Autobus stojący przez 15 minut okazuje się że będzie opóźniony 20-30 minut, czyli stał 40 minut bark możliwości anulowania biletu. Nie ma co dzwonić na info, bo tylko automat. Info o opóźnieniu na maila. Problemy z fakturą. Dużo wpisywania aby kupić bilet. Nie wiadomo gdzie odjedzie autokar (Zakopane). Nachalne pierwsze pozycjonowanie usług w google. Po co płacić za nieuczciwego przewoźnika. NIGDY WIĘCEJ nawet za darmo
Zaletyżadne
Wadymnóstwo
~Jowson / 2022-04-20 00:49
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza podróż w życiu i myśle ze moja ostatnia. 2 tygodnie przed planowana podróżą do Pragi dostaje informacje na maila ze moja podróż została anulowana… mogę wybrać trasę alternatywna ale miejsca które miałam dodatkowo odkupione za 18zl już mnie nie obowiązują i mam usiąść na zielonych miejscach i ciagle się przesiadać… porażka totalna bo nagle może się okazać ze miejsce na którym siedzę jest zarezerwowane i trzeba szukać kolejnego. Podróż powrotna z Pragi i również zaskoczenie iż moje miejsca wybrane również za dopłata zostały zmienione i mam szukać miejsc w zielonej strefie… po to miesiąc wcześniej rezerwuje 2 miejsca obok żeby spędzić ta podróż obok siebie, a nie skakać po różnych miejscach które zaraz okażą się zajęte. Pieniądze czyli dopłata za miejsca w jedna stronę została niby na moim koncie którego nie posiadam na stronie, a za druga podróż żadnej i informacji o zwrocie nie otrzymałam… mam nadzieje ze chociaż zwrócą mi koszty rezerwacji miejsc bez żadnych kredytów na kolejna podróż bo nie zamierzam już więcej korzystać z usług tego przewoźnika bo to jedna wielka żenada!!!
ZaletyNie ma
WadyZielona strefa miejsc
Odwołanie przejazdu
Nieobowiązująca rezerwacja miejsc
~Emilia / 2022-04-19 22:39
Ocena: 2.50 / 5
Najgorszy przewoźnik jakim jechałam. Dostałam SMS że będzie opóźnienie 10-20min a w rezultacie czekałam 1h50min i oczywiście żadnej informacji. Nie da się nigdzie dowiedzieć ile będzie trwało dalsze opóźnienie i czy w ogóle autokar przyjedzie. Totalny brak szacunku do pasażera…Po tak długim oczekiwaniu nawet nie mogłam liczyć na to ze kierowca włoży mi ciężką walizkę do bagażnika, mimo mojej prośby. Nigdy więcej nie zdecyduje się jechać Flixbusem.
~Sylwia / 2022-04-19 20:16
Ocena: 3.00 / 5
Ja spotkałam się z bardzo nieuprzejmym kierowca,który spóźnił się o godz,po czym probwal upokarzać podróżujących, no i hit:zostawiłam cenny bagaż w luku-nie do odzyskania,nie ma ludzi do obsługi problemu tylko maszyny dają standardowe odp.,nie sposób odzyskać, wstyd!
~Majka / 2022-04-19 16:47
Ocena: 1.00 / 5
Robią wszystko aby człowiek się spóźnił!!!!! Nie polecam! Jadę wlasnie na trasie do Pragi. Z wielką łaska dowiedziałam się,że spóźnimy się 2h! Oczywiscoe nie wiem jak dostanę s do domu, bo żaden z kierowców nie jest nawet godny określić się godzinowo! ODRADZAM!!!!!
ZaletyNic
WadyWszystko!
~Agunia / 2022-04-18 09:41
Ocena: 1.75 / 5
Duże opóźnienia lub odwołanie podróży w ostatniej chwili
WadyCiasno, WC często nie działa
~Martyna / 2022-04-18 09:36
Ocena: 2.00 / 5
Kupujesz dwa miejsca żeby mieć miejsce i nie chcesz się o nikogo ocierać (18.04.2022) kierunek Kraków z Jastrzębia Zdroju start 9:00. Dojeżdżamy do Żor a pan kierowca wpuszcza ludzi (7-osob) bez biletów! Siedzę na 4D przy szybie więc widzę. Podchodzi do mnie i mówi że obok mnie sądzie facet a ja że to miejsce jest zajęte , a on to twój problem. Szok ale nie mam innej alternatywy z mojego Miasta NIE POLECAM ! I zgłaszacie takie sytuacje.
ZaletyBrak
WadyWpuszczanie ludzi bez biletów
~anonim / 2022-04-16 08:08
Ocena: 1.00 / 5
Firma jest najgorszą firmą przewozową na polskim rynku. Autobus spóźnił się o godzinę. Informacje o tym, że ma opóźnienie, dostałem po 50 minutach. ze względu, że nie opłacało mi się już jechać, stwierdziłem, że zwrócę bilet w jedną jak i w drugą stronę. Jednak Flixbus się wycwanił tak, żeby nie stracić ani złotówki. Bilet można zwrócić do 15 minut przed odjazdem autobusu. Z racji, że dowiedziałem się tuż przed przesuniętą godziną odjazdu, nie miałem możliwości zwrócić biletu, za który zapłaciłem sumę 20,99 zł. To jeszcze nie koniec przygód z Flixbusem. Gdy już miałem zwrócić drugi bilet, okazało się, że nie mogę dostać moich pieniędzy z powrotem. Flixbus "podarował mnie bonem rabatowym" o wartości 18 zł. Jest to komiczne. Jak taka firma traktuje ludzi. Nigdy już nie skorzystam z usług tej firmy. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyBłędne godziny, wysokie ceny, brak możliwości zwrotu pieniędzy.
~Vikki / 2022-04-16 00:18
Ocena: 1.00 / 5
Zakupione bilety przez internet tak i nie były zrealizowane , flixbus tak i nie przyjechał 1,5 godziny czekania , a się okazuje że jakimś cudem on już podjeżdża pod Łódź. Że się spóźnił o 11 min na Dw. Zachodnim . To była liniia n1300. Ale jak? przecież czekaliśmy na dworze i za pół godziny sprawdzaliśmy każdy awtobus . Jak tak? Jakim cudem taki duży awtobus , mogliśmy przegapić . Zaznacze jeszcze że kontaktu zero , obsługa milczy
~Iwona / 2022-04-15 10:46
Ocena: 3.00 / 5
W sumie wszystko ok ale cała drogę słuchałam narzekania kierowców jak to źle się pracuje i że trzeba jeździć w wekenedy itp. Ja wszystko rozumiem ale nie szło już tego przesłuchać ile można.
~Kasia / 2022-04-14 07:30
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia!
Kupcie bilet w Sindbadzie czy innej prawdziwej firmie, Flixbus to zwykli oszusci.
Od blisko 30lat jezdze na trasie Polska-Holandia.
Ostaynie 1plat latam, ale moja maja boi sie samoloty, wiec jak mnie odwiedza to przyjeżdża autobusem.
Flixbus - pierwszy kontak, pierwszy przejazd.
Obsluga w autobuse: dramat, nieuprzejmi, zero pomocy zero ogarniecia sytuacji
Czas - standardowe spoznienie min 20min
Miejsca siedzace - wykupilam mamie miejsce siedzace na trasie Poznan-Amsterdam. Autobus byl prawir pelen, miejsce mojej mamy bylo zajete przez inna osoba, a moja mama dowiedziala sie ze ma sobie szukac nnego miejsca bo jej miejsce zostalo podarowane do tej osoby ktora tam siedzi, dodam ze bylo to miejsce w pierwszym rzedzie.
Okazuje sie ze bardzo slaba obsluga w autobusie, zero s,anowania rezerwacji miejsca i powszechne chamstwo to calkowity standard Flixbusa.
Obecna sytuacja:
Napisalam reklamacje uslugi i nie wywiazanie sie z podpisanej umowy.
Jesli nie dostane zwrotu 50% biletu, moj holenderski adwokat skontaktuje sie z firma-oszustem.
ZaletyBrak
WadyObsluga pasazera,
nierespektowanie rezerwacji miejsc,
chamskie reagowanie na prosbe o pomoc
~Nadja Aljetayova / 2022-04-11 14:27
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa fatalna. Przytoczę cytat prawnika Flixbusu w odpowiedzi na pozew w sprawie kradzieży bagażu mojej córki na trasie Czechy - Polska. "Pozwana przyznaje (czyli Flixbus) , ze bagaż powódki czyli mojej córki zaginął z powodu nieodebrania przez powódkę bagażu po opuszczeniu autobusu". Autobus był spozniony i dojechał na miejsce docelowe w późnych godzinach nocnych. Bagaż który pozostał o wartości 4000 chf został skradziony przez pracownikow firmy a Flixbus nie przyznaje się do odpowiedzialności za utracony bagaż. Czyli w tej sprawie wg pełnomocnika Flixbus zawiniła moja córka bo nie odebrała bagażu. Biedaczka w nocy szukała dziadka który w samochodzie czekał na przyjazd spóźnionego autokaru, nie wiedząc o której autobus dojedzie. Więc podobno normalna rzeczą jest, ze pozostawiony bagaż poprostu się ulatnia. Zaznaczę ze zgodnie z regulaminem przewoźnika Flixbus jest oznaczanie swojego bagażu etykieta z adresem i nr. telefonu właściciela. Otrzymałam wiele zgłoszeń podobnych sytuacji. Niemiecka firma z najniższym poziomem obsługi klienta.
~K9097 / 2022-04-10 16:01
Ocena: 3.00 / 5
Odwołałem rezerwacje z opcją zwrotu pieniędzy. Czekam już kilka dni , a pieniądze się nie pojawiły.
Wydaje mi się że się już ich nie doczekam , patrząc na opinie innych użytkowników , gdzie znaczna przewaga jest negatywnych opini.
ZaletyBrak
WadyProblem z odzyskaniem pieniędzy
~Z / 2022-04-10 11:49
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta fatalna. Źle oznaczone przystanki w Warszawie szczególnie dla kogoś.kto jedzie z centrum po raz pierwszy
~Zly / 2022-04-10 11:15
Ocena: 1.75 / 5
Kupiłem bilet w Krakowie . Pierwszy raz na dworcu . Kulikem przez internet . Dostałem potwierdzenie na maila . Później bilet w postaci 3 załączników . Czelkalem na dolnym peronie bo nie wiedziałem ze jest górny skąd odjeżdża bus . Na bilecie jak się okazało już po odjeździe jest informacja w prawym dolnym rogu. Skąd odjeżdża bus. Gdzieś gdzie bym nigdy nie spojrzał . Zamiast napisać to w miejscu godziny i daty odjazdu . Totalna dezinformacja pasażera
~Bogusław / 2022-04-10 09:39
Ocena: 2.50 / 5
Tragedia 10.04.2022 Warszawa Zachodnia autobus nie raczył nawet podjechać na stanowisko i zabrać pasażerów z wykupionymi biletami
ZaletyW jedną stronę Ok pół godziny spóźnienia bywa
WadyPowrót, brak nie podjechał, smutne pasażerowie z wykupionymi biletami pozostawieni
~Cyp / 2022-04-09 10:20
Ocena: 5.00 / 5
Linia Zielona Góra - Warszawa , punktualność , uprzejmość oraz czysty pachnący autobus.
Zapas czasowy , jechałem ze Świebodzina do Poznania - odjazd 7,35 a autobus był już 7,25 i czekał na odjazd.
Wszystko ok !
Zaletyczystość , punktualność
Wadybrak
~Ania / 2022-04-09 05:45
Ocena: 1.00 / 5
Kierowcy powinni zmieniać koszule, no wszystko rozumiem ale w dzisiejszych czasach higiena to podstawa. U mnie w telefonie, cena jaką miałam zapłacić to 30.99, niestety przepusciłam przed siebie kobietę, która powiedziała, że cena to 48 z groszami. Ufam ludziom ale w dzisiejszych czasach to niedopuszczalne, żeby ceny dla jednej osoby były inne i gdybym była trudnym klientem i nie zależało mi na dostaniu się do Warszawy- wybrałabym inną linię a nie znam rosyjskiego by czuć swobodę.
Czuję się zawiedziona. Ja jako dojrzała osoba kontroluję samą siebie, staram się nie oszukiwać innych by nie zostać oszukaną. Gdzie tu szacunek dla człowieka? Nie polecam.
Dodam jeszcze, że gdy tydzień wcześniej chciałam wykupić bilet on-line, strona blokowała przejście do płatności. szanujemy się, a to oznacza, że wszyscy ludzie traktowani są jednakowo...
~Nigdy wiecej / 2022-04-08 16:45
Ocena: 3.00 / 5
Infolinia katastrofalna Opóznienia nagminne, brak informacji, infolinia fatalna bez nr rezerwacji, nazwiska, adresu mail nie powiedzą czy kurs się odbędzie jakie opoznienie pracownik infolinii bez jakiejkolwiek identyfikaxji
ZaletyBrak
WadyOpóznienia nagminne, brak informacji, infolinia fatalna bez nr rezerwacji, nazwiska, adresu mail nie powiedzą czy kurs się odbędzie jakie opoznienie pracownik infolinii bez jakiejkolwiek identyfikaxji
~Aga / 2022-04-07 23:24
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!!
Płacisz za miejsce którego nie ma. Syf, brud, mega śmierdzi...Szczerze odradzam. Do tego chamski i wulgarny kierowca, który wyśmiewa pasażerów. Totalne dno!
Jestem w szoku że takie coś jeździ i ludzi wozi...