Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Generali opinie

Ocena na podstawie 297 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.68
  • Obsługa klienta
    1.56
  • Cena/Jakość
    1.57

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Poszkodowany / 2015-02-21 22:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam
    Nie polecam wręcz odradzam korzystanie z usług generali. Towarzystwo po szkodzie komunikacyjnej zachowuje się jakby klient byłby "szkodnikiem" , infolinia całkowicie nie odpowiedzialna (aczkolwiek kontakt natychmiastowy nie trzeba czekać ). Wycena szkody zrobiona dokładnie 30 dnia po oględzinach ( czyli dokładnie tyle ile mają na to prawnie czasu w innych firmach zajmuje to max 10 dni ) oraz bardzo skutecznie zaniżona ( po konsultacji z rzeczoznawcą który zauważył mnóstwo nieprawidłowości wystąpiliśmy na drogę sądową ). Dodam że nie ma co liczyć na jakąkolwiek pomoc z strony tej firmy przekonałem się na swoim przykładzie, zależało mi na czasie ponieważ nie mogłem usunąć szkody przed wyceną i pomimo moich telefonów i ich zapewnień że wycena będzie dosłownie "za chwile" oraz po tak zwanych " monitach do przełożonego" pracownika który robi wycene nic całkowicie się nie przyśpieszyło tylko teksty typu " no rzeczywiście coś to długo trwa " Po moich doświadczeniach okazało ssię że nie jestem odosobnionym przypadkiem ! Więc jeżeli się u nich ubezpieczysz to nie licz na rzetelną wycenę oraz na to że odszkodowanie otrzymasz w szybkim czasie ODRADZAM PRZESTRZEGAM !!
    Zaletyłatwo dodzwonić się do konsultanta
    Wadyzaniżone wyceny , mega super długi czas oczekiwania na jakąkolwiek decyzję
  • ~Sylwia / 2019-08-12 13:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat to jest mało powiedziane..nie polecam zdecydowanie.
    Ubezpieczyłam Samochód ful opcją Lux,awaria opony-nie możliwe do naprawy-brak serwisu???, a wycena woła o pomstę do nieba-może kupię oponę rowerową...
    Zaletybrak
    Wadyinfolinia-można zasnąć tak długo się czeka
    obsługa klienta-brak kompetencji, zbyt niskie
    wycena rzeczoznawcy-zaniżanie wycen
  • ~adam / 2019-07-06 05:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze odradzam ubezpieczanie czegokolwiek u tego pseudo ubezpieczyciela . W przypadku szkody wypłacają żenująco niskie kwoty. Nigdy więcej .
    Zaletybrak
    Wadyśmiesznie niskie kwoty w przypadku szkodzy
  • ~Adam / 2023-03-26 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedziela 26.03.2023 około godziny 9.00 rano… zaraz po przesunięciu czasu… po 24h dyżurze w szpitalu… szkoda z oc sprawcy ubezpieczonego w Generali. Wyłączone auto zastępcze z Carnetu . Generali zamknęło szkodę w piątek. Uszkodzone auto jest jeszcze w naprawie. Infolinia Carnetu - jeśli nie zapłacę z własnej kieszeni auto pozostaje wyłączone. Infolinia Generali - brak możliwości przedłużenia naprawy. Brak możliwości kontaktu Generali - Carnet. Masakra jakaś… no cóż wracam pociągiem…:(
    WadyOceńcie sami…
  • ~Adam123445 / 2016-04-12 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy ubezpieczyciel w Polsce!!! Cały proces likwidacji szkód w Generali to jakaś farsa! Rzeczoznawca robi oględziny i przyznaje do wymiany elementy a likwidator amator nie wpisuje ich do kosztorysu. Niestety w moim przekonaniu wasi likwidatorzy to AMATORZY którzy wcześniej chyba pracowali w telekomunikacji, sprzedawali telewizję cyfrową lub masło na kasie w biedronce. Kłamią, oszukują i jeszcze reklamują sie jako profesjonaliści. likwidatorzy w moim przekonaniu to banda amatorów i mafia - robią wszystko aby oszukać i nie wypłacić odszkodowania. Z nieukrywaną satysfakcją będę opisywał niekompetencje Generali na wszystkich możliwych forach branżowych aby ostrzec przed związaniem się z tą firmą.
    ZaletyBrak
    WadyOszukują aby nie wypłacić odszkodowania
