się Z GLS z działem obsługi i jak się okazało poziom Pani na infolinii niewiele różnił się od poziomu kuriera. Pani nie widziałą nic niestosownego w rzucaniu słuchawka oraz brakiem kontaktu bo stwierdziła ,ze kurier nie jest od tego aby odbierać telefony, ale nie umiała odpowiedzieć na pytanie po co podają w takim razie numer do kuriera. Wymyślała ,że może niechcący ja coś przycisnęłam, że może on bo przecież on pracuje! A poza tym to ona na mim miejscu zorientowałaby się ,że ktoś pracuje i ni e może rozmawiać bo ma dużo zleceń. Nie zauważyła nic niestosownego również w tym ,ze kurier umówił się z ojcem ,ze będzie za 10 minut a nie przyjechał. Na to też było wytłumaczenie ,że może mu się przedłużyło. To nic ,ze 70 letni człowiek w 10 minut musiał biec do sklepu i załatwić pieniądze na darmo , bo Panu coś wypadło.
Pani odmówiła przyjęcia skargi na kuriera bo on anie widzi w nim żadnej winy. WTF??? Zapytałam czy ona jest od rozstrzygania takich spraw? Przez 40 minut rozmowy nie padło żadne pytanie ze strony Pani na infolinii : o numer paczki czy cokolwiek, jakie miasto? Zero chęci podjęcia sprawy tylko idiotyczne tłumaczenia i wymyślanie kolejnych historii o kurierze i jego pracy.ę
Dodatkowo dowiedziałam się ,ze jak idę do sklepu to mama obowiązek mieć wyliczone banknoty na zapłąte bo tak jest napisane w kodeksie cywilnym ... poprosiłam o paragraf z tego kodeksu jakiś punkt , który o tym mówi .ale Pani nie potrafiła go podać . NAwet jej się nie chciało go znaleźć skoro się już nim podpierała. Żenada. Brak taktu i profesjonalizmu. brak podejścia. Wszystkie negatywne opinie , które tutaj się znajdują po dzisiejszym dniu stwierdzam ,że mają pokrycie w rzeczywistości.
Wadychamstwo ,że strony kurierów , dział obsługi Klienta to tak naprawdę Dział Obrony Kurierów -
~Mortimer / 2021-01-13 13:07
To jest firma skandaliczna , pomimo moich czterech interwencji na infolinii nie podjęto czynności w sprawie wulgarnego zachowania kuriera , który bez powodu bluzga klientowi. Następnie oszukuje , że był w celu doręczenia przesyłki a nawet nie było go w pobliżu. Teraz poinformowano mnie, że mam sobie odebrać paczkę w punkcie odbioru.
Absolutnie nie polecam tej firmy , gdyż żadne reklamacje nie mają siły sprawcze).ZaletyBrakWadyJako firma ma tylko wady. -
~Edyta / 2021-01-12 19:17
Najgorsza firma kurierska, nie dość że nie dzwonią o pojawieniu się przesyłki, SMS przychodzi po wizycie kuriera i paczka do odbioru w bazie dramat -
~ania / 2021-01-12 18:57
Witam. Zamowilam odbior paczki z domu - moja mama wyslylala paczke z Polski do UK.
