strona 8 z 156
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Wojciech / 2024-08-01 17:45
Wczoraj. 31.07.2024! Autobus Lublin -Warszawa Lontnisko 06:30 nie przyjechal do 07:10 , a moze nawet wcale. Musialem pojechac pociagiem do Warszawy, ledwie zdazylem na samolot. Zadnej Informacji na deorcu autobusowym w Lublinie!!! W podobnej sytuacji znalsxlo sie kilkanadcie innych osob, w tym obcokrajowcy. -
-
~Arek / 2024-07-30 22:24
Kiedyś mój ulubiony przewoźnik. Teraz co przejazd, to problem. Autobus spóźniony godzinę, zero informacji o opóźnieniu, w aplikacji autobus stoi we wsi 100 kilometrów od trasy jaką miał jechać. Potem opóźnienie ponad godzinę, powiadomienie na emailu jest, ale 20 minut przed dojazdem kierowca staje na uboczu i mówi, nie może jechać dalej i trzeba czekać 45 minut na zastępstwo. Porażka i tragedia na wielu poziomach. ZaletyCeny (czasem)WadyOpóźnienia, problemy, brak komunikacji -
~Magdalena / 2024-07-30 14:46
Podróż się nie odbyła, bilet kupiony dzień wcześniej; autobus miał 40 minut opóźnienia; więc myślałam, że go przegapiłam. Później ściągnęłam apke i bus już dawno opuścił miasto ZaletyZeroWadyDużo -
~Hitler drivers / 2024-07-29 07:22
Prague to Poland. First stop after 4 hours. Ostrova. Stratch legs. After bus left stop maybe 50 feet realized my son was left on stop. It was 4 am I was half asleep and my son had separate sit due to last minute expensive ticket. Asked 2 bus drivers to stop wait for him. Called him he said he is right behind on stop. Bus drivers were laughing saying it's not vacation. I understand he should get on bus. But please have some compassion. It's 10 hour ride not ride around city. The bus drivers refused to stop wait for him to run to bus. I asked to leave bus. They drove for 5 more minutes to give me hard time and left me at 4 am on side of road in strange country because I refused to leave son behind. Thanks goodness my son had phone with him so I could find him GPS location . Those are not bus drivers. Those are 2 Hitlers. No compassion just cruel ???? behavior. I have job as well. Often I have to wait for costumer. I know they are on schedule but my son was right behind. Be careful I read reviews on other sites they all said cruel drivers. One review said person was left on stop was running after bus. All passengers were yelling for driver to stop. Driver just ignored it and left with passengers bags. This is not professional behavior. This is Hitler behavior. Acting like God ZaletyCrueltyWadyCruel -
~Hitler drivers / 2024-07-29 07:22
Prague to Poland. First stop after 4 hours. Ostrova. Stratch legs. After bus left stop maybe 50 feet realized my son was left on stop. It was 4 am I was half asleep and my son had separate sit due to last minute expensive ticket. Asked 2 bus drivers to stop wait for him. Called him he said he is right behind on stop. Bus drivers were laughing saying it's not vacation. I understand he should get on bus. But please have some compassion. It's 10 hour ride not ride around city. The bus drivers refused to stop wait for him to run to bus. I asked to leave bus. They drove for 5 more minutes to give me hard time and left me at 4 am on side of road in strange country because I refused to leave son behind. Thanks goodness my son had phone with him so I could find him GPS location . Those are not bus drivers. Those are 2 Hitlers. No compassion just cruel ???? behavior. I have job as well. Often I have to wait for costumer. I know they are on schedule but my son was right behind. Be careful I read reviews on other sites they all said cruel drivers. One review said person was left on stop was running after bus. All passengers were yelling for driver to stop. Driver just ignored it and left with passengers bags. This is not professional behavior. This is Hitler behavior. Acting like God ZaletyCrueltyWadyCruel -
