Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3126 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Szymon / 2022-08-11 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Autokar nie przyjechał. Jak oddawałem bilety to się okazało że nie jestem jedyny. Naprawdę nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia, zdzieranie kasy z ludzi.
  • ~Renata / 2022-08-11 09:17
    Ocena: 4.50 / 5
    Mam mieszane odczucia podróż do Polski obydwa kursy odbywały się w nocy. 30.07.22 przebiegła profesjonalnie. Kierowcy mili uprzejmi i pomocni. Toaleta czysta i pachnącą.
    Powrót nie był już tak profesjonalny. 05.08.22 wracałam z Katowic do Monachium.
    Pierwszy problem pojawił się przy wsiadaniu. Po poinformowaniu kierowcy kierowca stwierdził że to nie jego problem. Po dotarciu na miejsce nie było mojego bagażu na co kierowca znowu odpowiedział to nie jest jego problem. Z toalety wydobywał się nieprzyjemny zapach, panel był zepsuty. Schody koło toalety całe mokre. Mieliśmy opóźnienie ale to wynikało z przyczyn drogowych. Nie korzystałam z internetu więc nie mogę napisać opinii.
    ZaletyWygoda,
    WadyNiektórzy kierowcy niemili, nie pomocni,
  • ~Grazyna / 2022-08-10 21:22
    Ocena: 4.50 / 5
    Jechaliśmy z Krakowa do Wrocławia 8.08.2022 godz 9-powrot 10.08 godz.12.15.Kierowcy bardzo mili pomocni a co najważniejsze bezpiecznie dowieźli pasażerów do celu.
  • ~Ola / 2022-08-10 21:20
    Ocena: 3.50 / 5
    Bardzo nieprzyjemny !!! kierowca wrzeszczący na paseżerow po zwróceniu mu uwagi żeby nie krzyczał pan powiedział że on ma taki głos trasa Łódź -Warszawa 29-07-22
  • ~Jacek / 2022-08-10 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalne podejście do pasażera. Popełniliśmy błąď przy rezerwacji, a kierowca zamiast wyjaśnić sytuację i przedstawić możliwe opcje (np.zakup kolejnego biletu) stwierdził, że jedna osoba nie pojedzie. Udało się kupić kolejny bilet, a kierowca na pytanie o swój identyfikator lub nazwisko zasłaniał się RODO.
    WadyFatalna obsługa
  • ~Mariusz / 2022-08-09 15:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień dobry.
    Mieszkam na południu Wrocławia (wylot a A4). Codziennym spostrzeżeniem jest piractwo kierowców " Flixbusa".
    Wjeżdżając lub wyjeżdżając z Wrocławia, kierowcy radykalnie przekraczają prędkość, a nawet ścigają się z innymi ciężarowymi pojazdami. Wnioskuję, że albo brak tachografu, albo dyrekcja ma w głębokim poważaniu ewidentne wykroczenia kierowców, którzy powinni być wzorem dla innych użytkowników drogi publicznej. Fotoradar szybko by zarobił na siebie...
    ZaletyOddział we Wroclawiu
    WadyJazda na czas
  • ~Zniesmaczona / 2022-08-08 20:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak Wi fi , niedziałająca toaleta, zmiana pracowników trwająca 15 minut a na infolini nie wiedza z którego stanowiska jedzie bus
    Tragedia
    WadyWszystko
  • ~bigtor wklesniak / 2022-08-08 15:50
    Ocena: 1.50 / 5
    tragedia jakas. zeby sie spoznil godzine to ja nie wiem ktoredy on jedzie. na stronie pokazane ze bedzie na czas oczywiscie, ale miejsce autobusu na mapie niedostepne do podgladu, bo jest godzine spozniony. klamia jak z nut. na stronie informacje inne niz na dworcu.
    Zaletywygodnie przynajmniej i telefon podladujesz
    Wadyinternet to nie internet tylko jakis zart jednym slowem, spoznienia sa niepojete po prostu, nikt nie kontroluje rezerwacji siedzen i sa po prostu zajete przez swiete krowy ktore moga bo tak, bledne informacje
  • ~D / 2022-08-08 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupione bilety powrotne, z rezerwacją miesjca.
    W jedną stronę rezerwacja została odwołana, zamaist flixbusa podstawiony stary autokar, wolne miejsce siedzące zostało obok śmierdzącego gościa z piwem. Kierowca jakiś czub i cham, odjechał z postoju mimo krzyku pasażerów, że nie wsiadł jeszcze jeden pasażer, starszy Pan. Kierowca powiedział, że jego strata i nie zawróci. Po wyraźnym sprzeciwie pozostałych pasażerów i prośbach o zabranie starszego Pana, kierowca obraził się i stwierdził, że nie jedzie dalej. ŻENADA
    W drugą stronę rezerwacja też nie ważna, kierowca kazał siadać "tam gdzie da radę".
    LITOŚCI, FIRMA Z KARTONU, OMIJAĆ SZEROOOOOKIM ŁUKIEM
  • ~Mariusz / 2022-08-07 16:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Elbląg/Zakopane wyjazd 18.30 autobus spóźniony po odjeździe okazało się że ubikacja ma awarie jeden postój na załatwienie potrzeb na 280 km przyjazd do Warszawy na czas w Zakopanem też o podanym czasie ogólnie ok.Powrót wyjazd o 9.30 i od razu spóźniony o 9 minut co to z tamtą jechał do Gdańska z przesiadką do Elbląga korki 1.10 minut spóźniony po trasie zero postoju 780km.W Gdańsku autobus do którego mieliśmy się przesiąść mina się z naszym jednego pasażera zabrał my nie zdążylismy z żoną bo drugi kierowca wprowadził nas w błąd bo wskazał inny kierunek że tam dogonimy tamten autobus po powrocie powiedzieli że tamten kierowca wiedział że nas brakuje ale nie chciał poczekać 2 minuty dosłownie co poprzednie autobusy były spóźnione.Kierowcy powiedzieli że mamy dzwonić na infolinię że zwrócą nam pieniądze za nieprzebyta trasę i odjechali.Infolinia oczywiście automat usłyszałem że pracują od poniedziałku do piątku od 8-17 a to była sobota 22.10 i miałem jeszcze 80km do domu i zero połączenia ja transport ogarnołem ale co miał by zrobić np cudzoziemiec albo ktoś po kogo nie miał by kto przyjechać nie polecam tej firmy mają w głębokim powtarzaniu pasażerów
  • ~Mateusz / 2022-08-07 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupione miejsca droższe z przodu, podjeżdża zastępczy autobus i nie ma dla nas miejsca z przodu. Argumentowane tym ze są inne oznaczenia ale cyfra to przecież 1! Wiec logiczne. Brak informacji o zastępczym autobusie nie polecam. Zwrotu za miejsce tez nie dostałem.
  • ~Renata z małego fiata / 2022-08-07 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Podjeżdża zastępczy autokar, Pan nie informuje o tym fakcie, ludzie szukają swoich miejsc których nie ma, autokar rusza ludzie stoją, wyklucaja się. Po czym pada hasło że ten autokar którym jedziemy on nie jezdzi-autokar widmo ???? tragedia i dramat!
    ZaletyZero zalet, brak wifi, brak kontaktów.
  • ~Mateusz / 2022-08-07 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Zapłaciłem za miejsca z przodu a okazało się,że wcale niema dla mnie miejsca. Odradzam!
  • ~Michal / 2022-08-05 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat - opóźniony ponad 100min, zero informacji o dalszym opóźnieniu, zapytany innego kierowcę flix busa czy mogę jechać tym autobusem (inny kurs) odpowiedział nie… gdzie miejsce było i następny przystanek był moim… btw tez opóźniony … ocena 0 i jak chce się być gdzieś na czas to nie polecam flix busa….
    ZaletyBrak
    WadyNie doczekałem wejścia do busa
  • ~Alona / 2022-08-04 16:39
    Ocena: 3.50 / 5
    autobus prawie zawsze spóźnia się o co najmniej 20 minut. Czekałam dziś na autobus ponad godzinę!trasa 916 do Wiednia
  • ~Sip / 2022-08-04 07:55
    Ocena: 4.25 / 5
    Trasa Opole-Budapeszt i z powrotem, z przesiadką w Wiedniu. Wrażenie pozytywne. Siedzieliśmy na miejscach zgodnie z rezerwacją, kierowcy byli uprzejmi, toaleta czynna całą podróż. W drodze z Wiednia z toalety wydobywał się zapach co najmniej nieprzyjemny, ale to jedyna niewygoda podczas samej podróży. Nocna jazda odbyła się w ciszy i spokoju. Nieco do życzenia pozostawia natomiast punktualność autobusów - przyjeżdżały po czasie lub ,,na styk". Generalnie jednak z mojej strony przewoźnik warty polecenia.
    ZaletyWygoda, spokój, cisza
    WadyCzystość w toalecie, spóźnienia
  • ~Ami / 2022-08-03 17:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Mimo rezerwacji miejsca i dodatkowej opłaty za konkretne, trzeba toczyć walkę z pasażerami, bo kierowcy kaźą siadać, gdzie kto chce. Poza tym zamykają toaletę. To kara za złe zachowanie i budzenie w niej. Do tego nie zatrzymują się, by można było skorzystać z publicznej. XXI wiek i łamanie praw człowieka.
  • ~Kpt / 2022-08-03 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zatrzymał się na przystanku we Wiedniu na infolini powiedzieli ,że się zatrzymał co jest nie prawdą.
  • ~Marta / 2022-08-03 11:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystałam z usług Flixbusa na trasie Gliwice- Władysławowo tam i spowrotem wraz z dzieckiem. Jestem bardzo zadowolona i ma pewno skorzystam ponownie z usług Flix'a. Kierowcy mili i uprzejmi, z miejscami żadnego problemu, miałyśmy wykupione miejscówki i na tych miejscach siedziałyśmy. Faktycznie były sutuacje (u innych pasażerów) że wykupione miejsca były zajęte przez osoby bez wykupionych miejsc, ale wtedy kierowca grzecznie i z kulturą prosił o zwolnienie takich miejsc.
    Autokar przyjeżdżał za każdym razem punktualnie.
    Osobiście polecam!!
  • ~mwb / 2022-08-02 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości przewozu rowerów pomimo wykupienia biletu na rower. Flixbus nie zwraca pieniędzy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5051
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3126
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 862
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971