Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3186 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Arti / 2023-01-21 08:57
    Ocena: 4.50 / 5
    Jak czytam niektóre wypowiedzi dotyczące komfortu jazdy czy OBSLUGI w autobusie, to wyciągam wnioski,ze niektórzy ludzie naprawdę nie maja co robić i tylko narzekają.
    Np toaleta zamknięta w mieście,otwarta poza miastem-tak w skrócie- co w tym dziwnego? To nie pociąg to po pierwsze,a nawet w pociągu jest zakaz korzystania z toalety podczas postoju. W samolocie podczas ładowania i startu toaleta również jest zamknięta.
    Chodzi o to,ze są jakieś zasady podyktowane choćby względami bezpieczeństwa i trzeba je uszanować,a nie wylewać swoje żale publicznie.
    Kwestia przypisanych miejsc, to fakt czasem jest denerwujące jeśli ktoś siedzi na naszym miejscu, ale jeśli jest połowa wolnych miejsc ja osobiście nie robię z tego problemu- wole usiąść na podwójnym sam jeden niż uparcie dążyć do posadzenia mnie na swoim miejscu.
    I
    ZaletyCzystosc
  • ~Sandra / 2023-01-19 22:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałyśmy w długą podróż do Zakopanego. Podróż przebiegła sprawnie i komfortowo. Pozdrawiamy kierowcę pana Daniela, który był bardzo sympatyczny I pomocny! Oby było więcej takich przesympatycznych ludzi ;)
    ZaletyPunktualnie
    Komfortowo
  • ~Daniel Pawłowski / 2023-01-19 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM.
    O ile centrum.obaługi klienta jest naprawdę bardzo miłe ,o tyle.kierowcy bardzo aroganccy i nawet chamscy i to prawie na wszystkich trasach,znam to z autopsji bo jeatem zmuszony z korzystania.z.icg usług na wielu trasach.
    Nie mniej jednak potrafili potraktować mnie jak śmiecia i dzień przed wyjazdem anulować mi moje wybrane i opłacone miejsce ,stwierdzając w mailu.że.mam.sobie wybrać jaiieś inne dowolne miejsce które nie będzie objęte rezerwacjom.
    Klienta potraktowali jak śmiecia ,anulując wcześniej opłacone miejsce i każąc wybrać sohie inne w strefie be, rezerwacji a w zamian tego śmieszny zwrot.za.opłacone miejsce.
    NAPRAWDE ,LUDZIE ,NOE POLECAM.TEGO DZIADOSTWA.
    Jak tylko.możecie to chyba lepiej połączenie kolejowe.
    ZaletyBRAK
    WadyBBARDZO DUŻO
  • ~syla / 2023-01-18 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakis zart. Miałam rezerwacje z Krasnegosrawu z dworca, okazalo sie ze autobus zatrzma sie na zatoczce autobusowej!!! I odjechał, ludzie czekali na dworcu. Masakra!!!
    WadyZatrzymuje sie gdzie indziej
  • ~Pani Marta:) / 2023-01-16 06:55
    Ocena: 3.25 / 5
    Panowie bardzo nie mili i nie przystosowani do klientów. W jednym busie Pan patrzył na młode dziewczyny zmagające się z wycięciem bagażów i zamiast pomóc palił papierosa. Przed tym nakrzyczał na Pana który miał problem z biletem. Finalnie go wziął. Gdy ten pytał na przystanku czy można pójść do toalety, zamiast krótkiej i nienacechowanej negatywnymi emocjami odpowiedzi "toaleta jest w busie", uniósł głos mówiąc, że "może sobie pójść ale odjadą bez niego".
    Kierowca w kolejnym busie natomiast do osób które miały problem ze znalezieni4m swojego miejsca UNIÓSŁ GŁOS gdy te nie zrozumiały (mówiły w innym języku) nie brał pod uwagi ich próźb o mówienie po angielsku, mówiąc przy tym, że są w Polsce i powinny mówić po polsku,a jak nie potrafią to nie powinny przyjeżdżać.
    Nie wymagam tego by mówił po angielsku ale tego by choć zachował szacunek do pasażerów i chociażby wskazał miejsce.
    Pragnę też zaznaczyć, że to nie jedyne zachowania ale nie mam już nerwów na wymieniane.
    Oprócz tej żenującej obsługi wylewającej swoje żale na klientach nie mam nic konkretnego do zarzucenia.
    Pozdrawiam.
    Wadyobsługa
  • ~Mariposa / 2023-01-15 14:29
    Ocena: 3.00 / 5
    W listopadzie 2022 jechałam z dwoma osobami z Katowic do Genui. Podróż do Włoch minęła bezproblemowo, wszystko na czas, mili kierowcy, niewielkie obłożenie autokar.
    Podróż powrotną. Po przeszło dwóch godzinach opóźnienia wyjechaliśmy z Włoch. Toaleta zepsuta, jeden kierowca, który co chwila musiał robić przymusowe postoje, brak informacji w języku angielskim. Z związku z opóźnieniem nie zdążyliśmy na przesiadkę w Monachium. Zero pomocy z strony obsługi klienta. Bilety zostały przebookwane, a my przez trzy godziny zmuszone byłyśmy czekać na kolejny autobus. Poczekalnia Flix busa była oczywiście zamknięta więc kolejne godziny mogliśmy spędzić na zimnie, lub w zamkniętym pasażu handlowym pełnym pijanej młodzieży i osób bezdomnych. Przekąski i napoje, które miał zaoferować Flix Bus to kłamstwo i nijak ma się z rzeczywistością.
    Opcja pierwotna miała obejmować tylko jedna przesiadkę i powrót do Katowic o godzinie 9. Alternatywa, którą nam zaoferowano obejmowała dwie przesiadki i powrót do Katowic o godzinie 19. Po kilku godzinach jazdy zatłoczonym autobusem, gdzie kierowca bardzo nieuprzejmy wrzeszczał na pasażerów, którzy chcieli zająć miejsca, które zarezerwowali, dotarliśmy do Norymbergi. W Norymberdze zostawiono nas na zewnątrz. Temperatura była poniżej zera, brak możliwości ogrzania się. Po dwóch godzinach nareszcie odjechał autobus, który po kilkunastu godzinach dowiózł nas do Katowic. Nie polecam nikomu takich przygód.
    WadyBrak punktualności
    Niemili kierowcy
    Brak informacji i pomocy z strony biorą obsługi
  • ~Anonim / 2023-01-15 13:33
    Ocena: 4.75 / 5
    sobota 14 stycznia 20203; Autobus N986 Z Warszawy do Krakowa
    Super obsługa, pomimo rozładowanego telefonu udało mi się odebrać rezerwację. Kierowca nawet pożyczył mi własnej ładowarki podczas podróży :)
  • ~Patrycja / 2023-01-13 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Oczywiście jak zawsze autobus ruszył opóźniony, następnie gdzieś w polu zmieniali kierowcę przez 15 minut, co godzina przerwa, gdzie jest już mocno opóźniony i zamiast nadgonić, co chwilę jest przerwa, planowo 10 minut, a kończy się na 30 minutowym postoju, także szacunek do czasu klientów jest zerowy.
  • ~Mariusz / 2023-01-12 18:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Dnia 09.08.2021 bilet z Wwa do Zakopanego pobrana podwójna opłata blokiem. Pomimo rozmów tel z obsługą i kilkoma email z reklamacją według instrukcji brak przelewu kwota 60 zł. Do dziś nie mają czasu. po prostu żenujące.
  • ~Liudmyla / 2023-01-12 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem mamą swojej córki jaka była pasażerką flixbusa z Warszawy do Drezna 11.01.23 o godzinie14
    I z przesiadką z Drezna do Kassela
    o 00.10 .Wszystko było opłacone przez aplikacje ale drugi awtobus odjechał wcześniej i nie zaczekal jak miało być jemu zgłoszone przez kontakty kierowców. Co się dzieje to już drugi raz takie coś.
    Proszę rozwiązać problem
  • ~Tojestrozpacz / 2023-01-10 15:20
    Ocena: 2.50 / 5
    Właśnie jadę z Pragi do Wrocławia - zamknięty WC, zero przystankow, jakiś dramat…
    Kierowca na pytanie dlaczego WC jest zamknięte, odpowiedział, ze na dobrej drodze otwiera…
    Poprzesadzal ludzi na samym początku, przez co doszło do konfliktów, bo ktoś z polecenia kierowcy usiadł na wykupionym miejscu…
    Serio ludzie szukajcie innego transportu jesli mozecie…
    ZaletyJeśli dojedziemy bezpiecznie, to bedzie jedyna zaleta
    Wady-kierowca
    -wc
    -syf w autobusie (zaschnięta krew? na zasłonce w oknie)
  • ~Seba / 2023-01-09 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Hej niestety ja od dwóch miesięcy walczę o mój bagaż pisałem o rekompensata nie miałem ubrań nic musiałem kupić wszystkie nowe w walizce nowy tel w kartonie pisałem a oni nic. Czekać do 24 godzin czy ktoś był w tej samej sytuacji czy czasami kierowca nie powinien wydawać walizek? Ja już nigdy nie będę korzystał z flixbusa
    ZaletyŻadne
    WadyBrak zainteresowania klientem
  • ~Niezadowolona / 2023-01-08 13:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Na trasie Kraków Wiedeń w autobusie wyruszającym o godzinie 7:25 rano kierowca zauważył przy wsiadaniu że mam ze sobą kanapki. Powiedział że nie mogę jeść w autobusie, tylko na zewnątrz w trakcie krótkich przerw. Jako że jest styczeń i jestem świeżo po przeziębieniu zdecydowałam się na pozostanie bez śniadania do godziny 14. Łącznie z rezerwacją bilet kosztował ponad 200 złoty a głodówkę firma Flixbus zapewniła mi gratis. Jestem jeszcze w autobusie ale jeśli zaslabne po wysiadaniu to myślę że firma Flixbus otrzyma odpowiednie zażalenie.
    ZaletyPorady dietetyczne ze strony pracowników firmy Flixbus.
    WadyNonsensowne reguły narzucane przez kierowców
  • ~Ewa / 2023-01-08 09:41
    Ocena: 1.25 / 5
    7.01.2023....trasa 6.35wyjazd że Zgorzelca-franfurt-darmschtadt16.50.wysiadlam na kilku przystankach obserwowałam ludzi każdy brał z łuku co chciał nikt z kierowców nie kontrolował. Co się okazało w Darmschtadt wzięłam inna walizke byłam zmecxona notabene mojej napewno już nie było bo była niebieska z kieszeniami Zostałam w jednych ciuchach a dzisiaj lecę na Zanzibar oczywiście z fliks busem nie ma kontaktu tylko mailowo.Ta nie moja walizke musi ktoś odwieźć do ich biura do frankfurt a moja nie wiadomoo gdzie po drodze znikła.

    Najgorszy przewoźnik jakim jechalam
    ZaletyBrak
    WadyBrak zaangażowania kierowców jadą bo muszą ale robią to bez serca
  • ~Kamil / 2023-01-07 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko na jedną gwiazdkę, ponieważ nie odpisują na maile w sprawie zwrotu pieniędzy z tytułu niewykorzystanego przejazdu czego winą było spóźnienie autobusu. Poza tym nie wszystkie ulgi ze strony flixbusa są honorowane na wszystkie przejazdy, na przykład: bilety normalne są dostępne ale z jakąś ulgą już nie są dostępne i co więcej bilety z ulgą są dostępne, ale tylko wtedy gdy podróżuje mniej osób, czyli tylko na nocne przejazdy.
    Zaletybrak komentarza
    Wadyzłe podejście do klienta, fatalna polityka firmy
  • ~jpg / 2023-01-07 12:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie można zabierać zwierząt. Polska 21 wiek. Nie będę korzystać z usług, bo przez to nie mam nawet takiej możliwości.
    Ciekawe jakie to względy bezpieczeństwa uniemożliwiają podróże, skoro pkp i komunikacja miejska dopuszcza podróże.
  • ~J. / 2023-01-07 11:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Szwecja,lotnisko...Flixbus przyjeżdża spóźniony. Zero nformacji. Odjechał i po 10 minutach skręcił w pole...! Stoimy, bo autobus nie ma paliwa, musi zatankować. Nie polecam tego przewoźnika
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienie. Brak informacji
  • ~Taisiia / 2023-01-07 00:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezerwuje kolejny raz miejsce w autobusie, place i kolejny raz autobus nie przyjechał) mila obsługa, na wszym poziomie ???????? zwrotu jasne że niema
  • ~Natalia / 2023-01-06 12:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Jadąc z Pragi do Wrocławia autobus X1301
    Tydzień temu zarezerwowane miejsca 1A 1B ze względu na silną chorobę lokomocyjną.
    Przy wejściu do autobusu kierowcy odmówili nam rezerwacji uzasadniając, że koronowirus i grypa, a oni nie chcą chorować. Mówili, że na końcu są puste miejsca i że trzeba się przesiąść.
    Po telefonie do obsługi klienta, oddzwonili do nich (wtedy kierowca rozmawiał przez telefon bez słuchawek przez około pół godziny) i zapytali co się stało.
    Kierowca odpowiedział, że tak zdecydowaliśmy, pełna zgoda.

    Pytanie
    Po co mi w ogóle rezerwacja i czy muszę wybierać tę formę z takim nastawieniem?
  • ~Dador / 2023-01-06 10:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Pobierają pieniądze za zarezerwowanie konkretnego miejsca oraz za miejsce panoramiczne a przy wsiadaniu kierowca informuje że wsiada gdzie kto chce no i oczywiście moje miejsce zajęte a interwencja nic nie pomaga.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5168
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3186
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 881
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 719
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.98, ilość opinii: 348
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4671
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3206
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3020