strona 83 z 159
- « poprzednia
- 1 ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- nastepna »
-
~ewela / 2022-07-14 10:01
Zarezerwowałam bilety. Przelew zrobiłam. Pieniądze pobrane. Potwierdzenia nie dostałam. Brak potwierdzenia= brak biletu. Kontaktu telefonicznynie ma, teoretycznie nr telefonu jest na stronie internetowej jednak można tylko wysłuchać nagrania. Pieniążki przepadły. Nie polecam. -
-
~Martyna / 2022-07-14 05:30
Beznadzieja. Niedziela 10 lipca 2022. Berlin zob - Warszawa Zachodnia. Miał być autobus piętrowy, przyjechał normalny. Ale to jeszcze nic. Pan kierowca każdemu Polakowi, który kłócił się o miejsce, bo ktoś już siedział na numerze, który miał on na bilecie powtarzał że nie ma rezerwacji miejsc. Mimo że firma za rezerwacje miejsc pobiera opłaty. Natomiast kiedy na przystanku w Poznaniu wszedł Niemiec i kłócił się o swoje miejsce, pan kierowca stwierdził że jest rezerwacja miejsc i kazał ustąpić Polakowi, którego wcześniej nie pozwolił przegonić jak ktoś inny miał to miejsce. To była tak żenująca podróż, że to był pierwszy i ostatni raz. Nigdy więcej. Nie jeździjcie z tą dziwną firmą. Niech zbankrutują. -
~Bart / 2022-07-13 23:11
Szok nie można polegać na nich, mają ludzi za nic -
~Zośka / 2022-07-13 13:27
MASAKRA! Pół godziny przed planowaną godz. wyjazdu (o 2:00 w nocy) otrzymałam SMS, że autobus spóźni się 55 minut.
Na przystanku czekałam od 2:30, po czym okazało się, że autobus odjechał o 2:20.
Nie polecam.ZaletybrakWadypunktualność, komunikacja -
~Basia / 2022-07-13 10:29
28 czerwiec zrobilam przelew-biletu brak.Do tej pory czekam na zwrot pieniedzy.Kontakt z firma to porazka.NIE POLECAM.ODRADZAM!!!! ZaletyBRAK -
~Ewa / 2022-07-12 19:39
Przewodnik nie akceptuje zwierząt. Jadąc na wczacy do Kudowa-Zdrój z psem mielibyśmy kolizję, wiec musimy wrócić autobusem. Flixbus nie chce zabrać nam psa mimo że chcieliśmy kupić bilet, pies jest mały i leżałby na podłodze. Dla porównania z biura turystycznego na jednodniową wycieczkę do Czech nie było problemu, pies pojechał z nami, całą drogę leżał na podłodze na swoim kocu nikomu nie przeszkadzając(bez dodatkowych opłat) Dzwoniąc do Fixbusa pytając Panią czy jadąc do domu czy mamy zostawić psa w Kudowie, stwierdziła, źe nic nam nie poradzi. Po prostu panuje w firmie nieczulica na nieszczęścia innym. Teraz XXI wieku dużo 5 gwiazdkowych hoteli akceptuje zwierzęta. Nigdy nie skorzystam z usług Fixbusa!!!!!! -
~jaro / 2022-07-12 16:47
Ogólnie robienie klienta w konia. Przy wyborze miejsc pokazuje ,że prawie pełno i proponuje miejsce z boku. Widząc ,że będzie ciasno dokupuje bilet z boku ( wiadomo bo ,mnie stać;) :) i co się okazuje ,że system robi sztuczny tłum i takie głupki jak ja kupują :) A w autobusie mnóstwo pustych miejsc do wyboru do koloru ,a ja dopłaciłem. Ostatni raz korzystam cygaństwo na każdym kroku. Nie sugerujcie się liczbą zapełnienie to podpucha. Zaletyfajna aplikacjiaWadyNie punktualni , wymuszanie zakupu dodatkowego miejsca w sytuacji gdzie autobus jest pusty -
~Wkurwiona / 2022-07-12 14:22
Kupowałam bilety przez internet, z miejscami siedzącymi oraz z voucherem. Pieniądze pobrano biletu brak. Po zgłoszeniu problemu flixbusowi konsultant stwierdził że mają kłopot z księgowaniem, poinformował że mam raz jeszcze zrobić rezerwację a środki zostaną mi zwrócone w ciągu 3 dni. Tak zrobiłam, ten sam błąd, kolejne 530 zł poszło z mojego konta. Ponownie zgłoszono problem obsłudze klienta poprzez czat, bo na infolinii można wisieć w nieskończoność i tak nikt nie odbierze. Konsultant stwierdził że nadal mają kłopot z zaksięgowaniem i że przez 1-2 godziny zostaną zwrócone pieniądze i że na razie nie robić żadnych zakupów. Jeśli są kłopoty techniczne to się informuje na stronie a nie ludzie tylko płacą wam a i tak nie mogą kupić biletu!. Faktycznie z dzisiejszej transakcji zostały zwrócone a z wczorajszej nadal nie i trzeba czekać teraz 7 dni roboczych żeby w ogóle mieć z banku potwierdzenie tego przelewu który trzeba pokazać flixbusowi. Gdzie mój wyjazd jest za 1,5 tygodnia! Na co czekacie aż w ogóle nie będzie biletów?! WadyProblemy z otrzymaniem opłaconego e-biletu
Puste przepraszam, które i tak nie rozwiązuje problemu -
-
~Zabinka / 2022-07-12 12:51
Kilka osób wyszło na papierosa w czasie pakowania walizek i pan który obsługuje poprostu wsiadł i odjechał...jeden z podróznych dosłownie gonił autobus ...kierowca powiedział ze przerwy niebyło...z resztą nieogłosił jej przez całąvpodróż ...trasa Nakło -Mielno...niepolecam szczerze -
~HANIA / 2022-07-12 12:30
Wyjazd do Pragi z Bydgoszczy 30 czerwca godzina 19.25. Na starcie godzina opóźnienia. Klimatyzacja uszkodzona, siedziałam na końcu autobusu, silnik tak grzał w plecy, że można było zemdleć. Powrót do Bydgoszczy 3 lipca 2022. Klimatyzacja działa, ale autobus bardzo niewygodny na tak długą trasę. Po przyjeździe miałam siniaki na kolanach bo przerwy między siedzeniami strasznie małe. Przede mną pasażer przechylił sobie oparcie na bardziej leżące i wtedy to już był dramat. Mam 170 cm wzrostu, aż nie chcę myśleć jak siedziało się pasażerom o wzroście np. 185 cm. -
~Jbcflixbus / 2022-07-12 12:18
FLIXBUS To jest jedna wielka porażka. Czekaliśmy na przystanku z którego mial odjeżdżać ponad godzinę po czym dostaliśmy informację że nasz bus odjechał juz godzinę temu ale z innego przystanku. Rozmawiając na infolini z panią probowala mi wmówić ze bilety nie przyszly mi dlatego ze przelew został odrzucony, gdzie pieniadze z konta za bilety zniknęły. Wiec pracownica bardzo nie kompetentma. Caly poziom obsługi flixbus siega dna. Zero poszanowania klienta. Na stronie bilety inne przy kupnie biletu nagle inna cena. Jeden wielki zart. Firma powinna się w końcu zajac jakas kontrola bo to zwykle oszukiwanie ludzi i nic więcej. ZaletyBrakWadyZero kompetencji pracowników
Bus nie przyjechal
Oszustwo
Wysokie ceny
Ciezki kontakt z biurem
Brak logicznych argumentów -
~Wiktoria / 2022-07-12 12:09
Byłam na czas na przystanku, autobus nie przyjechał. Po sprawdzeniu opóźnień okazało się że autobus już dawno jest w miejscu docelowym. Kontakt z obsługą klienta naprawde marny. Nie szło się dodzwonić, a jak już się połączyło to pani miała pretensje. Gdyby można było wystawić opinie na -1 to bym to zrobiła. NIE POLECAM!! WadyWszystko co możliwe. -
~MaTrihter / 2022-07-12 11:55
Po rezerwacji biletu nie przyszedł na maila numer rezerwacji, pieniądze zostały pobrane z konta, a będąc na przystanku autobus nawet nie przyjechał… -
~Tomasz / 2022-07-12 11:15
Nie polecam
trasa Berlin - Szczecin - notoryczne opóźnieniaZaletyzalety że jedzieWadywieczne opoznienia - na rozkladzie swoje a w praktyce inaczej -
~Jadwiga / 2022-07-12 08:47
12.07 trasa Rzeszów Kraków godzina 8
Mimo planowanego postoju kierowca powiedział że nie będzie aby po sekundzie zmienić zdanie by dać minutę czasu na zapalenie i kazać wsiadać. Postój był planowany 5 minut. Nawet jeśli miał kierowca na to inny plan to moje pytanie jest takie: kto jest w stanie spalić w minutę? Bardzo dziwna sytuacja. Zalecam narzucić brak przerw lub dany czas przerwy bo samowolka nie powinna się odbywać w żadnym miejscu pracy. -
~Klient / 2022-07-11 18:40
Warszawa Paryż 11.07.22 W autobusie śmierdzi menelem, ludzie jak bydło siadają gdzie im się podoba potem są niedogodności. Nie polecam tego smrodu WadySmród -
-
~Podróżniczka / 2022-07-11 10:56
Podróżując z Pragi do Krakowa zarezerwowałam miejsce w autobusie, co było usługą dodatkowo płatną. W autobusie okazało się, że nie ma mojego miejsca podanego na bilecie, co spowodowało tłumaczenie się i dyskutowanie z osobą która miała akurat miejsce na którym siedziałam, bo w końcu jakieś musiałam wybrać.
Taka duża firma i takie żenujące sytuacje.... -
~Nigdy_wiecej_FlixBusa / 2022-07-11 10:29
Dramat - kupiłem bilet z przesiadką na którą miałem mieć godzinę. Okazało się, że pierwszy z autousów jest opóźniony o 3 godziny, a ja jeśli chcę to mogę sobie poczekać na dworcu przesiadkowym i wtedy do nich napisać z prośbą o drugi darmowy bilet. Czekać na zimniie przez jakieś 4h, by potem mieć podróż z kolejną przesiadką.
Kiedy zarządałem zwrotu pieniędzy na konto, by kupić bilet w innej firmie (już w droższej cenie, bo na ostatnią chwilę...) to konsultantka zaczęła kłamać, że ja się spóźniłem, że nie da się wtedy zwrócić pieniędzy... Na szcześćie finalnie kłamać przestała i sprawę zaczęła procesować... ale niesmak pozostał...
Dramat... naprawdę dramat... Nigdy więcej takiego dziadostwa...
Dodatkowo na dłuższych trasach (>15h) brak choćby jednego przystanku gdzie przez 15 minut można się przejść, skorzystać z normalnych toalet.ZaletyWzględnie dobre ceny - jeśli bookuje się wcześniej (ale co z tego, jak potem autobusu nie ma i trzeba przepłacić w innej firmie?)Wady- Nie przyjeżdząją
- Autobus przesiadkowy nie poczeka - nawet na to nie licz ;)
- Brak choćby jednej 10 minutowej przerwy przy długich (>15h trasach)
- Liczne kłamstwa przy próbie uzyskania zwrotu
- Brak rekompensat finansowych przy konieczności zmiany firmy na taką, która dba o klienta... -
~Anna / 2022-07-11 08:00
Autokar przyjechał z 20 min opóźnieniem - na trasie 50min. Bydgoszcz -Toruń).
Nie można było kupić biletu u kierowcy! Ponieważ nie miał terminalu! Ani na stronie, bo było już po czasie!
(Na stronie nie ma zniżek, więc chciałam u kierowcy).
Żenada. Spóźniona do pracy.
Nie polecam.WadyBrak możliwości zakupu biletu ze zniżką online.
Brak możliwości zakupu biletu w autobusie. -
~Ewa / 2022-07-11 07:54
Opoznienie,arogancja kierowców,brak pomocy przy włożeniu walizki/mimo problemu z miejscem dla niej/ ZaletyTyle,że jedzie
strona 83 z 159
- « poprzednia
- 1 ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- nastepna »