Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Getin Bank opinie

Ocena na podstawie 254 opinii

1.53 / 5

  • Prostota obsługi
    1.49
  • Oferta
    1.62
  • Obsługa klienta
    1.48

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bogda / 2022-02-18 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś masskra zeby w XXI wieku stac w takiej kolejce na zewnątrz, typowe dla tego banku.
  • ~Zdegustowany klient / 2022-02-17 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank, ktory totaqlnie olewa klienta. Na linie informacyjna nie mozna sie dodzwonic. Najlepsze jest to, ze wtrakcie pisania odpowiedzi na stronie banku (Kontakt), system nie traktuje to jako aktywnosci i wylogowuje uzytkownika po 5 minutach. Trzeba byc kompletnym nieudacznikiem aby zatwierdzic taki nieprzyjazny system dla klienta.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w.
  • ~Iza / 2022-02-16 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jedna wielka porażka. Mam w nim konto ROR które będę likwidować. Najgorsze gie to ich bankowość internetowa. Chciałam przelać większą kwotę, nie przechodziło, sprawdziłam limit 250 000, więc kwota była niższa i powinno przejść. Kilka razy kupowałam przez internet chcąc zapłacić w getin banku, ciągle był komunikat "coś poszło nie tak" nie mogę zapłacić. Loguje się ciągle z tego samego urządzenia i ciągle ten sam komunikat: Logujesz się z niezarejestrowanego urządzenia proszę o weryfikację" Ostatnio w ogóle nie mogłam się zalogować i zablokowała mi się cała bankowość internetowa. Obsluga chamska. Obsługująca chamska stara pani najpierw kazała mi założyć maseczkę na nos bo miałam na pół nosa, później bezczelnie powiedziała że mnie nie obsłuży bo nie chcę jej ściągnąć. I jeszcze mi wciskała że oni mają najlepszą bankowość internetową na świecie. W banku w Toruniu pustki, bo nikt tam już chyba nie trzyma pieniędzy. Obsługa to jakieś jedno wielkie kretyństwo nieprzyjazne dla klienta. I jeszcze jak chciałam złożyć skargę to nie chcieli mi podać adresu ani maila.
    Zaletyżadnych
    Wadyjw
  • ~Mariusz / 2022-02-16 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jakiego znam nie dość że pobierają dużo za prowadzenie konta i za kartę to jak sie zamyka konto to musisz zwrócić kase która nie brałeś bo mają ukryty minus i wciskają że to twój debed ZŁODZIEJE
    ZaletyBrak
    WadyZłodziejstwo
  • ~Magdalena / 2022-02-16 16:10
    Ocena: 2.00 / 5
    "Bank z najlepszą jakością obsługi" to kpina z klientów. Oczekuje się na ulicy przed placówką (Katowice Warszawska) około 2 godz!!! Wejścia broni strażnik, chociaż po korytarzu kręcą się pracownicy banku i z Urzędu Miasta. W sali banku 3 stanowiska obsługowe, senna atmosfera, nikt się nie spieszy - ofiary niech sobie stoją przed budynkiem. Likwiduję konto.
  • ~Michalina / 2022-02-11 06:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo drogi bank. Nie polecam !!!
    Nawet aplikacja jest do niczego !
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~Stefan / 2022-02-10 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 30 min próby dodzwonienia się , jakiś baran powiedział, ze mnie przełączy do konkretnego działu i po kolejnych 20 min zrezygnował z próby dodzwonienia sie
    ZaletyBrak
    WadyCały bank
  • ~marzena / 2022-02-08 11:36
    Ocena: 3.67 / 5
    obsługa dla mnie OK. oprocentowanie lokat w porównaniu do innych banków najlepsza , a odnośnie bankomatów jak nie którzy piszą to jest ok SĄ TO BANKOMATY EURONETU i jest ich dość dużo
  • ~Janina / 2022-02-04 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 3 lutego miałam załatwić sprawy w oddziale na ul. Górczewskiej 200. Przelew owszem zrobiłam, ale w pozostałych sprawach spotkałam się z nieompetencją ,błędną informacją i raczej mnie "olano".Już po raz ddrugi w tym oddziale młoda panienka zupełnie niekompetentna nie umiała załatwić mojej sprawy.Wycofuję się z tego banku.
    Natomiast wieczorem udałam się dooddziału w Galeri Wileńska na ul. Targowej gdzie spotkałam się z pełną profesjonalną obsługą, gzie z dużym zaangażowaniem i empatią zostałam obsłużona i załatwiłam swoje sprawy Bardzo dziękuję pani J.M.
    Zaletyoprócz pani J.M. w galeri Wileńska - brak
    WadyNa Górczewskiej dramat
  • ~Piotrek / 2022-02-03 10:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepszy bank z największym oprocentowaniem.
    Lepszej apki na tel nie widziałem.
    ZaletyProcenty.
    Obsluga
    WadyMniej punktow
  • ~Konkretna klientka / 2022-01-31 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziwię się że ten bank jeszcze istnieje chyba to pralnia nie bank. Zabieram moje lokaty na których nie zyskałam nic bo były w euro,a nie były małe bo na dom i samochód i wolę trzymać kasę w sienniku. Śmiechu warte punkty obsługi w których nic nie mozna zalatwic gdy się ma już konto i nie można wybrać ani grosza ze swoich lokat. Porażka!!!!!!!
    ZaletyZależy co bank rozumie przez słowo zalety, bo wg mojej wiedzy to nie znajduje ani jednej.
    WadyJak bym chciała wszystkie wypisać to telefon by mi padł.
  • ~Przemo / 2022-01-31 13:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Żałuję, że jestem klientem tego banku, jakby nie zobowiązania już bym nim nie był... Największą porażka jest aplikacja mobilna... Wieczne błędy, a każda aktywność w niej, albo powoduje biały ekran i wylogowanie, albo otwiera nowy wniosek kredytowy... Nie ma to jak na siłę klienta namawiać, pewnie nie jedna starsza osoba się nabrała. Brawo dla Was...
    ZaletyBrak...
    WadyPraktycznie same wady,
  • ~ktoś / 2022-01-18 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    infolinia katastrofa, obsługa klienta jeszcze gorsza, kontakt zero no chyba, że ktoś z czymś zalega. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
    Zaletybrak
    Wadykażda możliwa, spłaciłam kredyt, po czym otrzymałam wiadomość, że coś brakuje osoba na infolinii nie udzieli informacji ile i za co należy jeszcze zapłacić. PORAŻKA!!!!!! Chciałam mieć już spokój i ewentualnie zapłacić ile brakuje, ale jak to mam zrobić jak nie wiem ile. Dla mnie jest to czyste oszustwo i naciąganie ludzi. Nigdy więcej!!!!
  • ~bbcnigga / 2022-01-18 10:26
    Ocena: 3.67 / 5
    gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni gerni
    Zaletynigger
    Wadywigger
  • ~Arek / 2022-01-17 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalnie zjebany bank nie można się dodzwonić na infolinię aplikacja często nie działa porażka normalnie
  • ~atraks / 2022-01-13 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga - Bank zablokował mi konto już od ponad 2-ch tygodni , gdy pytam dlaczego ? że muszą zweryfikować przychody ! Masakra z tego co wiem mogą ale na max 24h o ile prokurator lub inna instytucja nie każe inaczej ,wszystkie środki zablokowane , to się pytam za co ja mam żyć ? Paranoja robią ze mnie jakiegoś przestępce .
    Czekam a potem kieruje sprawę do prawników.
    Zaletyzalety??? - śmiech na sali
    Wadywszystko co możliwe
  • ~Były klijent! / 2022-01-13 12:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Posiadanie konta oszczędnościowego! Tragedia! Zmuszają człowieka do pięciu tranzakcji kartą!co miesiąc taki warunek!brak bankomatów!wpłata na konto raz w miesiącu gratis, każda następna wpłata!!!! 10zł prowizja!!!! To żart i kpina
    ZaletyBrak
    WadyNic do zaoferowania! Dziwna polityka banku
  • ~pT / 2022-01-13 11:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo słaba obsługa telefoniczna, bardzo długo czas oczekiwania na konsultanta. Liczony już w godzinach.
    Wadysłaba obsługa telefoniczna
  • ~bea / 2022-01-12 10:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamykanie oddziałów, brak dobrej obsługi na infolinii, od tego roku przymus korzystania z karty i bliku pod rygorem opłaty za kartę i konto, brak bankomatów, nie polecam.
    Zaletybrak
  • ~*****GetinBank / 2022-01-09 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta słaba, aplikacja i strona coraz gorsze, obsługa chamska. Ja stąd uciekam
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1513
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 962
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905