strona 13 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~beata / 2015-01-21 22:07
Witam, mam lepszy numer.30 grudnia w Italii uderzył w nasze autko makaron, łamiąc ramę, rozbijając cały tył auta, wybił podłogę w aucie, kabina przesunięta, zaznaczam że jest to renault master plandeka z 2009 roku. W poniedziałek o 17 przybył rzeczoznawca, zrobił fotki wszystkich uszkodzeń autka, pomiary kabiny coś tam opisał i pojechał. Dzisiaj dostaliśmy wycenę naprawy na zawrotną kwotę 2600zł. Ręce nam opadły, małe dziecko zobaczy że rama jest krzywa, wygięta i są duże uszkodzenia. Co radzicie? Powołać biegłego i jechać do serwisu po kosztorys i do sądu? Nie mamy czy pracować, auta zastępczego takiego nie mają i sytuacja patowa. Może ktoś coś doradzi jak dalej działać.
beatap13 jest off-line -
-
~poszkodowany / 2014-12-17 19:31
oszusci krętacze i złodzieje jak nie odpisują nie wypłacają to zróbcie tak jak ja napisałem do komisja nadzoru finansowego tam jest zakloadka na wysłane przez ich strone ,może nic z tego nie miałem ale Panio steplowsk...... tłumaczyła sie a generali dostało 3000 zł kary za nie wyłacanie odszkodowania w terminie (tylko oni im dowalaja kary za wszystko) i tylko ich się boją i sądu ja poszedłem do sądu ze swoja sprawa Zaletyżadne chyba że chcesz umrzeć na zawałWadyogromnie za dużo pisania -
~Cześ / 2014-12-01 11:34
Sąsiad ubezpieczony w Generali zalał mi łazienkę. Zgłosiłem szkodę do ubezpieczyciela, przysłali rzeczoznawcę, zrobiono zdjęcia. Po 6 tygodniach GENIUSZE wyliczyli, że koszt szkody wynosi 47,27 zł i nie należy mi się odszkodowanie. Do remontu mam sufit i część ściany o powierzchni około 5,5 m kw. -
~Wkurzony / 2014-11-24 15:22
Generali to dno. Lalunia o imieniu Wiolka (jakiś tam młodszy specjalista) łaskę robi, że odpisze na maila, jeżeli wogóle odpisze. Mija 36 dzień od zgłoszenia szkoday i ani pieniędzy ani jakiejkolwiek informacji kiedy zamierzają przelać określoną sumę. Dno. Jestem poszkodowany w drobnej stłuczce, sprawca ubezpieczył się w tym dziadostwie. Nigdy u nich auta nie ubezpieczę. -
~żanet. / 2014-11-06 20:43
Mam odmienne doświadczenia niż pozostali Państwo. W Generali jestem ubezpieczona już 5 lat. Przez ten czas miałam jedno włamanie do domu a także stłuczkę samochodową. W przypadku odszkodowania za włamanie sprawa dość szybko została załatwiona, nieco inaczej było z samochodem. Nie spodobała mi się wycena dlatego też złożyłam odwołania, stąd nieco dłużej czekałam, nie mniej jednak odwołanie zostało przyjęte. Wystarczyło odpowiednio uargumentować je. Zaletybezproblemowe odszkodowania, duży zakres możliwości, korzystne składkiWadybrakOd 5 lat, róznie cenowo -
~mark / 2014-11-04 15:06
Miałem ubezpieczenie domu w zakresie rozszerzonym m.in zalanie. Po ulewnych deszczach zalało mi pomieszczenie. Ubezpieczyciel odmówił wypłaty powołując się na wyjątki m.in odszkodowanie nie nalezy sie za zalanie woda deszczowa badz uszkodzony dach. 35 punktow w ktorych odszk za zalanie sie nie nalezy. To jest żenada i chamstwo. Nigdy wiecej tego dziadowskiego ubezpieczyciela. -
~ana / 2014-10-23 14:51
kretynizm totalny na odszkodowanie czekam juz dwa miesiace
i nikt mi nie potrafi powiedziec kiedy sprawa bedzie zamknieta
jestem pokrzywdzona w wypadku.
doradzam tak jak mi znajomy doradził rzecznik ubezpieczeń i pismo po miesiącu nie ma na nich siły mimo że płacą kary.auto mam u mechanika juz miesiąc i nie mam jak odebrac nikt sie za to nie wezmie tragedia
wypieprzyc z rynku ale niestety tu siłę przebicia maja kombinatorzy nic na gto nie poradzimy pisac gdzie sie tylko da ale polecam rzecznika ubezpieczeń w WarszawieZaletyżadnychWady100% -
~aldera / 2014-10-13 15:54
Generali robi wszystko by tylko nie wypłacić odszkodowania. Miałam kolizję, na miejsce została wezwana policja, były zdjęcia z monitoringu. Na protokole policja jednozacznie wskazała że całą winę za wypadek ponosi kierujący drugim pojazdem (nie ja). Tamten kierowca miał OC w Generali, ubiegałam się o odszkodowanie. Po oględzinach samochodu, po 3 tygodniach dostałam wniosek o uznaniu całkowitej szkody i podaniem kwoty jaką mi dadzą (niższa niż koszt naprawy). Po 3 kolejnych tygodniach, gdy zaczęłam się upominać o pieniądze dostałam kolejny wniosek o odmowie wypłaty odszkodowania, gdyż ich zdaniem to JA spowodowałam wypadek, mimo iż policja twierdzi coś innego. Na infolinii nikt nic nie wie, zero wyjaśnień. Kłamią i podważają zdanie policji, tylko po to by nie wypłacić odszkodowania. -
-
~Nika / 2014-08-26 19:17
Generali totalne dno . ANTYREKLAMĘ mają u mnie zapewnioną na najbliższe lata . Pracownicy nie odpisują na emalie , przez 3 tygodnie nie mogłam się dowiedzieć na jak długo przysługuje mi samochód zastępczy , załącznik -protokół szkody urzędas firmy wysyłał dokładnie miesiąc /może przydałoby się jakieś szkolenie jak się obsługuje komputer / Po miesiącu czekania na wypłatę i dobijaniu się o jakaś informację dostałam wiadomość że trwa dochodzenie ,pomimo że sprawca przyznał się do winy i był protokół policyjny . Za kilka dni będzie 90 dni od wypadku a ja nadal zero wiadomości i pieniędzy .Wszystkich znajomych ostrzegam żeby dalekim łukiem omijali tą firmę z takim traktowaniem klienta spotkałam się pierwszy raz ZaletyżadnychWadykpina z klienta -
~tom / 2014-07-04 22:06
Sprzedawałem auto ubezpieczone w Generali. Kończyła mi się polisa OC, generali wydzwania aby przedłużyć umowę OC ( miałem na na celowniku OC na 1 mc czasu w Liberty) lecz agent generali poinformował mnie iż po sprzedaży dostanę nadwyżkę nadpłaconą OC za kontynuacje u nich - do daty sprzedaży auta. Rozmowa nagrana i szczere chęci agenta reprezentującego firmę G....
