strona 86 z 163
- « poprzednia
- 1 ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- nastepna »
-
~Nie wasza sprawa / 2022-07-15 10:12
Zmiana przystanku, bez žadnej informacji autobus oklejony inną firmą, kierowca bardzo sympatyczny ale znaleść go graniczylo z cudem skoro nie ma żadnych wskazówek a autobus jest pod innym logo. 7 minut bezsensowne komunkaty na infolinii zanim w ogole masz szanse oczekiwać na konsultanta co jest chore bo jak dzwonisz zapytać o przystanek z którego masz odjazd to nie ma na to czasu! Nigdy wiecej z takim przewoźnikiem. -
-
~Podrózniczka / 2022-07-15 09:35
Nie polecam nikomu, bez zadnej informacji podstawiają autobusy zastępcze, bez wykupionych miejsc, co w podróży z dziecmi jest wysoce stresujace, obsługa olewa klientów, wszystko na zasadzie "radź sobie sam". Komtakt z firmą wysoce nieprzyjemny, zbywają ludzi w niegrzecznym tonie. WadyNierzetelni i niesłowni -
~Domonik / 2022-07-15 04:13
Nikomu nie polecam tego przewoźnika, ogromne opóźnienia oraz brak kompetencji pracowników, kierowców. Sprzedają bilety na miejsca, których fizycznie nie ma a kierowcy nic nie robią sobie z tego, ze ktoś ma wykupione miejsce i ktoś mu je wcześniej zajął mimo, ze nie siedzi na swoim miejdcu ZaletybrakWadybrak kompetencji, opóźnienia, ciężki kontakt, niski komfort jazdy -
~dar / 2022-07-14 23:26
Jechałam 2 razy trasa dleka 11 godz, 1 raz byl opozniony 25 mnut z przyczyn obiektywnych, pasazerowie otrzymali info na komorki. 2 raz brdzo punktuanie i na miejscu o czasie co przy tak dalekiej trasie nie jest sprawa prostą.Wygodne fotele. Mili kierowcy. Dla mnie bardzo wazne ze nie było silnej kimatyzacji- wystarczyły małe wywietrzniki o ktorych otworzeniu samamu sie decydowało. To że można było zajac w sumie dowolne miejsce było plusem, bo bilety rezerwowane są tak że pasazerowie gniotą sie we dwojke podczas gdy czesc foteli pozostaje pustych- więc bez sensu i to ze mozna zajac dowolne miejsce jesli sytuacja na to pozwala jest bardzo ok. Ogolnie bardzo dobrze wspominam podróż. -
~Kris / 2022-07-14 22:09
Z Pragi autobus spóźniony o godzinę! Żadnej informacji o spóźnieniu ani na telefon ani na maila! A kierowca z pyskiem, że trzeba było podać maila i telefon to by wysłali info o spóźnieniu!! Facet wyglądał na 60 lat to zrozumiałe, że nie kuma sposobów rezerwacji biletów! Myślę, że kierownictwo mogłoby przeprowadzić szkolenie dla kierowców! A drugi horrendalny problem to infolinia, która nie działa! A dlaczego? Myślę, że nawet Flixbus sam tego nie wie!! Zalety??WadyZ Pragi autobus spóźniony o godzinę! Żadnej informacji o spóźnieniu ani na telefon ani na maila! A kierowca z pyskiem, że trzeba było podać maila i telefon to by wysłali info o spóźnieniu!! Facet wyglądał na 60 lat to zrozumiałe, że nie kuma sposobów rezerwacji biletów! Myślę, że kierownictwo mogłoby przeprowadzić szkolenie dla kierowców! A drugi horrendalny problem to infolinia, która nie działa! A dlaczego? Myślę, że nawet Flixbus sam tego nie wie!! -
~ALA / 2022-07-14 21:48
Niestety podróż z Popradu do Krakowa okazała się bardzo męcząca. Zapach jaki unosił się w powietrzu wewnątrz busa przyprawiał o mdłości. Prawdopodobnie ktoś zapomniał wyczyścić zbiorniki w toaletach. To XXI wiek a nie średniowiecze...inna sprawa to kwestia klimatyzacji, którą jak wiemy powinno się odgrzybiac i wymieniać filtry.
