Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3132 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Hubert / 2022-01-21 14:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez trzy moje ostatnie podróże Flixbusem, trzy razy był opóźnion około 1h-1.5h. Najpierw przychodzi jeden SMS z powiadomieniem o 20-30 minut opóźnieniu, gdy ten czas minie przychodzą następne z jeszcze większym czasem opóźnienia. Generalnie jeździłem też Flixbusem 2 lata temu i było to samo. Odradzam podróże tym przewoźnikiem
  • ~Joanna / 2022-01-16 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus nr 1262 ma trasie Kraków-Nowy Sącz w dniu 16.01.2022 miał odjazd o godz. 16:45 a odjechał 15 minut wczesniej
    Kupilam bilety przez internet i miałyśmy ponumerowane miejsca w autobusie, które były zajęte przez innych pasażerów
    Bardzo nie miły jeden z kierowców chciał wyrzucić mnie i moje dwie córki z autobusu bo miałyśmy kubki z herbatą zatkane wieczkiem. Bardzo nieprofesjonalne podejscie do pasażerów dzięki którym tak naprawdę istnieją. Nie polecam wolę dopłacić parę złotych więcej i jechać ze sprawdzonym przewożnikiem.
  • ~Agnieszka / 2022-01-16 10:44
    Ocena: 4.25 / 5
    Właśnie jestem po dość długiej podróży z Flixbusem z Holandii do Warszawy.Moja ocen jest bardzo dobra.Bus przyjechał na czas,kierowcy bardzo mili i uprzejmi.W busie wszystko działało czyli wc czy też ładowanie do telefonu.(Ładowarki są pomiędzy siedzeniam).Dojechaliśmy według rozkładu bez żadnych problemów.To była moja pierwsza podróż więc miałam obawy po przeczytaniu różnych opinii.Najlepiej przekonać się na własnej skórze.
  • ~Nico / 2022-01-16 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie autobus lini międzynarodowej 1323 z Warszawy do Berlina ma popsuta toaletę- tego nawet nie można określać mianem skandalu ????????????
    Wadybrak możliwości skorzystania z toalety
  • ~Niezadowolony / 2022-01-15 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kogucik. Sprzedają bilety, potwierdzają ich zakup i w ostatniej chwili anulują. Zdecydowanie odradzam korzystanie z ich usług.
    WadyDno i wodorosty.
  • ~Greg / 2022-01-15 15:37
    Ocena: 3.50 / 5
    Jeszcze zadna firma przewozową nie oszukała mnie tak beszczelnie jak flixbus.. jechałem z Wrocławia do Nowego Sącza z przesiadka w Krakowie.. niestety krakow-Nowy Sacz został odwołany a ja zostałem na lodzie.. zapalcilem 400 zł za taxi o zwrocie nie ma mowy najciekawsze jest to że nie mam zwrotu absolutnie za nic.. nawet za autobus odwołany.. nie polecam.. ekipa oszustów..
    ZaletyNie ma zalet..
  • ~Ostrry / 2022-01-14 15:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Bardzo słaba obsługa kierowcy nie mili człowiek 11h w trasie przerw nie robią nie można kupić wody
  • ~edd55 / 2022-01-14 12:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Brak profesjonalizmy w usuwaniu awarri. Wasze działania spowodowały, że moj wyjazd zagraniczny -nie używając agresywnego języka -koszmarem. Zamiast postawić autobus zastępczy , ,załoga niczym "Pomysłowy Dobromir" biąrąc się za naprawe nie nadającego do dalszej jazdy środka przewozu , osób skończyła jak "BOB Budowniczy'" Potraktowanie mojej reklamacji tak jakobym chciał wyłudzić pieniądze, spowodowały ,że będę słał do różnych instytucji mających za zadanie ochronę klientów transportu drogowego .
    Wadyjw
  • ~J. / 2022-01-14 08:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Poziom kompetencji i obsługi dot. problemu zgłoszonego poprzez formularz internetowy poniżej dna! Dwa razy odpowiedź (każda po 30 dniach), że przekazują do innego działu, a potem już ciiiiiiiisza... Opad rąk po prostu - niemiecki szrot i tyle.
  • ~Wolf / 2022-01-13 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem rozczarowana. Bus był opóźniony i nie mogłam zakupić biletu u kierowcy, bo system był już zablokowany. Wystarczyło by na dłuższych trasach wprowadzić 15 minutowy zapas i byłabym zadowoloną klientką.
  • ~Snoop / 2022-01-06 01:15
    Ocena: 3.50 / 5
    Jechałem-Łódź-Wrocław. Zostawiłem tel w busie i goniłem go-autobus- do świateł( we Wrocławiu) Dobry kierowca otworzył mi drzwi i tel. znalazłem. Wyszedłem na następnych światłach.Ale-nie musiał tych drzwi mi otwierać. Wszystko ok. ale zawsze niektórym leszczom coś nie pasuje. P[ozdro.5.
  • ~Dominika / 2022-01-05 06:46
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem rozczarowana i zdegustowana sytuacją, która właśnie spotkała mnie i moją rodzinę. Bus do Zakopanego-planowany odjazd o 5. Jesteśmy na dworcu 4:30 gdzie dostaje smsa o planowanym opóźnieniu od 30 do 40 minut. Weszlismy do srodka dworca może na 5minut do toalety o 5:05(?) Do teraz nic nie przyjechało. Pani w okienku niestety nie jest w stanie pomóc bo w systemie ma informację, że autobus podróżuje zgodnie z planem i dojechał już do Krakowa. Infolinia czynna od 9 o zgrozo. Byliśmy zmuszeni wydać kolejna sumę pieniędzy aby zabookowac pociąg bo nie mam zamiaru kupować biletu na drugi bus po 10 rano i to z przesiadka. Mam nadzieje, że firma chociaż na tyle poczuwa się do odpowiedzialności, że zwróci nam pieniądze. Bo zdenerwowania na poczatku urlopu inaczej nie zrekompensuje. Dodam jeszcze że link z smsa, na którym można rzekomo śledzić busa jest jako tymczasowo nieaktywny a status z Katowic nadal jako brak podjazdu mimo że w systemie pani w kasie biletowej wszystko w porządku. Nie mam pojęcia co tu się wydarzyło ale jest to niedopuszczalne.
    ZaletyCzas transportu (jeśli przyjedzie)
    WadyInfolinia dopiero od 9!
    Brak przekazywania poprawnych informacji
    Wprowadzenie klienta w błąd
  • ~Zostawiony / 2022-01-04 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżdżę flixbusem parę razy w roku na trasie Wrocław - Warszawa. Jeszcze ani razu w ciągu paru lat nie zdarzylo się żeby flixbus był na czas( w godzinach wieczornych) a zdarzały się nawet kilkugodzinne opóźnienia. Dzisiaj znowu ta sama sytuacja opóźniony 50 minut, po czym flixbus do Warszawy z 18:30 został odwołany. Już pomijając że trzeba sobie radzić samemu w takiej sytuacji, to zastanawiam się czy jest sens w ogóle jeździć na tej trasie flixbusem.
  • ~Magdalena / 2021-12-31 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!!! Nigdy więcej!!! Kolejna awaria autobusu. Żadnej pomocy.Infolinia czynna do 17.Bardzo martwię się o moją córkę. Nie ma jak wrócić do domu!
    ZaletyŻadnej
    WadySame wady
  • ~Mariusz / 2021-12-30 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat...DRAMAT, dno i wodorosty. 27 grudnia, rada Zakopane-Łodz. Z 6-ciu planowanych godzin podróży zrobiło się 9,5. Ale za to ich nie winię, wiadomo kierowca to nie pilot, i korków nie przefrunie. Płacąc 100 złotych za bilet, oczekuję tego o czym mnie zapewniacie - CZYNNEJ TOALETY do cholery!!!!!! Ludzie sikali do butelek plastikowych, piszę to zupełnie poważnie!!!!To jest wstyd żeby na takie trasy puszczać autobus z nieczynną toaletą, ale u was to standard w tym temacie. Jesteście po prostu OSZUSTAMI przez duże O!!!!! Nigdy więcej, i każdemu będę odradzał
    WadyOpryskliwi kierowcy, brak toalety
  • ~Martek / 2021-12-29 16:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Podróżuje flixbusem sporadycznie ale już na przestrzeni wielu lat. O ile nie mam zarzutów jeśli chodzi o opóźnienia(zdaje sobie sprawę ,że na drodze może wydarzyć się wszystko),zazwyczaj o każdym spóźnieniu zostaje się poinformowanym SMSem,tak same przejazdy okupione są nerwami już na początku podróży. Zawsze ,z uwagi na wygodę ,wykupuje miejsce. Chce uniknąć w ten sposób niepotrzebnych spięć związanych z odnalezieniem wolnego miejsca. Od jakiegoś czasu ta opcja (choć wciąż niedroga) absolutnie mija się z celem. Po co mam wykupować miejsce ,na którym i tak nie mogę usiąść ,bo jest już zajęte. Albo zajmują je osoby, których wykupione miejsca zajęte są przez bagaż panów z obsługi i ja zostaję poproszona o zajęcie innego miejsca,albo moje miejsce jest już zwyczajnie zajete. Oczywiście mówię osobie,która na nim siedzi,że to moja miejsce ,na co ona odpowiada ,że ona siedzi tu od początku podróży (wsiadałam w innym mieście),co dla mnie jest bez znaczenia. Słyszę,że kierowca powiedział jej,że może zająć miejsce ,które chce ,bo nie ma obłożenia. Oczywiście to znów ja muszę szukać miejsca ,bo jak widać kto pierwszy ,ten lepszy,nieważne ,że miejsce zostało wybrane i opłacone przy zakupie biletu. Właśnie po to aby uniknąć takich sytuacji. Oczywiście na kolejnym przystanku okazuje się,że zajęte przez mnie miejsce jest zarezerwowane przez inną osobę. Wypadałoby również odpowiedzieć ,że mogę siedzieć gdzie chce ale Pani była w równie zaskoczona ,jak ja widząc swoje zajęte miejsce. Koniec podróży spędzony na schodach.
    ZaletyCisza
    WadyPłacenie za miejsca ,na którym i tak nie można usiąść.
  • ~Patryk / 2021-12-28 23:26
    Ocena: 2.75 / 5
    Chwalą się na fecebooku usługą pomocy, przy zostawionym bagażu w autokarze. Wysłałem formularz i nie dostałem żadnej odpowiedzi po 14-stu dniach...
    Ponadto regularnie są opóźnienia w rozkładzie
    Zaletycena
    Wadyopóżnienia, słaba jakość obsługi
  • ~KK / 2021-12-27 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal. Trasa Warszawa-Praga prawie 10 h jazdy. Kierowca informuje ze w zimę toaleta jest nieczynna. Pasażer musi wysiadać na postoju i biegiem szukać płatnej toalety.
    WadyBrak toalety
  • ~Oko / 2021-12-27 22:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Z 2 godzinnego marginesu czasu zostało mi 5 minut na przesiadkę nie polecam. Kierowca robił postoje na fajki i szczochy mimo upomnien
  • ~Piotrek / 2021-12-27 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Przekazuje wiadomość z opisem moich doświadczeń z flixbusem, którą przekazałem do firmy. Zobaczymy czy chociaż w minimalnym stopniu to na nich wpłynie.
    Szanowni Państwo,
    W dniu wczorajszym (26 XII 2021) jak i w zeszły czwartek (23 XII 2021) podróżowałem Państwa autobusem na Lini Poznań - Łódź - Poznań. Szczegóły połączenia posiadają Państwo poprzez nr rezerwacji. Oba przejazdy obsługiwał ten sam kierowca i niego ta wiadomość dotyczy. Niestety obsługa Państwa kierowców znowu pozostawia wiele do życzenia. Rozumiem, opóźnienie niemalże 3 godzinne w czwartek, jednak kierowca mógłby przynajmniej powiedzieć zwykle przepraszam, a nie syczeć na pasażerów. Jednak przyzwyczaiłem się do takiego traktowania przez Państwa pracowników... Niestety w drodze powrotnej kierowca miał problem z tym, że aplikacja mu nie działała i nie miał jak sprawdzić biletów. Oczekiwal od pasażerów, że okażą mu bilet na mailu w postaci pdf. Oczywiście winą obwinił wszystkich dookoła. Na zwrócenie uwagi, że przy przejeździe wg regulaminu mogę mieć bilet w aplikacji i nie muszę mieć dostępu do internetu odpowiedział: "niech Pan nie pyskuje i wsiada". Oczywiście z wielką łaską i wyższością w głosie.
    Takie karygodne zachowanie że strony kierowców mógłbym mnożyć... Z każdą podróżą z Państwem utwierdzam się w przekonaniu, że dla Państwa i kierowców pasażerowie to po prostu bydło, które ma zapłacić za przejazd. Mimo wielu takich przypadków Państwo nic z tym nie robią. Nie wiem czy przyjmują Państwo kogo popadnie czy desperacko trzymają każdego, ale firma pozwalająca na coś takiego będzie tylko zrażała do siebie pasażerów. Z charakteru Państwa usług, chcąc nie chcąc, wynika, że kierowcy są twarzą firmy. A twarz ta, swoim zachowaniem i kulturą osobistą, jedynie do siebie zraża.
    Ja już naprawdę mam dość czegoś takiego i ostatni raz jechałem Państwa autobusem. Do tego samego będę namawiał rodzinę i przyjaciół.
    WadyKultura pracowników
    Często niedziałające toalety
    Notoryczne spóźnienia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5067
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3132
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 864
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 332
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976