ZaletyKiedyś były
strona 92 z 159
- « poprzednia
- 1 ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- nastepna »
-
~Ola / 2022-04-27 18:00
Kilka dni po rezerwacji biletów Katowice Chamonix miejsc z przodu „Panorama” z dopłatą dostałam maila, że moja rezerwacja została zmieniona/odwołana. Zmieniona zostały miejsca na tylne a dopłata nie została zwrócona. W aplikacji nie widać biletów czyli nie mam jak zrezygnować i odzyskać pieniądze. Po drugiej stronie info on-line siedzi jakiś nierozumiejący gość. Zaproponował voucher zamiast zwrot kosztów. Ta firma to jakieś nieporozumienie!!! -
-
~Zuzia / 2022-04-26 14:53
To jest nie porozumienie nie wiem
Jak te firmy chcą zarabiać lot z Anglii do Warszawy Modlin samolot laduje o 12.05 chialam dostać się do Łodzi autobus z modlina do Łodzi odjeżdża o 12 nie wiem jak człowiek ma zdążyć firma powinna trochę dostosować się do lotów żenada ???????????????????????????????? -
~Hary z Tybetu / 2022-04-25 15:21
Najgorsze co istnieje.
Autobus nie wjechał na stanowisko i nie oddali pieniędzy
Brudny i zatłoczony autobus
Nie polecam nikomu !!!
-
~LobeR / 2022-04-25 14:29
Nikomu nie polecam Flixbusa, a wręcz odradzam. Przejazd w niedzielę z Warszawy o godzinie 10.20 w ogóle się nie odbył i została podana błędna informacja z 20 minutowym opóźnieniem. Nigdy więcej z tego nie skorzystam, a pieniędzy nie chcą oddać oszuści. ZaletyPoprzednie dwa przejazdy w porządku.WadyRóżne i zbyt często zmieniające się ceny za przejazd. -
~Werka / 2022-04-23 09:22
Przyznam szczerze, ze bałam się jechać czytając opinie tu. Trasa Bochum- Poznan, godzinne opóźnienie, które nie wyświetliło się na aplikacji, nikt nie wiedział o co chodzi. Autobus przyjechał lekko ponad godzine spóźniony. Kierowca miły, mówił po polsku, niemiecku i angielsku. Przeprosił, pożartował. Nasze miejsca były zajęte, ale grzecznie zwróciliśmy uwagę osobom siedzącym na nich i nie było żadnego problemu. Toaleta w miarę czysta, na bierząco uzupełniany papier, informacja o przystankach w 3 językach. Gniazdka i wifi nie działały.
Droga powrotna Poznan- Bochum, autobus przyjechał nawet przed czasem, znów obsługa komunikuje się w 3 językach, co jest duzym plusem. Wszyscy są bardzo mili. Droga minęła szybko, dojechaliśmy nawet przed czasem, toaleta czysta, gniazdko do ładowania telefonu działa, tu jedyny minus to wifi, którego dalej nie ma.
Podróż ogólnie na plus, wyszło tanio i w miarę wygodnie. Polecam!Zaletyczysta toaleta
uprzejmi kierowcy
możliwość ładowania telefonuWadywifi nie działa
aplikacja nie jest aktualizowana na bieżąco -
~Zdziaław / 2022-04-22 18:12
moją żonę zaskoczył fakt, że bilet z Kielc do Buska-Zdrój u kierowcy kosztuje 100% więcej, czyli 38zł, a przez internet 19 zł. Uważam że to kpina!!!!!!!!! Nabierają ludzi postawionych przed faktem. Wiele osób nie wiedzących, że są z innego miejsca połączenia po 17 zł. -szczególnie ukraińców robią w bolo - płaczą i jadą.
-
~witek / 2022-04-22 17:46
Podróż z Augustowa do Warszawy. Na wstępie dowiadujemy się, że autobus ma opóźnienie . Przyjeżdża z półgodzinnym poślizgiem. Po przyjeździe kierowca informuje nas po rosyjsku, że nastąpił błąd systemu i chociaż mamy bilety i rezerwacje, nasze miejsca są już zajęte i możemy jechać stojąc. W Białymstoku dochodzi do szarpaniny między podróżnymi. Nie widziałam jeszcze czegoś podobnego. Kierowcy nie reagują!!! Teraz stoi już jakieś 10 osób, które wsiadły w Białymstoku. Czy to zgodne z prawem? Po zgłoszeniu reklamacji dowiadujemy się, że chcą nam zwrócić 6 zł !
Podróż życia! 5 godzin na stojąco!
Nigdy więcej flixbusa!ZaletyBrakWadyWyłącznie wady -
~Pk / 2022-04-22 16:41
Kierowcy nie mówią po polsku. Po zakupie biletu z miejscem pasażerowie w Białymstoku dostają informacje, że nie ma dla nich miejsc siedzących, ponieważ w flixbusie cały autobus wypełniony jest ludźmi prawdopodobnie ukraincami i innymi. Kpina i żarty. Ludzie mają stać trzy godziny drogi, pomimo iż mają wykupione bilety z miejscami siedzącymi. Żadnej informacji pasażerowie nie dostali o zaistniałej sytuacji! -
-
~Darek / 2022-04-22 08:42
Wlasnie flix bus Szczecin Piła zrobil kilkoro paszazerow w bambuko. Autobus zamiast zatrzymac sie zgodnie z planem na dedykowanym przystanku stanal 200 m dalej po drugiej stronie ulicy i sobie odjechal.
Kurs 22 kwietnia 08:00 odjazd ze Szczecina.WadyTotalnie nie mozna polegac na tej firmie. Stracicie czas i pieniadze. -
~Toja / 2022-04-21 17:21
Bardzo często podróżuję Flixbusem na trasie Łódź- Częstochowa. Notorycznie przyjeżdża autobus zastępczy, za każdym razem obsługa tłumaczy to awarią. W tym zastępczym pojeździe często nieczynna jest toaleta, kierowca musi stawać na stacjach benzynowych żeby pasażerowie mogli tam skorzystać z WC. Jak za PRLu. Oczywiście miejsca są nieoznakowane, każdy siada gdziekolwiek - tylko po co w takim razie płacę dodatkowo za rezerwację konkretnego miejsca???
Autobus praktycznie zawsze ma mniejsze lub większe opóźnienie, ale dziś (21.04.2022) przeszli sami siebie - opóźnienie 1 godz i 49 min!!! Po 70 min oczekiwania aplikacja przestała wyświetlać jakiekolwiek informacje o opóźnieniu, a miły pan na infolini nie potrafił udzielić żadnych informacji. Musiałam odwołać spotkanie bo nie byłam w stanie określić się na którą dotrę. Zamierzam starać się o zwrot pieniędzy, oczywiście nigdy więcej nie zaplanuję podróży z tą firmą.WadyNotoryczne spóźnienia, bardzo słaby kontakt, -
~Jarek / 2022-04-20 20:00
Ta firma to porażka. Kurs z Zakopanego do Łodzi w dniu 18.04 (2 dzień Wielkanocy) o 9.30 został odwołany, mail godzina wcześniej. Żadnego zainteresowania pasażerami, jak mają ogarnąć podróż. Dziś wysyłają maila z voucherem 25% zniżki na kolejny kurs w ramach rekompensaty. Nie zamierzam już nigdy korzystać z ich oferty. Nie polecam ZaletyBrakWadySame wady -
~jacur368 / 2022-04-20 17:31
Autobus stojący przez 15 minut okazuje się że będzie opóźniony 20-30 minut, czyli stał 40 minut bark możliwości anulowania biletu. Nie ma co dzwonić na info, bo tylko automat. Info o opóźnieniu na maila. Problemy z fakturą. Dużo wpisywania aby kupić bilet. Nie wiadomo gdzie odjedzie autokar (Zakopane). Nachalne pierwsze pozycjonowanie usług w google. Po co płacić za nieuczciwego przewoźnika. NIGDY WIĘCEJ nawet za darmo ZaletyżadneWadymnóstwo -
~Jowson / 2022-04-20 00:49
Najgorsza podróż w życiu i myśle ze moja ostatnia. 2 tygodnie przed planowana podróżą do Pragi dostaje informacje na maila ze moja podróż została anulowana… mogę wybrać trasę alternatywna ale miejsca które miałam dodatkowo odkupione za 18zl już mnie nie obowiązują i mam usiąść na zielonych miejscach i ciagle się przesiadać… porażka totalna bo nagle może się okazać ze miejsce na którym siedzę jest zarezerwowane i trzeba szukać kolejnego. Podróż powrotna z Pragi i również zaskoczenie iż moje miejsca wybrane również za dopłata zostały zmienione i mam szukać miejsc w zielonej strefie… po to miesiąc wcześniej rezerwuje 2 miejsca obok żeby spędzić ta podróż obok siebie, a nie skakać po różnych miejscach które zaraz okażą się zajęte. Pieniądze czyli dopłata za miejsca w jedna stronę została niby na moim koncie którego nie posiadam na stronie, a za druga podróż żadnej i informacji o zwrocie nie otrzymałam… mam nadzieje ze chociaż zwrócą mi koszty rezerwacji miejsc bez żadnych kredytów na kolejna podróż bo nie zamierzam już więcej korzystać z usług tego przewoźnika bo to jedna wielka żenada!!! ZaletyNie maWadyZielona strefa miejsc
Odwołanie przejazdu
Nieobowiązująca rezerwacja miejsc -
~Emilia / 2022-04-19 22:39
Najgorszy przewoźnik jakim jechałam. Dostałam SMS że będzie opóźnienie 10-20min a w rezultacie czekałam 1h50min i oczywiście żadnej informacji. Nie da się nigdzie dowiedzieć ile będzie trwało dalsze opóźnienie i czy w ogóle autokar przyjedzie. Totalny brak szacunku do pasażera…Po tak długim oczekiwaniu nawet nie mogłam liczyć na to ze kierowca włoży mi ciężką walizkę do bagażnika, mimo mojej prośby. Nigdy więcej nie zdecyduje się jechać Flixbusem. -
~Sylwia / 2022-04-19 20:16
Ja spotkałam się z bardzo nieuprzejmym kierowca,który spóźnił się o godz,po czym probwal upokarzać podróżujących, no i hit:zostawiłam cenny bagaż w luku-nie do odzyskania,nie ma ludzi do obsługi problemu tylko maszyny dają standardowe odp.,nie sposób odzyskać, wstyd! -
~Majka / 2022-04-19 16:47
Robią wszystko aby człowiek się spóźnił!!!!! Nie polecam! Jadę wlasnie na trasie do Pragi. Z wielką łaska dowiedziałam się,że spóźnimy się 2h! Oczywiscoe nie wiem jak dostanę s do domu, bo żaden z kierowców nie jest nawet godny określić się godzinowo! ODRADZAM!!!!! ZaletyNicWadyWszystko! -
-
~Agunia / 2022-04-18 09:41
Duże opóźnienia lub odwołanie podróży w ostatniej chwili WadyCiasno, WC często nie działa -
~Martyna / 2022-04-18 09:36
Kupujesz dwa miejsca żeby mieć miejsce i nie chcesz się o nikogo ocierać (18.04.2022) kierunek Kraków z Jastrzębia Zdroju start 9:00. Dojeżdżamy do Żor a pan kierowca wpuszcza ludzi (7-osob) bez biletów! Siedzę na 4D przy szybie więc widzę. Podchodzi do mnie i mówi że obok mnie sądzie facet a ja że to miejsce jest zajęte , a on to twój problem. Szok ale nie mam innej alternatywy z mojego Miasta NIE POLECAM ! I zgłaszacie takie sytuacje. ZaletyBrakWadyWpuszczanie ludzi bez biletów -
~anonim / 2022-04-16 08:08
Firma jest najgorszą firmą przewozową na polskim rynku. Autobus spóźnił się o godzinę. Informacje o tym, że ma opóźnienie, dostałem po 50 minutach. ze względu, że nie opłacało mi się już jechać, stwierdziłem, że zwrócę bilet w jedną jak i w drugą stronę. Jednak Flixbus się wycwanił tak, żeby nie stracić ani złotówki. Bilet można zwrócić do 15 minut przed odjazdem autobusu. Z racji, że dowiedziałem się tuż przed przesuniętą godziną odjazdu, nie miałem możliwości zwrócić biletu, za który zapłaciłem sumę 20,99 zł. To jeszcze nie koniec przygód z Flixbusem. Gdy już miałem zwrócić drugi bilet, okazało się, że nie mogę dostać moich pieniędzy z powrotem. Flixbus "podarował mnie bonem rabatowym" o wartości 18 zł. Jest to komiczne. Jak taka firma traktuje ludzi. Nigdy już nie skorzystam z usług tej firmy. Nie polecam. ZaletyBrakWadyBłędne godziny, wysokie ceny, brak możliwości zwrotu pieniędzy. -
~Vikki / 2022-04-16 00:18
Zakupione bilety przez internet tak i nie były zrealizowane , flixbus tak i nie przyjechał 1,5 godziny czekania , a się okazuje że jakimś cudem on już podjeżdża pod Łódź. Że się spóźnił o 11 min na Dw. Zachodnim . To była liniia n1300. Ale jak? przecież czekaliśmy na dworze i za pół godziny sprawdzaliśmy każdy awtobus . Jak tak? Jakim cudem taki duży awtobus , mogliśmy przegapić . Zaznacze jeszcze że kontaktu zero , obsługa milczy
strona 92 z 159
- « poprzednia
- 1 ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- nastepna »