strona 10 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~Milo / 2017-12-06 13:43
Wysokie skladki.
Problem z wyplata odszkodowania.
Kiepska obsluga klienta -
-
~Pedro / 2017-11-19 19:11
Firma to totalne dno. Przyjmują Cię z otwartymi ramionami i wspaniałymi ofertami. Jeśli przychodzi do szkody w moim przypadku AC nie licz na pomoc lub szybkie odzyskanie pieniędzy. Dodzwonienie się graniczy z cudem. Odpisanie na jakąkolwiek wiadomość mailową przez generali również. Firma milczy, nikt się nie kontaktuje. Jeśli kontakt się powiedzie będą Cię zwodzić i kłamać. Radzę przed wykupieniem polisy ubezpieczeniowej przeczytać komentarze i opinie. One mówią same za siebie. Zaletybrak zaletWadybrak kontaktu z klientem, brak pomocy, nierzetelne informacje, kłamcy -
~Paweł / 2017-11-14 12:18
Firma która ma za nic klienta, po czterech dniach oczekiwania na połączenie zgłosiłem sprawę o odszkodowanie z OC sprawcy po blisko dwóch tygodniach oczekiwania i dzwonienia wreszcie ktoś się pofatygował na oględziny. Mija blisko miesiąc a numer sprawy nawet nie został wprowadzony do sytemu. MASAKRA Dziś poinformowano Mnie że łaskawie wczoraj czyli po blisko czterech tygodniach wysłano do mnie list. Szkoda nie naprawiona bo czekam na wycenę.Sami Państwo oceńcie rzetelność firmy GENERALI ZaletyZeroWadyWszystko -
~Tomek / 2017-11-10 08:58
Zła komunikacja (osoba kontakotwa wskazana przez firmę nie odpisywała w umówionym terminie, miała roszczeniowy ton głosu), pomimo wypełnienia dokumentacji i przesłania jej musiałem wypełniać po raz koeljny, jako, że ta pierwotnie wypełniona i przekazana rzeczoznawcy była w centrali, a osoba zajmująca się sprawą nie chciała się kontakltować z centralą generali. Niska kwota odszkodowania, podawanie nieprawdziwych argumentów w wycenie - wypłata była zaniżona m.in. ze względu na brak historii serwisowej, podczas gdy nikt nie zapytał o hostorię serwisową, którą w rzeczywistości auto posiada. Dramat, najgorsza ubezpieczalnie w polsce. -
~Klient / 2017-11-09 21:52
Nie polecam nikomu tej firmy! Kupiłem samochód z ubezpieczeniem w tej firmie. Półtorej miesiąca czekam na poprawione potwierdzenie ubezpieczenia. Rozmowa przez telefon z ludźmi niemającymi o niczym pojęcia - 20 minut Pani szuka informacji o polisie, informuje że wyśle potwierdzenie, po czym nadal brak reakcji. Odpowiedź na maile - wniosek przyjęty, proszę czekać. Unikać tej firmy! ZaletybrakWadyniekompetentni pracownicy, nieszanowanie klienta -
~BHF / 2017-11-02 18:51
Firma żenada - miałem kolizję z winy sprawcy który wykupił w tej "firmie" polisę. Wycena szkody całkowitej ok 5tyś niższa niż wartość pojazdu. Dodatkowo w kolizji zwichnąłem prawy bark - od 3 mc mam zespół bólu pourazowego. Wysłana dokumentacja medyczna, zdjęcia RTG, USG, MMR TKitd. Odpowiedź po 2 mc - że nie doznałem żadnego urazy. Całe życie nie miałem z barkiem problemu. Teraz się bujam jak idiota - ofiara jak bandyta. Nie polecam tego "ubezpieczyciela" bo to marnowanie składek. ZaletybrakWadynieuczciwość, żenujące wyceny, matactwa, cały czas praktycznie bez kontaktu -
~AgBa / 2017-09-28 12:11
Nie można uzyskać odszkodowania z tytułu Autocasco.Przedstawiając faktury - mają swoje wyceny. Różnica 55 % !!!!!!!!!!!! wartości szkody została zabrana. Wycenionej PRZEZ GENERALI szkody. Nie polecam. AC - zapłacone ale w razie szkody nic nie odzyskacie. Przedstawiciel działa na szkodę klienta. ZaletybrakWadynieuczciwość, zatajanie przez agenta ważnych informacji, brak korespondencji i wyjaśnień, zbywanie klienta w trakcie rozmowy od osoby do osoby. -
~kriss / 2017-07-26 21:34
Ubezpieczenia grupowe
Na podstawie dokumentacji znajdującej się w posiadaniu Towarzystwa, nie została Pani wskazana jako osoba Uposażona, tj. uprawniona do odbioru świadczenia z tytułu śmierci Ubezpieczonego.Tato wyznaczył swoją jedyną córkę i tak to podważają, proszą o przesyłanie po raz kolejny tych samych dokumentów. śmierć człowieka to dla nich normalka a każdy email do żony to łzy. BRAK SŁÓW.Marki -
-
~Bartek Harapiuk / 2017-07-05 10:14
Firma Generali tak jak jej poprzednik Proama kontynuuje politykę firmy związaną z odmawianiem części zamiennych, dopytywaniem się o wszystko, zmuszaniem do przedstawiania paragonów ze stacji benzynowych, zaświadczeń o odbywaniu rehabilitacji nie związanych z wypadkiem. Szczerze nie polecam i każdemu odradzam. ZaletyNie zauważyłem żadnych -
~Agnieszka / 2017-06-08 11:21
Miałam szkodę sprawca miał OC w Generali wszystko odbyło się bezproblemowo miła obsługa na infolinii rzeczoznawca był na drugi dzień po zgłoszeniu szkody pokryli wszystkie koszty włącznie z samochodem zastępczym polecam w Krakowie obsługa bardzo miła rzetelna i odszkodowanie wypłacone w ciągu 8 dni mimo że szkoda była dość spora nie robili problemow wycena nie zaniżona polecam firmę Generali Zaletyobsługa miła i fachowa -
~Zbigniew / 2017-02-09 16:50
Witam musze stwierdzic ,ze Generali po zakupie PROAMY jest wiarygodna firma.Po sprzedazy auta i wypowiedzeniu umowy przez kupujacego czekalem tylko 3 dni na zwrot pieniedzy z polisy OC rekord swiata Dzieki.
-
~Klient AC/OC / 2017-02-02 12:11
Kontakt w sprawie szkody zerowy.... wysylanie pism, mailowanie tak ale NIE DA SIE DO NICH DODZWONIC!!! TAM CHYBA PRACUJA 3 OSOBY KTORE CIAGLE MAJA ZAJETA LINIE.....
Zadbajci lepiej o kontakt z klientem.. tego wam życze.
Zaletybrak - nie polecam ze wzgledu na podejscie do klientaWadybrak mozliwosci kontaktu......................................................................................................................................................................................................................... -
~Mariusz / 2016-12-02 14:36
Nie sposób uzyskać odszkodowania z tytułu Autocasco. Mają swoje wyceny i nie akceptują kosztów naprawy ASO z którymi mają podpisane umowy. ZaletyBrakWadySame wady -
~Andrzej / 2016-11-21 18:42
12 września uderzył we mnie pojazd ubezpieczony w Generali. Przysłali wycenę, ale zaniżoną. Zgodziłem się z drugą wyceną (żeby w końcu załatwić sprawę po dwóch miesiącach), ale nie przesyłali pieniędzy mimo, że dostali dyspozycję odnośnie zapłaty.
Przysłali odmowę odszkodowania, której podstawą jest brak korelacji uszkodzeń mojego pojazdu z uszkodzeniami sprawcy, na podstawie oględzin auta sprawcy ponad dwa miesiące po zdarzeniu, gdzie sprawca już dawno naprawił sobie swoje auta w ramach AC z Generali!!! Czekam za odpowiedzią w sprawie odwołania. Taka firma nie powinna istnieć na rynku.
Dodzwonienie się z jakimkolwiek pytaniem graniczy z cudem. Za nic mają terminy ustalone przez polskie prawo.ZaletyŻadneWadyBrak kontaktu, nierzetelność, nie aktualizowanie dokumentów w statusie sprawy, niekompetecjaOdradzam, z daleka jak od ognia -
~Daro / 2016-08-23 10:53
Złodziejska firma. Po zakupie auta musiałem zapłacić drugą ratę składki - ok. Po przerejestrowaniu zrobili mi rekalkulację i kazali dopłacić jeszcze 120% wartości całego ubezpieczenia. Szybko wypowiedziałem umowę a te złodzieje nie chcą oddać kasy. WadyTotalny brak kompetencji i olewanie kienta -
~Zofia / 2016-08-01 07:45
Wysłałam do firmy pismo listem poleconym i na odpowiedź czekam już dwa miesiące.Po wypadku który był nie z mojej winy został wyceniony mój samochód na kwotę z którą się nie zgadzałam.Samochód zakupiłam miesiąc przed wypadkiem i wysłałam do firmy dowód zakupu,niestety pomimo licznych telefonów do firmy,rezultatu nie ma,wymyślają kolejne i kolejne usprawiedliwienia.Nidy więcej nie polecę nikomu tej Firmy ubezpieczeniowej. -
-
~Poszkodowany / 2016-06-10 08:06
OSZUŚCI,uwaga na te kanalie celowo manipulują wyceną wartości samochodu żeby zaniżyć,doprowadzić do szkody całkowitej-bo tak mają taniej.Zero kontaktu z imbecylami.Inne TU tylko nie oni.Prawnika i do sądu nic innego na s...... nie pozostało. -
~Sam / 2016-06-09 10:51
Miałem poważny wypadek komunikacyjny, zderzenie czołowe, skutek to zerwanie i skręcenie kręgów szyjnych 3 mies L4 i rehabilitacja która nie wiadomo ile potrwa.
Według Generali nic mi się nie stało - jestem zupełnie zdrów i żadne odszkodowanie się nie należy.
Oceńcie sami......ZaletyBrakWadyignorowanie faktow i dokumentacji medycznej. -
~grzegorz / 2016-06-02 18:02
Już nigdy więcej w Generali nie ubezpieczę żadnego swojego pojazdu,i nikomu nie polecam,za odszkodowaniem już czekam sześć tygodni,ludzie którzy tam pracują mają lekceważące podejście do klienta ,a pieniądze za auto kasko wyliczają tak że na blacharza nie starcza,,,jednym słowem DZIADOWSKA FIRMA -
~bob / 2016-05-26 17:23
Nie polecam .Makabrycznie drogo a mały zakres. Bob Wadyjw.za długo i marzę o tym by kjak najszybciej zakończyć.
strona 10 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »