Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3126 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Małaaa / 2022-08-20 11:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam, wykupione dodatkowo miejsca siedzące które okazuje się później i tak nie maja znaczenia, kierowca nie miły
  • ~Anna / 2022-08-20 08:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja oceniam jazdę pozytywnie. Autobus punktualny, do Gdańska i z powrotem. Czysto, dobrze działająca klimatyzacja. Kierowcy byli bardzo mili. Toaleta na pokładzie, bez przykrych zapachów. Ja na pewno polecam.
    ZaletyKlimatyzacja, toaleta, czysto
    Wadybrak
  • ~Sławomir / 2022-08-19 16:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Trasa Koszalin -katowice 11.08.22…
    Trasa Koszalin -katowice 11.08.22 g.19.35.Autobus żaden flixbus.Oczywiscie podstawiony inny.Ten na zdjęciu chyba pokazowy tylko. Smród z kibla okropny a miejsce przy kierowcy,fotele dziadowskie.Kierowcy ogólnie w liczbie 3.Z tego 2 bym zwolnił za chamstwo.Ewentualnie powinni dostać wpierw....Jedynie pan z cerą potrądzikową był ok.Komentowanie głośno z przekleństwami pasażerów nie wygląda dobrze.Ludzie mają miejsca zarezerwowane za dodatkową opłatą ale kierowca ma to w czterech literach.siadaj gdzie wolne i tyle.oszuści i tyle.
    WadyPoziom obsługi poniżej krytyki
  • ~Mazee / 2022-08-19 15:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Maskara, taras WAWA Koszyce wysiadka w Krk. Na dworze 34 stopnie z nadmuchu ciepłe powietrzem, żenada. Nie wiem jak sa takie rzeczywiście możliwe u niby takiego och acha przewoźnikami. Pierwszy i mam nadzieję ostani przejazd
    WadyKlimatyzacją beznadziejna
  • ~Zuzia / 2022-08-18 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Raz miałam wyjazd z flixbusem na godzinę 7:05 ( jakoś tak ) wiec o godzinie 6;40 byłam już na dworcu i czekałam wraz z innymi pasażerami. Autobus spóźnił się ponad 30 min. Nie poinformowali nas o spóźnieniu wiec czekaliśmy te 30 min w nadziei że wgl dany autobus się pojawi.
    A oczywiście linie telefoniczne pomocy flixbusa po polsku były otwarte dopiero od godziny 9 rano.
    WadyBrak informacji o spóźnieniu autbosu.
  • ~Mariola / 2022-08-18 09:38
    Ocena: 3.50 / 5
    Fajnie ze można w miarę tanio dostać się w konkretne miejsce,ale jakość obsługi jest żenująca.Kierowcy bardzo nie mili,ciezko sie z nimi w ogóle porozumiec jakby za karę musieli pracować,bardzo mi się to nie podoba porównując obsługę Sindbad niebo a ziemia.
    ZaletyDobra cena
    WadyJakość obsługi
  • ~Dominika / 2022-08-17 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy transport jaki Państwo możecie wybrać! Kierowcy kompletnie nie szanują pasażerów. Autobus którym jechałam do Katowic był cały brudny - w wymiocinach.
    Również zdarzają się kradzieże walizek, czym obsługa Flixbusa się nie przejmuje. Jeśli łudzicie się Państwo, że w przypadku kradzieży łatwiej będzie namierzyć sprawdzę dzięki numerowanym miejscom i monitoringowi to nie…dosłownie i w przenosi radźcie sobie sami.
    ZaletyBrak.
    WadyWysokie cent transportu, brak kultury ze strony obsługi, kradzieże
  • ~Kindy / 2022-08-16 23:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Autobus sie spoznil ponad 30 minut, i jeszcze jak moja mama sie pytala czy to jest na pewno ten, to gosc pod nosem powiedzial ,,jeszcze ku,wa sie mnie o autobus pytaja". Żadnych przeprosin za opóźniony autobus, ale za to problemy jeszcze :) nie polecam
    ZaletyWygodne siedzenia, i no miejsce na ładowarkę
    WadyNie mila obsługa
  • ~Terry / 2022-08-16 23:22
    Ocena: 3.25 / 5
    Bylo fajnie, do czasu kiedy ktos nie wlaczyl klimatyzacji... Jak zaczelo śmierdzieć sikami z toalety to myślałam że nie wytrzymam... A jechałam około 5 godzin ????
