Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3132 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2021-10-06 12:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Autobus spóźniony o 80 minut.
    Sms z informacją dostałem będąc juz na przystanku 5minut przed planowana godzina odjazdu.
    Ponieważ musiałem być o czasie w miejscu docelowym- lotnisko WWA na lot, skorzystałem z pociągu za 150 PLN ( bilet Flix 40 PLN).
    Reklamacja i prosba o zwrot za niewykorzystany bilet skwitowane,
    Że zwrot za spóźnienie jest dopiero jak się spóźni powyżej 120minut albo 15minut przed odjazdem. Chociaż na stronie widnieje informacja po pierwsze, że oddają jak jest mniejsze opóźnienie, a po drugie skoro 5 min przed odjazdem pokazuje się opóźnienie to jak oddać bilet 15min przed?? Zero współczucia czy udzielenia rabatu na następny przejazd. Dodatkowo maile wysyłane przez obsługę były nieczytelne o to przykład: "na okazj?, aby przekona? Ci? o naszej niezawodno?ci i dlatego mamy nadziej? wkrótce powita?"
    Jedyne co, to cena jest niska, ale chyba wiadomo dlaczego....
    WadyWprowadzanie klienta w błąd poprzez zakłamane informacje dotyczące zwrotów/ wymian. Wieczne spóźnienia, brudne siedzenia, brak obowiązku maseczki w autobusie- nikt nie pilnuje.
  • ~Grazia18 / 2021-10-05 16:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Podroż dnia 4.10 2021 bydgoszcz Berlin . Kierowca nie sympatyczny pokrzykujący na pasażerów . Domagał się zaświadczenia o szczepieniu od pasazerow na trasie Bydgoszcz -Poznan. Przekroczył swoje uprawnienia
    Zaletywyjazd o czasie . ale dojazd docelowy z duzym opóżnieniem
  • ~Weronika / 2021-10-03 20:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Na dobry przejazd trzeba trafić. Chciałabym opisać moją ostatnią 'wycieczkę' Poznań-Wrocław oraz następnie powrót Wrocław-Poznań. W pierwszą stronę wszystko super. Dotarłam na dworzec pół godziny przed planowanym wyjazdem, autokar już czekał. Kierowcy byli miło, zeskanowałam swój bilet i zajęłam wcześniej zarezerwowane miejsce. W środku było schludnie i bardzo ciepło n(miłe udogodnienie o tej porannej godzinie- 6. rano). Dojechaliśmy na miejsce co prawda z lekkim opóźnieniem, ale byłam bardzo zadowolona z podróży. O wiele gorzej wypadł mój powrót. Wtedy również pojawiłam się na dworcu pół godziny przed odjazdem. Niestety aby odjechać musiałam czekać 50 minut z powodu opóźnienia. Kierowca był niemiły. Gdy weszłam do pojazdu zauważyłam że na miejscu, za którego rezerwację dodatkowo zapłaciłam walają się śmieci. Zniesmaczona skorzystałam z faktu że były również inne wolne miejsca, zajęłam inny fotel. Jak się później okazało, na moim miejscu oraz miejscu obok siedzieli obywatele z Ukrainy którzy nie zwracali uwagę na komfort przejazdu innych pasażerów. Potrafili oni nawet tak opuścić sobie oparcia siedzeń, by wylądować niemalże płasko na czyiś kolanach. Szkoda że nikt nie sprawdza czy pasażerowie zajmują swoje miejsca. Dwudziestominutowe opóźnienie zwiększyło się ogromnie z powodu korków. Mimo wielkiego spóźnienia kierowca postanowił zrobić przerwę która miała trwać 10 minut, niestety trwała dłużej. Do Poznania wjeżdżaliśmy również najbardziej zakorkowaną trasą (prawdopodobnie miał miejsce wypadek). Ostatecznie do Poznania dotarliśmy z ponad 50-minutowym opóźnieniem. Niestety po otwarciu schowka na bagaż okazało się że moja walizka została przesunięta i tak podłożona że początkowo nie dało się jej wyjąć. Z powodu tych wszystkich działań, transport do domu (nie jestem z Poznania, musiałam dojechać jeszcze dziesiątki kilometrów) uciekł mi sprzed nosa, (wcześniej zakupiłam na niego bilet którego niestety nie udało mi się zwrócić).
  • ~Kodizonewro / 2021-10-01 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaplacilem 700 zł za kurs z Niemiec do Polski.

    Godzina 18 przyjezdzam na Pks A tam autokaru już nie ma ??!!
    Przelew na rezerwację zrobiony a pasażera zostawili..

    Nie Polecam!!!
    WadyNie czekają na pasażerów, mimo że rezerwacja była opłacona.
  • ~Ada / 2021-10-01 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo! Autobus do Warszawy spóznił się ponad 30 min. Panowie kierowcy beszczelni, niekulturalni i nie mili! Cena biletów niewspółmierna do oferowanych usług!
    WadyJAK WYZEJ!
  • ~Joanna / 2021-09-30 21:29
    Ocena: 3.75 / 5
    Kierunków sporo. Ceny średnie. Do Pragi pełne obłożenie, brak klimatyzacji na piętrze. Duszno i gorąco .Panowie kierowcy uprzejmi. Z powrotem autobus z Pragi ruszył o czasie, dotarł z ogromnym opóźnieniem do Wrocławia.nie polecam niepewnej podróży osobom, zobligowanyn czasem. Ogromny stres.
    ZaletyFajna opcja transportu, jeżeli wszystko odbywa się punktualnie. Niestety cudem a raczej Uberem zdążyłm do kliniki.
    WadyOpóźnienie do Pragi ponad 30 minut. Z Pragi ponad godzinę.pan kierowca od bagażu totalnie utrudniał przyjęcie i odbiór bagażu. Nawet krzyczał i przyjął pieniądze od młodej dziewczyny w związku z dodatkowym bagażem. Wiem że brakuje kierowców, ale są pewne granice przyzwoitości.
  • ~FLIX / 2021-09-28 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus spóźnił się następnie zepsuł się w trasie. Nie podstawiono autobusu zastępczego jechał w trybie awaryjnym przez ponad 50 km w tempie 20 na h. Wysadzono nas w Toruniu choć bilet zapłacony do Gdańska. Poniosłam dodatkowe koszty podróży na łączną kwotę ok.200 zł: taksówkę, wykupienie biletu w PKP i zakup jedzenia w Gdańsku zamiast na 17.00 byłam na 21.30.
    Nikt nie odbiera telefonu na infolinii, nie ma e-maila, reklamacja złożona przez stronę brak odzewu. Sprawę kieruję do Rzecznika Praw Konsumenta i dalej jeśli będzie trzeba to kolejna taka sytuacja z tą firmą. Banda oszustów !!!
  • ~Anna / 2021-09-27 22:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Autobus spóźniony o 80 minut.
    Sms z informacją dostałam będąc juz na przystanku 5minut przed planowana godzina odjazdu.
    Ponieważ musiałam być o czasie w miejscu docelowym skorzystałam z innego autobusu.
    Reklamacja i prosba o zwrot za niewykorzystany bilet skwitowane,
    Że zwrot za spóźnienie jest dopiero jak się spóźni powyżej 120minut albo 15minut przed odjazdem.

    Zdecydowanie niepolecam !!!
    ZaletyZadnych
    WadyZnaczne Opóźnienia
  • ~k_bad / 2021-09-25 09:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Podróż z Paryża do Łodzi to jakiś koszmar brak postojów na stacjach benzynowych w celu skorzystania z toalety, a jeśli było tankowanie kierowca nie chciał wypuścić pasażerów.
    Porównując jazdę Flixbusem na tej trasie i Sindbadem to przepaść.
    W Sindbadzie nie dość że taniej o ponad 100zł to co kilka godzin stewardesa proponuje kawę lub czekoladę
  • ~Igor / 2021-09-24 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Flixbus ekspress jeździ przez wszystkie wiochy po kolei. Regulamin się kompletnie kupy nie trzyma...
  • ~Angela / 2021-09-24 14:37
    Ocena: 3.00 / 5
    W piątek o godzinie 14:35 Wracałam razem z koleżanką z Zakopanego do Katowic . Pan kierowca był bardzo nie uprzejmy. Zapytałam się tylko skąd odjeżdża powiedzial mi że na dworcu mam tablicę I że w tej chwili mi nie powie bo on ma przerwę . Na dworcu znajduje się mnóstwo stanowisk i dla osoby która jest pierwszy raz jest trudno się zorientować. Wystarczy odrobina życzliwość.
  • ~Agnieszka / 2021-09-22 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam bilet online, nie dostałam potwierdzenia rezerwacji , od kilku dni usiłuję odzyskać pieniądze bez rezultatu.
    Firma porażka. Odradzam. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.
    Zaletyżadne
  • ~Tysia45 / 2021-09-19 11:28
    Ocena: 3.50 / 5
    Jechałam na trasie Warszawa Zachodnia-Budapeszt oraz w drodze powrotnej na tej samej trasie. I nasuwa mi się jedna refleksja: jeśli chcesz przeżyć "przygodę", jedź z Flixbusem! Co mam na myśli? Że wszystko zależy od kierowcy! Na początku, na trasie Warszawa-Kraków, autobus prowadziła pani, której był to debiut, nie ukrywam, że dość słaby - pani non stop przeklinała, krzyczała na wsiadających pasażerów, a przede wszystkim - nie znając trasy, nie trzymała kierownicy podczas jazdy! W dalszej części trasy jednak zmienili ją bardzo mili kierowcy, którzy nawiązali z nami interakcję ;) Podobnie zresztą wyglądało to w drodze powrotnej - przemiły pan zapowiadał następne stacje, a nawet dziękował za przyjemną podróż! Mam tylko jedno zastrzeżenie jako ogół - kierowcy bardzo często palą w pobliżu wejścia. Nie ukrywam, że dla osoby niepalącej jest to problem, gdyż potem w pojeździe nie da się oddychać
  • ~Ewa / 2021-09-18 17:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechałam dziś z Zakopanego do Torunia. Zajęłam wskazane w bilecie miejsce, ale już w Krakowie pojawiła się osoba z tym samym numerem. Kiedy pokazałam kierowcy bilet w aplikacji, w wersji mobilnej widniało inne miejsce, które zresztą też było zajęte. Pod presją kierowcy musiałam się przesiąść, zajęłam pierwsze wolne. Dopiero w wersji pdf znalazłam i pokazałam kierowcy bilet gdzie widniała pierwotna miejscówka. Niestety miejsce już straciłam. Poza tym kierowcy rozmawiają o problemach w firmie, co wg mnie świadczy o braku profesjonalizmu.
  • ~Alicja / 2021-09-17 23:50
    Ocena: 3.25 / 5
    Jechałam z Paryża do Łodzi (17.09/18.09), po pierwszym przystanku, który miał miejsce w Niemczech miała miejsce zmiana kierowców. Wymienili się bardzo mili kierowcy, którzy prowadzili z Paryża do tego pierwszego przystanku (Bodajże Sarrebruck) z jakimiś ofochanym burakiem, którego ciężko mi opisać w miarę kulturalnymi słowami. Jak Państwo wiecie, ciężko określić chamstwo w miły sposób. Zdawało się, ze owy Pan pracuje tam za karę. Krzyczał na pasażerów, na wszystko odpowiadał „nie ma takiej opcji”, przeklinał i zachowywał się jak świnia. Przyspieszył, odjeżdżając z punktu, w którym miał odebrać pasażerów kiedy zobaczył parę biegnąca w stronę busa (daje słowo, ze byli 30 sekund po czasie- miałam zegarek). Zamknął Pana w busie, który pomagał usiąść swojej starszej mamie, po czym kiedy Pan poprosił z uśmiechem o otworzenie drzwi, kierowca wyszedł do niego i zaczął się dosłownie wdzierać „TO CO TU ROBISZ?” po czym przeklinał pod nosem. Uważam, ze kierowca krzywdzi swoim zachowaniem firmę FLIXBUS i to właśnie przez niego nie zamierzam ponownie korzystać z Panstwa usług. Złożę również reklamację i dołożę wszelkich starań, żeby Pan kierowca nie musiał się już męczyć w swojej pracy..
    ZaletyDobra cena, wygodnie
    WadyChamski kierowca
  • ~Ewelina / 2021-09-14 14:03
    Ocena: 2.50 / 5
    Odrazam korzystanie z Flixbusa - gdy autobus się zepsuje, nie zapewniają zastępczego, tylko po prostu zostawiają pasażerów na pastwę losu w obcym państwie, bez żadnej pomocy! Autobus nr 1338 z 12/08/2021, trasa międzynarodowa Wrocław - Bonn: wysiadła klimatyzacja, kierowca stwierdził, że dalej nie jedzie, i na dworcu Berlin ZOB wysiadka. Dostalismy sms, że podróż się zakonczyła, i mamy sobie dalej radzić sami! Zero pomocy, niektórzy nie mówili po niemiecku ani po angielsku, upał ponad 30 stopni na dworze.! Nie podstawili nowego autobusu, mieli pasażerów głeboko gdzieś! To jest skandal, nigdy więcej z tą firma nie pojadę!
    Wadygdy autobus zepsuje się na trasie nie podstawiają zastępczego, tylko zostawiają pasażerów samych sobie
  • ~Kama / 2021-09-13 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas trasy Gdansk - Warszawa popsuł sie autokar w Zauskach. Przewoźnik nie zapewnił transportu zastępczego. Kazał wracać taxowkami na swój koszt - 300zl. Flix bus kategorycznie nie chce zwracać poniesionych dodatkowych kosztów przejazdu. Dodatkowo nie zwrócił wciaz pieniędzy za bilet. Co gdyby autobus popsuł sie za granica? Tez by mnie tak zostawili i kazali wracać na swój koszt nie czując żadnej odpowiedzialności?
    ZaletyBrak
  • ~Bogusław / 2021-09-13 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem jechać z Groningen do Gdańska, ale kierowca mnie nie zabrał. Jako powód podał brak testu covidowego. Na stronie informacja maseczka, dezynfekcja i nic o teście! Kasy nie odzyskałem, nie polecam tej firmy przewozowej!!! Czytając opinie, doszedłem do wniosku, że to złodziejska szajka!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Wieprixxx / 2021-09-12 22:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Kupiłem bilet na piętrowy autobus, ale przyjechało jakieś gowno na kołach. Miejsca jest mniej pomiędzy miejscami do siedzenia, brak gniazdka do ładowania. Nie polecam
  • ~Irena / 2021-09-12 20:41
    Ocena: 3.50 / 5
    Jechałam na trasie Zielona Góra-Zakopane, na bilecie jako miejsce odjazdu, był Dworzec PKP, ale podana ulica (bez numeru) nie zgadzała się z ulicą , na której znajduje się dworzec. Pani na infolinii nic nie pomogła, ona nie wie! Przyjechałam w okolice dworca i biegałam pytając kierowców autobusów miejskich, którzy mają tu swoją zajezdnię. Dopiero trzeci kierowca wskazał budkę przystankową, gdzie Flixbusy przyjeżdzają. A tam zero informacji, żadnego logo firmy. Nic! Byłam totalnie zestresowana. Żeby nie było, że tylko narzekam, autokar przyjechał na czas, w toalecie było ok. Jakiś czas temu na dzień przed planowanym wyjazdem zrezygnowałam z biletu i szybko był zwrot, bez żadnych potrąceń. Czyli coś na minus coś na plus????



Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5067
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3132
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 865
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 332
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976