WadyWszystko co możliwe.
strona 87 z 163
- « poprzednia
- 1 ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- nastepna »
-
~Wiktoria / 2022-07-12 12:09
Byłam na czas na przystanku, autobus nie przyjechał. Po sprawdzeniu opóźnień okazało się że autobus już dawno jest w miejscu docelowym. Kontakt z obsługą klienta naprawde marny. Nie szło się dodzwonić, a jak już się połączyło to pani miała pretensje. Gdyby można było wystawić opinie na -1 to bym to zrobiła. NIE POLECAM!! -
-
~MaTrihter / 2022-07-12 11:55
Po rezerwacji biletu nie przyszedł na maila numer rezerwacji, pieniądze zostały pobrane z konta, a będąc na przystanku autobus nawet nie przyjechał… -
~Tomasz / 2022-07-12 11:15
Nie polecam
trasa Berlin - Szczecin - notoryczne opóźnieniaZaletyzalety że jedzieWadywieczne opoznienia - na rozkladzie swoje a w praktyce inaczej -
~Jadwiga / 2022-07-12 08:47
12.07 trasa Rzeszów Kraków godzina 8
Mimo planowanego postoju kierowca powiedział że nie będzie aby po sekundzie zmienić zdanie by dać minutę czasu na zapalenie i kazać wsiadać. Postój był planowany 5 minut. Nawet jeśli miał kierowca na to inny plan to moje pytanie jest takie: kto jest w stanie spalić w minutę? Bardzo dziwna sytuacja. Zalecam narzucić brak przerw lub dany czas przerwy bo samowolka nie powinna się odbywać w żadnym miejscu pracy. -
~Klient / 2022-07-11 18:40
Warszawa Paryż 11.07.22 W autobusie śmierdzi menelem, ludzie jak bydło siadają gdzie im się podoba potem są niedogodności. Nie polecam tego smrodu WadySmród -
~Podróżniczka / 2022-07-11 10:56
Podróżując z Pragi do Krakowa zarezerwowałam miejsce w autobusie, co było usługą dodatkowo płatną. W autobusie okazało się, że nie ma mojego miejsca podanego na bilecie, co spowodowało tłumaczenie się i dyskutowanie z osobą która miała akurat miejsce na którym siedziałam, bo w końcu jakieś musiałam wybrać.
Taka duża firma i takie żenujące sytuacje.... -
~Nigdy_wiecej_FlixBusa / 2022-07-11 10:29
Dramat - kupiłem bilet z przesiadką na którą miałem mieć godzinę. Okazało się, że pierwszy z autousów jest opóźniony o 3 godziny, a ja jeśli chcę to mogę sobie poczekać na dworcu przesiadkowym i wtedy do nich napisać z prośbą o drugi darmowy bilet. Czekać na zimniie przez jakieś 4h, by potem mieć podróż z kolejną przesiadką.
Kiedy zarządałem zwrotu pieniędzy na konto, by kupić bilet w innej firmie (już w droższej cenie, bo na ostatnią chwilę...) to konsultantka zaczęła kłamać, że ja się spóźniłem, że nie da się wtedy zwrócić pieniędzy... Na szcześćie finalnie kłamać przestała i sprawę zaczęła procesować... ale niesmak pozostał...
Dramat... naprawdę dramat... Nigdy więcej takiego dziadostwa...
Dodatkowo na dłuższych trasach (>15h) brak choćby jednego przystanku gdzie przez 15 minut można się przejść, skorzystać z normalnych toalet.ZaletyWzględnie dobre ceny - jeśli bookuje się wcześniej (ale co z tego, jak potem autobusu nie ma i trzeba przepłacić w innej firmie?)Wady- Nie przyjeżdząją
- Autobus przesiadkowy nie poczeka - nawet na to nie licz ;)
- Brak choćby jednej 10 minutowej przerwy przy długich (>15h trasach)
- Liczne kłamstwa przy próbie uzyskania zwrotu
- Brak rekompensat finansowych przy konieczności zmiany firmy na taką, która dba o klienta... -
~Anna / 2022-07-11 08:00
Autokar przyjechał z 20 min opóźnieniem - na trasie 50min. Bydgoszcz -Toruń).
Nie można było kupić biletu u kierowcy! Ponieważ nie miał terminalu! Ani na stronie, bo było już po czasie!
(Na stronie nie ma zniżek, więc chciałam u kierowcy).
Żenada. Spóźniona do pracy.
Nie polecam.WadyBrak możliwości zakupu biletu ze zniżką online.
Brak możliwości zakupu biletu w autobusie. -
-
~Ewa / 2022-07-11 07:54
Opoznienie,arogancja kierowców,brak pomocy przy włożeniu walizki/mimo problemu z miejscem dla niej/ ZaletyTyle,że jedzie -
~Anna / 2022-07-10 11:13
Polecam wszystkim podróżującym tego przewoźnika. Atrakcyjna cena, możliwość podróżowania w ciągu dnia, komfort jazdy i miła obsługa. ZaletyNiska cena. Wygodna jazda i bardzo miła obsługa.WadySzkoda że nie ma bezpośredniego kursu z Bydgoszczy do Brunszwika lub Volfsburga (Niemcy). -
~Andrzej / 2022-07-09 20:16
Pierwszy raz jechaliśmy z Flixbusem, kurs do Torunia z odjazdem w Rzeszowie o 23:40 w dniu 8.07.2022r. Rezerwacja dokonana, miejsca na bilecie, niestety w rzeczywistości miejsc brak. Do Krakowa mieliśmy miejsca stojące, prawie 2,5 godziny stania w środku nocy, jedna wielka porażka. Będziemy składać reklamację tak jak kazał sam kierowca. ZaletypunktualnośćWadyTłum w autobusie, prawie sami ukraińcy śpiący na fotelach, a my w swoim kraju mamy płacić i stać na schodkach. -
~Michal / 2022-07-08 14:20
Jedynie to cena przyciąga
Minus za to że płaci się za miejscówkę a często i tak jej nie ma w autobusie
Minus za rozmawianie przez telefon kierowcy bez zestawu -
~Asiula / 2022-07-08 07:47
Nie polecam tego przewoźnika. Miałam wykupiony bilet tam i z powrotem na trasę Toruń - Sopot. Autobus miał odjechać z dworca autobusowego w Toruniu o godzinie 8.30, ja bylam na miejscu odjazdu o 8.04. Nie przyjechał. Jak już udało się dodzwonić na infolinię to pani szła w zaparte i zapewniała, że autobus odjechał o czasie i zabrał z tego przystanku pasażerów. Autobus widmo niby odjechał a jednak nikt go nie widział. Jedyny plus to że pieniądze za niewykorzystane bilety oddali tego samego dnia. -
~xyz / 2022-07-07 19:59
zawsze są opóźnienia, nie jak ich „przetrzymają na granicy” to „misza zrobić postój na rzecz kierowcy” to „postój na rzecz autokaru” -ja się spóźnię na drugi autobus a nie xdddd Zaletyinternet, gniazdkaWadySPÓŹNIA SIĘ i to zawsze (jak się wysiada nie wsiada) -
~Paweł / 2022-07-07 15:37
Kiepskie podejście do klienta w sytuacji opóźnionego lotu. W przypadku konieczności zmiany godziny podróży pojawia się konieczność dopłaty mimo, iż autobus nawet nie w połowie był wypełniony pasażerami. Dla porównania firma Follow Me w takich przypadkach bez problemu i bez konieczności umożliwiała skorzystanie z busa o innej godzienie jeżeli były dostępne miejsca. -
~Basia / 2022-07-06 22:24
W razie problemów z rezerwacja kontakt z firmą ponizej normy.Dodzwonic sie na infolinie koszmar.kilka kodzin straconego czasu.kontakt w formie e mail-zero odpowiedzi.NIE POLECAM.Niestety dalej czekam na zwrot gotowki.musialam skorzystac z innej firmy zeby wyjechac na urlop-po pól godzinie od rozmowy telefonicznej dostalam potwierdzenie na maila rezerwacji biletu.dwa dni pozniej telefon z firmy ze dostali przelew i bilety do odbioru.mozna?mozna...ale nie w Flixbusie -
-
~Basia / 2022-07-06 21:27
Nie polecam tej firmy.zaplacilam za bilety których nie otrzymalam.obecnie czekam na zwrot gotowki(ciekawe jak dlugo to bedzie trwalo)kontakt z obsługą-masakra. -
~Krzysztof / 2022-07-06 19:08
Bilety zostały kupione i zapłacone na stronie Flixbus z Krakowa do Wrocławia 4szt i na tym nasza podróż się zakończyła gdyż ich w żaden sposób nie otrzymaliśmy . Kilka maili rozmów na czacie i dupa , nic !!! musieliśmy jechać pociągiem .
Prosimy się już trzy tygodnie o zwrot pieniędzy i nic dupa , zero !!!!! Ostrzegam wszystkich !!!! Nr reklamacji 25113434WadyKrętacze , oszuści -
~Martyna / 2022-07-06 06:25
Autobus planowo miał przyjechać 2.05 w nocy 1.55 dostałam informację że wogole nie przyjedzie ...
Wstyd !ZaletyBrakWadyNa 100% nie przyjedzie ???? -
~Ala / 2022-07-05 16:52
Złodzieje!!!! Pomimo ze odwołali busa z Rzeszowa do Warszawy 3 dni temu nadal sprzedają bilety, a bus jest odwołany przez następne kilka dni. Żadnego zwrotu pieniędzy. Masakra
strona 87 z 163
- « poprzednia
- 1 ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- nastepna »