Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3155 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2022-07-29 23:55
    Ocena: 4.00 / 5
    Dzień dobry, bardzo często podróżuję Flixbusem Mój Syn też ale to Co Się dziś przytrafiło to Szok!!! Linia nr: 1245 z Krakowa do Rzeszowa o 22:00 miał być autobus w Krakowie nie dojechał Stałam do 23:00 bilet kupiony Mam aplikację i Muszę wracać pociągiem o 4:30 rano do Rzeszowa Masakra!!! Sory ale zmieniam przewoźnika i w dodatku nie Wiem gdzie tam złożyć u Nich reklamację! Anna
  • ~Oksi / 2022-07-29 19:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień dobry, 26.07.2022 byli kupiony bilety na autobus Flixbus na 07.10 z Gorzów Wielkopolski do Berlina na 2 osoby. Byli na pokładzie za pół godziny. Kierowca nie wpuścił do autobusu mamy z dzieckiem, zamkną drzwi przed nosem, głośno mówił że ile was ponajecjalo ( my z Ukrainy), i nie wpuścił. Bilety kupiony za własny koszt, ja została z dzieckiem na rękach o 07.10 na ulice. Koszty nie mogę zwrócić. Nie polecam
  • ~Potencjalny pasażer / 2022-07-29 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zapłaceniu za bilet online nie dostałem biletu ani potwierdzenia zamówienia. Próbowałem wyjaśnić sytuację, ale na linii kontaktowej rozmowa tylko z automatem powtarzającym, że wszystkie informacje są na stronie internetowej! Wypełniłem wniosek o zwrot pieniędzy podając wszystkie potrzebne dane i mija jeden tydzień, drugi, w końcu wypełniam wniosek ponownie i znów tydzień ciszy. Ostatecznie dostaję zwrot po 26 dniach od zapłaty. Nie polecam, nierzetelna firma.
  • ~Jul / 2022-07-29 11:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Podróżowałam z chłopakiem z Krakowa do Splitu i spowrotem. W pierwszą strone podróż była opóźniona o 4 godziny co jestem w stanie zrozumien z powodu korków, jednak tego ze przez 23 godziny nie bylo żadnego postoju na toalete tego nie jestem w stanie zrozumieć. W druga stronę to samo..jedynie możliwość korzystania z toalety w autokarze, która ze względu na dużą ilość osób w połowie podróży była już nie nadająca się do normalnego użytku. W dodatku niesamowity smród niosący się po całym autokarze.
    ZaletyCena
  • ~Alina / 2022-07-29 08:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Odbyłam ostatnio z koleżanką podróż Flixbusem z Warszawy do Karpacza i po tygodniu z Karpacza do Warszawy.Autobus nr 1303.Przemili dwaj panowie kierowcy,nawet pomagali przy ulokowaniu bagaży, dbali o toaletę w autobusie i punktualnie docierali na wszystkie przystanki.Podróż była super. Klimatyzacja boska.Bardzo jesteśmy zadowolone.
    ZaletyNiska cena podróży, wygoda, punktualność i przemiła załoga kierująca - autobus nr 1303.
    WadyBrak
  • ~Kamilagff / 2022-07-29 00:37
    Ocena: 4.75 / 5
    Przejazd z Wrocławia do Gorzowa trochę się opóźnił, ale ogólnie polecam. Autobus wygodny.
  • ~Aga / 2022-07-28 22:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam , tego sie nie da pojąć , jechałam z Rodina 4 osoby na trasie Katowice Braunschweig z przesiadką w Berlinie. Mieliśmy dla wszystkich wykupione miejsca nagle w trakcie postoju wsiadają osoby nowe i 2 osoby mają te same miejsca co moje dzieci!! Te osoby nie odpuściły więc poszliśmy do kierowcy, on ma to samo u siebie!! Jeden wielki bałagan! Nikt ni chciał zwolnić 1 miejsca by 2dzieci mogła razem siedzieć. Poprosiłam kierowcę ale on mowi ze nic nie może na to zrobić! Ja usiadlam osobno z tyłu bo tam tylko było 1miejsce wolne ,mąż na dole z przodu starszy syn u góry z przodu samego a mała 6lat sama obok starszego pana, 4h płakała bo zasnęła i spadła by więc całe 4h siedziałam koloniej na podłodze!!! Mało powiedziane nie polecam!!!
    ZaletyZadne
    WadyWszystko
  • ~Pasażer / 2022-07-28 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy to skończone sieroty, którym się wydaje że potrafią prowadzić autobus, zero szacunku do pasażerów, brak kultury, chamstwo, małpy które uciekły z buszu. I muszę dać jedną gwiazdkę ponieważ zmusza mnie do tego ta strona chociaz nie zasługują na ani jedną
    ZaletyZero
    WadyKsiążkę można napisac
  • ~Człowiek / 2022-07-28 14:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Katowice-Budapeszt(20.07) i z powrotem(24.07)
    Tylko kierowca trasy do Budapesztu zrobił przerwę i wyraźnie, z wyprzedzeniem informował o przystankach.
    Bardzo dziękujemy, Pani :-)

    Ekipa z 24.07-do wymiany! Sami kierowcy zrobili sobie postój i nie pozwolili pasażerom opuścić pojazdu.
    Dramat.
    Tym nieuprzejmym kierowcom firma powinna podziękować.
    ZaletyCzysta toaleta
  • ~Joanna / 2022-07-28 12:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Problem z zakupem biletów, pobiera środki, a nie przesyła biletów... Robią zwroty,ale niestety kolejny zakup biletów jest zazwyczaj droższy. Tragiczna infolinia i bardzo niemili konsultanci.
    ZaletyProblemy z zakupem z winy przewoźnika, tragiczna infolinia
  • ~Basia / 2022-07-27 15:20
    Ocena: 3.50 / 5
    Trasa Wrszawa-Mrzeżyno. Z Warszawy jak Cie mogę. Po drodze jakieś tankowanie i czyszczenie toalety. Chwała ze czyszczą ale czemu w czasie realizacji przejazdu. Na to powinien być czas na stacji końcowej. W Bydgoszczy zmiana kierowców. Robi się miło. Jeden z kierowców pań Maciej jak się przedstawił bardzo miły i uczynny oby wszyscy tacy byli. Na bieżąco przekazuje informacje o przystankach opóźnieniu wyczerpująco odpowiada na pytania. Co jakiś czas sprawdzą co się dzieje w autobusie No i przede wszystkim w toalecie. Super gość Wrażenie psuje drugi szofer, ktory nie powinien być kierowcą autobusu tylko kierowcą furmanki w PGR. Pół drogi gadał przez telefon prowadząc autobus z ludźmi. Brak znajomości przepisów trąbi bez powodu, wyprzedza że strach patrzeć. Co wyczyniał za kierownicą to porażka. Zero zainteresowania się pasażerami, brak informacji sam tylko myśli gdzie i jak tu zapalić. A nie prowadząc autobusu zniknął gdzieś w podziemiach autokaru. I dobrze bo nie powinien wogole prowadzić autobusu. Firma powinna wyrzucać takich ludzi na zbity pysk. Dobrze że Pan Maciej stanął na wysokości zadania. Cierpliwie tłumaczył różne opcje zakupu biletu dla starszej pani. Tacy powinni być kierowcy. Brawo dla Pana Macueja. Pan Łukasz do zwolnienia
    ZaletyCzysty autokar
    Czysto i pachnąco w toalecie mimo jej średniowiecznego wyglądu. Pewnie zasługa kierowcy że nie śmierdzi
    Kierowca Pan Macuej i Pan jadący z Warszawy który się nie przedstawił
    WadyKierowca Łukasz
    Tankowanie w czasie realizacji trasy co powoduje opóźnienie
  • ~Basia / 2022-07-27 15:20
    Ocena: 3.50 / 5
    Trasa Wrszawa-Mrzeżyno. Z Warszawy jak Cie mogę. Po drodze jakieś tankowanie i czyszczenie toalety. Chwała ze czyszczą ale czemu w czasie realizacji przejazdu. Na to powinien być czas na stacji końcowej. W Bydgoszczy zmiana kierowców. Robi się miło. Jeden z kierowców pań Maciej jak się przedstawił bardzo miły i uczynny oby wszyscy tacy byli. Na bieżąco przekazuje informacje o przystankach opóźnieniu wyczerpująco odpowiada na pytania. Co jakiś czas sprawdzą co się dzieje w autobusie No i przede wszystkim w toalecie. Super gość Wrażenie psuje drugi szofer, ktory nie powinien być kierowcą autobusu tylko kierowcą furmanki w PGR. Pół drogi gadał przez telefon prowadząc autobus z ludźmi. Brak znajomości przepisów trąbi bez powodu, wyprzedza że strach patrzeć. Co wyczyniał za kierownicą to porażka. Zero zainteresowania się pasażerami, brak informacji sam tylko myśli gdzie i jak tu zapalić. A nie prowadząc autobusu zniknął gdzieś w podziemiach autokaru. I dobrze bo nie powinien wogole prowadzić autobusu. Firma powinna wyrzucać takich ludzi na zbity pysk. Dobrze że Pan Maciej stanął na wysokości zadania. Cierpliwie tłumaczył różne opcje zakupu biletu dla starszej pani. Tacy powinni być kierowcy. Brawo dla Pana Macueja. Pan Łukasz do zwolnienia
    ZaletyCzysty autokar
    Czysto i pachnąco w toalecie mimo jej średniowiecznego wyglądu. Pewnie zasługa kierowcy że nie śmierdzi
    Kierowca Pan Macuej i Pan jadący z Warszawy który się nie przedstawił
    WadyKierowca Łukasz
    Tankowanie w czasie realizacji trasy co powoduje opóźnienie
  • ~M / 2022-07-27 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupując bilety wraz ze znajomą byłyśmy przekonane, iż dzięki flixbusowi dojedziemy spokojnie do naszego celu podróży.
    Nic bardziej mylnego. Po zakupie biletu na stronie internetowej pokazała się się informacja o godzinie i miejscu przyjazdu autobusu. W związku z tym w dzień wyjazdu wraz ze znajomą udałyśmy się na wskazany przystanek z dość sporym wyprzedzeniem. Autobus spóźnił się ponad godzinę, co więcej podjechał na zupełnie inny przystanek, którego lokalizacja znajdowała się po drugiej stronie jednej z najbardziej ruchliwych ulic w mieście, w którym miałyśmy ze znajomą wsiąść do autobusu. Przystanek, na który autobus podjechał nosił kompletnie inną nazwę oraz numer niż ten wyświetlany na stronie po zakupie biletów. Ponadto na przystanku, na który autobus podjechał nie znajdowała się żadna tabliczka flixbusa z godzinami odjazdu czy też pokonywaną trasą, w przeciwieństwie do przystanku, na którym wraz ze znajomą czekałyśmy na przyjazd autobusu. Jest to kompletna dezorganizacja oraz zwykłe oszustwo. Był to pierwszy i ostatni raz kiedy wraz ze znajomą wybrałyśmy przejazd flixbusem, będziemy również domagać się zwrotu pieniędzy za bilety. Trudności jakie następnie miałyśmy ze znalezieniem innego przewoźnika do miejsca, do którego chciałyśmy dojechać, to już dalsze konsekwencje tego skandalicznego zajścia.
    Moja ocena to 0/10, choć gdyby się dało byłaby ona wielokrotnie niższa.
  • ~Ania / 2022-07-26 20:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Gorąco polecam!!! Podróżowałam z córką linią 1380 na trasie Bydgoszcz-Praga i Praga- Bydgoszcz. Ja nie miałam żadnego problemu z rezerwacją biletów. Dwukrotnie panowie kierowcy byli pomocni i uprzejmi, a bałagan i syf niestety robią podróżni i pewnie Ci którzy mają najwięcej pretensji. Zarówno do Pragi jak i Bydgoszczy dojechaliśmy punktualnie. Były po drodze krótkie 10 minutowe postoje na rozprostowanie kości i skorzystanie z toalety. Ja uważam autokarową toaletę za ostateczność w sytuacjach awaryjnych . Niestety były osoby, które korzystały z niej od razu po wyruszeniu z postoju.
    ZaletyMiła obsługa, krótkie postoje
    WadyBrak
  • ~Monika / 2022-07-26 15:04
    Ocena: 4.50 / 5
    Na początku napewno pochwalę kierowców z którymi jechałam za miłą obsługę, pomoc i kulturę osobistą. Autobus czysty i przyjemny. Wszystko było by super ,jedyny minus to taki ze ciężko skontaktować się z infolinią... nikt nie odbiera a przynajmniej ja tak trafiłam
  • ~Anna / 2022-07-26 13:39
    Ocena: 4.75 / 5
    Zamówiłam podróż dla dwóch osób, trasy: Łódź - Zakopane, Zakopane-Łódź. Dziewczyny bardzo zadowolone, autokar czysty, kierowcy profesjonalni, podróż odbyła się bez problemów, bezpiecznie i w zamierzonym czasie. Polecam.
    ZaletyCzysto, bezpiecznie, punktualnie.
  • ~Kiero / 2022-07-24 17:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Może ja opowiem jak to wygląda od strony kierowcy być może z biletami jest bałagan, ale kierowca nic do tego nie ma, bo jeśli zabierzemy kogoś bez biletu na ten konkretny kurs to jest to duży problem na przejściach granicznych. A jeśli chodzi o bagaże zawsze pomagam, ale nie mogę pomóc wszystkim naraz każdy chce być pierwszy ludzie nie chcą czekać bym mógł pomóc najpierw osobą wysiadającym i rzucają swoje walizki gdzie popadnie na tankowanie autokaru jest bardzo mało czasu dlatego jest to robione bardzo szybko i nie jest to pauza pomimo tego pasażerowie twierdzą, że jest to przerwa i udają się na stację po zakupy po zatankowaniu musimy czekać na nich 10 minut, bo przecież nikomu się nie spieszy a później wielkie pretensje, bo jest godzina opóźnienia.
  • ~Memka / 2022-07-24 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma powinna spłonąć za wszystko to, co robi ludziom! Mnie też zostawili na lodzie wieczorem na dworcu, z ich winy nie zdążyłam na autobus przesiadkowy (też Flixbus). Ludzie przestańcie korzystać z tego przewoźnika, to upadnie i wyjdzie nam to na zdrowie
    ZaletyMniej niż zero!
    WadyPo podróży z Flixbusem trauma zostaje na długo
  • ~Anka / 2022-07-24 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Flixbus jest nie uczciwą i nie rzetelną firmą!!! Kupiłam bilet na autobus, który nie przyjechał i nikt o tym nie poinformował. Oszuści i zdziercy!
  • ~Pokojów / 2022-07-24 01:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Autobusy przepełnione, nikt nie pilnuje rezerwacji miejsc i tego jak kto siada, na jedno miejsce sprzedają kilka biletów. Brak możliwości dokupienia miejsca po zakupie biletu, można jedynie anulować stary i kupić nowy dużo drożej. Polskie icc jest już lepsze jeśli chodzi o te sprawy. Kierowcy palą w luku bagażowym, zatrzymują się na przerwę na papierosa przez co jest opóźnienie.
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, nieproporcjonalna obsługa, firma patrzy tylko na kasę nie na pasażera, przepełnione,
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5096
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3155
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 870
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 341
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4624
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3937
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994