~Anis / 2024-07-27 16:04
Kurs o 10.00 z Warszawy Młociny do Łeby fajny przejazd duże korki ale kierowcy świetnie ogarnięci i dobra jazda na remontach.Przy takich korkach nawet przerwa na papierosa była. ZaletyPan kierowca i Pani kierowczyni pełna kultura wszystko okWadyBrak -
~Turysta123 / 2024-07-27 09:38
Kierunek n1210 Warszawa-Łeba przystanek Jastrzębia Góra. Odjazd autobusu z tego przystanku powinien nastąpić o godzinie 8.20. Dotarłem na przystanek dziesięć minut przed odjazdem autobusu i wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdy dowiedziałem się, że mój autobus już odjechał. Chciałbym zapytać kierownictwo firmy flixbus, czy żeby wsiąść do autobusu muszę stawić się na przystanek godzinę przed odjazdem? -
~Radosna / 2024-07-26 22:33
Tragedia!! Siedzę właśnie w N1399 trasa do Przemyśla. W Łodzi miał być o 21:05. Godzina 21:15 a na stronie do śledzenia jest "na czas" ????????♀️????????♀️. Powtarzam wielokrotnie czynność i nie można śledzić trasy bo występuje błąd. Wreszcie!!! Godzina 21:40!!! Jest!!! I co się okazuje? Toaleta nie działa. Znowu podstawiony biały "szajz" ????!! I po 10 minutach od wyjazdu co??? Stacja benzynowa!! Siusiu, kupka goni a przy okazji coś ciepłego do jedzenia będą mieć pasażerowie i kierowcy w dłoni!!! Potem sprawdzanie czy wszyscy są. Czuję się jak w szkole podstawowej na wycieczce. Nie!!! Nie ma jednej Pani więc wszyscy czekamy. Wreszcie!!! Pani łaskawie wróciła. Jedziemy. A w środku takie zapachy od popsutego WC, że nos wykręca. Wierzę, że dojadę tylko zastanawiam się o której??! Przy dobrych wiatrach godzina opóźnienia??? Na pewno napiszę. Nigdy więcej Flixbusa!! Nigdy!!!Porażka!!! Pozdrawiam kierowców N1399 z dnia 26.07!!! ZaletyBrakWadyOpóźnienia, smród z WC, niepotrzebne postoje ba stacjach benzynowych -
-
~Bea36trice / 2024-07-22 20:11
JECHAŁAM NA TRASIE DO BERLINA LINIA 1326 I NA BOKU AUTOUSU BYLO LOGO "ED-BUS". TOTALNY BRAK SZACUNKU DLA PASAŻERÓW. SIEDZIAŁAM W DRUGIM RZĘDZIE I MUSIAŁAM SŁUCHAĆ CAŁĄ DROGE WYWODÓW KIEROWCÓW: A BO TO TEN GNIDA, TAMTEN SZEF KRETACZ. KPINA. JAKBY BYLI W TANIM PUBIE NA PIWIE. ZaletyCzyste foteleWadyŚmierdzącą toaleta -
~Mkry / 2024-07-22 14:18
15.07.2024 miałam wykupione bilety do Stegny na 7.30 kurs 1201. O opóźnieniu dowiedzieliśmy się pół godziny przed odjazdem czyli jak już czekaliśmy na autobus. 1.50 opóźnienia. Czyli ok 2,50 godziny czekanie na dworcu. Żadnego słowa przepraszam od kierowcy, był zniecierpliwiony i rozdrażniony. Gdy przyjechał autobus okazało się że nasze miejsca są zajęte przez inne osoby.Kierowca na moje pytanie gdzie mamy usiąść odpowiedział, że to mój problem i mam sobie radzić sama...czyli stać 5 godzin? Bo przecież rezerwacją objęte są wszystkie miejsca. Kilka osób było w takiej sytuacji jak ja, a poziom ignorancji i chamstwa kierowcy taki sam w stosunku do wszystkich pasażerów. Burczał do klientów, taka właśnie kultura osobista kierowcy i wizytówka Flixbusa. W toalecie od początku brak wody. Jestem zawiedziona i rozczarowana. WadyOpóźnienie 1.50 godz., brak kultury kierowcy -
~Justyna / 2024-07-21 22:39
Zakupiliśmy bilety z rezerwacją miejsc na 4 połączenia z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem
Przed wyjazdem trzy dni zmieniono wszystkie cztery połączenia i odmówiono wyznaczenia nowych miejsc, co wsiadł ktoś z rezerwacją trzeba było się przesiadać
Spowodowało to konieczność przeorganizowania reszty podróży i anulowania innych biletów ze stratą finansową dla nas
Jeden z autobusów się spóźnił i nie było wiadomo ile trzeba było stać w słońcu i czekać bo może akurat podjedzieZaletyRewelacyjni i bardzo pomocni kierowcyWadyZmiany rezerwacji niewiele przed wyjazdem
Spóźnienia bez informacji o której konkretnie będzie autobus
Infolinia czynna tylko w dni robocze do godziny 17:00 -
~Natalia / 2024-07-20 21:54
Wielkie dzięki dla pana Olivera, spóźniłam się kilka minut, moja wina i nie wiedziałam, co robić, zadzwoniłam do działu wsparcia, nie odebrali. Zapytałam, co mam zrobić w autobusie FlixBus, wszyscy kazali mi kupić bilet jeszcze raz, a on jakimś cudem skontaktował się z firmą, żeby wystawili mi nowy bilet, który przyszedł na pocztę i została wysłana następnym autobusem. To jest cud! I ktoś mógłby zignorować problem drugiego, ale nie! Tam są ludzie ! Dziękuję! Najważniejsze, że sam mnie znalazł, po prostu stałam zrozpaczona na przystanku. Poprowadzono mnie i wsadzono do autobusu I zapytali, czy wszystko mi odpowiada! Super pracownik firmy! -
~Ольга / 2024-07-18 11:18
18 липня їхала лінією 1326 (Е-Вus) з Mannheim на Berlin. Подорожжю дуже задоволена. Водії дуже ввічливі, в автобусі все чистенько. Єдиний минус дуже поганий WiFi ???? ZaletyВвічливі водії, в автобусі чистоWadyПоганий WiFi -
~Artur / 2024-07-16 10:39
Nie udało mi się skorzystać z ich oferty. Strona zrobiona fatalnie. Trasa Kołobrzeg-> Ostróda pokazywała się z przesiadką w Warszawie (zupełnie nie po drodze) mimo, że jest bezpośrednie połączenie z Ostródą (gdy wybierało się Olsztyn).
Kontakt z infolinią niemożliwy - najpierw automat powolnie czytał nieistotne informacje, kilka razy kazał wybierać z dostępnych opcji, a na koniec mówił "dziękujemy za połączenie" i rozmowa była kończona. Tak działo się kila razy, niezależnie od tego co wybrałem w menu. Ta infolinia służy chyba tylko do wyciągania kasy za połączenie.ZaletybrakWadyFatalnie zaprojektowana strona, brak obsługi klienta. -
~Ksiezniczka / 2024-07-13 23:39
"To nie jest wycieczka krajoznawcza" takie słowa od kierowcy można usłyszeć po 8h jazdy po wyjściu na przystanku żeby się chwilkę rozprostować, kierowca chciał przestraszyć jeśli tak mogę to nazwać pasażerów i odjechał bezczelnie autobusem widząc wszystkich a następnie przejechaliśmy z 200m i staliśmy 30min bez możliwości chociaż na chwilkę wyjścia, po wielu przejazdach mogę śmiało stwierdzić że czystość toalety nie jest w najlepszym stanie . ZaletyNie wszyscy kierowcy są burakami wielu chętnie pomoże i są bardzo mili -
~Anna / 2024-07-12 21:42
Stanowczo nie polecam, moja podróż z Dźwirzyna do Bydgoszczy przebiegła w nerwowej atmosferze przez jednego z kierowców, starszy siwy pan, typu erotoman gawędziarz przez całą drogę podrywał jedną z pasażerek zamiast skupić się na jeździe mniej doświadczonego kolegi kierowcy, chamskie zachowanie w stosunku do pozostałych pasażerów, min awantura z powodu skorzystania z przedniego wejścia do autobusu na 5 min. postoju, czułam się niekomfortowo, jednak zostanę przy podróży pociągiem IC, inny poziom oraz kultura konduktorów, szkoda nerwów i pieniędzy. ZaletyPunktualnośćWadyChamskie zachowanie kierowcy -
-
~aga / 2024-07-12 14:21
Nie polecam korzystania z usług Flix Bus. Podróżowałam ze Szczecina na lotnisko w Berlinie. Autobus podstawiony w Szczecinie z godzinnym opóźnieniem po czym jak już wyruszył w drogę to stracił pół godziny na tankowanie autobusu. Efekt spóźniłam się na samolot.
