strona 93 z 163
- « poprzednia
- 1 ...
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- nastepna »
-
~W / 2022-05-22 02:09
Planowana podróż : Warszawa - Kraków. W miejscu "zbiórki" autobusu brak. Żadnych informacji skąd bierze się opóźnienie i jak długo wyniesienie. Godzinę później wiadomość, że kurs został animowany, a bilet przebudowany. Ostatnie: start podróży z 2 gościnnym poślizgiem. W międzyczasie trzeba stać na otwartym dworcu, bo przecież nie wiemy, czy autobus nie podjedzie.
Rozumiem, że na trasie mogą się zdarzyć nieprzewidziane okoliczności, rozumiem, że każdy autobus może w związku z tym mieć opóźnienie.Ale nie rozumiem, jak w XI wieku można klientów przez godzinę nie poinformować, że mogą iść na kawę lub do toalety, bo ich przejazd przesunie się w czasie o 2 godziny... -
-
~M / 2022-05-21 16:38
Kiedyś często jeździłam flixbusem i było ok. Niestety z czasem poziom usług spadł drastycznie, bilety są drogie a autobusy strasznie nieaktualne. W ciągu ostatniego roku korzystałam z ok 10 kursów, żaden nie był punktualny, a dzisiaj padł rekord: 4 godziny opóźnienia: rzeczywiście przewoźnik poinformował dzień przed wyjazdem o 2 godzinnym opóźnieniu, ale nie poinformowali na bieżąco o dodatkowych dwóch godzinach. Bardzo rozczarowujące i nieprofesjonalne ZaletyDużo polaczenWadyNiepunktualny, brak bieżących informacji o opiznueniach -
~Małgorzata / 2022-05-21 11:59
Mój mąż miał jechać 17.05 2022 do Kłodzka niestety kurs został odwolany. Czy ktoś wie jak załatwić zwrot pieniędzy za bilet? ZaletyNie mam wiedzyWadyNie mam wiedzy -
~D / 2022-05-20 21:52
Dziś tj. 20.05.2022 około godziny 17:00 na drodze S7, około 20km od Miechowa, kierunek Kraków, kierowca Flixbusa na zakazie wyprzedzał ciężarówkę, po czym omal nie zepchnął jej z prawego pasa i zmusił do gwałtownego hamowania. ZaletyBrakWadyKierowcy ryzykują życiem pasażerów. -
~Lala / 2022-05-20 20:34
Nie polecam tego przewoźnika po prostu robią sobie żarty z kljetol 2 h późnienia żadnej informacji zednego przepraszam! Porażka nigdy więcej nie ksozystam i będę odradzała każdej osobie która wspomni o tej nie poważnej firmie ZaletyBrakWadyZa dużo by pisać.... -
~Sagem / 2022-05-20 14:58
1.5 godziny opóźnienia.... Nie na co dodawać więcej.... -
~ola / 2022-05-19 19:22
przez te wszystkie okropne opinie byłam tak zestresowana moją pierwszą podróżą z flixbus sle udało mi się trafić na okej kierowcę i miłych pasażerów. autobus był na miejscu 25 minut przed podanym czasem (9:05) odjazdu i odjechał 10 minut przed nim a na miejscu byliśmy też w wyznaczonym czasie no i nikt nie zajął mojego miejsca za które zapłaciłam. wiem że moja podróż była jedną z niewielu dobrych więc jeśli też zamierzasz jechać z flixbus po raz pierwszy bądź przygotowany/na na wszystkie sytuacje albo jak ja miej nadzieję że wszystko pójdzie zgodnie z planem. -
~Małgosia / 2022-05-19 13:39
Na kilka godzin przed odjazdem sms z informacja o zmianie autokaru. Brak dostępnego miejsca z opcji za dopłatą.
Niemiły kierowca , obsługa żadna. Nigdy więcej. Nie polecam.
Brak odpowiedzi na reklamacjęZaletybrakWadyciasny autokar. brak wykupionego miejsca -
-
~Rico.. / 2022-05-18 16:38
Znowu trafiłem na ten pofarbowany łeb…i znowu disco polo całą drogę do polski ????????????ludzie nie mają wstydu nic w sobie… ZaletyW miarę świeże busy -
~piotr / 2022-05-17 14:52
Rezerwacja anulowana, wystawiona faktura korygująca, ale zwrot środków nie wpłynął , nie odpowiadają na zapytaniaZaletybrak -
~Niezadowolona / 2022-05-16 17:08
Firma sama zmieniła moją rezerwację, przez co został wygenerowany nowy bilet powrotny, a na wyjeździe nie jest łatwo ogarnąć drukowanie biletu zwłaszcza starszej osobie, która nie korzysta z aplikacji, smartfonów itd.
Obsługa na infolinii niekompetentnaZaletyMożna trafić bilet z niezłej cenieWadyOpóźnienia
Nagłe zmiany w rezerwacji
Niekompetencja pracowników infolinii -
~Jay / 2022-05-16 14:22
Patologia. Bilet na trasie kolo 20 km Toruń Ciechocinek 35 pln. Inne kursy zamykają się do 20. Większość do 15. -
~Chilli / 2022-05-15 19:31
Żenada.odjazd powinien być 19:15 a kierowca o 19:25 informuje, że odjedziemy o 19:40 bo tachgraf go trzyma. Logistyka wdupiemania klientów poziom +10.
Na siedzeniu były jakieś kawałki, okazało się, że to kawałki szyby z autobusu której jedna warstwa była rozbita.ZaletyNie zauważyłemWadyJ.w. -
~zbyzek / 2022-05-15 02:00
budlaki jak piszecie że odjazd jest z lotniska , to powinien byc z lotniska a nie wioski obok. przez was spędzę całą noc na lotniski, pierwszy i ostatni raz kupiłem u was bilet -
~zdenerwowana / 2022-05-14 08:17
Nie polecam, strata nerwów i pieniędzy. Jak można odwołać przejazd kilka godzin przed? Nieprofesjonalny przewoźnik, omijać szerokim łukiem. -
~Klaudia / 2022-05-13 21:24
Okropne opóźnienia, wiadomości ze spóźni się 30 min a czekamy 1h -
-
~Lw / 2022-05-13 18:36
Niesamowicie chamscy kierowcy, tragiczny czas oczekiwania i niekomfortowe miejsca. Jeśli jesteś entuzjastą takich atrakcji to serdecznie polecam flixbusa. -
~Jolka / 2022-05-13 16:08
Chciałabym opisać problem i oczywiście już nigdy nie skorzystam z usług tej burackiej firmy. W tym roku na 25 przejazdów, żaden bus nie przyjechał punktualnie. Poziom buractwa, chamstwa kierowców już przechodzi wszystko. Nie rozumiem dlaczego kierowcy nie pomagają wnosić walizek do bagażu. Nie chodzi o to, aby ktoś mi ja nosił!!! Tyko zwyczajnie pomógł włożyć 31 kg bagaż!!!! Na moja prośbę odpowiedź nie bo ograniczają kontakt z pasażerem bo CORONAWIRUS. Po czym Pan kierowca stoi twarzą w twarz ze mna i sprawdza mi bilet. BEZ MASECZKI. Ale kontakt z pasażerem ograniczają. Poprostu wstyd nawet prywatnie co źle świadczy o mężczyźnie, za brak chęci pomocy. W środku oczywiście też haj-life na miejscu, które sobie wykupiłam I dodatkowo zapłaciłam. Niestety nie usiądę, bo ktoś inny zajął moje opłacone miejsce A kierowca też nic z tym nie może zrobić. ZaletyBrak zalet, przysięgam z ręką na sercu ta firma nie ma żadnych zaletWadyKierowcy, opozeninia, brud i syf w autokarach, brak pomocy przy pakowaniu bagażu -
~O / 2022-05-13 12:08
Przejazd zarezerwowany ponad miesiąc temu odwołany niespełna 4 godziny przed planowanym wyjazdem. Nie ma alternatywnej opcji dojazdu, zmuszona byłam odwołać zaplanowaną podróż. Zwrot kosztów w formie vouchera kompletnie nieprzydatny, nie mam bowiem zamiaru korzystać więcej z usług tego przewoźnika, to nie pierwsza taka wtopa -
~Niepunktualność, niekompetentność / 2022-05-13 10:28
Autobus w jedną stronę przyjechał z 30minutowym opóźnieniem.
W drugą stronę kilka godzin przed odjazdem został po prostu odwołany. Pani z biura obsługi klienta nie ma pewności, czy przyjedzie autobus dzisiaj, "powinien przyjechać". Nie polecam.ZaletyBrak
strona 93 z 163
- « poprzednia
- 1 ...
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- nastepna »