Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3241 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~W / 2022-05-22 02:09
    Ocena: 3.50 / 5
    Planowana podróż : Warszawa - Kraków. W miejscu "zbiórki" autobusu brak. Żadnych informacji skąd bierze się opóźnienie i jak długo wyniesienie. Godzinę później wiadomość, że kurs został animowany, a bilet przebudowany. Ostatnie: start podróży z 2 gościnnym poślizgiem. W międzyczasie trzeba stać na otwartym dworcu, bo przecież nie wiemy, czy autobus nie podjedzie.
    Rozumiem, że na trasie mogą się zdarzyć nieprzewidziane okoliczności, rozumiem, że każdy autobus może w związku z tym mieć opóźnienie.Ale nie rozumiem, jak w XI wieku można klientów przez godzinę nie poinformować, że mogą iść na kawę lub do toalety, bo ich przejazd przesunie się w czasie o 2 godziny...
  • ~M / 2022-05-21 16:38
    Ocena: 1.75 / 5
    Kiedyś często jeździłam flixbusem i było ok. Niestety z czasem poziom usług spadł drastycznie, bilety są drogie a autobusy strasznie nieaktualne. W ciągu ostatniego roku korzystałam z ok 10 kursów, żaden nie był punktualny, a dzisiaj padł rekord: 4 godziny opóźnienia: rzeczywiście przewoźnik poinformował dzień przed wyjazdem o 2 godzinnym opóźnieniu, ale nie poinformowali na bieżąco o dodatkowych dwóch godzinach. Bardzo rozczarowujące i nieprofesjonalne
    ZaletyDużo polaczen
    WadyNiepunktualny, brak bieżących informacji o opiznueniach
  • ~Małgorzata / 2022-05-21 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Mój mąż miał jechać 17.05 2022 do Kłodzka niestety kurs został odwolany. Czy ktoś wie jak załatwić zwrot pieniędzy za bilet?
    ZaletyNie mam wiedzy
    WadyNie mam wiedzy
  • ~D / 2022-05-20 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś tj. 20.05.2022 około godziny 17:00 na drodze S7, około 20km od Miechowa, kierunek Kraków, kierowca Flixbusa na zakazie wyprzedzał ciężarówkę, po czym omal nie zepchnął jej z prawego pasa i zmusił do gwałtownego hamowania.
    ZaletyBrak
    WadyKierowcy ryzykują życiem pasażerów.
  • ~Lala / 2022-05-20 20:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam tego przewoźnika po prostu robią sobie żarty z kljetol 2 h późnienia żadnej informacji zednego przepraszam! Porażka nigdy więcej nie ksozystam i będę odradzała każdej osobie która wspomni o tej nie poważnej firmie
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by pisać....
  • ~Sagem / 2022-05-20 14:58
    Ocena: 2.00 / 5
    1.5 godziny opóźnienia.... Nie na co dodawać więcej....
  • ~ola / 2022-05-19 19:22
    Ocena: 4.75 / 5
    przez te wszystkie okropne opinie byłam tak zestresowana moją pierwszą podróżą z flixbus sle udało mi się trafić na okej kierowcę i miłych pasażerów. autobus był na miejscu 25 minut przed podanym czasem (9:05) odjazdu i odjechał 10 minut przed nim a na miejscu byliśmy też w wyznaczonym czasie no i nikt nie zajął mojego miejsca za które zapłaciłam. wiem że moja podróż była jedną z niewielu dobrych więc jeśli też zamierzasz jechać z flixbus po raz pierwszy bądź przygotowany/na na wszystkie sytuacje albo jak ja miej nadzieję że wszystko pójdzie zgodnie z planem.
  • ~Małgosia / 2022-05-19 13:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Na kilka godzin przed odjazdem sms z informacja o zmianie autokaru. Brak dostępnego miejsca z opcji za dopłatą.
    Niemiły kierowca , obsługa żadna. Nigdy więcej. Nie polecam.
    Brak odpowiedzi na reklamację
    Zaletybrak
    Wadyciasny autokar. brak wykupionego miejsca
  • ~Rico.. / 2022-05-18 16:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Znowu trafiłem na ten pofarbowany łeb…i znowu disco polo całą drogę do polski ????????????ludzie nie mają wstydu nic w sobie…
    ZaletyW miarę świeże busy
  • ~piotr / 2022-05-17 14:52
    Ocena: 1.00 / 5

    Rezerwacja anulowana, wystawiona faktura korygująca, ale zwrot środków nie wpłynął , nie odpowiadają na zapytania
    Zaletybrak
  • ~Niezadowolona / 2022-05-16 17:08
    Ocena: 2.50 / 5
    Firma sama zmieniła moją rezerwację, przez co został wygenerowany nowy bilet powrotny, a na wyjeździe nie jest łatwo ogarnąć drukowanie biletu zwłaszcza starszej osobie, która nie korzysta z aplikacji, smartfonów itd.
    Obsługa na infolinii niekompetentna
    ZaletyMożna trafić bilet z niezłej cenie
    WadyOpóźnienia
    Nagłe zmiany w rezerwacji
    Niekompetencja pracowników infolinii
  • ~Jay / 2022-05-16 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Patologia. Bilet na trasie kolo 20 km Toruń Ciechocinek 35 pln. Inne kursy zamykają się do 20. Większość do 15.
  • ~Chilli / 2022-05-15 19:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Żenada.odjazd powinien być 19:15 a kierowca o 19:25 informuje, że odjedziemy o 19:40 bo tachgraf go trzyma. Logistyka wdupiemania klientów poziom +10.
    Na siedzeniu były jakieś kawałki, okazało się, że to kawałki szyby z autobusu której jedna warstwa była rozbita.
    ZaletyNie zauważyłem
    WadyJ.w.
  • ~zbyzek / 2022-05-15 02:00
    Ocena: 1.00 / 5
    budlaki jak piszecie że odjazd jest z lotniska , to powinien byc z lotniska a nie wioski obok. przez was spędzę całą noc na lotniski, pierwszy i ostatni raz kupiłem u was bilet
  • ~zdenerwowana / 2022-05-14 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, strata nerwów i pieniędzy. Jak można odwołać przejazd kilka godzin przed? Nieprofesjonalny przewoźnik, omijać szerokim łukiem.
  • ~Klaudia / 2022-05-13 21:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Okropne opóźnienia, wiadomości ze spóźni się 30 min a czekamy 1h
  • ~Lw / 2022-05-13 18:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Niesamowicie chamscy kierowcy, tragiczny czas oczekiwania i niekomfortowe miejsca. Jeśli jesteś entuzjastą takich atrakcji to serdecznie polecam flixbusa.
  • ~Jolka / 2022-05-13 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałabym opisać problem i oczywiście już nigdy nie skorzystam z usług tej burackiej firmy. W tym roku na 25 przejazdów, żaden bus nie przyjechał punktualnie. Poziom buractwa, chamstwa kierowców już przechodzi wszystko. Nie rozumiem dlaczego kierowcy nie pomagają wnosić walizek do bagażu. Nie chodzi o to, aby ktoś mi ja nosił!!! Tyko zwyczajnie pomógł włożyć 31 kg bagaż!!!! Na moja prośbę odpowiedź nie bo ograniczają kontakt z pasażerem bo CORONAWIRUS. Po czym Pan kierowca stoi twarzą w twarz ze mna i sprawdza mi bilet. BEZ MASECZKI. Ale kontakt z pasażerem ograniczają. Poprostu wstyd nawet prywatnie co źle świadczy o mężczyźnie, za brak chęci pomocy. W środku oczywiście też haj-life na miejscu, które sobie wykupiłam I dodatkowo zapłaciłam. Niestety nie usiądę, bo ktoś inny zajął moje opłacone miejsce A kierowca też nic z tym nie może zrobić.
    ZaletyBrak zalet, przysięgam z ręką na sercu ta firma nie ma żadnych zalet
    WadyKierowcy, opozeninia, brud i syf w autokarach, brak pomocy przy pakowaniu bagażu
  • ~O / 2022-05-13 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Przejazd zarezerwowany ponad miesiąc temu odwołany niespełna 4 godziny przed planowanym wyjazdem. Nie ma alternatywnej opcji dojazdu, zmuszona byłam odwołać zaplanowaną podróż. Zwrot kosztów w formie vouchera kompletnie nieprzydatny, nie mam bowiem zamiaru korzystać więcej z usług tego przewoźnika, to nie pierwsza taka wtopa
  • ~Niepunktualność, niekompetentność / 2022-05-13 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus w jedną stronę przyjechał z 30minutowym opóźnieniem.
    W drugą stronę kilka godzin przed odjazdem został po prostu odwołany. Pani z biura obsługi klienta nie ma pewności, czy przyjedzie autobus dzisiaj, "powinien przyjechać". Nie polecam.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5269
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3241
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 892
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 726
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3061