a tu poszło się 300 zł w błoto, generali nagle znajduje punkt KC....nagle jest to niemożliwe:( nie dajcie się nabić w butelke AGENTOM!!!!!!
Odradzam- OSZUKIWANIE KILIENTA w GeneraliZaletygdzie pieprz rośnie!!!Wadyjak masz olej w głowie to wszystko tylko nie to!!!300zł -
~szonja / 2014-05-13 10:46
Widać że ludziom puszczają nerwy już po tygodniu od zgłoszenia szkody. A ubezpieczyciel ma też określony czas na likwację. Miałam dwa zdarzenia, za które ubiegałam się o odszkodowanie, ale nikt mi nie utrudniał i żadnych komplikacji nie miałam. Suma odszkodowania była równa stracie i wszystko się zwróciło. -
~WojtekW / 2014-05-13 08:33
Pracownicy niekompetentni, wprowadzają w błąd. Firma robi wszystko, żeby nie wypłacić odszkodowania, nie są przestrzegane terminy. ZaletyRozmowa z konsulantem wkurza tak, że rano nie trzeba pić kawy.WadyNiekom[petencja, okłamywanie klienta, działa nie na jego szkodę.rok, 2400 -
~sylwia1004 / 2014-05-07 18:15
nie polecam tej firmy jeśli nie chcecie walczyć z niekompetencją brakiem wiedzy i narażać się na dodatkowe koszty. Komplikują wszystko szczególnie w OFE gdybym wiedziała ile nerwów i pieniędzy będzie mnie to kosztować nigdy nie wybrałabym tej firmy. całkowity brak profesjonalizmu o empatii nie wspomnę pozdrawiam Zaletybrak -
~bax1 / 2013-12-27 08:00
Odwlekaja z wypłata odszkodowania juz 90 dni brak kontaktu z likwidatorem , nie odbiera telefonow nie odpisuje na maile- zdecydowanie odradzam -
~jerzy zakrzowski / 2013-12-15 13:14
zdecydowanie odradzam kontaktu z ta firma ,sprzedalem dwa samochody,nowi wlasciciele mieli wypadki a generali i tak mnie obciarzyla,I wciagneli mnie do krajowego rejestru i teraz widnieje ze mialem szkode i od 2009r nie moge tego wyprostowac.ps konsultantki to jest porarzka -
~janka / 2013-12-10 22:08
Ja mam u nich cały pakiet komunikacyjny z assistance włacznie i jestem zadowolona. -
-
~hanula / 2013-12-04 21:38
Hmm, zdziwiona jestem opiniami, ja nie mogę nic złego na nich powiedzieć, zostałam miło potraktowana przez agenta jak kupowałam polisę OC. Raz likwidowałam szkodę, szkoda co prawda była nie wielka, ale poszło szybko i sprawnie. -
~Marcin / 2013-09-05 18:22
Osobiście odradzam firmę, oferowali się "od wszystkiego", śnieg zerwał mi rynny i wtedy okazało się że jednak nie było od wszystkiego. NIE POLECAM!!! WadyKłamią byle naciągnąć klientarok, 340zł -
~urszula dolata / 2013-07-23 14:39
2 lipca 2013r KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO ukarała Generali kwotą 50.000zł !!!!!!!!!!! ZA niewypłacenie w ustawowym terminie odszkodowań z obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych oraz niewywiązanie się w
ustawowym terminie z obowiązku poinformowania osoby występującej z roszczeniem, że odszkodowanie jej nie przysługuje lub przysługuje w innej wysokości niż określona w
zgłoszonym roszczeniu.Zaletybrak zaletWadyjak wyżej w opinii -
~Doris / 2013-05-12 19:40
Ja mam również bardzo złe zdanie na temat tej firmy, czekam na odszkodowanie już bardzo długo jak się do nich dzwoni to mówią, że już dziś będzie wykonany przelew i tak cały czas zwodzą człowieka, ale już się tym zajmuje mój prawnik a on to z nimi inaczej załatwi jak będzie trzeba to i do są du pójdę...bo gdyby im człowiek zaległa z jakąś spłatą to by nie odpuścili. ZaletyBRAK ZALETWadyRobią sobie żarty z poważnych ludzi!!!
strona 13 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »