Sms z informacją dostałem będąc juz na przystanku 5minut przed planowana godzina odjazdu.
Ponieważ musiałem być o czasie w miejscu docelowym- lotnisko WWA na lot, skorzystałem z pociągu za 150 PLN ( bilet Flix 40 PLN).
Reklamacja i prosba o zwrot za niewykorzystany bilet skwitowane,
Że zwrot za spóźnienie jest dopiero jak się spóźni powyżej 120minut albo 15minut przed odjazdem. Chociaż na stronie widnieje informacja po pierwsze, że oddają jak jest mniejsze opóźnienie, a po drugie skoro 5 min przed odjazdem pokazuje się opóźnienie to jak oddać bilet 15min przed?? Zero współczucia czy udzielenia rabatu na następny przejazd. Dodatkowo maile wysyłane przez obsługę były nieczytelne o to przykład: "na okazj?, aby przekona? Ci? o naszej niezawodno?ci i dlatego mamy nadziej? wkrótce powita?"
Jedyne co, to cena jest niska, ale chyba wiadomo dlaczego....
WadyWprowadzanie klienta w błąd poprzez zakłamane informacje dotyczące zwrotów/ wymian. Wieczne spóźnienia, brudne siedzenia, brak obowiązku maseczki w autobusie- nikt nie pilnuje.