Kurier nie pojawil sie, nikt do mamy nie dwonil. Nastepnego dnia - ja z wlasnej inicjatywy zadzwonilam, uslyszalam ze byl blad techniczny w systemie. OKROPNA firma, dowiedzialam sie tez ze FIRMA NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOSCI ZA WSZELKIE OPOZNIENIA!unikac za wszelka cene. W koncu zmowilam DPD - i jak zawsze ten kurier nie zawiodl! GLS - nie polecam! Mama caly dzien sie denerwowala a firma byla niewzruszona! Obsluga klineta dno totalne!Zaletynie maWadybrak komunikacji -
~guirek123 / 2021-01-12 18:05
Nie polecam nikomu kuriera GLS. Dzisiaj mojej mamie przyszedł SMS od nich że dzisiaj przyjdzie przesyłka a po południu przysłali mojej mamie maila że nie przesyłka nie została dostarczona i potem weszłam na ich stronę i było podane że nie doręczyli bo był podany zły adres a adres do zamówienia wpisywałam przy mamie i był dobry. Chcąc wyjaśnić tą sprawę zadzwoniłam tam ale się tam nie dodzwoniłam(czekałam prawie 20 minut ale nikt się nie zgłaszał). To już in post jest lepszy bo przynajmniej oni nie oszukują. Pozdrawiam zdenerwowana klientka. ZaletyŻadnychWadyWszystko -
~Wkurwiona / 2021-01-12 17:04
Mimo, iż dziś rano dzwoniłam do kuriera, mówiąc żeby nie wrzucał awizo do skrzynki, bo nie mam jak odebrać przesyłki i umawiając się z nim na konkretną godzinę, dostałam SMS że zamówiony przeze mnie towar jest do odbioru w jakimś tam punkcie. To są pajace, nie pracownicy. Nie polecam i już nigdy nic nie kupię, jeśli będzie miał mi to dostarczyć GLS. Dno, muł i wodorosty, psia mać!!! ZaletyŻadnychWadyJak się z kimś umawiacie, wywiązujcie się z umowy, dzbany!!! -
~Natalia / 2021-01-12 11:16
Mianowicie paczka, która miała przyjść do firmy ,w której pracuje w piątek nie została doręczona, ponieważ jak się dowiedziałam " nadawca nie spisał uwag,które podałam" a właśnie tam napisałam dokładną nazwę firmy, piętro i budynek. Poprzednią paczkę zatytułowałam tak samo i przyszła na czas. Tym razem były jakieś problemy. Z drugiej strony myślę , że kurier spokojnie mógł zadzwonić będąc pod budynkiem a ja wskazalabym piętro- ostatnio przy podobnej sytuacji kurier zadzwonił i zapytał które to piętro i wszedł bez problemu. Natomiast ja DOPIERO po sprawdzeniu wygenerowanego linku sprawdziłam czemu moja paczka jeszcze nie przyszła i dopiero tam zobaczyłam uwagi " błąd nazwy firmy ". Po zadzwoniu i przedstawieniu ww sytuacji zmieniłam adres doręczenia. Wczoraj odebrałam paczkę na ,której było napisane " ustalić firmę " stąd wielki minus za to, że nikt z Pastwa nie raczył tego ustalać.. -
~Jacek / 2021-01-11 18:31
Dostawcy myślą chyba że są panami swiata ja mu pracy nie wybrałem obsługa tragiczna absolutnie nie polecam tej firmy coś tragicznego brak jakiego kolwiek wychowania. ZaletyBrak -
-
~Tunia / 2021-01-11 11:02
Polecam uslugi w sosnowcu. Zadnych problemow z kurieraMi, obsluga na najwyzszym poziomie ! ZaletyKontakt, czas, jakosc obslugi -
~Kasia / 2021-01-11 10:33
Żeby odebrać paczkę należy wziąć dzień wolnego, najlepiej dwa i czekać aż kurier przyjedzie. Kurierzy nawet jak powiedzą ze przyjadą to nie przyjeżdżają. Fajnie tam macie -
~Nsa / 2021-01-08 17:34
Paczka nie prsyszla na czas oraz zostala przelosona na 11.01.2020 pomimo ze miala byc na 08.01.2020 ZaletyNie maWadyCala firma -
~Gabriela / 2021-01-08 16:39
Wysłano mi informacje ze paczka ma przyjść dziś 08.01.2021 a jednak się okazuje ze zmieniono czas doręczenia na 11.01.2021
Gdyby nie to że zamówiłam ważny sprzęt którego potrzebuje na już, mogłabym zrozumieć ale jak mam wyjechać w zaplanowany wykaz nez potrzebnego sprzętu!! Totalna porażka, nie polecam.
strona 109 z 122
- « poprzednia
- 1 ...
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- nastepna »