Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3141 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Au / 2024-08-22 13:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Podróż z Bremy do Rzeszowa, ani jednego postoju, nawet nie było możliwości kupienia kawy, w toalecie brak papieru,
  • ~Alina / 2024-08-21 16:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Miałam bilety na autobus Warszawa-Łódż o 21:00, 25min przed planowanym wyjazdem dostałam wiadomosc od flexbus:
    Linia N1300 jest opóźniona o 91 min. Przewidywany czas przyjazdu może ulec zmianie w dowolnym momencie. Więcej informacji: https://flixl.ink/s54gq
    Oczywiście musiałam znaleźć inny transport. Bo zależało mi na powrocie do domu nie o 1:00 w nocy. Znalazłam się pociąg.
    Później napisałam na flexbus w tej sprawie, na co dostałam odpowiedź, że zgodnie z reglaminem, nie muszą zwrócić pieniędzy jeżeli opóźnienie autobusu nie przekracza 120min.
    Uważam, że tak być nie powinno.
    Flexbus oferuje mnóstwo przejazdów i sprzedaje bilety. Klient kupuje bilet na konkretny czas. Jeseli firma z jakiegoś powodu ci nie może udzielić opłacono usługę (przejazd z p. A w p.B) w wyznaczony czas, to powinno być odszkodowanie. Flexbus jednak sądzi, że do 120min czasu klijenta nie zasługują na uwagę i tym bardziej na odszkodowanie.
  • ~Pat / 2024-08-19 09:08
    Ocena: 5.00 / 5
    I dlaczego właściwie jeśli to jest firma o zasięgu miedzynarodowym i priorytetem jest tak naprawde komunikacja miedzynarodowa z wezlami komunikacyjnymi ...w Polsce prsybiera obrót szlakow wycieczkowych do szklarskuej i mżerzyna ...czy dlatego że Polska jest taką dziurę i gdy na wipsce zawiesili plakat fluxbus zatrudni to wszystkie lokalne firmy przewozowe splajtowały...a to wezłow komunikacyjnych i portow lotbiczych w Polsce i tak fluxbus nie az tylu jeden do jeden na samolot kyrsow zeby mozna bylo powiedziec ze rzeczywiscie komunikuje...dokladakąc spóźnienia Polski pysk do wszystkiego...zarabianie ukraść albo z buta ..
    Masz wizytówe flixbusa
    ZaletyWy sie nie utrzymacie na rynku jeśli to bedzie realizowac taką wizje poszczegolnych kierowcow
    WadyBez Was ...Polska jest calkowicie komunikacyjna dziurą bo bieżący premier zadba tylko o to żeby wykoleić kolej
  • ~Pat / 2024-08-18 14:02
    Ocena: 4.00 / 5
    Jezeli centrala chce lub chcialaby miec wplyw jakikolwiek na spoznienia to wzorem jednak rail way...prosze pisac na steonie tezerwacji biketow godzint spoznienia...ilosc opoznienia...ale nie jak widac ...to jest bizbes lokalnych sołtysow firm...jeżdżą jak chcą
    ZaletyŻe w ogóle jeżdżą
    WadyAle nic nie zaplanujesz..ani nawet rwa bagażu
  • ~Kursant6 / 2024-08-17 21:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Wykupiłem 2 miejsca obok siebie. W ostatniej chwili postawiono inny autobus bez rezerwacji miejsc i niemal szczelnie wypełniony ludźmi. Miejsca jakie nam zostały znajdowały się na dwóch przeciwległych końcach autobusu. Kierowca odmówił podania nr autobusu, stwierdził tylko, że mogę sobie zrobić zdj rejestracji (blach). Nikt nikogo o niczym nie informował.
    Pytanie: kto zrobił przekręt, żeby zarobić?
  • ~Zuzanna / 2024-08-17 13:15
    Ocena: 3.25 / 5
    Jestem oburzona zachowaniem Pani z biura Flixbusa na Dworcu Warszawa Zachodnia. Wczoraj wyjeżdżając z dworca widziałam jak Pani z biura Flixbusa kazała rozpakowywać bardzo ciężki bagaż podróżnego spoza granicy wschodniej i brać innym pasażerom tak by podróżny uniknął opłat należnych Flixbusowi. Ponadto faworyzowała podróżnych spoza wschodniej granicy w tym zakresie. Sądząc z przebiegu rozmów ta Pani jest niepolskim (chyba ukraińskim) pracownikiem biura. Poza tym była bardzo konfliktową z kierowcami którzy odprawiali pasażerów. Sądząc z wielu sytuacji nie przestrzegała przepisów Fixbusa jeśli chodzi o podróżnych zza wschodniej granicy. W naszym przypadku spowodowało to dwugodzinny postój na granicy przez co spóźniłam się na samolot. Pasażer który był przyczyną postoju już na dworcu był sygnalizowany przez kierowców jako ten który powinien jechać bo zostanie na granicy. Jego podróż wymusiła ta właśnie koordynatorka (taką kartkę miała na szyji). Uważam że tak nieodpowiedzialne osoby nie powinny się zajmować odprawami podróżnych.
  • ~Sylwia / 2024-08-16 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniają godziny i miejsca przejazdu kilka dni po zakupie biletów...Musiałam na ostatnią chwilę szukać innego środka transportu...
  • ~Mateusz Kujawa / 2024-08-14 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym na relacji Nowy Targ - Świnoujście, kierowca ordynarny, nie schludnie ubrany ( wymiętolona, brudna koszula ) odmówił zabrania wózka do luki bagażowego, od kierowcy wyczuwalna wyraźna woń alkoholu, nie polecam podróży z tym przewoźnikiem!
    ZaletyZALET BRAK!
    WadyPijany kierowca/ordynarny kierowca
  • ~Zielony / 2024-08-14 10:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Wyjazd został odwołany dzień przed, refundacja w ciągu 7 dni, na czacie trzeba było pisać z konsultantem po angielsku. Początkowo zamiast refundacji wysłali mi kolejne bilety. Masakra.
  • ~Michał / 2024-08-14 04:09
    Ocena: 2.75 / 5
    Autobus relacji Kraków - Zakopane (Start: Kraków) : Start opóźniony o 50 min. Wybrałem flixbus, mimo, że jest droższy od innych przewoźników tylko i wyłącznie dlatego, że jest to pierwszy kurs Kraków Zakopane (4:10 rano), prawie godzinne opóźnienie pokrzyżowało plany wyjścia w Tatry
    ZaletyKomfort
    WadyPunktualność
  • ~Jaaj / 2024-08-13 17:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Dziś po raz ostatni jadę tym zielonym gównem. Z Gdańska poraz kolejny odjechałam z ponad godzinnym opóźnieniem. Kurs miał trwać 4,5 godziny a jechał ponad 6. Zgroza.
    Odradzam tego przewoźnika, pisząc reklamę słyszę ,że się tylko starają.
    Pieszy kurs z nimi miałam awaryjny, wylądowaliśmy na parkingu przy S 7, zrobił się straszny problem, nie mieli autobusu zastępczego, czekaliśmy na cokolwiek. Po dotarciu do Elbląga wracałam z mężem na własny koszt do Gdyni. Wspaniały Fikssss nie uznał nam reklamacji , zwrot kosztów za przejazd z Elbląga został nie uznany.
    Tak dbają o klienta, odradzam, przestrzegam, na 8 przejazdów jeden był bez zarzutu,
    ZaletyZielone gówno
    WadyBardziej zielone gówno
  • ~Angelika / 2024-08-12 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus Numer Trasy 1291 Kierunek Munich
    Brak papieru toaletowego w toalecie brudno smierdzaco dla kobiet trudna do skorzystania.. i brak przerwy dla palących

    Za to Autobusy o numerze N1316 Kierunek Chełm i N1326 Kierunek Lyon Czystosc toalet na 5+ obsługa na 6+
  • ~Angelika / 2024-08-12 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus Numer Trasy 1291 Kierunek Munich
    Brak papieru toaletowego w toalecie brudno smierdzaco dla kobiet trudna do skorzystania.. i brak przerwy dla palących

    Za to Autobusy o numerze N1316 Kierunek Chełm i N1326 Kierunek Lyon Czystosc toalet na 5+ obsługa na 6+
  • ~Kamila / 2024-08-11 08:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Popsute siedzenie, popsuta toaleta, nawet zasłonka w oknie rozwalona
    Nigdy więcej już nie pojadę z tą firmą. Ten smród z toalety na długo zostanie w pamięci.
    ZaletyCena
  • ~Alf / 2024-08-10 13:50
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem kierowcą jeżdżącym dla flixa,jak widzę co wyrabiają pasażerowie w czasie podróży to stwierdzam jednoznacznie że 95% tych podróżnych to zwykłe bydło,chamstwo i prostactwo!!!!
  • ~Oszukany / 2024-08-10 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Należy unikać tej firmy. Bilety kupione, odjazd ustalony według rozkładu, po czym na przystanku okazuje się, że opóźnienie. Zdarza się, ale najpierw jedno opóźnienie, potem kolejne. Po dwugodzinnym oczekiwaniu, składamy reklamację. Obsługa reklamacji argumentuje, że nie było takiego opóźnienia i nie przysługuje zwrot za bilety. Oszustwo i żerowanie na kliencie. Z całym przekonaniem nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNekompetencja obsługi, okłamywanie klienta przy reklamacji
  • ~MM / 2024-08-10 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 2.08 br. miałam zakupione 2 bilety na przejazd z Mielna do Ustronia Morskiego o godzinie 11:20. Informacja o opóźnieniu wskazywała godzinę 13. Na przystanku przebywałam do godziny 13:25, po czym zrezygnowałam, bo tak długie opóźnienie pokrzyżowało moje plany.
    Reklamowałam bilet, ponieważ za opóźnienie powyżej 2h przyzługuje zwrot ceny biletu. Dwukrotnie otrzymałam informację , że czas opóźnienia był krótszy, ponieważ autobus przyjechał o 13, co było niezgodne z prawdą. Niestety byłam bezradna wobec kłamliwych informacji osoby rozpatrującej reklamację.
    Bardzo nie polecam firmy.
  • ~Basia / 2024-08-05 19:31
    Ocena: 3.50 / 5
    W dniu 5 sierpnia 2025 podróżowałam z Krakowa do Nowego Sącza, linia nr 1262. Bilet nie był tani, ale kupiłam go ze względu na wygodne podróżowanie, czas podróży oraz co było dla mnie ważne, dostępność do toalety. Tymczasem okazało się,że autobus dojechał na miejsce z pół godzinnym opóźnieniem a toaleta na czas podróży była zamknięta. Nikt nawet nie pofatygował się aby przeprosić pasażerów za powstałą sytuację. Nie tylko ja, ale jak zauważyłam, spora część pasażerów chciała skorzystać z toalety a tu niestety... To po prostu jakichś skandal, a tym bardziej, że linia ta ma dość daleką trasę. Najwidoczniej jednak nikogo to nie obchodziło.
    ZaletyWygodne fotele, dużo przestrzeni na nogi, klimatyzacja, WiFi
    WadyBrak dostępu do toalety, a bilet nie był tani
  • ~Monika / 2024-08-05 14:58
    Ocena: 1.25 / 5
    W przypadku osób niepełnosprawnych totalne dno. Mówią, że autobus będzie niskopodłogowy a przyjeżdża zwykły autokar w żaden sposób nieprzystosowanych do osób na wózku inwalidzkim. I to pomimo kilkukrotnym zapewnieniom telefonicznym. Kompletny brak szacunku i zrozumienia dla osoby niepełnosprawnej że strony osób z biura obsługi klienta i biura ds. osób niepełnosprawnych. Jedyny plus to postawa kierowców którzy okazali zrozumienie, byli chętni do pomocy i życzliwi. (Dziękuję za pomoc kierowcom na trasie katowice-mielno/ mielno-katowice)
  • ~Marcin / 2024-08-04 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewożnik przyjechałem dziś na dworzec podszedł do mnie starszy pań i powiedział że autobus dzisiaj nie jedzie myślałem że dostanę wścielizny miałem być dzisiaj o 23.50 w Poznaniu a będę dopiero jutro o 15.30 .Chciałem wspomnieć że od jutra zaczynam urlop i już mi się świetnie zaczął ,nie polecam tej gównianej firmy omijać dalekim łukiem
    WadyJedno wielkie dno
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5075
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 866
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4607
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4457
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3930
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983