Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3132 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~anonim / 2022-04-16 08:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma jest najgorszą firmą przewozową na polskim rynku. Autobus spóźnił się o godzinę. Informacje o tym, że ma opóźnienie, dostałem po 50 minutach. ze względu, że nie opłacało mi się już jechać, stwierdziłem, że zwrócę bilet w jedną jak i w drugą stronę. Jednak Flixbus się wycwanił tak, żeby nie stracić ani złotówki. Bilet można zwrócić do 15 minut przed odjazdem autobusu. Z racji, że dowiedziałem się tuż przed przesuniętą godziną odjazdu, nie miałem możliwości zwrócić biletu, za który zapłaciłem sumę 20,99 zł. To jeszcze nie koniec przygód z Flixbusem. Gdy już miałem zwrócić drugi bilet, okazało się, że nie mogę dostać moich pieniędzy z powrotem. Flixbus "podarował mnie bonem rabatowym" o wartości 18 zł. Jest to komiczne. Jak taka firma traktuje ludzi. Nigdy już nie skorzystam z usług tej firmy. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBłędne godziny, wysokie ceny, brak możliwości zwrotu pieniędzy.
  • ~Vikki / 2022-04-16 00:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupione bilety przez internet tak i nie były zrealizowane , flixbus tak i nie przyjechał 1,5 godziny czekania , a się okazuje że jakimś cudem on już podjeżdża pod Łódź. Że się spóźnił o 11 min na Dw. Zachodnim . To była liniia n1300. Ale jak? przecież czekaliśmy na dworze i za pół godziny sprawdzaliśmy każdy awtobus . Jak tak? Jakim cudem taki duży awtobus , mogliśmy przegapić . Zaznacze jeszcze że kontaktu zero , obsługa milczy
  • ~Iwona / 2022-04-15 10:46
    Ocena: 3.00 / 5
    W sumie wszystko ok ale cała drogę słuchałam narzekania kierowców jak to źle się pracuje i że trzeba jeździć w wekenedy itp. Ja wszystko rozumiem ale nie szło już tego przesłuchać ile można.
  • ~Kasia / 2022-04-14 07:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia!

    Kupcie bilet w Sindbadzie czy innej prawdziwej firmie, Flixbus to zwykli oszusci.

    Od blisko 30lat jezdze na trasie Polska-Holandia.
    Ostaynie 1plat latam, ale moja maja boi sie samoloty, wiec jak mnie odwiedza to przyjeżdża autobusem.

    Flixbus - pierwszy kontak, pierwszy przejazd.
    Obsluga w autobuse: dramat, nieuprzejmi, zero pomocy zero ogarniecia sytuacji
    Czas - standardowe spoznienie min 20min
    Miejsca siedzace - wykupilam mamie miejsce siedzace na trasie Poznan-Amsterdam. Autobus byl prawir pelen, miejsce mojej mamy bylo zajete przez inna osoba, a moja mama dowiedziala sie ze ma sobie szukac nnego miejsca bo jej miejsce zostalo podarowane do tej osoby ktora tam siedzi, dodam ze bylo to miejsce w pierwszym rzedzie.

    Okazuje sie ze bardzo slaba obsluga w autobusie, zero s,anowania rezerwacji miejsca i powszechne chamstwo to calkowity standard Flixbusa.

    Obecna sytuacja:
    Napisalam reklamacje uslugi i nie wywiazanie sie z podpisanej umowy.
    Jesli nie dostane zwrotu 50% biletu, moj holenderski adwokat skontaktuje sie z firma-oszustem.
    ZaletyBrak
    WadyObsluga pasazera,
    nierespektowanie rezerwacji miejsc,
    chamskie reagowanie na prosbe o pomoc
  • ~Nadja Aljetayova / 2022-04-11 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa fatalna. Przytoczę cytat prawnika Flixbusu w odpowiedzi na pozew w sprawie kradzieży bagażu mojej córki na trasie Czechy - Polska. "Pozwana przyznaje (czyli Flixbus) , ze bagaż powódki czyli mojej córki zaginął z powodu nieodebrania przez powódkę bagażu po opuszczeniu autobusu". Autobus był spozniony i dojechał na miejsce docelowe w późnych godzinach nocnych. Bagaż który pozostał o wartości 4000 chf został skradziony przez pracownikow firmy a Flixbus nie przyznaje się do odpowiedzialności za utracony bagaż. Czyli w tej sprawie wg pełnomocnika Flixbus zawiniła moja córka bo nie odebrała bagażu. Biedaczka w nocy szukała dziadka który w samochodzie czekał na przyjazd spóźnionego autokaru, nie wiedząc o której autobus dojedzie. Więc podobno normalna rzeczą jest, ze pozostawiony bagaż poprostu się ulatnia. Zaznaczę ze zgodnie z regulaminem przewoźnika Flixbus jest oznaczanie swojego bagażu etykieta z adresem i nr. telefonu właściciela. Otrzymałam wiele zgłoszeń podobnych sytuacji. Niemiecka firma z najniższym poziomem obsługi klienta.
  • ~K9097 / 2022-04-10 16:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Odwołałem rezerwacje z opcją zwrotu pieniędzy. Czekam już kilka dni , a pieniądze się nie pojawiły.
    Wydaje mi się że się już ich nie doczekam , patrząc na opinie innych użytkowników , gdzie znaczna przewaga jest negatywnych opini.
    ZaletyBrak
    WadyProblem z odzyskaniem pieniędzy
  • ~Z / 2022-04-10 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta fatalna. Źle oznaczone przystanki w Warszawie szczególnie dla kogoś.kto jedzie z centrum po raz pierwszy
  • ~Zly / 2022-04-10 11:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Kupiłem bilet w Krakowie . Pierwszy raz na dworcu . Kulikem przez internet . Dostałem potwierdzenie na maila . Później bilet w postaci 3 załączników . Czelkalem na dolnym peronie bo nie wiedziałem ze jest górny skąd odjeżdża bus . Na bilecie jak się okazało już po odjeździe jest informacja w prawym dolnym rogu. Skąd odjeżdża bus. Gdzieś gdzie bym nigdy nie spojrzał . Zamiast napisać to w miejscu godziny i daty odjazdu . Totalna dezinformacja pasażera
  • ~Bogusław / 2022-04-10 09:39
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragedia 10.04.2022 Warszawa Zachodnia autobus nie raczył nawet podjechać na stanowisko i zabrać pasażerów z wykupionymi biletami
    ZaletyW jedną stronę Ok pół godziny spóźnienia bywa
    WadyPowrót, brak nie podjechał, smutne pasażerowie z wykupionymi biletami pozostawieni
  • ~Cyp / 2022-04-09 10:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Linia Zielona Góra - Warszawa , punktualność , uprzejmość oraz czysty pachnący autobus.
    Zapas czasowy , jechałem ze Świebodzina do Poznania - odjazd 7,35 a autobus był już 7,25 i czekał na odjazd.
    Wszystko ok !
    Zaletyczystość , punktualność
    Wadybrak
  • ~Ania / 2022-04-09 05:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy powinni zmieniać koszule, no wszystko rozumiem ale w dzisiejszych czasach higiena to podstawa. U mnie w telefonie, cena jaką miałam zapłacić to 30.99, niestety przepusciłam przed siebie kobietę, która powiedziała, że cena to 48 z groszami. Ufam ludziom ale w dzisiejszych czasach to niedopuszczalne, żeby ceny dla jednej osoby były inne i gdybym była trudnym klientem i nie zależało mi na dostaniu się do Warszawy- wybrałabym inną linię a nie znam rosyjskiego by czuć swobodę.
    Czuję się zawiedziona. Ja jako dojrzała osoba kontroluję samą siebie, staram się nie oszukiwać innych by nie zostać oszukaną. Gdzie tu szacunek dla człowieka? Nie polecam.
    Dodam jeszcze, że gdy tydzień wcześniej chciałam wykupić bilet on-line, strona blokowała przejście do płatności. szanujemy się, a to oznacza, że wszyscy ludzie traktowani są jednakowo...
  • ~Nigdy wiecej / 2022-04-08 16:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Infolinia katastrofalna Opóznienia nagminne, brak informacji, infolinia fatalna bez nr rezerwacji, nazwiska, adresu mail nie powiedzą czy kurs się odbędzie jakie opoznienie pracownik infolinii bez jakiejkolwiek identyfikaxji
    ZaletyBrak
    WadyOpóznienia nagminne, brak informacji, infolinia fatalna bez nr rezerwacji, nazwiska, adresu mail nie powiedzą czy kurs się odbędzie jakie opoznienie pracownik infolinii bez jakiejkolwiek identyfikaxji
  • ~Aga / 2022-04-07 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!!
    Płacisz za miejsce którego nie ma. Syf, brud, mega śmierdzi...Szczerze odradzam. Do tego chamski i wulgarny kierowca, który wyśmiewa pasażerów. Totalne dno!
    Jestem w szoku że takie coś jeździ i ludzi wozi...
    ZaletyBrak
  • ~Pasażerka / 2022-04-07 15:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobusy spozniaja sie notorycznie! Słaby internet. Nie polecam
    ZaletyAutobus czysty
    WadyPunktualność ZEROWA
  • ~Xxx / 2022-04-07 07:20
    Ocena: 4.25 / 5
    Można mieć zastrzeżenia ale raczej dotyczy to nie bezpośrednio Flixbis+a lecz jego pasażerów: myjcie się ludzie, jest mydło, dezodoranty, blokery potu, w autobusie ciepło a wy siedzicie w bluza+ kurtka i śmierdzi k***a że żygać się chce...
  • ~Sxaq / 2022-04-06 22:33
    Ocena: 4.00 / 5
    Mili kierowcy oraz nawet dobre ceny ale jest słaby internet
  • ~Rad / 2022-04-06 08:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Autobus faktycznie punktualna ale toaleta koszmarna syf ba podłodze widac że nie jest sprzątany regularnie jechałem na trasie Kopenchaga-Katowice.
    ZaletyPunktualny
    WadyBrud brak higieny
  • ~Prelude / 2022-04-05 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam bilet dla mojej starszej, schorowanej cioci z Wrocka do Łodzi. Dokonałam płatności przelewy24. Po przyjeździe do Wrocka, bardzo niemiły kierowca powiedział, że nazwiska nie ma na liście pasażerów i nie zabierze mojej cioci o kuli. Pokazałam przelew i nr rezerwacji. Gruby być nic nie zrobił aby sprawdzić co się stało. Odjechał bęc pasażera a miejsce wykupione było wolne. Wszystko miało miejsce 19 marca o godz. 15.30. dwa razy składałam reklamacje na czacie i pomimo obietnic do dzisiaj nie ma odpowiedzi. Radzę wszystkim omijać szerokim łukiem te linie !!! Chamstwo i brak kultury obsługi autobusów. Gorąco nie polecam!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyBardzo dużo... Chamstwo na pierwszym miejscu
  • ~M / 2022-04-04 23:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Miejsce z dopłaconą miejscówką było zajęte przez bety obsługi. Nie zwolnili na prośbę.
  • ~MICHAŁ / 2022-04-03 17:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Prośba do obsługi o komunikat do pasażerów o nie ściąganiu obuwia.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5067
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3132
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 864
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 332
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976