strona 74 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »
-
~kierowca nie sprzedaje biletów / 2022-08-28 23:44
Na stronie informacja, że bilety można kupić u kierowcy, ale kierowcy nie chciało się ich sprzedać pomimo dostępnych miejsc. Kręcił i szukał wymówek. -
-
~Sudka / 2022-08-28 15:13
Połączenia ceny biletów terminowość ok. Ostrzegam przed sprzedawaniem przez flixbus biletów na nieistniejące miejsca. Mamy pasażera z biletem na miejsce 9 b. A w autokarze jest uwaga rząd 7 a po nim rząd 10. Autokar pełen. Człowiek nie ma gdzie usiąść. Miałam wykupione dwa miejsca że względu na chora mogę. Odstapilam mu jedno. Druga rzecz to procedura zwrotu za bilet. Delikatnie mówiąc niezbyt przyjazna. Trzecia to ta, że dla polskojęzycznych pasażerów obsługa tylko pn- pt. Musiałam skorzystać z opcji dla anglojęzycznych bo sytuacja ma miejsce w niedzielnym rejsie. Dziadostwo psujące wszystkie plusy. ZaletyPołączenia terminowośćWadySystem sprzedaży biletów -
~... / 2022-08-28 02:30
Dramat, jeden wielki dramat. Siedzenia w których nie da się siedzieć, ZaletyBrakWadyFotele na których nie da się siedzieć, bagaż podręczny pod nogami, obsługa katastrofa, nie udzielają żadnych informacji!!! -
~Ala / 2022-08-26 20:45
Dzisiejsza podróż z Łodzi do Warszawy. Dostaliśmy sms że podjedzie inny bus zamiast flixbusa. Zastępczy autobus spóźnił się 20 minut, po czym gdy wszyscy już usiedli po 10 minutach okazało się, że autobus ma usterkę i musimy czekać 40 minut na serwis. Koniec końców, autobus czekał na serwis ponad 5 godzin i finalnie pojechałam innym flixbusem do Warszawy (odjeżdżał z Łodzi o 18:40, miał prawie 20 minut opóźnienia bo jakże by inaczej). Porażka na całej lini. Sytuację ratował tylko przemiły kierowca. Nie polecam flixbusa komuś kto ma napięty plan podróży bo awarie i spóźnienia to chleb powszechni w tej firmie. ZaletyMiły i pomocny kierowcaWadyBardzo duże opóźnienia Brak zapewnionych alternatyw Brak autobusów zastępczych CAŁKOWITY BRAK MOŻLIWOŚCI DODZWONIENIA SIĘ NA INFOLINIE -
~Aurelia / 2022-08-26 18:22
Autobus na trasie Mrzeżyno Warszawa, 26.08.2022. Kierowca, który jechał do Bydgoszczy tak fatalnie jechał, że wszystkie dzieci się pochorowały. Nie zatrzymał się na ani jednym przystanku, na których planowane były krótkie przerwy. Przy 32stopniowym upale i jeden i drugi kierowca wyłączał klimatyzację Przy pełnym autobusie można było się udusić. Nie polecam. -
~Ep / 2022-08-26 17:39
Ostatnia moja podróż flixbusem. 45 min czekania w potwornym upale, bo nie raczyli wysłać powiadomienia o opóźnieniu. Ostateczne opóźnienie to 2 h na trasie Warszawa Lublin. Odradzam każdemu. -
~Michał / 2022-08-26 15:36
Psuje się autokar, czekasz nie wiadomo ile na serwis, w końcu jedziesz pkp, ale za bilet nie zwracają! -
~Ola / 2022-08-26 15:35
tragedia jest, autobus do warszawy stanal w łodzi, nikt nie wie czy ruszy za 20 minut, 4 godziny, czy wcale
nie polecamZaletybrakWadymało miejsca nie działające kontakty -
-
~MB / 2022-08-26 14:09
Kupiłam bilet z Gliwic do Brunszwik Niemcy. Miałam mieć przesiadkę w Berlinie i tam 2h czekać na kolejny autobus, również flixbus.
