strona 12 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~hanka / 2016-02-19 11:27
Mam u nich ubezpieczone mieszkanie, niedawno miałam zalanie, szybko zajęto się moją sprawą i wypłacono odszkodowanie. Życzyłabym sobie i innym aby wszystkie TU były tak szybkie i solidne w działaniu jak generali. -
-
~kaśka76 / 2016-02-17 14:09
Jestem pozytywnie zaskoczona, konsultanci mili, rzetelni, we wszytskim pomagają, chętnie odzwaniaja i odpisują na maile prawie od razu. na wypłate czekałam stsosunkowo krótko. Może to kwestia podejścia cżłowieka do człowieka ? Zaletyszybki kontakt, rzetelność, pomoc we wszytskim czego oczekiwałamWadysą gdzoiny w któych ciężko się skontaktować -
~ela / 2016-02-16 13:59
TU GENERALI S.A - NAJGORSZY UBEZPIECZYCIEL OC -ODRADZAM !!!!
JESTEM STRONA POSZKODOWANĄ W WYPADKU , PROCES LIKWIDACJI SZKODY TO 298 DNI I JESZCZE TRWA BO ZANIŻAJĄ WARTOŚĆ ODSZKODOWANIA NIE WYPŁACAJĄ , PRACOWNICY ZERO INFORAMCJI NIE ODPOWIADAJĄ NA PISMA W TERMINACH , NIE TRZYMAJĄ SIĘ USTAWOWYCH TERMINÓW, ZA NIC MAJĄ RZECZNIKA FINANSOWEGO . TOTALNA SAMOWOLKAZaletyBRAKWadyNIE RZETELNOŚĆ , NIE TERMINOWOŚĆ , IGNORANCJA KLIENTA , CELOWO WYDŁUŻAJĄ TERMINY WYPŁARTY ROSZCZEŃ , ZANIZAJĄ WARTOSCI ODSZKODOWANIA .NIE KUPIĘ NIGDY !!!!!! -
~Wojtek / 2016-02-11 15:10
Najgorsza firma ubezpieczeniowa z jaka mialem do czynienia. Szkoda z października nie rozliczona. Brak odpowiedzi na maile, infolinia nie czynna. Banda oszustòw i tyle.
-
~Asia / 2016-02-10 16:49
Od grudnia szkoda nie rozliczona. Likwidatorka nie odpowiada na maile infolinia nieczynna brak odzewu kontaktu WadyOlewanie klienta traktowanie jak powietrze -
~Michał / 2016-02-08 12:28
Firma - Krzak. Pracownicy niekompetentni - brak możliwości kontaktu z osobą prowadzącą sprawę. Pisma od firmy lakoniczne. Mimo wskazania jednostki policji występują o notatkę po raz kolejny do innej jednostki, nieaktualizują statusu sprawy na stronie internetowej. Brak wypłaty odszkodowania w terminie. Firmy nie polecam.ZaletybrakWadyogólnie nie potrafią zająć się sprawą w należyty sposób -
~mm / 2016-02-03 19:58
złodziej na złodzieju zlodziejem pogania minely dwa miesiące zero iformacj od firmy i odszkodowanie niewiadomo kiedy wypłacą Zaletybrać pieniądzeWadyniewypłacać odszkodowan -
~Andrzej / 2016-01-29 12:54
Witam stanowczo odradzam AC z tej firmy
wg ubezpieczenia przysługuje mi auto zastępcze podczas naprawy mojego auta (miałem drobną stłuczkę) po kontakcie z ubezpieczycielem okazało się że według ich "regulaminu" nie przysługuje mi auto zastępcze ponieważ moje auto nie było holowane przez nich tylko dojechało do serwisu na własnych kołach,
to jakiś absurd to że moje auto dojechało do serwisu to nie zmienia faktu że tego auta w tym momencie nie mam i potrzebuję skorzystać z auta zastępczego ciekawe ile jeszcze jest punktów ich "regulaminu"ZaletybrakWadywielePosiadam kilka polis przez 6 lat -
-
~Dammson / 2016-01-27 16:53
Jestem zadowolony z obsługi w firmie. Na infolinii poinformowano mnie jak mam zgłosić szkodę i jakie dokumenty są potrzebne aby szybka załatwić sprawę. Była to moja pierwsza w życiu szkoda, więc doceniam wyrozumiałość konsultantki. ZaletyBardzo miła obsługa, wyrozumiałośćWadyDość długi czas oczekiwania -
~zosia / 2016-01-25 22:44
Oszusty tyko tak się można o nich wypowiedzieć.Panie z infolinii powinny posiadać więcej informacji o szkodach.a im najlepiej wychodzi tylko zapytanie Proszę podać dane w celu weryfikacji,po czym żadnej odpowiedzi udzielić nie potrafią oj przepraszam potrafią sprawa w toku.oszuści oszuści jeszcze raz oszuści. ZaletybrakWadynie powinni być wolałem ubespieczalnia -
~Mirek / 2016-01-09 08:56
Z likwidacją szkód są problemy. rzeczoznawcy umawiają się i nie przyjeżdżają na czas. Obsługa telefoniczna na info linii spoko -
~inka / 2016-01-05 08:58
Szybka likwidacja szkód to chyba to co wyróżnia generali na tle innych firm. Niskie ceny i dobór ubezpieczenia do własnych potrzeb to tez duży plus dla firmy. Mnie się jeszcze podoba dodatek do oc w postaci zielonej karty i assistance wypadkowego. -
~Darek / 2015-12-30 14:13
Mi wyszło taniej w Generali niż u innych TU. Pewnie to kwestia tego do kogo skierowana jest promocja :) -
~norwid / 2015-12-23 21:48
Sprawdziłem w trzech firmach wysokość opłaty OC i NNW za swój samochód.Kwota była podobna-między 600 a 750zł.W Generali-z wielkimi,reklamowanymi zniżkami musiałbym zapłacić 1500zł!!
Te niby-zniżki i reklamy to wielka fikcja!Szkoda,że nie dopłacają nam za to,że ubezpieczymy u nich samochód!
Nie dajmy się perfidnie oszukiwać!!Wadycena dwukrotnie wyższa niż u konkurencjinie kupiłem,bo bardzo drogo! Te zniżki to bzdura!! -
~Zdzisław / 2015-09-23 14:39
Uwaga Przypisują klientom obce stłuczki . Mi przypisali trzy lata temu trzy stłuczki nie moje . Pomimo moich wielkich starań sprawa jest nadal nie wyjaśniona . Ostrzegam przed tą firmą ZaletybrakWadybrak kompetencji -
~Andrzej / 2015-09-06 23:03
Posiadalem pakiet lux na samochód ,najdroższe i niby najlepsze ubezpieczenie,OC,AC asistance..itd.Jechalem za granicę i 300 km od domu silnik odmówił posłuszeństwa.Asistans i laweta tylko do najbliższego serwisu,gdzie w umowie było inaczej.PAN z asistans powiedział że serwis ma powiedzieć czy auto jest do naprawienia w ciągu 3 dni.Serwis stwierdził że jest awaria głowicy i nie ma szans i pomimo to odmówili lawety do miejsca zamieszkania.Pomoc rzecznika ubezpieczen pozwoliła odzyskać 1200 zł, to nic,zostawialem około 4tys.u nich rocznie,dwa auta plus mieszkanie.Jeżeli będą kiedyś liderem i tak nic już od Generałów nie kupie. -
-
~agnieszka / 2015-08-21 10:11
jestem zadowolona z firmy,niedawno grad zniszczył mi elewacje i szyby,wyceniono rzetelnie i wypłacono szybko pieniądze dla mnie DOBRA FIRMA Zaletyszybkośc i rzetelność wtceny szkodyWadynie manie -
~marduk / 2015-07-07 13:16
Dostałem kamieniem w szybę w samochodzie - szyba do wymiany. Nadmieniam, że oprócz OC, NNW i AC miałem ubezpieczone szyby (kwota to blisko 200 zl do szkody na 3 tys.). Zadzwoniłem do agenta, opowiedziałem o zdarzeniu, a 3 dni później miałem wymienioną szybę! Na razie współpraca przebiega wzorowo.
Ludzie - nie oszukujcie się!! Na ubezpieczeniach się zarabia. KAŻDA firma przy podpisywaniu umowy jest cacy, a jak przyjdzie co do czego, to utrudniają na maksa!! Naiwnością jest wierzyć w dobre intencje i uczciwość ubezpieczycieli, podobnie jak polityków!. Na chwilę obecną wygląda to ok, jak bedzie później, zobaczymy.Zaletyszybka likwidacja szkody.Wadynie stwierdzono jak na razie3 lata, 2,5 tys (PEŁNE ubezpieczenie samochodu. -
~anetta / 2015-07-01 13:19
Od kilku lat ubezpieczam się w Generali, raz miałam stłuczkę i zalane mieszkanie i za każdym razem rzeczoznawca przychodził po kilku dniach ocenić szkody, więc mam odmienne zdanie o firmie niż moja przedmówczyni. Mnie się podoba podejście do klienta i kontakt z firmą tez jest na poziomie. -
~Poszkodowana / 2015-06-30 14:55
Najgorsza firma jaka może być!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W zyciu nie spotkałam gorszej formy ubezpieczeniowej. Źle informują o sompletowaniu dokumentacji wogóle odbijanie piłeczki od poszkodowanego do sprawcy . Ponad miesiąc czasu oczekiwania na decyzję, a w końcu wniosek odrzucony. Porażka!!!!!!!ZaletyŻADNYCH!!!!!!!!!!WadyWSZYSTKIE!!!!!!!!!!!!!!!!!
strona 12 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »