Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3129 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2022-07-09 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz jechaliśmy z Flixbusem, kurs do Torunia z odjazdem w Rzeszowie o 23:40 w dniu 8.07.2022r. Rezerwacja dokonana, miejsca na bilecie, niestety w rzeczywistości miejsc brak. Do Krakowa mieliśmy miejsca stojące, prawie 2,5 godziny stania w środku nocy, jedna wielka porażka. Będziemy składać reklamację tak jak kazał sam kierowca.
    Zaletypunktualność
    WadyTłum w autobusie, prawie sami ukraińcy śpiący na fotelach, a my w swoim kraju mamy płacić i stać na schodkach.
  • ~Michal / 2022-07-08 14:20
    Ocena: 4.00 / 5
    Jedynie to cena przyciąga
    Minus za to że płaci się za miejscówkę a często i tak jej nie ma w autobusie
    Minus za rozmawianie przez telefon kierowcy bez zestawu
  • ~Asiula / 2022-07-08 07:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tego przewoźnika. Miałam wykupiony bilet tam i z powrotem na trasę Toruń - Sopot. Autobus miał odjechać z dworca autobusowego w Toruniu o godzinie 8.30, ja bylam na miejscu odjazdu o 8.04. Nie przyjechał. Jak już udało się dodzwonić na infolinię to pani szła w zaparte i zapewniała, że autobus odjechał o czasie i zabrał z tego przystanku pasażerów. Autobus widmo niby odjechał a jednak nikt go nie widział. Jedyny plus to że pieniądze za niewykorzystane bilety oddali tego samego dnia.
  • ~xyz / 2022-07-07 19:59
    Ocena: 2.50 / 5
    zawsze są opóźnienia, nie jak ich „przetrzymają na granicy” to „misza zrobić postój na rzecz kierowcy” to „postój na rzecz autokaru” -ja się spóźnię na drugi autobus a nie xdddd
    Zaletyinternet, gniazdka
    WadySPÓŹNIA SIĘ i to zawsze (jak się wysiada nie wsiada)
  • ~Paweł / 2022-07-07 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiepskie podejście do klienta w sytuacji opóźnionego lotu. W przypadku konieczności zmiany godziny podróży pojawia się konieczność dopłaty mimo, iż autobus nawet nie w połowie był wypełniony pasażerami. Dla porównania firma Follow Me w takich przypadkach bez problemu i bez konieczności umożliwiała skorzystanie z busa o innej godzienie jeżeli były dostępne miejsca.
  • ~Basia / 2022-07-06 22:24
    Ocena: 1.50 / 5
    W razie problemów z rezerwacja kontakt z firmą ponizej normy.Dodzwonic sie na infolinie koszmar.kilka kodzin straconego czasu.kontakt w formie e mail-zero odpowiedzi.NIE POLECAM.Niestety dalej czekam na zwrot gotowki.musialam skorzystac z innej firmy zeby wyjechac na urlop-po pól godzinie od rozmowy telefonicznej dostalam potwierdzenie na maila rezerwacji biletu.dwa dni pozniej telefon z firmy ze dostali przelew i bilety do odbioru.mozna?mozna...ale nie w Flixbusie
  • ~Basia / 2022-07-06 21:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam tej firmy.zaplacilam za bilety których nie otrzymalam.obecnie czekam na zwrot gotowki(ciekawe jak dlugo to bedzie trwalo)kontakt z obsługą-masakra.
  • ~Krzysztof / 2022-07-06 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilety zostały kupione i zapłacone na stronie Flixbus z Krakowa do Wrocławia 4szt i na tym nasza podróż się zakończyła gdyż ich w żaden sposób nie otrzymaliśmy . Kilka maili rozmów na czacie i dupa , nic !!! musieliśmy jechać pociągiem .
    Prosimy się już trzy tygodnie o zwrot pieniędzy i nic dupa , zero !!!!! Ostrzegam wszystkich !!!! Nr reklamacji 25113434
    WadyKrętacze , oszuści
  • ~Martyna / 2022-07-06 06:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus planowo miał przyjechać 2.05 w nocy 1.55 dostałam informację że wogole nie przyjedzie ...
    Wstyd !
    ZaletyBrak
    WadyNa 100% nie przyjedzie ????
  • ~Ala / 2022-07-05 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje!!!! Pomimo ze odwołali busa z Rzeszowa do Warszawy 3 dni temu nadal sprzedają bilety, a bus jest odwołany przez następne kilka dni. Żadnego zwrotu pieniędzy. Masakra
  • ~Paweł / 2022-07-05 14:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowca odjechał bez upewnienia sie czy wszyscy pasażerowie wrócili do busa
  • ~Melancholicznie / 2022-07-05 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca nie znał polskiego, ani angielskiego. Dając mu bilety i pytając czy jedzie na lotnisko Chopina powiedział ze tak. Po czym wysadził cały autobus na Warszawie zachodniej. Wiele osób w tym obcokrajowcy anglojęzyczni musieli na własna rękę jechać w miejsce które było na bilecie. Śmieszne.
    WadyKierowca nie umie języka.. a w takich przypadkach to jest nie dopuszczalne. Ze zabrał osoby których widział bilet.
  • ~Pasażer / 2022-07-04 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 4.07.2022 kurs z Warszawy Zachodniej do Pragi. Dwa dni wcześniej zmiana rezerwacji miejsc, a w dniu 4.07 30 minut przed odjazdem SMS, że nie przyjedzie Flixbus tylko inny przewoźnik i trzeba zapytać kierowcy czy to na pewno ten autobus. Kierowca bardzo niemiły,gburowaty.Ponad 7 godzin jazda bez klimatyzacji ,na pewno było ponad 30 stopni i grzały grzejniki. Nigdy więcej nie pojadę z tym przewoźnikiem i napewno wszystkim będę odradzać. To nie ludzkie w tych czasach przewozić ludzi w takich warunkach.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~Pawciu / 2022-07-04 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam najgorszemu wrogowi, kupiłem bilet dla 10 osób, bus miał nas dowieźć na lotnisko w Warszawie, przejazd został odwołany dzień przed wylotem, zostaliśmy ze tak powiem z palcem w nocniku ponieważ zostaliśmy poinformowani ze nasze pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni! DODATKOWO kontakt z kimkolwiek czy to telefoniczny czy mailowy beznadziejny w dzień roboczy 2 h na linii oczywiście bez żadnych pozytywnych rezultatów.
    ZaletyBrak
    WadyOdwoływanie przejazdu, beznadziejny kontakt z obsługa, długi czas oczekiwania na zawrót kosztów
  • ~Natka / 2022-07-04 09:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Bardzo często podróżuje , niemal ze za każdym razem zmieniają mi rezerwacje miejsc , rezerwując miejsca a dzień przed wyjazdem mi te miejsca anulują
  • ~Barbara / 2022-07-04 04:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 4.07 na trasie Gorzow-Zakopane nr 1362 na przystanku w Krakowie o godzinie 4, Ukrainka, z zapytaniem, czy ten autobus jedzie do Kijowa. Kierowca, który jechał od Szczecina potraktował ją bardzo nieuprzejmie i powiedział, żeby mówiła po polsku, skoro jest w Polsce. Ona bardzo go prosiła pokazywała bilet, a on jej nie odpowiedział. Wstyd mi było za jego zachowanie!!! Kobieta miała bilet do Kijowa. Pomogłam jej. Zwróciłam uwagę kierowcy, że zachował się się nieludzko, ale on powiedział, że ma inne poglądy. Jako kierowca Waszej firmy, w czasie wykonywania swoich obowiązków, powinien być pomocnym dla klientów Waszej firmy (bilet do Kijowa był też na autobus Flixbusa), a nie wyrazicielem faszystowskich poglądow.
    WadyBardzo nieuprzejma obsługa. Nie polecam
  • ~Joanna B. / 2022-07-03 22:58
    Ocena: 4.25 / 5
    Widząc tyle negatywnych opinii zdecydowałam się napisać swoją pozytywną, by osoby takie jak ja, które pierwszy raz będą korzystać z tego środka transportu nie bały się wyboru Flixbus:
    Na plus:wyjazd o czasie i dotarcie z minimalnym poślizgiem, autobus klimatyzowany, toaleta, dosyć tanie bilety
    Na minus:brak informacji gdzie się kierować w przypadku remontu miejsca gdzie pierwotnie był przystanek, brak informacji o opóźnieniu w aplikacji lub na maila.
  • ~Pasażer / 2022-07-03 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Przewoźnik pożal się Boże. Odwołali przejazd i nie dali znać. Po czym łaskawie napisali mail ze zmianą rezerwacji na przesiadkową w Krakowie. Na pkp zero info, kierowca który jechał do Krakowa zero info. A Ty stój i czekaj.
    NIE POMECAM !!!!
    ZaletyBrak zalet jak się okazuje
    WadyBrak obsługi klienta
    Brak kontaktu
    Brak infolinii w weekend
    I brak przejazdu
  • ~Pasażerka / 2022-07-03 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z usług flixbus. Kilka godzin przed wyjazdem informują, że podróż została odwołana, okres wakacji i dodatkowo niedziela i brak innego środka komunikacji. Szkoda ze kilka minut przed odjazdem nie informują. Można się ubiegać o zwrot kasy, ale czas oczekiwania 7 dni. Żenada!
    ZaletyBRAK!
    WadyMają gdzieś klienta, odwołany kurs w dniu wyjazdu.
  • ~Luchs / 2022-07-02 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorzej zorganizowana firma w branży. W każdym przypadku nierzetelna! Zdecydowanie brakuje jakiejkolwiek kontroli i koordynacji nad tym, co się dzieje i kiedy. Kontakt i wsparcie nie występuje.. Niestety, ale pozostawia klienta w sytuacji - " ciesz się, że przyjechaliśmy"... Żenada i brak słów!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5056
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3129
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 863
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4591
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4450
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2972