Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3141 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Acedia / 2021-12-18 12:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Informacja o dwugodzinnym opóźnieniu 15 minut przed planowanym odjazdem..aplikacja wariuje pokazuje trasę w innym kierunku, pełno śmieci na podłodze i na fotelach po poprzednich pasażerach oraz klimatyzacja słaba, ludzie jedzą i nie można tego przewietrzyć.
  • ~Agnieszka / 2021-12-16 08:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Szkoda ze na stronie FlixBus nie ma zakladki opinie klientow tylko mozliwosc wyslania zazalenia ktore konczy w martwym punkcie. Wyslalam 3 i na zadne nie dostalam odpowiedzi. Obsluga klienta nie istnieje.
    Brak informacji o tym ze bez szczepienia i testow nie wpuszczaja do autobusu na trasach miedzynarodowych, spowodowal ze kupilam bilet ale niestety odmowiono mi wejscia do autobusu. Na stronie pojawia sie opcja zwrotu pieniedzy na podstawie udowodnienia ze nie skorzystano z zakupionego serwisu, niestety brak jakiegokolwiek linka. Stracone pieniadze i czas. Nie skorzystam wiecej z uslug FlixBus.
    WadyBrak Customer service, not user friendly Flixbus site.
  • ~analizator / 2021-12-15 08:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletna porażka .Syf na całej linii poprzedni PolskiBus kultura obsługi a teraz byle Jaś Fasola z Wąchocka pomaluje sobie grata na zielono zawrze pseudo umowę z trzema cwaniakami z Munchen i jest wielkim Flixem. Ludzie nie korzystajcie z tego w zimie bo na wypadek slizgawicy nawet nie mają na wyposażeniu piasku do drobnej posypki i może dostaniecie smsa że dalsza podróż niemożliwa To jest jedną ściema i wkrótce to padnie
  • ~Kierowca / 2021-12-12 00:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie Michale postanowiłem nawiązać z Panem kontakt, ponieważ na Państwa stronie nie ma możliwości wysłania formularza zgłoszeniowego, nawiązania kontaktu beż podania numeru rezerwacji . Ci jest i tyle dziwne ponieważ nie każda osoba chcąca napisać, porozmawiać musi być Państwa Klientem. W dniu dzisiejszym kierowca Państwa autobusu jadący A2 z kierunku Warszawy do Poznania przed punktem poboru oplat wykonując manewr wyprzedzania - włączając kierunkowskaz od razu rozpoczął wyprzedzanie zajeżdżając mu drogę. Spokojnie poczekam aż wyprzedzi, podczas gdy ja go wyprzedzałem obtrąbiłem go dając znać, że jednak coś było nie tak. Jakie było moje zdziwienie gdy zaraz na punkcie poboru opłat kierowca wjechał na pobór oplat obok mnie i pokazując środkowy palec, wymyślając mi i opluwając mój samochód przez otwarte okno. Wyjeżdzając z bramek próbował doprowadzić do kolizji wjeżdżając w mój pas.Godzina 12:36 PPO Lądek nr rejestracyjny K9 Flix2 nr autobusu 92. Pojechałem dalej i zatrzymałem się na następnym parkingu, aby jechać za autobusem i spisać dane. Nie spieszyło mi się i jechałem za autobusem spokojnie 100 km / h do Wrześni, gdzie zjeżdżałem. Nie korzystam z komunikacji Flixbus ale na pewno nie pojadę i nie polecę Państwa jako przewoźnika , a na Wazzej stronie same ach i od A tu taka niespodzianka.
  • ~DobryCzłowiek / 2021-12-06 00:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, biorą pieniądze do kieszeni. Nie wydają biletów. Spóźniają się co do godzin rozkładu. Chamska obsługa, która nie ma za grosz szacunku do klientów
  • ~Grzegorz / 2021-12-04 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie oszustwo. Nie dość że się spóźnił to ubikacja zamknięta bo pan stwierdził że jest zima i zamarzł więc proszę się nie reklamować z tym wc. Drugi kierowca pali papierosy w autobusie jakas paranoja!!!
  • ~Grzegorz / 2021-11-30 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna z najgorszych linii pominę niewygodę, skupię się na kradzieży bagażu. Kierowca podobno pilnował załadunku. Po dotarciu z punktu a do punktu b ktos ukradl nam bagaz. Kierowca wypieral siebze to nie mozliwe, bo on wszystko obserwował. Nakłada na to, ze po prostu współpracuje z kims i daje cynk. firma tez umywalka rece i nie obchodzi ich kradzież. Szczerze nie polecam
    ZaletyZadne
  • ~Tmt / 2021-11-26 17:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Oszuści, bus spoznil się 1h 40 min, co 30 minut info że oferujemy darmowe wifi ale sieci nie ma, na pytanie czy wifi działa kierowca odpowiada że nie i że może pan sobie wypełnić ankietę po podróży XDD
  • ~Dru / 2021-11-25 11:20
    Ocena: 2.25 / 5
    #flixbus reklamuje znowu swoje "świetne" usługi. Tak mi to przypomina moją ostatnią z nimi przygodę.

    Nr. Rezerwacji:
    1108114148
    1106299689

    Przejazd w dniu 24 października 2021 roku. Ze Szczecina do Warszawy z przystankiem przesiadkowym we Wrocławiu (tak, trasa genialna).
    Do Wrocławia przyjechaliśmy o czasie (11.15), podróż bardzo przyjemna, mało ludzi. Dostajemy z facetem informacje w apce, że autobus przesiadkowy jest opóźniony 17 min. No nic, siedzimy sobie na peronie i grzecznie czekamy. Co jakiś czas sprawdzam telefon w razie aktualizacji. Autobus teoretycznie powinien być o 12. Wybija południe. Busa nie ma. Informacji na tablicy ani głosowej zapowiedzi też nie. No nic, miał się spóźnić. Patrzymy uważnie na każdy wjeżdżający pojazd i czekamy. 12.30. Nic. Hm, ok, nie pierwszy raz #flixbus spóźnia się więcej niż zapowiedział. Starsza kobieta obok dzwoni do kogoś, że bus do Warszawy nie przyjechał, ale czeka, bo pewnie się spóźni.
    Godzina 13. Nic. Telefon sprawdzam co chwilę. Do obsługi klienta nie da się dodzwonić, bo niedziela. W miedzyczasie przyjeżdżają inne busy, w tym z firmy #flixbus, ale nie nasz.
    Godzina 13.05. Aplikacja się aktualizuje. Wedle niej bus  nie jest już "opóźniony" i jedzie "planowo" (!). Facet idzie do informacji. Po paru minutach wraca z informacją, że w systemie widnieje, że nasz bus był (!) i odjechał. Co k...
    Kupujemy bilety na następny. Ledwo. Yay. Nie będziemy spać na dworcu.

    26 października leci reklamacja x2.

    4 listopada przychodzą odpowiedzi na reklamacje (osobne bilety, bus ten sam)
    Odp nr 1
    (...)
    "W systemie dostrzegamy informację, że inni pasażerowie na tym przystanku zostali odprawieni w sposób prawidłowy i zgodnie z czasem planowanego odjazdu. W tym wypadku nie możemy dokonać zwrotu środków."

    Odp nr 2
    (...)"autobus był opóźniony o 59 min., a wiadomość  z prośbą o zwrot została wysłana do nas już po jego odjeździe, w związku z powyższym, zgodnie z naszym regulaminem niestety nie możemy dokonać zwrotu za niewykorzystany przejazd. Byłoby to możliwe, gdyby opóźnienie autobusu wyniosło powyżej 120 min."

    Obie podpisane jako "Aleksandra z FlixBusa"

    Podsumujmy:
    Stojąc na PRAWIDŁOWYM przystanku ani ja, ani co najmniej 2 inne osoby nie zauważyły autobusu, który JEDNOCZEŚNIE był opóźniony prawie o godzinę ORAZ odjechał o czasie i to jeszcze zabierając pasażerów.
    Zrobił to zaś najwyraźniej teleportując się  niby bus do Hogwartu w tył trasy, żeby spóźnić się i pojawić na miejscu bez informowania kierownika stacji (powtarzam, żadnych informacji na tablicy ani informacji głosowych) po czym magicznie wrocił na swoją "planową" trasę. Hm. Co jest bardziej prawdopodobne. To, czy też raczej fakt, że #flixbus leci sobie w kulki byle tylko nie zwrocić komuś pieniędzy?

    Tak zostawiam na przestrogę.
  • ~Zawiedziona / 2021-11-23 06:43
    Ocena: 3.33 / 5
    Jechałam w sobotę z Wrocławia do Warszawy. Cena biletu Ok ale zasady panujące w autobusie to dla mnie dziwna sprawa. Wyjechałam z domu dosyć wcześnie, żeby dotrzeć do Wrocławia i tam spotkałam się ze swoim partnerem który kończył 24 godzinna zmianę. Kiedy wsiedliśmy do autobusu stwierdziliśmy ze zjemy kanapkę. I tu moje zdziwienie. Podchodzi do nas kierowca i mówi że to nie restauracja i w autobusie się nie je i ze jak chce zjeść to mam wysiąść z autobusu. Drogi przewoźniku. Chcecie mi powiedzieć, że jadąc np. 5 godzin autobusem nie mogę zjeść kanapki? Na całe szczęście nie jechałam dalej. Dodam ze mieliśmy siedzenia z samego przodu i wykupione miejscówki co tez nie spotkało się z aprobata wszystkich obecnych w tym dniu kierowców. Może dlatego tez dostaliśmy taka informacje bo w trakcie jazdy cały tył autobusu normalnie jadł .
  • ~m02162 / 2021-11-20 19:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobusy często opóźniają się i robią nieplanowane postoje na trasie, przez co czas podróży wydłuża się. Poza tym, jest bardzo mało miejsca w obrębie miejsca siedzącego i siedzi się bardzo niewygodnie.
    ZaletyCeny biletów
    WadyCzęste opóźnienia, nieplanowane postoje i mało miejsca w obrębie miejsca siedzącego
  • ~Tusk / 2021-11-20 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    komfort żaden, kontakt z nimi na najniższym możliwym poziomie, monopolista który przejął PolskiegoBusa : (
  • ~Jo / 2021-11-20 04:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Głośna muzyka u kierowców podczas podróży w nocy utrudnia komfort jazdy
  • ~Kijop / 2021-11-18 11:23
    Ocena: 2.50 / 5
    Dziadostwo i cwaniactwo, wyzysk bez szacunku dla klienta. Polskiemu budowli mogą myć autokary. Pogonić to Głowno.
  • ~Marcin / 2021-11-17 13:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Dnia 30 Października wybierałem się z Krakowa do Rzeszowa na 18 urodziny mojej siostry. Autobus przyjechał z ponad 2h opóźnieniem. W międzyczasie gdy otrzymałem informację o opóźnieniu poszedłem do biura Flixbusa w Krakowie aby zmienić rezerwację gdyż 20min później był drugi autobus do Rzeszowa. Pracownik wbrew regulaminowi powiedział że nie ma możliwości zmiany rezerwacji biletu ponieważ jest po godzinie odjazdu, a nie było jeszcze informacji o opóźnieniu dwu godzinnym. Autobus miał przyjechać o godzinie 16 20 i o 18 45 miał być na miejscu. Finalnie autobus do Krakowa dojechał o godzinie 19 00 a do Rzeszowa dotarłem o godzinie 21 30. Było mi strasznie wstyd że na 18 urodziny mojej siostry dojechałem dopiero na koniec imprezy. Przewoźnicy jak również pracownik biura obiecywali że opłata za bilet zostanie zwrócona. Gdy zadzwoniłem na infolinię w sprawie zwrotu opłaty za bilet usłyszałem że opłata nie zostanie zwrócona ponieważ pojechałem tamtym autobusem i zostałem dowieziony. W regulaminie obiecują rekompensaty do 80 euro w przypadku opóźnień, a mają problem ze zwrotem kilkunastu złotych za opóźniony przejazd. Gdzie te 15 zł przy ponad dwu godzinnym czekaniu i marznięciu na dworcu to pikuś ,,bo jednak autobus może przyjechać w każdej chwili". Jakby się kto pytał oto numer rezerwacji #1111377746. Wstawił bym jeszcze screena z informacją o opóźnieniu przewyższającym czy przejazdu, jednak nie ma możliwości wstawiania tutaj zdjęć.
  • ~Ewa / 2021-11-14 16:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Dnia 13.11 podróżowałam Flixbusem z Krynicy Zdrój do Warszawy. Podróż przebiegła super, bez opóźnień . Wszystkie złe opinie są wyssane z palca
    ZaletyToaleta w autobusie.
  • ~Rodzic z dzieckiem / 2021-11-11 10:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Pierwszy kontakt z przewoźnikiem i decyzja NIGDY WIĘCEJ !!!
    Podróż z dzieckiem, automatyczny system rezerwacji wylosował miejsca dla dziecka 7D i dorosłego 17D. Gdy chcieliśmy zarezerwować dwa miejsca obok siebie, system nie pozwalał na to ze względu na obostrzenia z powodu Covid-19. Jakież było zdziwienie, gdy w autobusie okazało się, że jednak system sprzedał bilet na 7C dla obcej dorosłej osoby.
    I ciekawostka... Na cały autobus, było tylko kilka miejsc wolnych...
    Przemiły kierowca, który swoją pracę traktuje jak zło konieczne.
    Zalety 20 minut spóźnienia
    WadyBardzo niewygodne fotele, współczujemy podróżującym ponad 2 godziny
  • ~Lena / 2021-11-11 09:24
    Ocena: 1.25 / 5
    TRAGEDIA!!!!!Brak komunikacji pomiedzy kierowcami autobusow jesli polaczenie jest z przesiadka.
    Moja podroz byla z przesiadka w Berlinie,autokar sie spoznil, drugi nie zaczekal i tak oto o polnocy na dworcu glownym PKS w Berlinie zostalam bez zadnej pomocy,.Z kierowca autokaru zadnego kontaktu,nie rozumial slowa, Flixbus centrala czynna tylko do godziny 17 badz 18stej....A na koniec czlowiek nie moze jeszcze odzyskac swoich pieniedzy. No gorzej byc nie moze!!!!
    Nie polecam, wrecz odradzam i przestrzegam przed podrozami z przesiadka bo Fliksbus w takich przypadkach nie poczuwa sie absolutnie do odpowiedzialönosci.
    NIGDY WIECEJ !!!!!!

  • ~Zbychu / 2021-11-11 04:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat, autobus jedzie 15 godzin, zero wygody, miejsca porozrzucane pomimo zakupu dwóch biletów w tej samej chwili musieliśmy siedzieć osobno, miejsca podwójne były. Człowiek płaci 50 euro za bilet gdzie autobus jedzie tyle godzin. Lepiej jechać bla bla carem pomimo że ceny się tam zmieniły na wyższe, lub busikiem w którym też jest mało miejsca ale zawsze jest szybciej na miejscu. Sindbad i Flixbus gówno jakich mało.
    ZaletyGniazdko w sinbadzie, a tak poza tym to ciezko znalesc pozytywy, szczególnie po 15 godzinnej podróży.
    WadyMało miejsca, dużo ludzi, brak odpowiednich warunków do jazdy na tak długie trasy.
  • ~Agata B. / 2021-11-08 14:11
    Ocena: 4.00 / 5
    Ja z innej beczki;) czy ktoś ma jakiś wolny voucher na mailu?niestety wykorzystałam swój a szykuje mi się droga podróż we 2 osoby. Będę wdzięczna jak się znajdzie jakąś miła osoba, która ma voucher ale go nie będzie używać.
    Dzięki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5075
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 866
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3930
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983