strona 77 z 162
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »
-
~A. / 2022-09-03 14:27
Tragiczna podróż, kierowcy powinni zostać zwolnieni w trybie natychmiastowym. Odnoszą się cynicznie i lekceważąco do ludzi z Ukrainy, którzy nic im nie zrobili, chcą tylko wrócić do domu. Kierowca ma problem z zaczekaniem minuty na pasażerów (oczywiście z Ukrainy), ale nie było problemu zatrzymać się na dodatkowym przystanku dla swojej koleżanki. Mam nadzieję, że zostaną wyciągnięte za to konsekwencje, ponieważ spędziłam w autobusie 22 godziny (z Amsterdamu do Rzeszowa 02.09 - 18:30, 03.09. 16:20) i udało mi się niestety usłyszeć czas rozmowy obrazajace Ukrainę. Wisienką na torcie było to, że kierowca denerwował się na dziewczynę z Ukrainy, że rozmawiała przez telefon nad ranem a sam trąbił na tiry dla zabawy. Żart, ksenofobia, dramat, dziwię się że tacy ludzie zatrudnieni są do obsługi innych ludzi. Szanujmy się, oni za to zapłacili i nikt nie ma prawa ich obrażać albo utrudniać im dostania się z punktu A do punktu B. Mamy jadą z dziećmi do ogarniętego wojną kraju i oni doskonale o tym wiedzą i utrudniają im tę podróż jak tylko mogą. Nie mam nic do jakości przejazdów, ale tylko z powodu tego, że nie chcę sponsorować ksenofobii i cwaniactwa już nigdy nie wybiorę tego przewoźnika. -
-
~Rafal / 2022-09-02 12:25
Nie rozumiem skąd te źle opinie cały czas jeżdżę z tą firmą i nigdy żadnego problemu. WadyBrak -
~Klient / 2022-09-01 11:42
Firma z tym nic nie robi dlatego,ze nie ma wystarczającej ilosci kierowcow na rynku pracy. I jak by zwolnili tych wszystkich chamow i prostaków. To pasażerowie sami by musieli prowadzić te autobusy. Kierowcy dobrze o tym wiedzą i nikt nie przejmuje sie tymi skargami, opiniami. ZAWSZE NAJGORSZY BEDZIE PASAŻER a kierowcy to swiete krowy. Jechałem tą firma raz i juz więcej razy nie pojadę. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Agata / 2022-09-01 10:22
Skoro wszyscy klienci skarżą się na to samo:nierespektowanie zarezerwowanych miejsc, problem z wc oraz zachowanie kierowców, to dlaczego firma Flixbus lekceważy swoich klientów i nic z tym nie robi? A dlaczego Państwo czytając te opinie nadal jeździcie z tą firmą? Ja uwierzyłam pasażerom i zrezygnowałam.Nie miałam ochoty walczyć z kimś o swoje miejsce,za które zapłaciłam, kłócić się z kierowcą i jechać w smrodzie z wc, z którego nie można skorzystać. Pora, żeby firma Flixbus zaczęła reagować na opinie klientów. -
~Roger / 2022-08-31 20:55
I read all these reviews before my trip and I wasn’t looking forward to it. But I was very surprised. Took the bus from Warsaw to Toruń. Was on time, comfortable, the driver was friendly and the price was cheap. It is also faster from Warsaw to Toruń than taking a train. Will go again with Flixbus for sure -
~xxx / 2022-08-31 16:45
miałam okazje jechać już któryś raz zkoleji linia 916 z Wiednia do Krakowa i jak zwykle w autobusie jak i w toalecie panował odór nieprzyjemnego zapachu jak i nieład czystosciowy a kierowcy nic z tym nie zrobili . -
~Dominik / 2022-08-31 09:29
Opóźnienie było nie z mojej winy i się spoźniłem 1 minute i pani niestety nawet mi nie odmachała czy cokolwiek innego … i 230 zł około poszło w pizd.. ZaletyŻadnychWadyPełno wad -
~Liana123455 / 2022-08-31 05:51
Jedziemy z mężem autobusem N1360B, z Wrocławia do Katowic, zarezerwowaliśmy sobie miejsca przy zakupie biletów, żeby usiąść razem, ale nasze miejsca okazały się zajęte przez kobitę z dzieckiem, które nie chciały ustąpić nam nasze zarezerwowane miejsca. Kierowca zachował się obojętnie i powiedział usiąść na dowolnym innym miejscu. I teraz ja siedzę z nieznajomym facetem, którzy cały czas kaszle, a mój mąż na innym końcu autobusu. W końcu ta podróż okazała się dla mnie bardzo nieprzyjemna. -
-
~Podróżniczka / 2022-08-31 04:52
Obsługa tragedia.. zależy jak się trafi, jedna trasa Wrocław-Kołobrzeg obsługa miła lecz wc w opisie było napisane że dostępne a nie było, trzeba było czekać na przerwy 3 w ciągu 10 godzin… powrót kołobrzeg- wrocław jeden z kierowców wredny, arogancki i odechciewa się jechać tą firmą, ponowny problem z wc. 10 godzin jazdy zero przerw na wc, jeżeli ktoś się chce oddalić żeby sie wypróżnić to jest wielki problem ( przerwy nie określone tylko wtedy kiedy się podoba jednemu kierowcy) Jak ktoś jedzie dłuższe trasy z problemem z wc to odradzam i już wole stać w pociągu. Już parę razy jeździłam Flixbusem i polecałam ale od jakiegoś czasu nie wiem co się dzieję. ZaletyPunktualność ( średnie)
Wygoda ( średnie)WadyToaleta
Obsługa
Przerwy -
~Keti / 2022-08-29 00:15
Relacja Kraków Nowy Targ. Punktualnie. Bardzo miła obsługa. Polecam -
~kierowca nie sprzedaje biletów / 2022-08-28 23:44
Na stronie informacja, że bilety można kupić u kierowcy, ale kierowcy nie chciało się ich sprzedać pomimo dostępnych miejsc. Kręcił i szukał wymówek. -
~Sudka / 2022-08-28 15:13
Połączenia ceny biletów terminowość ok. Ostrzegam przed sprzedawaniem przez flixbus biletów na nieistniejące miejsca. Mamy pasażera z biletem na miejsce 9 b. A w autokarze jest uwaga rząd 7 a po nim rząd 10. Autokar pełen. Człowiek nie ma gdzie usiąść. Miałam wykupione dwa miejsca że względu na chora mogę. Odstapilam mu jedno. Druga rzecz to procedura zwrotu za bilet. Delikatnie mówiąc niezbyt przyjazna. Trzecia to ta, że dla polskojęzycznych pasażerów obsługa tylko pn- pt. Musiałam skorzystać z opcji dla anglojęzycznych bo sytuacja ma miejsce w niedzielnym rejsie. Dziadostwo psujące wszystkie plusy. ZaletyPołączenia terminowośćWadySystem sprzedaży biletów -
~... / 2022-08-28 02:30
Dramat, jeden wielki dramat. Siedzenia w których nie da się siedzieć, ZaletyBrakWadyFotele na których nie da się siedzieć, bagaż podręczny pod nogami, obsługa katastrofa, nie udzielają żadnych informacji!!! -
~Ala / 2022-08-26 20:45
Dzisiejsza podróż z Łodzi do Warszawy. Dostaliśmy sms że podjedzie inny bus zamiast flixbusa. Zastępczy autobus spóźnił się 20 minut, po czym gdy wszyscy już usiedli po 10 minutach okazało się, że autobus ma usterkę i musimy czekać 40 minut na serwis. Koniec końców, autobus czekał na serwis ponad 5 godzin i finalnie pojechałam innym flixbusem do Warszawy (odjeżdżał z Łodzi o 18:40, miał prawie 20 minut opóźnienia bo jakże by inaczej). Porażka na całej lini. Sytuację ratował tylko przemiły kierowca. Nie polecam flixbusa komuś kto ma napięty plan podróży bo awarie i spóźnienia to chleb powszechni w tej firmie. ZaletyMiły i pomocny kierowcaWadyBardzo duże opóźnienia Brak zapewnionych alternatyw Brak autobusów zastępczych CAŁKOWITY BRAK MOŻLIWOŚCI DODZWONIENIA SIĘ NA INFOLINIE -
~Aurelia / 2022-08-26 18:22
Autobus na trasie Mrzeżyno Warszawa, 26.08.2022. Kierowca, który jechał do Bydgoszczy tak fatalnie jechał, że wszystkie dzieci się pochorowały. Nie zatrzymał się na ani jednym przystanku, na których planowane były krótkie przerwy. Przy 32stopniowym upale i jeden i drugi kierowca wyłączał klimatyzację Przy pełnym autobusie można było się udusić. Nie polecam. -
~Ep / 2022-08-26 17:39
Ostatnia moja podróż flixbusem. 45 min czekania w potwornym upale, bo nie raczyli wysłać powiadomienia o opóźnieniu. Ostateczne opóźnienie to 2 h na trasie Warszawa Lublin. Odradzam każdemu. -
-
~Michał / 2022-08-26 15:36
Psuje się autokar, czekasz nie wiadomo ile na serwis, w końcu jedziesz pkp, ale za bilet nie zwracają! -
~Ola / 2022-08-26 15:35
tragedia jest, autobus do warszawy stanal w łodzi, nikt nie wie czy ruszy za 20 minut, 4 godziny, czy wcale
nie polecamZaletybrakWadymało miejsca nie działające kontakty -
~MB / 2022-08-26 14:09
Kupiłam bilet z Gliwic do Brunszwik Niemcy. Miałam mieć przesiadkę w Berlinie i tam 2h czekać na kolejny autobus, również flixbus.
Z przyczyn technicznych autobus stał w Opolu 2:50 h, po czym okazało się, że w Berlinie raczej nie będzie czekać na mnie kolejny autobus i utknę tam sama na całą noc. Otrzymałam również sms z flixbus, że mam sobie sama zorganizować innego przewoźnika z Berlina na swój koszt lub wykupić nocleg za 80 EUR.
Poprosiłam kierowcę o pomoc, aby dodzwonił się gdzie trzeba i pomógł mi zatrzymać ten autobus w Berlinie, bo przecież coś takiego nie może mieć miejsca w 21 wieku, to jakiś absurd, brak organizacji oraz kompetencji (ja nie miałam żadnej możliwości się tam dodzwonić, nie ma żadnego kontaktu do nich). Po chwili w trakcie drogi do Berlina otrzymałam maila, aby wyrazić opinię na temat odbytej podróży (burdel na kółkach, nie byłam nawet w połowie podróży). Odpisałam na tego maila, opisując sytuację, wyrażając swoje oburzenie i informując, że autobus w Berlinie ma na mnie poczekać.
Po KILKU telefonach kierowcy i KILKU mailach z mojej strony, 30 minut przed dojazdem do Berlina, otrzymałam sms i maila, że autobus w Berlinie ma opóźnienie 15 minut.
Opóźnienie to było celowe, żebym zdążyła. Zatem w Opolu staliśmy 2:50 h, a oni w Berlinie mieli problem żeby poczekać 15 minut, bo tak kierowca nadgonił drogi. I gdybym z kierowcą od 2 godzin nie reagowała i się do nich nie dobijała, to utknęłabym o 22:45 w Berlinie.
Motto FLIXBUSA powinno brzmieć tak:
"Tanie podróżowanie. Jak się uda dojechać, to się uda. Jak się nie uda dojechać, to się nie uda"
Polecam zatem podróże, które nie wymagają przesiadek. Pod warunkiem jednak, że macie dużooooo czasu na dojazd do celu, bo lubią się spóźniać lub być odwołane i czekacie na kolejnego, który ma wolne miejsce.Zaletytani przejazd, pomocny i miły kierowcaWadybrak odpowiedzialności za pasażerów, totalna samowolka w dyspozytorni oraz brak kompetencji, burdel na kółkach, dezorganizacja i chaos -
~Klaudia_oO / 2022-08-26 09:58
Jestem totalnie rozczarowana zachowaniem flixbusa, bilet z rezerwacją zakupiłam już 3 tygodnie temu. Zarezerwowałam konkretne miejsce ponieważ nie mogę siedzieć z przodu, dwa dni przed podróżą dostaje maila, że moje miejsce rezerwowe uległo zmianie, przesadzono mnie do przodu. CHYBA LOGICZNE JEST, ŻE SKORO REZERWUJĘ KONKRETNE MIEJSCE TO WŁAŚNIE TAM CHCĘ USIĄŚĆ, dzwonię na infolinię, pan nie może mi pomóc, nie odpowiada na moje pytania, przekierowuje mnie na stronę i tam mogę zmienić rezerwację, no nie wiem, może był nowy w pracy bo tak się motał w odpowiedziach. Na stronie flixbusa przeszłam na czat z kolejnym doradcą, O ZGROZO, NIKT NIE MA MOŻLIWOŚCI ZMIANY MOJEGO MIEJSCA REZERWOWEGO, SZCZYT SZCZYTÓW TAK TO WAŻNA FUNKCJA I NIEOSIĄGALNA DLA NIKOGO. Pani mnie gwarantuje,że przy moim nazwisku ma zaznaczone kierowca, że mam usiąść na którymś wolnym miejscu z tyłu, SUPER, właśnie wchodząc na aplikację flixbusa niestety w moim autobusie wszystkie miejsca są zajęte. Brawo Flixbus, gratuluje Wam profesjonalizmu i kompetentnych ludzi na stanowiskach doradcy. ZaletyZazwyczaj są sympatyczni kierowcyWadyNiekompetencja
strona 77 z 162
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »