Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Generali opinie

Ocena na podstawie 287 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.68
  • Obsługa klienta
    1.57
  • Cena/Jakość
    1.58

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pedro / 2017-11-19 19:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma to totalne dno. Przyjmują Cię z otwartymi ramionami i wspaniałymi ofertami. Jeśli przychodzi do szkody w moim przypadku AC nie licz na pomoc lub szybkie odzyskanie pieniędzy. Dodzwonienie się graniczy z cudem. Odpisanie na jakąkolwiek wiadomość mailową przez generali również. Firma milczy, nikt się nie kontaktuje. Jeśli kontakt się powiedzie będą Cię zwodzić i kłamać. Radzę przed wykupieniem polisy ubezpieczeniowej przeczytać komentarze i opinie. One mówią same za siebie.
    Zaletybrak zalet
    Wadybrak kontaktu z klientem, brak pomocy, nierzetelne informacje, kłamcy
  • ~Piotr / 2019-01-10 23:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszustwo i naciągane klienta ...
    Po dwu letnim okresie współpracy nagle dzwoni Pani , w dniu kończącej się umowy oc na pojazd i stwierdza ze to ostatni dzien i trzeba zaplacic za nowa polisę gdzie nalicza 100 procent wieksza skladke niz do tej pory. w tym momencie wprowadza tez mnie w błąd ze nie mam innego wyjscia jak tylko wyrazic na to zgodę aby nie umiknac kary z FG .
    Jak sie okazuje później wyliczenie tej składki można było zrobić w porównywarce internetowej gdzie kwota za ta polisę u nich była taka sama jak wcześniej.
    Zastanawia mnie fakt czy to Pani która mnie oszukala pochciwila sie na prowizję od wyższej kwoty ???
    Czy może firma z góry narzuca pracownikom aby jak najwięcej ludzi naciągnąć
    Nadmienię też ze zawsze tzn co roku przysylali mi dwa tygodnie wcześniej propozycje co do kolejnej umowy .
    Dlaczego teraz się Tak stało nie potrafią mi odpowiedzieć ...
    ZaletyBrak
    WadyOszuści , brak wyjaśnień... tylko przepraszam a pieniądze I tak poszły
  • ~Pułkownik / 2020-11-12 12:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Po bardzo wielu latach zmieniłem innego ubezpieczyciela na Generali, i twierdze ,że to był błąd generalny. Teraz chce wyjść z tego towarzystwa i przypomina mi to Balcerzaka - " WSZEDŁEM ALE WYJŚĆ NIE MOGĘ ". Szkoda ,że sprawdzając dane osobowe nie pytają o imię pradziadka bo ,,,,,, może służył w Wehrmachcie ???. To jest kabaret. Odradzam.
    ZaletyNie zauważyłem
    WadyChora biurokracja, nieprzyjaźni dla klienta i środowiska
  • ~qqq / 2019-01-01 22:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Tanio, ale nieprofesjonalnie. Na poprawę danych na umowie ubezpieczenia samochodu czekałem 2 miesiące (5 wysłanych maili z przypominajką i prośbą o telefon). Człowiek z infolinii średnio kumaty. Sporo użerania. Nie polecam.
    ZaletyTanio
    WadyNieprofesjonalnie, trzeba się prosić o załatwienie czegokolwiek
  • ~Tomasz / 2019-08-26 15:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Wysyłają mi przypomnienia odnośnie obowiązku wykupu kolejnej polisy OC na adres inny niż dwukrotnie podawany jako adres do korespondencji. Miła Pani zapewnia mnie, że zmieniła w systemie adres do korespondencji o po kilku miesiącach przypomnienia przychodzą na stary. W ten sposób polisa OC odnawia się automatycznie i na moją polisę jedzie sobie facet, który kupił ode mnie samochód. Powtarzam adres do korespondencji według nich jest prawidłowy. Wieć dlaczego wysyłają na zły adres? Wygląda na to, że spcecjalnie. Doszło do tego, że na jeden z samochód miałem dwie polisy, jedna z automat a druga w innej firmie ubezpiezpieczeniowej. Ratunku
    ZaletyBrak
    Wadybark kontaktu, nie odpisują na miale, infolinia zapchana odbierają ludzie, których niec nie wiedzą
  • ~ADI / 2022-05-23 13:26
    Ocena: 1.33 / 5
    nie polecam tej firmy do Ubezpieczenia na ŻYCIE BRAK SŁÓW ODRADZAM
    Zaletyzadne
    Wadywszystkie wypadek i az .....zero zlotych płacic miesiecznie po 70 pare zlotych
  • ~ajax / 2018-01-10 20:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Pierwszy raz w życiu miałem szkodę z zalaniem pomieszczenia poprzez uszkodzenie przez złamaną gałąź papy dachu. Niestety za szkody wywołane przez gwałtowne wiatry itp. firma nie odpowiada. Sprawa ciągła się 4 m-ce i z łaski dostałem 1/3 poniesionych kosztów osuszania,odgrzybiania i malowania. Naprawa dachu na koszt własny. Kontakt @ i tel. szkoda mówić. Firma po prostu nie odpowiada za przyczyny!