O tym że autobus miał 30 minutowe opóźnienie nie wspomnę..Na szczęście zdążyliśmy na pociąg w Krakowie.ZaletyWygodne foteleWadyKlimatyzacja, jakość powietrza w busie, zapach z toalety -
~Magdalena / 2022-07-14 21:20
Rezerwacja miejsc . Kasa pobrana a kierowca nie ma rezerwacji każdy siada gdzie chce paranoja. Nie ma gdzie siadac bo klienci śpią na dwóch fotelach ZaletyBrak -
~Redgar / 2022-07-14 11:21
Zarezerwowałem i zakupiłem bilety do Chorwacji, po 11 godzinach musiałem niestety zrezygnować z przejazdu z powodów osobistych. No i się zaczęło. Zwrot pieniędzy tylko na voucher. Na stronie napisane jest, że gdzieś w czeluściach odmętów jest formularz do zwrotu gotówki, ale go nie znalazłem. Dzwonię na infolinię, ale nie ważne co się wybierze i tak nie zostanie się połączonym tylko automat mówi, że wszystkie informacje na stronie www. To co po infolinia się pytam? W końcu po 2 godzinach czekania, ktoś wszedł łaskawie na chat zamieszczony na stronie. Okazało się, że nie zwrócą mi całej kwoty tylko o 260 zł mniej. Jak się zapytałem dlaczego to usłyszałem, że zaakceptowałem regulamin. Jaki regulamin? Ja rozumiem jak bym zrezygnował z przejazdu na dzień przed odjazdem. Ale jest jakieś prawo chyba, które mówi o odstąpieniu od umowy. I nie mam na myśli tutaj nawet 14 dni. Nie minęło nawet 12 godzin od zakupu. Ta firma to jakaś porażka. Ich zarobek główny jest chyba tylko właśnie na takich jak ja, którzy rezygnują z przejazdu. W ogóle nie polecam. Dalekim i szerokim łukiem od tej firmy radzę. ZaletyMoże tylko tanie biletyWadyJak wyżej, nie polecam tej firmy -
-
~Agnieszka / 2022-07-14 10:43
Istnieje infolinia, w której nagranie każe wybierać numerki do odpowiednich działów, niezależnie od tego co wybierzemy ostatecznie słychać komunikat, ze informacje są na stronie internetowej i dziękujemy za rozmowę. Jaka rozmowę? ZaletyHahahahahahhaWadyWychodzi na to, ze wszystko ponieważ nie da się skontaktować, wiec nie mogę tez dokonać rezerwacji -
~ewela / 2022-07-14 10:01
Zarezerwowałam bilety. Przelew zrobiłam. Pieniądze pobrane. Potwierdzenia nie dostałam. Brak potwierdzenia= brak biletu. Kontaktu telefonicznynie ma, teoretycznie nr telefonu jest na stronie internetowej jednak można tylko wysłuchać nagrania. Pieniążki przepadły. Nie polecam. -
~Martyna / 2022-07-14 05:30
Beznadzieja. Niedziela 10 lipca 2022. Berlin zob - Warszawa Zachodnia. Miał być autobus piętrowy, przyjechał normalny. Ale to jeszcze nic. Pan kierowca każdemu Polakowi, który kłócił się o miejsce, bo ktoś już siedział na numerze, który miał on na bilecie powtarzał że nie ma rezerwacji miejsc. Mimo że firma za rezerwacje miejsc pobiera opłaty. Natomiast kiedy na przystanku w Poznaniu wszedł Niemiec i kłócił się o swoje miejsce, pan kierowca stwierdził że jest rezerwacja miejsc i kazał ustąpić Polakowi, którego wcześniej nie pozwolił przegonić jak ktoś inny miał to miejsce. To była tak żenująca podróż, że to był pierwszy i ostatni raz. Nigdy więcej. Nie jeździjcie z tą dziwną firmą. Niech zbankrutują. -
~Bart / 2022-07-13 23:11
Szok nie można polegać na nich, mają ludzi za nic -
~Zośka / 2022-07-13 13:27
MASAKRA! Pół godziny przed planowaną godz. wyjazdu (o 2:00 w nocy) otrzymałam SMS, że autobus spóźni się 55 minut.
Na przystanku czekałam od 2:30, po czym okazało się, że autobus odjechał o 2:20.
Nie polecam.ZaletybrakWadypunktualność, komunikacja -
~Basia / 2022-07-13 10:29
28 czerwiec zrobilam przelew-biletu brak.Do tej pory czekam na zwrot pieniedzy.Kontakt z firma to porazka.NIE POLECAM.ODRADZAM!!!! ZaletyBRAK -
~Ewa / 2022-07-12 19:39
Przewodnik nie akceptuje zwierząt. Jadąc na wczacy do Kudowa-Zdrój z psem mielibyśmy kolizję, wiec musimy wrócić autobusem. Flixbus nie chce zabrać nam psa mimo że chcieliśmy kupić bilet, pies jest mały i leżałby na podłodze. Dla porównania z biura turystycznego na jednodniową wycieczkę do Czech nie było problemu, pies pojechał z nami, całą drogę leżał na podłodze na swoim kocu nikomu nie przeszkadzając(bez dodatkowych opłat) Dzwoniąc do Fixbusa pytając Panią czy jadąc do domu czy mamy zostawić psa w Kudowie, stwierdziła, źe nic nam nie poradzi. Po prostu panuje w firmie nieczulica na nieszczęścia innym. Teraz XXI wieku dużo 5 gwiazdkowych hoteli akceptuje zwierzęta. Nigdy nie skorzystam z usług Fixbusa!!!!!! -
~jaro / 2022-07-12 16:47
Ogólnie robienie klienta w konia. Przy wyborze miejsc pokazuje ,że prawie pełno i proponuje miejsce z boku. Widząc ,że będzie ciasno dokupuje bilet z boku ( wiadomo bo ,mnie stać;) :) i co się okazuje ,że system robi sztuczny tłum i takie głupki jak ja kupują :) A w autobusie mnóstwo pustych miejsc do wyboru do koloru ,a ja dopłaciłem. Ostatni raz korzystam cygaństwo na każdym kroku. Nie sugerujcie się liczbą zapełnienie to podpucha. Zaletyfajna aplikacjiaWadyNie punktualni , wymuszanie zakupu dodatkowego miejsca w sytuacji gdzie autobus jest pusty -
-
~Wkurwiona / 2022-07-12 14:22
Kupowałam bilety przez internet, z miejscami siedzącymi oraz z voucherem. Pieniądze pobrano biletu brak. Po zgłoszeniu problemu flixbusowi konsultant stwierdził że mają kłopot z księgowaniem, poinformował że mam raz jeszcze zrobić rezerwację a środki zostaną mi zwrócone w ciągu 3 dni. Tak zrobiłam, ten sam błąd, kolejne 530 zł poszło z mojego konta. Ponownie zgłoszono problem obsłudze klienta poprzez czat, bo na infolinii można wisieć w nieskończoność i tak nikt nie odbierze. Konsultant stwierdził że nadal mają kłopot z zaksięgowaniem i że przez 1-2 godziny zostaną zwrócone pieniądze i że na razie nie robić żadnych zakupów. Jeśli są kłopoty techniczne to się informuje na stronie a nie ludzie tylko płacą wam a i tak nie mogą kupić biletu!. Faktycznie z dzisiejszej transakcji zostały zwrócone a z wczorajszej nadal nie i trzeba czekać teraz 7 dni roboczych żeby w ogóle mieć z banku potwierdzenie tego przelewu który trzeba pokazać flixbusowi. Gdzie mój wyjazd jest za 1,5 tygodnia! Na co czekacie aż w ogóle nie będzie biletów?! WadyProblemy z otrzymaniem opłaconego e-biletu
Puste przepraszam, które i tak nie rozwiązuje problemu -
~Zabinka / 2022-07-12 12:51
Kilka osób wyszło na papierosa w czasie pakowania walizek i pan który obsługuje poprostu wsiadł i odjechał...jeden z podróznych dosłownie gonił autobus ...kierowca powiedział ze przerwy niebyło...z resztą nieogłosił jej przez całąvpodróż ...trasa Nakło -Mielno...niepolecam szczerze -
~HANIA / 2022-07-12 12:30
Wyjazd do Pragi z Bydgoszczy 30 czerwca godzina 19.25. Na starcie godzina opóźnienia. Klimatyzacja uszkodzona, siedziałam na końcu autobusu, silnik tak grzał w plecy, że można było zemdleć. Powrót do Bydgoszczy 3 lipca 2022. Klimatyzacja działa, ale autobus bardzo niewygodny na tak długą trasę. Po przyjeździe miałam siniaki na kolanach bo przerwy między siedzeniami strasznie małe. Przede mną pasażer przechylił sobie oparcie na bardziej leżące i wtedy to już był dramat. Mam 170 cm wzrostu, aż nie chcę myśleć jak siedziało się pasażerom o wzroście np. 185 cm. -
~Jbcflixbus / 2022-07-12 12:18
FLIXBUS To jest jedna wielka porażka. Czekaliśmy na przystanku z którego mial odjeżdżać ponad godzinę po czym dostaliśmy informację że nasz bus odjechał juz godzinę temu ale z innego przystanku. Rozmawiając na infolini z panią probowala mi wmówić ze bilety nie przyszly mi dlatego ze przelew został odrzucony, gdzie pieniadze z konta za bilety zniknęły. Wiec pracownica bardzo nie kompetentma. Caly poziom obsługi flixbus siega dna. Zero poszanowania klienta. Na stronie bilety inne przy kupnie biletu nagle inna cena. Jeden wielki zart. Firma powinna się w końcu zajac jakas kontrola bo to zwykle oszukiwanie ludzi i nic więcej. ZaletyBrakWadyZero kompetencji pracowników
Bus nie przyjechal
Oszustwo
Wysokie ceny
Ciezki kontakt z biurem
Brak logicznych argumentów
strona 86 z 163
- « poprzednia
- 1 ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- nastepna »