  • ~Agnieszka / 2019-08-13 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Aż się dziwie jak to możliwe, że mają ocenę 1,6. Zasługują co najwyżej na 1 i tylko dlatego, że nie można dać 1. Patrzą tylko jak by tu kogoś oszukać. Omijajcie ich z daleka.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co możliwe
  • ~aldera / 2014-10-13 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Generali robi wszystko by tylko nie wypłacić odszkodowania. Miałam kolizję, na miejsce została wezwana policja, były zdjęcia z monitoringu. Na protokole policja jednozacznie wskazała że całą winę za wypadek ponosi kierujący drugim pojazdem (nie ja). Tamten kierowca miał OC w Generali, ubiegałam się o odszkodowanie. Po oględzinach samochodu, po 3 tygodniach dostałam wniosek o uznaniu całkowitej szkody i podaniem kwoty jaką mi dadzą (niższa niż koszt naprawy). Po 3 kolejnych tygodniach, gdy zaczęłam się upominać o pieniądze dostałam kolejny wniosek o odmowie wypłaty odszkodowania, gdyż ich zdaniem to JA spowodowałam wypadek, mimo iż policja twierdzi coś innego. Na infolinii nikt nic nie wie, zero wyjaśnień. Kłamią i podważają zdanie policji, tylko po to by nie wypłacić odszkodowania.
  • ~Alina Górska / 2025-05-21 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Generali. Dział szkód komunikacyjnych to porażka – niekompetentna obsługa, sprzeczne informacje, celowe wprowadzanie w błąd. Odszkodowania są rażąco zaniżane, bez odniesienia do realnych kosztów naprawy. Sprawiają wrażenie, jakby celowo działali na szkodę klienta. Zdecydowanie odradzam!
  • ~Andrzej / 2015-09-06 23:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadalem pakiet lux na samochód ,najdroższe i niby najlepsze ubezpieczenie,OC,AC asistance..itd.Jechalem za granicę i 300 km od domu silnik odmówił posłuszeństwa.Asistans i laweta tylko do najbliższego serwisu,gdzie w umowie było inaczej.PAN z asistans powiedział że serwis ma powiedzieć czy auto jest do naprawienia w ciągu 3 dni.Serwis stwierdził że jest awaria głowicy i nie ma szans i pomimo to odmówili lawety do miejsca zamieszkania.Pomoc rzecznika ubezpieczen pozwoliła odzyskać 1200 zł, to nic,zostawialem około 4tys.u nich rocznie,dwa auta plus mieszkanie.Jeżeli będą kiedyś liderem i tak nic już od Generałów nie kupie.
  • ~Andrzej / 2016-01-29 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam stanowczo odradzam AC z tej firmy
    wg ubezpieczenia przysługuje mi auto zastępcze podczas naprawy mojego auta (miałem drobną stłuczkę) po kontakcie z ubezpieczycielem okazało się że według ich "regulaminu" nie przysługuje mi auto zastępcze ponieważ moje auto nie było holowane przez nich tylko dojechało do serwisu na własnych kołach,
    to jakiś absurd to że moje auto dojechało do serwisu to nie zmienia faktu że tego auta w tym momencie nie mam i potrzebuję skorzystać z auta zastępczego ciekawe ile jeszcze jest punktów ich "regulaminu"
    Zaletybrak
    Wadywiele
    Posiadam kilka polis przez 6 lat
  • ~Andrzej / 2016-11-21 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    12 września uderzył we mnie pojazd ubezpieczony w Generali. Przysłali wycenę, ale zaniżoną. Zgodziłem się z drugą wyceną (żeby w końcu załatwić sprawę po dwóch miesiącach), ale nie przesyłali pieniędzy mimo, że dostali dyspozycję odnośnie zapłaty.
    Przysłali odmowę odszkodowania, której podstawą jest brak korelacji uszkodzeń mojego pojazdu z uszkodzeniami sprawcy, na podstawie oględzin auta sprawcy ponad dwa miesiące po zdarzeniu, gdzie sprawca już dawno naprawił sobie swoje auta w ramach AC z Generali!!! Czekam za odpowiedzią w sprawie odwołania. Taka firma nie powinna istnieć na rynku.
    Dodzwonienie się z jakimkolwiek pytaniem graniczy z cudem. Za nic mają terminy ustalone przez polskie prawo.
    ZaletyŻadne
    WadyBrak kontaktu, nierzetelność, nie aktualizowanie dokumentów w statusie sprawy, niekompetecja
    Odradzam, z daleka jak od ognia
  • ~Andrzej / 2020-06-15 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam !!!

    Kolejny raz problemy z tą firmą.

    Sprzedałem auto w zeszłym roku...umowę zaakceptował wydział komunikacji i księgowa.

    Generali ma swoje wymysły i proszą o więcej informacji na temat kupującego. Jeszcze trochę to poproszę o numer buta i obwód głowy.

    Same przykrości nie polecam.
  • ~Aneta / 2022-02-19 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam jakiekolwiek usługi tej firmy. Już 5 lat się sądzimy. Ubezpieczenie podróżne to jakaś fikcja. Byliśmy w Gruzji i do dziś nie możemy odzyskać poniesionych kosztów szpitalnych a pakiet assistance istnieje tylko na papierze! W rzeczywistości nie wiedzieli za co się złapać. Nie było obiecanego transportu, tłumacza - NIC !!! Człowiek prędzej umrze niż otrzyma wskazówki z ich strony. Porywają się na ubezpieczenia podróżne, które ładnie wyglądają, ale tylko na papierze... Zasądzono kwotę 11tys. (same koszty leczenia szpitalnego oraz transport i rachunki, bez żadnego zadośćuczynienia) a oni wciąż się odwołują!!! Zaproponowali 2tys. złotych! Wstyd!!! Taka kwota nie powinna być dla nich problemem... Sąd jest po naszej stronie, będziemy walczyć dalej! Mam wszelką dokumentację, gdyby ktoś rozważał zakup ubezpieczenia to chętnie udostępnię. Odradzam współpracę z Generali. Tylko reklamy i posty ładnie wyglądają - w rzeczywistości bajzel na kółkach, brak profesjonalizmu, totalna ignorancja. PORAŻKA!
    WadyIgnorancja, brak profesjonalizmu, kłamstwa
  • ~Aneta / 2023-04-14 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Mili gdy chcą zawrzeć ubezpieczenie. W przypadku wyplaty ubezpieczenia jedna wielka kpina. Odradzam. Najgorsza firma z jaką się spotkałam
  • ~Ania / 2022-09-08 03:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawa szkody po zalaniu mieszkania kosztowała ponad 15 000 zł.Po zgłoszeniu do generali szkody, bez oględzin lokalu wypłacono 1500zl po czym kontakt się urwał. Juz nie odpowiadają na maile... Omijać szerokim łukiem ta firme
  • ~Anin / 2021-03-06 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, banda oszustów, wyłudzają pieniądze ! poprzedni właściciel samochodu opłacił składkę w całości , przez 2msc nie potrafili przerejestrować ubezp na nowego właściciela, dosylalam im te same umowy , ciągle gubili adres, PESEL itd. Po prostu grali na czas, a teraz każą płacić za te 2miesiace ich ociągania???? To jest zwykle wyludzanie pieniędzy od klienta ! Z daleka od tego ubezpieczyciela!!!

    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2022-07-12 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety zgadzam sie z innymi opiniami. Szpitalnego nawet na podstawie wypisu ze szpitala nie wyplacaja.
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, bardzo kiepska obsługa, odrzucają wszystkie zgłoszenia nawet te uzasadnione.
  • ~Anna / 2023-05-25 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, a wręcz odradzam. Wykupione ubezpieczenie turystyczne, najdroższy pakiet. Sytuacja nagła, ość w gardle, pobyt w szpitalu, konieczność wykonania gastroskopii, żeby wyjąć ciało obce. Przez 5 godzin brak akceptacji Generali na bardzo konieczny niezwłoczny zabieg. Z ością w gardle wypisana, bo towarzystwo nie udzieliło zgody. SKANDAL!!!!!!
    WadyBrak pomocy pomimo wykupionego ubezpieczenia
  • ~Aristid / 2018-10-24 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUSCI I NACIĄGACZE. NIE POLECAM otrzymałem polisę na przedłużenie umowy, w listopadzie 2017 roki.koszt składki 936 zł za rok. W wrześniu 2018 roku dzwonią do mnie z windykacji i mówią ze muszę zapłacić 1900zl??? Ze była kolizja w grudniu 2017 roku. I ze jakiś agent spolisowal mi umowę 100 % podwyżki i mnie o tym nie poinformował, ja bym się nie zgodził. Teraz mnie każą płacić następne 936 zł.!!!
    OSZUSCI !!!!!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
  • ~Aron / 2022-04-22 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna oblsuga klienta, jakakolwiek sprawa zabiera im wiecznosc.
    Chce w koncu zlikwidowac polise ale ciagle prosza o kolejne aplikacje - a to forma elektroniczna im nie pasuje, a to skany sa zle, a to podpis. Mam wrazenie ze celow sabtojua moje proby zamkniecia polisy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.80, ilość opinii: 840
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 756
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 625
Warta
Ocena: 1.37, ilość opinii: 463
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 444
Generali
Ocena: 1.59, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4769
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4552
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3996
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088