    ZaletyWygodne siedzenia i no kontakt do telefonu
    WadySmierdzi sikami w autobusie
  • ~Dawid / 2022-08-16 22:32
    Ocena: 3.75 / 5
    Autobusy nowoczesne, nie są to stare PKSy więc za to plus. Autobus czysty i klimatyzowany, a pasażerowie mogą korzystać z toalety podczas jazdy. Jeśli chodzi i wady to firma Flixbus mogłaby przestać oszukiwać ludzi, że mają jakiś wpływ na to gdzie siedzą. Rezerwacja miejsca jest chyba płatna (3 zł). Czasami jest tak, że nasze miejsce jest po prostu zajęte i o ile autobus jest w miarę pusty to ktoś może nam ustąpić. Jeżeli autobus jest pełny no to trzeba siadać tak gdzie jest miejsce jak to mówią kierowcy. Czasami jednak zdarza się tak, że naszego miejsca w ogóle nie ma w danym pojeździe więc to pokazuje, że firma Flixbus nie ma pojęcia jakie autobusy wysyła na trasę.
  • ~Jula / 2022-08-16 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo zarezerwowanych miejsc w autobusie okazało się, że miejsc nie ma. Ostatecznie nie mogliśmy jechać obok siebie. Nie dość, że nie ma się swoich zapłaconych miejsc to jeszcze bus, który przyjechał był o wiele ciaśniejszy, jakiś zastępczy. Kierowca stwierdził, że miejsca nie są ponumerowane, że on taki bus dostał I co on ma zrobić, że jak się nam nie podoba to mamy pisać skargę do flixbusa bo on nic nie może zrobić.
    WadyBrak zarezerwowanych, zapłaconych miejsc
  • ~Zadowolony / 2022-08-16 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Kupiłem bilety dopłacając za miejsce (nie dość, że obok siebie to dodatkowo miejsca zwane szumnie "panorama"). Przy wsiadaniu okazało się, że miejsca są zajęte. Interwencja u kierowcy skończyła się niegrzeczną (delikatnie nazywając) informacją, żeby siadać gdzie jest miejsce. W efekcie nie tylko nie mieliśmy miejsc "panorama", ale nawet nie siedzieliśmy obok siebie. Jest to jawne wyłudzanie pieniędzy, gdyż przy rezerwacji trzeba dopłacać, jeżeli chce się wybrać miejsce (w autobusie okazuje się, że to nic nie znaczy). Mam radę dla innych (ja jestem mądry po fakcie), jeżeli zdarzy się taka sytuacja, wzywajcie policję - w takiej sytuacji zostały od Was wyłudzone pieniądze, co jest przestępstwem. Ja już tego nie zrobię, gdyż nie zamierzam korzystać z usług tak profesjonalnej firmy.
  • ~maja / 2022-08-16 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    czekalismy na przystanku o wspolrzednych podanych na stronie oficjalnej flixbus. autobus przejechal obok nas nie zatrzymujac sie. rozmawiajac z pania na infolinii okazalo sie ze autobus odbyl ten przystanek wczesniej, w innym miejscu. nie polecam
  • ~ols / 2022-08-16 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj planowałam wycieczkę do Pragi. Czekałam z grupą na przystanku a Flixbus nie zatrzymał się i pojechał bez nas. Kierowca tylko wzruszył ramionami. Następny miał przyjechać dopiero 10 godzin później, ale bardziej opłacało się już jechać pociągiem
  • ~Agata / 2022-08-15 21:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Na dzisiejszym kursie Zakopane Kraków pan kierowca był bardzo rozdrażniony śpiewem małej dziewczynki. Może to nie był jej najlepszy wykon, ale to dziecko miało nie wiem około 3-4lat? Pan kierowca wręcz agresywnie kazał matce się przesiąść lub wysiąść ????. Pan chyba nie jest przygotowany na trasy w sezonie, z dziećmi, wielogodzinne.
    ZaletyWygoda
    WadyPan kierowca
  • ~Danuta / 2022-08-15 19:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Po zakupie biletu uprzednio 3 miesiące wcześniej otrzymałam bilet bez nr miejsca. Udałam się zgodnie z zakupem siadając przy oznaczeniu miejsca w Zielonej strefie. Po chwili okazało się, że to miejsce ma wykupiona miejscówkę. Ustąpiłam i poszłam na kolejne miejsce w Zielonej strefie. Tu chyba również okazało się, że jest sprzedana miejscówka i musze ustąpić miejsca dla pasażerki z Ukrainy. Mało tego ukraincy zaczęli pouczać jak się jeździ w autokarach w Polsce. Porazka, kierowca bezradny, nie wie co ma zrobić. Dojdzie do tego, że Polacy pomimo biletów będą mieć stojące miejsca. Do czego to doszło. Jestem zawiedziona po podróży
  • ~kapucyn / 2022-08-15 19:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa to jest jakiś dramat. Kupiłem bilet, nie dostałem potwierdzenia. Napisałem wniosek o zwrot pieniędzy, po czym odpisali, że znaleźli bilet i wysłali go ponownie. Dalej nic nie dostałem. Odpisałem na maila i dostałem informację, że mail nie dotarł, bo mają pełną skrzynkę XDDD Hajsu i biletu dalej nie ma. Cyrk !!!
  • ~Paweł / 2022-08-15 17:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Najpierw informacja o 13 min. opoznienia. Potem na stronie 30 min. Po 60 min infolinia ze będzie za 5 minut. Po 70 minutach infolinia ze autobus już minął Gliwice i już się nie pojawi. Jedyne co poszlo ze od razu zalatwili zwrot. Aha infolinia w weekend tylko po angielsku. Po prostu bajka. Nigdy wiecej.
  • ~Artur / 2022-08-15 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoźnik z jakiego miałem niemiła okazje skorzystać. Absolutny skandal, żart oraz jedno wielkie nieporozumienie. Podczas planowania urlopu myślisz, ze dobrym krokiem jest ustalenie wszystkiego z kilkutygodniowym wyprzedzeniem? Otóż ta firma zapewni Ci masę wrażeń. Już kilka dni przed wyjazdem zmienia Twoja rezerwacje miejsc za które dodatkowo płacisz, argumentując to zmiana przewoźnika - myślisz sobie, zdarza sie szkoda ze informacja tak późno, ale coś sie wymyśli (istnieje zielona strefa bez rezerwacji miejsc) Na miejscu okazuje się jednak, ze stoi bus firmy flixbus. Wtedy cali radości wsiadacie do Waszego pojazdu, zajmujecie wyżej opisane miejsca. Wtedy zaczyna się całkowita karuzela żartu i upodlenia. Na Twoje w pełni regulaminowo zajęte miejsca nagle okazuje się istnienie rezerwacji - kierowca nie chce słuchać jakichkolwiek argumentów, nie zna własnego regulaminu oraz procedur jakie powinien przestrzegać. Wyrzuca 6 osób z ich miejsc i grozi, ze jak nie będą współpracować wyrzuci je z autobusu. Następnie rusza, kiedy kilka z nich nie ma miejsca do siedzenia tworząc zagrożenie na drodze. Podczas próby rozwiązani sytuacji przez kontakt z czatem słyszysz tylko formułki, które maja na celu Cię zbyć oraz światełko nadzieji - regulamin jest po Twojej stronie, możesz usiąść i jechać dalej, rezerwacje nie istnieją w tej strefie. Wtedy przychodzi przystanek, udaje Ci się usiąść, przychodzi kolejna grupa, słyszysz przytyki w swoją stronę i kolejny kierowca ma gdzieś, ze masz prawa. Wyrzuca Cię ja inne miejsca, które zapewne na kolejnych stacjach znów będą zajęte, a Twoja tułaczka będzie trwała dalej. Podsumowując jest to najgorszy przewoźnik u jakiego korzystałem z usług. Nigdy w życiu nie skorzystam ponownie i z całego serca również odradzam - chyba ze chcecie Państwo przeżyć przygodę niczym z niskobudżetowej komedii. 0/10 nie polecam, plus to toaleta, bo było gdzie usiąść w ostateczności.
    ZaletyToaleta
    WadyWszystko
  • ~Podróżnik / 2022-08-15 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest żart, płacisz dodatkowo za rezerwacje miejsca to Cię wyrzucają co przystanek jak człowieka gorszego sortu, nie każdego stać na przejazd na wakacje Bentleyem ale takiej biedy jaka oferuje flixbus nawet w Afryce nie widzieli, kierowca niekompetentny nie zna zasad swojego przewoźnika, nie polecam, nigdy więcej nie skorzystam z ich usług
    ZaletyToaleta
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5050
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3126
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 862
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971