    ZaletyBRAK
    WadyCałkowity brak ludzkiego podejścia do szkód.
  • ~Bernid / 2021-08-03 13:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Kwota za niespełna 2 miesiące ubezpieczenia OC to 1000 zł. Owszem nikt im nie zabroni ale niesmak za nimi zostanie. Kwota wyliczona po rekalkulacji przy 30 % zniżce. Naciąganie klientów to ich sposób na zarabianie(przykre)
    Zaletybrak
    Wadyniejasne procedury wyliczania składki
  • ~Bertreand / 2022-06-28 17:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Generali to najgorsze towarzystwo ubezpieczeniowe z jakim się spotkałem. Kontakt jedynie przez infolinię. Czas oczekiwania na połączenie ok 2dni. Jest funkcja, że można zamówić rozmowę i pracownik oddzwania. Tylko w teorii. Można tez skorzystać z drogi mailowej. Tylko nikt z centrum klienta nie odpisuje. Czysta komuna
    ZaletyBrak
    Wadykontakt. Masakra
  • ~Gab / 2018-06-19 13:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam nikomu. Pani z infolinii bardzo nieprzyjemna. Nie uznaje, że pracuję zagranicą i wszystkie formalności w moim imieniu załatwia córka. Nigdzie nie robią takich problemów jak tutaj
    ZaletyTotalne dno.
    WadyOsoba upoważniona nie może nic zrobić nawet jeżeli chodzi o zmianę adresu
  • ~Gosia / 2019-01-15 19:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Generali? Zdecydowanie odradzam. Niestety doznałam nieszczęśliwego wypadku, zwróciłam się o likwidacje szkody prawie rok od wypadku, po zakończonym leczeniu. Przedłożone dokumenty uzupełniłam tak, ze nie byłam wzywana nawet do uzupełniania czegokolwiek. Nawet ubezpieczyciel z którym zawierałam umowę zaoferował się ze odbierze osobiście oryginał (skany poszły mailem) zgłoszenia. Przyjechał do miejsca pracy, wcześniej prosząc bym umówiła go z kimś odpowiedzialnym za ubezpieczenia grupowe w mojej firmie. Z racji dobrej współpracy zgodziłam się. To był błąd. Po tym spotkaniu ubezpieczyciel dzwonił do mnie przynajmniej kilkukrotnie: raz ze nie ma maila do koleżanki z która rozmawiał a chciał wysłać ofertę o której rozmawiali, drugi raz ze koleżanka nie odpisała i czy mogłabym ją poprosić o odpowiedź. Szczyt beszczelności. Nie dość że facet nie zadaje sobie trudu żeby skontaktować się samodzielnie już oficjalnie, sprawia wrażenie jakby nawet nie widział w jakiej był firmie z oferta! Totalny brak profesjonalizmu, do tego to wydzwanianie i wykorzystywanie klienta - żenada! Nie polecam, odradzam i mimo tego ze bez większych problemów odszkodowanie zostało wypłacone to z powodu traktowania klienta rezygnuję z ich usług.
    ZaletySzybka likwidacja szkody
    WadyKiepskie warunki w jeszcze gorszej cenie, nachalni i beszczelni w zdobywaniu nowych klientów sprzedawcy ubezpieczenia, wykorzystywanie klienta i wypraszanie się do pracy by pozyskać klientów na ubezpieczenie grupowe,
  • ~Kierowca / 2010-11-11 16:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Miałem stłuczkę nie z mojej winy. Nowe audi. Sprawca ubezpieczony w generali wjechał mi w dwoje drzwi. Mocno je powyginał. Koszt naprawy 6600 zł. Generali wypłaciło odszkodowanie ... 480 zł (!!!) tytułem "odświeżenie lakieru" .Kontakt z fimą poniżej poszionu dna. Na dziesiatki telefonów wydałem majatek bo oni sie nie odzywali. Samo oczekiwanie na kosztorys 5 tygodni. ODRADZAM!!!!
    Zaletyadnych
    WadyWyłacznie minusy. Brak kontaktu z forma, przedłużanie proedury, karygodnie niskie odszkodowanie.
    Nigdy.
  • ~Marek J / 2024-08-03 10:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Wykupione ubezpieczenie turystyczne. Niestety na wczasach opuchlizna twarz od ząba,. Dzwonię na infolinię i z wywiadu Pani mówi że nie pomogą bo ząb już zaczął mnie boleć dzień przed wylotem. Zostawili mnie bez jakiejkolwiek pomocy. Już nigdy nie skorzystam z tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyZostawili mnie bez jakiegokolwiek wsparcia, swojego klienta
  • ~Michał / 2021-02-19 22:41
    Ocena: 1.33 / 5
    No polecam nikomu totalni oszusci placilem skladki od kilku lat a jak przyszlo do zaplaty rachunkow za szkode to polowe musialem dac z wlasnej kieszenie . Uciekac od tych oszustow
  • ~Mirek / 2025-01-28 14:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Ubezpieczenie NNW Szkolne. Robią co chcą, odmówili wypłaty odszkodowania dziecku przy skręceniu nogi tłumacząc że podczas gry w piłkę ubezpieczenie nie obowiązuje. Brak słów.
  • ~Oszukana / 2019-05-09 17:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, oszuści i tyle. Kupiłam samochód mając pełne zniżki i przekalkulowali na mnie opłaty licząc sobie 1800 zł na rok. Normalnie płacę ok 400 zł rocznie. Nic nie idzie z nimi załatwić. Rodzę nie zawierać umów z tymi dziadami
  • ~Poszkodowany / 2015-02-21 22:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam
    Nie polecam wręcz odradzam korzystanie z usług generali. Towarzystwo po szkodzie komunikacyjnej zachowuje się jakby klient byłby "szkodnikiem" , infolinia całkowicie nie odpowiedzialna (aczkolwiek kontakt natychmiastowy nie trzeba czekać ). Wycena szkody zrobiona dokładnie 30 dnia po oględzinach ( czyli dokładnie tyle ile mają na to prawnie czasu w innych firmach zajmuje to max 10 dni ) oraz bardzo skutecznie zaniżona ( po konsultacji z rzeczoznawcą który zauważył mnóstwo nieprawidłowości wystąpiliśmy na drogę sądową ). Dodam że nie ma co liczyć na jakąkolwiek pomoc z strony tej firmy przekonałem się na swoim przykładzie, zależało mi na czasie ponieważ nie mogłem usunąć szkody przed wyceną i pomimo moich telefonów i ich zapewnień że wycena będzie dosłownie "za chwile" oraz po tak zwanych " monitach do przełożonego" pracownika który robi wycene nic całkowicie się nie przyśpieszyło tylko teksty typu " no rzeczywiście coś to długo trwa " Po moich doświadczeniach okazało ssię że nie jestem odosobnionym przypadkiem ! Więc jeżeli się u nich ubezpieczysz to nie licz na rzetelną wycenę oraz na to że odszkodowanie otrzymasz w szybkim czasie ODRADZAM PRZESTRZEGAM !!
    Zaletyłatwo dodzwonić się do konsultanta
    Wadyzaniżone wyceny , mega super długi czas oczekiwania na jakąkolwiek decyzję
  • ~Sylwia / 2019-08-12 13:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat to jest mało powiedziane..nie polecam zdecydowanie.
    Ubezpieczyłam Samochód ful opcją Lux,awaria opony-nie możliwe do naprawy-brak serwisu???, a wycena woła o pomstę do nieba-może kupię oponę rowerową...
    Zaletybrak
    Wadyinfolinia-można zasnąć tak długo się czeka
    obsługa klienta-brak kompetencji, zbyt niskie
    wycena rzeczoznawcy-zaniżanie wycen
  • ~adam / 2019-07-06 05:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze odradzam ubezpieczanie czegokolwiek u tego pseudo ubezpieczyciela . W przypadku szkody wypłacają żenująco niskie kwoty. Nigdy więcej .
    Zaletybrak
    Wadyśmiesznie niskie kwoty w przypadku szkodzy
  • ~Adam / 2023-03-26 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedziela 26.03.2023 około godziny 9.00 rano… zaraz po przesunięciu czasu… po 24h dyżurze w szpitalu… szkoda z oc sprawcy ubezpieczonego w Generali. Wyłączone auto zastępcze z Carnetu . Generali zamknęło szkodę w piątek. Uszkodzone auto jest jeszcze w naprawie. Infolinia Carnetu - jeśli nie zapłacę z własnej kieszeni auto pozostaje wyłączone. Infolinia Generali - brak możliwości przedłużenia naprawy. Brak możliwości kontaktu Generali - Carnet. Masakra jakaś… no cóż wracam pociągiem…:(
    WadyOceńcie sami…
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 826
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 738
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 614
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 443
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 428
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 287
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2956