Z przyczyn technicznych autobus stał w Opolu 2:50 h, po czym okazało się, że w Berlinie raczej nie będzie czekać na mnie kolejny autobus i utknę tam sama na całą noc. Otrzymałam również sms z flixbus, że mam sobie sama zorganizować innego przewoźnika z Berlina na swój koszt lub wykupić nocleg za 80 EUR.
Poprosiłam kierowcę o pomoc, aby dodzwonił się gdzie trzeba i pomógł mi zatrzymać ten autobus w Berlinie, bo przecież coś takiego nie może mieć miejsca w 21 wieku, to jakiś absurd, brak organizacji oraz kompetencji (ja nie miałam żadnej możliwości się tam dodzwonić, nie ma żadnego kontaktu do nich). Po chwili w trakcie drogi do Berlina otrzymałam maila, aby wyrazić opinię na temat odbytej podróży (burdel na kółkach, nie byłam nawet w połowie podróży). Odpisałam na tego maila, opisując sytuację, wyrażając swoje oburzenie i informując, że autobus w Berlinie ma na mnie poczekać.
Po KILKU telefonach kierowcy i KILKU mailach z mojej strony, 30 minut przed dojazdem do Berlina, otrzymałam sms i maila, że autobus w Berlinie ma opóźnienie 15 minut.
Opóźnienie to było celowe, żebym zdążyła. Zatem w Opolu staliśmy 2:50 h, a oni w Berlinie mieli problem żeby poczekać 15 minut, bo tak kierowca nadgonił drogi. I gdybym z kierowcą od 2 godzin nie reagowała i się do nich nie dobijała, to utknęłabym o 22:45 w Berlinie.
Motto FLIXBUSA powinno brzmieć tak:
"Tanie podróżowanie. Jak się uda dojechać, to się uda. Jak się nie uda dojechać, to się nie uda"
Polecam zatem podróże, które nie wymagają przesiadek. Pod warunkiem jednak, że macie dużooooo czasu na dojazd do celu, bo lubią się spóźniać lub być odwołane i czekacie na kolejnego, który ma wolne miejsce.Zaletytani przejazd, pomocny i miły kierowcaWadybrak odpowiedzialności za pasażerów, totalna samowolka w dyspozytorni oraz brak kompetencji, burdel na kółkach, dezorganizacja i chaos -
~Klaudia_oO / 2022-08-26 09:58
Jestem totalnie rozczarowana zachowaniem flixbusa, bilet z rezerwacją zakupiłam już 3 tygodnie temu. Zarezerwowałam konkretne miejsce ponieważ nie mogę siedzieć z przodu, dwa dni przed podróżą dostaje maila, że moje miejsce rezerwowe uległo zmianie, przesadzono mnie do przodu. CHYBA LOGICZNE JEST, ŻE SKORO REZERWUJĘ KONKRETNE MIEJSCE TO WŁAŚNIE TAM CHCĘ USIĄŚĆ, dzwonię na infolinię, pan nie może mi pomóc, nie odpowiada na moje pytania, przekierowuje mnie na stronę i tam mogę zmienić rezerwację, no nie wiem, może był nowy w pracy bo tak się motał w odpowiedziach. Na stronie flixbusa przeszłam na czat z kolejnym doradcą, O ZGROZO, NIKT NIE MA MOŻLIWOŚCI ZMIANY MOJEGO MIEJSCA REZERWOWEGO, SZCZYT SZCZYTÓW TAK TO WAŻNA FUNKCJA I NIEOSIĄGALNA DLA NIKOGO. Pani mnie gwarantuje,że przy moim nazwisku ma zaznaczone kierowca, że mam usiąść na którymś wolnym miejscu z tyłu, SUPER, właśnie wchodząc na aplikację flixbusa niestety w moim autobusie wszystkie miejsca są zajęte. Brawo Flixbus, gratuluje Wam profesjonalizmu i kompetentnych ludzi na stanowiskach doradcy. ZaletyZazwyczaj są sympatyczni kierowcyWadyNiekompetencja -
~Gabi / 2022-08-25 22:31
Polecam. trasa z Jastrzębia do Paryża sierpień 2022. wszystko na czas. kierowcy sympatyczni i pomocni. -
~Kinga / 2022-08-25 16:45
Nie polecam. Oba moje przejazdy zostały odwołane. Pi zadzwonienia na infolinie Pani nie znała powodu ich odwołania i zaproponowała zmianę godzin. Jednak nie bez powodu wybrałam początkowo takie, a nie inne godziny. Skomplikowało mi to plany. -
~xxxxx / 2022-08-25 03:52
Obsługa fatalna, Pan był niekompetentny, nie chciał wpuścić mnie do autobusu początkowo twierdził, że nie zgadza się mu godzina na bilecie, następne kłócił się o datę co było absurdem ponieważ kurs wykonywany był w godzinach nocnych i widocznie system coś powalił. Później nie chciał sprzedać mi biletu, po czym powiedział, że mogę jechać innym autobusem. Ostatecznie za bilet zapłaciłam 50 zł i nie dostałam paragonu. Gdyby nie fakt, że nie było innego połączenia w tych godzinach do mojego miasta wolałabym poczekać niż dyskutować z takim burakiem. Nie polecam, każdy może mieć zly dzień, ale bez przesady żeby klient był tak traktowany i od samego początku stwarzać problem zamiast jakoś temu zaradzić. -
~D / 2022-08-24 22:09
Podróż bardzo sprawna i przyjemna,gdyby nie fakt,że w autobusie z Chorwacji do Wrocławia nie działała toaleta.Kierowcy nie mówili po angielsku i nic nie rozumieli .Postoje były co 4godziny.Nie była to tak przyjemna podróż jak w poprzednią stronę czyli z Polski do Chorwacji .
Zawiódł człowiek,ponieważ łazienka była na pokładzie Flixbusa ale zamknięta ...ZaletySzybkośćWadyZamknięta WC,kierowcy międzynarodowi nie mówią po angielsku -
~Katarzyna / 2022-08-24 21:42
Nigdy nie miałam żadnych zastrzeżeń do poziomu usług, do dnia dzisiejszego. Relacja Karpacz - Katowice, gdzie siedząc naprzeciw toalety, czułam nieprzyjemny zapach, inni pasażerowie również. Do toalety pasażerka wchodziła z komórką, żeby użyć jej jako latarki bo nie było światła. Nie wiem również kto jest zatrudniany do udzielania informacji na infolinii. Na moje pytanie dotyczące braku możliwości zakupu biletów ulgowych Pani odpowiedziała, że autobusy nie mają tego, no to pytam czego...następnie nastąpiła długotrwała cisza. Potem już nie było szans dodzwonić się ponownie. To naprawdę się dzieje, to nie jest fikcja literacką .Odpowiedź rzeczową otrzymałam dopiero mailem. ZaletyCena -
~Anii / 2022-08-23 13:48
FlixBus na swojej stronie informuje, że jeżeli autobus jest opóźniony o więcej niż 120 minut należy się zwrot za bilet. Niestety kiedy kontaktujemy się z obsługą klienta okazuje się, że jednak nie. Na stronie nie ma żadnej informacji, że zwrot nie obowiązuje w niektórych krajach, co dla mnie jest śmieszne. Usługę można zareklamować wszedzie!! Samo zatajanie informacji przed klientem, żeby wyłudzić pieniądze w podobnych sytuacjach jest oburzające. Ludzie z obsługi klienta to jakieś totalne buractwo, w ogóle nie pomocni. ZaletycenaWadywszystko począwszy od spóźnień, kierowców nie znających języka, obsługa klienta, jakość pojazdu, brak wifi -
-
~Anna / 2022-08-23 10:23
Mieliśmy wyjazd o 9:30 z Katowic do Zakopanego. Żadnej informacji o opóźnieniu. Po zadzwonieniu na obsługę klienta,dowiedzieliśmy się, że autobus jeszcze nawet nie dotarł do Gliwic. Nie wiadomo czy autokar wgl dotrze, bo Pani z BOK poinformowała nas, że kierownica nie ma włączonego radaru więc ona też nie wie gdzie autokar się znajduje. Porażka!!!!! Człowiek czeka cały rok na wakacje, a nawet nie wie czy z nich skorzysta. NIE POLECAM!!!! -
~I / 2022-08-22 15:47
Trasa 21.08.22 z Wrocławia do Paryża linia N1305.
Drodzy ludzie każdy inny transport lepszt niz ten!
Przedewszystkim zachowanie kierowców jest karygodne. Na proste zapytanie odpowiadaja awantura, słownoctwo z rynsztoku, z ich kabiny ulatuja bardzo nieprzyjemne komentrze na temat pasażerów, kierowcy niczym gestapowcy, czuja sie bezkarni. Przewoźnik sprzedaje bilety na przesiadki na ktore niekonoecznie ludzie musza zdażyć. Podróż trwa ponad dobe bez mozliwosci skorzystania z toalety (popsuty zamek i spłóczka). Kobieta siedzaca obok mnie, bała sie pić wode, żeby tylko pecherz nie bolał. Gniazda USB nie działaja połączenie WiFi również. Kierowcy używaja hamulców jakby wiezil wotki z ziemniakam. Jak to jest mozliwe ze żaden z kierowców na trasie miedzynarodewej nie potrafi mówić po angielsku?! Poprosiłam o imie i nazwisko, chce złożyć oficjalna skargę na jednego z kierowcow za ublżanie w komentarzach dochodzacych z kabiny, ale uciekł. Żaden z całej czwórki rownież nie mial plakietki z imieniem. Obrazem firmy sa jej pracownic, wiec firmie Flixbus wypada tylko pogratulować niekompetencji i chamstwa w calej okazałości. Poraz pierwszy i ostatni raz wybrałam te firmę. Czy ktos zrobi z tym porzadek? Czy prezesom nie zależy na dobru pasażerach? Takie rzeczy tylko w Polsce! -
~Sylwia / 2022-08-22 13:56
Autobus poprostu nie przyjechał. Ocena 0!Trzymajcie się od tych Lini z daleka. ZaletyBrak -
~Pasażer / 2022-08-21 18:54
Przejazd autobusu Flixbus o numerze N1283 w relacji Split - Kraków uległ opóźnieniu 12 godzin w wyniku awarii pojazdu. Pasażerowie zostali pozostawieni w autobusie na 12 godzin, który stał przy ulicy Jadranska Magistrala, 23205, w miejscowości Bibinje w Chorwacji od około godziny 21:00 8 sierpnia 2022 r. Nie poinformowano mnie kiedy ruszy autobus. Przewoźnik nie umożliwił mi wyboru między zwrotem ceny biletu i dalszą podróżą ze zmianą trasy. Zastępczy autobus przyjechał dopiero następnego dnia tj. 9 sierpnia 2022r. o 8: 30, a odjechał o 9:00. Warunki korzystania z stojącego autobusu były o wiele gorsze niż działającego. Nie było dostępu do prądu i oświetlenia oraz toalety. Autobus nie stał na parkingu z dostępem do toalety. Jedyne rozwiązanie to było skorzystanie z natury. Pasażerowie mieli do wybory nocować 12 godzin w środku butobusu z chrapiącymi osobami lub spanie na chodniku. Wiele osób decydowało się na tą drugą opcję. Towarzyszył strach przed kradzieżą ponieważ oświetlenia nie było a przyświecenie komórką odpadało ponieważ padła i nie było gdzie ją naładować.
Planowany przejazd z Splitu do Warszawy powinien trwać 26 godzin, natomiast tak naprawdę trwał aż 38 godzin!!!
Flixbus nie ma żadnych standardów ile maksymalnie powinni czekać pasażerowie na autobus zastępczy!!! Powinno być to jak najszybciej, a 12 godzin nie wygląda na jak najszybciej!!!ZaletyBrakWadyAwaria autobusu i opieszała naprawa bądź strasznie długie oczekiwanie na autobus zastępczy
strona 74 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »