Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3131 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolona / 2022-06-17 01:05
    Ocena: 2.75 / 5
    Parę godzin przed planowaną podróżą kupiłam bilet w dwie strony. Niestety nie otrzymałam e-maila z rezerwacją biletów. Infolinia od godz. 9ej. Wyjazd dużo wcześniej. Zdecydowałam że kupię bilet,ale już u innego przewoźnika.Zostaje niesmak i czekanie na rozpatrzenie wniesionej reklamacji.
  • ~Dorota / 2022-06-16 20:51
    Ocena: 4.75 / 5
    Podróż z Warszawy do Łodzi komfortowo i w krótkim czasie.
  • ~Niezadowolona pasażerka / 2022-06-16 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam!!!
    To była moja trzecia podróż i ostatnia!
    Miałam wykupiony bilet(za 170 zł,cena zawyżona,tym bardziej , że następnego dnia był wyjazd o 100 zł tańszy,z Warszawy do Szklarskiej Poręby) z nr miejsca,którego nie było i musiałam być kilka razy przesadzana.Kierowcy niesympatyczni.Podroz trwała 8 godzin bez żadnej przerwy.W toalecie brak mydła,mokra podłoga.To jakaś porażka po prostu...
    ZaletyBrak
    Wadyj.w
  • ~Paulina / 2022-06-16 11:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Oczekiwałam na kurs Rabka - Kraków. Idąc na przystanek widziałam że jakiś flixbus odjeżdżał ale było to pół godziny przed odjazdem także się nie spieszyłam. Zdziwiło mnie jednak że o tej godzinie nie było żadnego odjazdu ma rozkładzie, ale pomyślałam że może był opóźniony. Spokojnie doszłam na przystanek i czekałam. Jednak się nie doczekałam! Na szczęście intuicja nie pozwoliła mi kupić bilety przez internet choć było blisko... Musiałam się przesiąść na zwykle małe busy choć przez to nie zdążyłam już na kolejną przesiadkę na pociąg. Odjeżdżając z Rabki z daleka widziałam jak dopiero po 40 min od planowanego odjazdy podjechał autokar, który nie wiadomo czy był to ten spóźniony czy następny co miał być kolejny. Nigdy więcej!
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~MM / 2022-06-15 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy nie pierwszy zresztą raz chamscy, opryskliwi, pracujący za karę, WI-FI klasycznie nie działa, to była moja ostatnia podróż z flixbusem.
  • ~Kosakosakosa / 2022-06-15 18:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Kierowca, nie zważając że odjechał minute wcześniej przed planowanym wyjazdem, biegłam na autobus... nie wiem czy nie widział czy nie chciał widziec. Biegłam, machalam. 150zl poszło w du**. Zamówiłam kolejny to znowu przyjechał później a moja podróż z Berlina do Polski trwała dłużej niż z Hiszpanii do Niemiec.
    Zmotywujcie swoich pracowników i zwróćcie uwagę na potrz4by pasażerów, który płacą dużo kwota za krótka cenę.... PO RAZ KA. Nie skorzystam więcej na pewno, mimo że do tej pory bardzo często jeździłam waszymi autobusami. Dziękuję, nie pozdrawiam, opróżniliscie mój portfel. Wyczyśćcie toalety ????
  • ~Kasia / 2022-06-12 15:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Panowie z trasy Czechy-Warszawa bardzo opryskliwi, w ogóle nie pomocni, wygadaja jakby pracowali tam za kare, nie mozna o nic zapytac bo zaraz robia miny, tragedia w porównaniu z droga z Sopron-Czechy nie ma w ogóle porównania. TRAGEDIA.
  • ~Agnieszka / 2022-06-12 12:26
    Ocena: 2.75 / 5
    12.06.2022 z Krakowa do Krynicy Zdrój. Proszę nie pobierac opłat za tzw. miejsca panoramiczne, bo to kierowca decyduje (słonecznie), czy rolety są niezbędne podczas jazdy. I ma rację, bo to on odpowiada za nasze bezpieczeństwo. Dlatego, też proszę, aby wlasciciele przemysleli temat lub zwracali dopłatę. Pozdrawiam
    WadyNie wszyscy kierowcy zdaja egzamin z kultury osobistej
  • ~Rafał / 2022-06-11 20:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam wszystkich.Kierowcy chamidla straszne co niektórzy.24 godziny miałem podróż a kierowca mowi że nie ma żadnej przerwy bo to nie jest autobus turystyczny.Oczywiscie z wsciekloscia i jeszcze większą agresja.Nie polecam nikomu.To nie jest pierwszy raz gdzie tak robią.Oczywiscie jeżeli chodzi o wifi to nie ma nawet mowy.Nic nie działa
  • ~Niezadowolony pasażer / 2022-06-11 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed rezerwacja biletów tej firmy! OSZUKUJA LUDZI- sprzedają bilety on-line z rezerwacja nieistniejących miejsc w autobusie. Po wejściu do autobusu okazuje się że nie ma takiego miejsca, które jest na bilecie....a jeśli wszytkie są zajęte to masz problem. Oczywiście zostało to zgloszone do flixbusa, i niestety moje zgłoszenie przez pracowników delikatnie mówiąc "olane"... Brak rozwiązania problemu... brak nawet zainteresowania ta sytuacja. Dodam tylko ze jestem osobą niepełnosprawna i nie mogę stać dlatego rezerwuje zawsze wcześniej bilety. No coz nigdy już nie skorzystam z uslug tego przewoznika. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z taką sytuacją a po zgłoszeniu problemu z taką obsługa-jeesli można to nazwać obsługa...
    SZCZERZE NIE POLECAM !
    NO CHYBA ZE KOMUS OBOJETNE CZY BEDZIE SIEDZIAL CZY STAL, pomimo iż zarezerwuje miejsce....
    ZaletyBrak
    WadyBrak w autobusie miejsca z rezerwacji!!!!
    Brak zainteresowania zgloszonym problemem.
    Brak chęci rozwiązania problemu dotyczącego zaistniałej sytuacji.
  • ~Gg / 2022-06-10 23:01
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z usług Flixbusa, Serdecznie polecam
  • ~areks / 2022-06-10 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    płacę za przejazd, który się nie odbył. Obsługa twierdzi że nie należy się zwrot bo trzeba go dokonać 15 min przed odjazdem, tymczasem jak mam dokonać anulacji biletu, skoro nie wiem że kurs jest opóźniony lub tym bardziej że się nie odbędzie?
    Wadyciągłe opóźnienia, mało miejsca na nogi wewnątrz pojazdu, słąba obsługa jeśli chodzi o kierowców.
  • ~Anonim / 2022-06-09 15:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Te linie to jakaś kpina! Na trasie Bydgoszcz- Wrocław (1380) prawie godzinne opóźnienie!!!! Kierowcy tragiczni; robią postoje kiedy chcą i załatwiają swoje prywatne sprawy generując dodatkowe minuty opóźnienia, a potem tłumaczą, że korki( jedyny korek na trasie był we Wrocławiu gdzie autobus dojechał już z 40 min opóźnieniem). Jedyny plus podróży to wygoda. Niestety takie opóźnienia są nie do przyjęcia. Może gdyby pani kierująca bardziej skupiła się na prowadzeniu a mniej gadała z drugim kierowcą byłoby szybciej.Nie polecam!
  • ~Sylwia22 / 2022-06-08 22:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Podróż minęła szybko, nie było żadnych problemów. Polecam :)
    ZaletyCzas przejazdu, dużo miejsca w środku
    WadyBrak
  • ~M-@ / 2022-06-08 21:42
    Ocena: 3.50 / 5
    Podróż 15 maja, trasa Bayreuth-Wrocław. Bardzo niekulturalni kierowcy, wręcz chamskie zachowanie wobec jednego z pasażerów, który był cudzoziemcem, żadnych postojów przez 7 godzin. Moja pierwsza podróż z tym przewoźnikiem i raczej ostatnia.
  • ~Iwona / 2022-06-08 18:45
    Ocena: 4.75 / 5
    Dnia 8 czerwca wsiadałam do autobusu Zakopane-Olsxtyn o godz.10:40 w Zakopanem. Kierowcy kompetentni, inteligentni i bardzo kulturalni. Aż się chciało podróżować. Trasa minęła bardzo szybko...Jechali bardzo dynamicznie.
    Zaletywspaniali kierowcy
  • ~Roman / 2022-06-08 15:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Kolejny już raz odwołano mój kurs i muszę teraz szukać szybko alternatywnych środków komunikacji.
    Do tego problemu z kontaktem i zwrotem kosztów.PASAZER NIGDY NIE MA PEWNOŚCI CZY JEGO KURS NIE ZOSTANIE OT TAK ODWOLANY.
    WadyCzęste odwoływanie planowanych i o płaconych kursów
  • ~Agata / 2022-06-08 08:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bylam przed chwilą świadkiem skandalicznego zachowania kierowcy na trasie Kielce-Warszawa kurs 7.50. Kierowca nie wpuścił do autobusu kobiety z Ukrainy, z tego co zrozumiałam nie miała wykupionego bagażu. Nie próbował w żaden sposób rozwiązać problemu. Traktowanie klientów w ten sposób, zwłaszcza tych którzy powinni być pod szczególną ochroną, jest nie do przyjęcia.
  • ~Olha / 2022-06-07 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Niemożliwie.
    Pieniądze zostały natychmiast pobrane z karty. Nie ma potwierdzenia, nikt nie odpowiada na listy, centrum informacyjne nie działa.
  • ~Paul / 2022-06-06 21:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurs Warszawa Białystok, o 9 z minutami z Warszawy Zachodniej. Późnym wieczorem dzień wcześniej dostałem maila o 350 minutach (6 godzin) opóźnienia. Przecież to niemożliwe, awaria autobusu dzień wcześniej i brak innego? Jedyne dla mnie wytłumaczenie to mało sprzedanych biletów i zbieranie pasażerów na inny, pozniejszy kurs. Krótko pisząc chamstwo.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5065
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3131
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 864
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976