Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3241 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Eva / 2022-05-02 09:39
    Ocena: 4.50 / 5
    Ja jestem zadowolona z Flixbusa. Podróżuję często na trasie Poznań-Praga. Przejazdy są codziennie, ceny przeważnie przystępne. Kierowcy zawsze byli mili. Jedna rzecz negatywna mi się rzuciła w oczy - mianowicie kiedyś na tej trasie zawsze było dwóch kierowców i się zmieniali. Teraz zawsze jest jeden. Ostatnio też nie jest czynna toaleta w busie. Z drugiej strony jest teraz więcej postojów. To też spoko, bo można rozprostować kości.
    Zaletyprzystępna cena, dostępność przejazdów, miła obsługa
    Wadydługi czas przejazdu, toaleta z busie nie zawsze jest czynna, jeden kierowca na długą trasę (ostatnio)
  • ~Marta / 2022-05-02 07:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Stanowczo odradzam , zastanowcie się dwa razy za nim pomyślicie o jeździe flixbusem.Przejazd do Zakopanego podczas jazdy mieliśmy problemy z kołem ,flixbus nie podstawił autobusu zastępczego,staliśmy wszyscy na autostradzie nie mieliśmy jak dojechać do celu a kierowca zasugerował żebyśmy wezwali sobie taxówki,po prostu szczyt i nie dowierzanie jak można potraktować klienta w cywilizowanym świecie
    ZaletyBrak
    WadyNiebezpieczeństwo pasażerów
  • ~DARIUSZ / 2022-05-01 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna firma juz qgi raz przyjeli pieniadze na podwojne miejsca .. szkoda pisac syfon i koniec nigdy więcej
    ZaletyZero
    WadyOszusci
  • ~Jan / 2022-04-30 23:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden wielki burdel. Brak miejsc siedzący mimo dopłaty
    WadyBrak miejsc,
  • ~User123 / 2022-04-30 15:34
    Ocena: 2.50 / 5
    Kierowcy są bardzo niemili i odzywają się bez szacunku do pasażerów. Już któryś raz z kolei jest autobus "zastępczy" niż Flixbus. Miałam wykupione miejsca (jest taka opcja w aplikacji) podczas gdy jest zajęte przez inną osobę, kierowcy twierdzą,że trzeba siadać gdzie jest miejsce, mimo dodatkowej opłaty. Już nie 1 raz miałam sytuację, gdzie wykupiłam miejsce i zostałam niemiło potraktowana, ponieważ "trzeba siadać gdzie jest miejsce).
    WadyBardzo nimieli kierowcy, którzy mówią "idź siadaj na swoje miejsce) gdy poprosi się o pomoc. Płacę za Flixbus a w zastępstwie przyjeżdża o wiele mniejszy autobus, w którym jest bardzo mało miejsca.
  • ~SHAK / 2022-04-30 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam! Szczególnie osobom, które chciałyby gdziekolwiek zdążyć na czas. Niemiły kierowca. Autobus przyjeżdża spóźniony na wstępie 25 minut. Potem jest tylko gorzej. Przez niedziałającą toaletę kierowca zatrzymuje się na stacji benzynowej przez co zwiększa się opóźnienie. Dodatkowo trzeba czekać aż nieuprzejmy "pomocnik" kierowcy kupi sobie hot dogi. Kolejne minuty opóźnienia. Kierowca krzyczy na pasażerów.
  • ~Ola / 2022-04-29 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Totalna porażka. Mało tego że na bilecie nie jest podana platforma odjazdu autobusu a jeśli chcesz dowiedzieć się to trzeba zadzwonić na infolinię to autobus po 25 minutach swojego opóźnienia zniknął z mapy. Dodzwonić się na infolinię to jakiś cud. Po oczekiwaniu przemów nagranych automatycznie konsultant się rozłączył i mi zaproponowali ankietę do wypełnienia. Autobus przyszedł z godzinnym opóźnieniem i mało tego moje miejsce było zajęte. Zwróciłam się do Pana który siedział na moim miejscu a on w odpowiedź ugryzając jabłko pomachał głową i koniec. Po prostu skandal. Nie ma żadnego porządku. Polecam firmę Sindbad. FlixBus nigdy w życiu
  • ~Aldona / 2022-04-28 11:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie dostałam zwrotu pieniędzy za niewykorzystane przejazdy, na stacji pisało że autokar został odwołany. Brak busa na wyznaczonym miejscu, odwołany na tablicy i Pani z okienka teraz mnie poinformowała że również jest odwołany.
    Musiałam zakupić dwa bilety na polonus żeby moje prywatne plany nie poszły na marne.
    Cyrk na kółkach, nigdy więcej nie skorzystam z państwa oferty i każdemu będę odradzała.
    Już naprawdę lepiej pojechać Polonusem co prawda bez toalety ale kierowca robi przerwy i są zniżki ustawowe!
    ZaletyBRAK????
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~Ola / 2022-04-27 18:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Kilka dni po rezerwacji biletów Katowice Chamonix miejsc z przodu „Panorama” z dopłatą dostałam maila, że moja rezerwacja została zmieniona/odwołana. Zmieniona zostały miejsca na tylne a dopłata nie została zwrócona. W aplikacji nie widać biletów czyli nie mam jak zrezygnować i odzyskać pieniądze. Po drugiej stronie info on-line siedzi jakiś nierozumiejący gość. Zaproponował voucher zamiast zwrot kosztów. Ta firma to jakieś nieporozumienie!!!
    ZaletyKiedyś były
    WadyBrak kontaktu i brak możliwości anulacji zmienionej rezerwacji
  • ~Ola / 2022-04-27 18:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Kilka dni po rezerwacji biletów Katowice Chamonix miejsc z przodu „Panorama” z dopłatą dostałam maila, że moja rezerwacja została zmieniona/odwołana. Zmieniona zostały miejsca na tylne a dopłata nie została zwrócona. W aplikacji nie widać biletów czyli nie mam jak zrezygnować i odzyskać pieniądze. Po drugiej stronie info on-line siedzi jakiś nierozumiejący gość. Zaproponował voucher zamiast zwrot kosztów. Ta firma to jakieś nieporozumienie!!!
    ZaletyKiedyś były
  • ~Zuzia / 2022-04-26 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest nie porozumienie nie wiem
    Jak te firmy chcą zarabiać lot z Anglii do Warszawy Modlin samolot laduje o 12.05 chialam dostać się do Łodzi autobus z modlina do Łodzi odjeżdża o 12 nie wiem jak człowiek ma zdążyć firma powinna trochę dostosować się do lotów żenada ????????????????????????????????
  • ~Hary z Tybetu / 2022-04-25 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze co istnieje.
    Autobus nie wjechał na stanowisko i nie oddali pieniędzy
    Brudny i zatłoczony autobus


    Nie polecam nikomu !!!
  • ~LobeR / 2022-04-25 14:29
    Ocena: 4.00 / 5
    Nikomu nie polecam Flixbusa, a wręcz odradzam. Przejazd w niedzielę z Warszawy o godzinie 10.20 w ogóle się nie odbył i została podana błędna informacja z 20 minutowym opóźnieniem. Nigdy więcej z tego nie skorzystam, a pieniędzy nie chcą oddać oszuści.
    ZaletyPoprzednie dwa przejazdy w porządku.
    WadyRóżne i zbyt często zmieniające się ceny za przejazd.
  • ~Werka / 2022-04-23 09:22
    Ocena: 4.50 / 5
    Przyznam szczerze, ze bałam się jechać czytając opinie tu. Trasa Bochum- Poznan, godzinne opóźnienie, które nie wyświetliło się na aplikacji, nikt nie wiedział o co chodzi. Autobus przyjechał lekko ponad godzine spóźniony. Kierowca miły, mówił po polsku, niemiecku i angielsku. Przeprosił, pożartował. Nasze miejsca były zajęte, ale grzecznie zwróciliśmy uwagę osobom siedzącym na nich i nie było żadnego problemu. Toaleta w miarę czysta, na bierząco uzupełniany papier, informacja o przystankach w 3 językach. Gniazdka i wifi nie działały.
    Droga powrotna Poznan- Bochum, autobus przyjechał nawet przed czasem, znów obsługa komunikuje się w 3 językach, co jest duzym plusem. Wszyscy są bardzo mili. Droga minęła szybko, dojechaliśmy nawet przed czasem, toaleta czysta, gniazdko do ładowania telefonu działa, tu jedyny minus to wifi, którego dalej nie ma.
    Podróż ogólnie na plus, wyszło tanio i w miarę wygodnie. Polecam!
    Zaletyczysta toaleta
    uprzejmi kierowcy
    możliwość ładowania telefonu
    Wadywifi nie działa
    aplikacja nie jest aktualizowana na bieżąco
  • ~Zdziaław / 2022-04-22 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    moją żonę zaskoczył fakt, że bilet z Kielc do Buska-Zdrój u kierowcy kosztuje 100% więcej, czyli 38zł, a przez internet 19 zł. Uważam że to kpina!!!!!!!!! Nabierają ludzi postawionych przed faktem. Wiele osób nie wiedzących, że są z innego miejsca połączenia po 17 zł. -szczególnie ukraińców robią w bolo - płaczą i jadą.
  • ~witek / 2022-04-22 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróż z Augustowa do Warszawy. Na wstępie dowiadujemy się, że autobus ma opóźnienie . Przyjeżdża z półgodzinnym poślizgiem. Po przyjeździe kierowca informuje nas po rosyjsku, że nastąpił błąd systemu i chociaż mamy bilety i rezerwacje, nasze miejsca są już zajęte i możemy jechać stojąc. W Białymstoku dochodzi do szarpaniny między podróżnymi. Nie widziałam jeszcze czegoś podobnego. Kierowcy nie reagują!!! Teraz stoi już jakieś 10 osób, które wsiadły w Białymstoku. Czy to zgodne z prawem? Po zgłoszeniu reklamacji dowiadujemy się, że chcą nam zwrócić 6 zł !
    Podróż życia! 5 godzin na stojąco!
    Nigdy więcej flixbusa!
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie wady
  • ~Pk / 2022-04-22 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy nie mówią po polsku. Po zakupie biletu z miejscem pasażerowie w Białymstoku dostają informacje, że nie ma dla nich miejsc siedzących, ponieważ w flixbusie cały autobus wypełniony jest ludźmi prawdopodobnie ukraincami i innymi. Kpina i żarty. Ludzie mają stać trzy godziny drogi, pomimo iż mają wykupione bilety z miejscami siedzącymi. Żadnej informacji pasażerowie nie dostali o zaistniałej sytuacji!
  • ~Darek / 2022-04-22 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Wlasnie flix bus Szczecin Piła zrobil kilkoro paszazerow w bambuko. Autobus zamiast zatrzymac sie zgodnie z planem na dedykowanym przystanku stanal 200 m dalej po drugiej stronie ulicy i sobie odjechal.
    Kurs 22 kwietnia 08:00 odjazd ze Szczecina.
    WadyTotalnie nie mozna polegac na tej firmie. Stracicie czas i pieniadze.
  • ~Toja / 2022-04-21 17:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo często podróżuję Flixbusem na trasie Łódź- Częstochowa. Notorycznie przyjeżdża autobus zastępczy, za każdym razem obsługa tłumaczy to awarią. W tym zastępczym pojeździe często nieczynna jest toaleta, kierowca musi stawać na stacjach benzynowych żeby pasażerowie mogli tam skorzystać z WC. Jak za PRLu. Oczywiście miejsca są nieoznakowane, każdy siada gdziekolwiek - tylko po co w takim razie płacę dodatkowo za rezerwację konkretnego miejsca???
    Autobus praktycznie zawsze ma mniejsze lub większe opóźnienie, ale dziś (21.04.2022) przeszli sami siebie - opóźnienie 1 godz i 49 min!!! Po 70 min oczekiwania aplikacja przestała wyświetlać jakiekolwiek informacje o opóźnieniu, a miły pan na infolini nie potrafił udzielić żadnych informacji. Musiałam odwołać spotkanie bo nie byłam w stanie określić się na którą dotrę. Zamierzam starać się o zwrot pieniędzy, oczywiście nigdy więcej nie zaplanuję podróży z tą firmą.
    WadyNotoryczne spóźnienia, bardzo słaby kontakt,
  • ~Jarek / 2022-04-20 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka. Kurs z Zakopanego do Łodzi w dniu 18.04 (2 dzień Wielkanocy) o 9.30 został odwołany, mail godzina wcześniej. Żadnego zainteresowania pasażerami, jak mają ogarnąć podróż. Dziś wysyłają maila z voucherem 25% zniżki na kolejny kurs w ramach rekompensaty. Nie zamierzam już nigdy korzystać z ich oferty. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5269
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3241
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 892
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 726
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3061