Droga powrotna z Berlina dp Szczecina. odjazd 21:35 odjechał 10 min wcześniej. Musiałam kupić kolejne dwa bilety i czekać 2,5 h na kolejny autobus, który tym razem spóźnił się 40 min.
Kolejny raz się zawiodłam i nie skorzystam nigdy więcej. Jeśli chcesz dolecieć na wakacje to nie proponuję transferu Flix Bus bo może być różnie.
Zaznaczę że nie było korków a kontrola na granicy przebiegła bardzo szybko i sprawnie.Zaletybrak -
~OLA95 / 2024-07-11 15:47
NIE POLECAM! już któryś raz z kolei opóźniony przejazd. Najpierw wysyłają emaila żeby być wcześniej bo przesunięty przejazd po czym w dniu wyjazdu autobus się spóźnia ponad godzinę, a człowiek kwitnie na przystanku przy 34stopniach. Ostatni raz z Wami jadę. Ludzie na przystanku oburzeni. Zróbcie coś z tym zanim ludzie przestaną z Wami jeździć! ZaletyKlimatyzacjaWadyGodzina wyjazdu -
~Bula / 2024-07-10 21:31
Problem z kierowcami podczas zmiany stoja I sobie gadaja mimo no. Godzin ego opuznienie, a puzniej znowu kierowcami sobie przypomina ze czego zapomnial I wraca po to na mieszkanie. Maja w dupie czy ty zajedziesz na miejsce ZaletyCenaWadyKierowcy -
~Aro / 2024-07-10 12:27
Wystawiam negatywną ocenę za brak jakiegokolwiek kontaktu i odpowiedzialności ze strony Flixbusa. Na lini Warszawa -Olsztyn na godz.22:05 sobota mieliśmy kupiony bilet przez stronę internetową kilka dni wcześniej. Tego dnia wracaliśmy z wycieczki i lot był opóźniony o godz. co przesunęło się z dojazdem z lotniska na waw.zachodnia przestanek autobusowy gdzie mieliśmy wsiąść do flixbusa . Niestety spóźniliśmy się około 7-10 minut trudno stało się tylko wczasiej gdy czekaliśmy na bagaż próbowałem kontaktować się tell. I mailowo. Rezultat był taki że informacja tel.pracuje od pon do piatku 8-17 a mail jest tylko podany niemiecki i po niemiecku dostałem informację że odezwa się jak najszybciej jak to możliwe, brak możliwości kontaktu z kierowcą. W pon odezwali sięz pytaniem jak minęła podróż i czy jesteśmy zadowoleni-absurd.Do dnia dzisiejszego nikt nie odp już nie wspomnę o zwrocie pieniędzy.Zespół FlixBus Polska to fikcja lub brak profesjonalizmu. WadySzkoda czasu żeby opisywać
strona 8 z 156
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »