strona 61 z 160
- « poprzednia
- 1 ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- nastepna »
-
~Mańka / 2023-02-12 12:43
Z czystym sercem NIE polecam. Mojej dobrej sąsiadce zaginął bagaż w tym śmiesznym busie. Ani wody, ani słuchu. Pracownicy umywają ręce, a na telefony do firmy pracownicy reagują w stylu oj tam oj tam, parę ciuchów. Chamstwo! Ja w ogóle można tak mówić? Tym bardziej w przypadku starszej pani, której emerytura jest śmiesznie niska. Gdyby było zero gwiazdek, to tyle by dostali. -
-
~Docent / 2023-02-12 01:18
1. Autobus nie zatrzymał się na wskazanym na bilecie stanowisku tylko na innym, przez co nie zdążyłem wsiąść. To jest grubsza sprawa i będę żądał zwrotu pieniędzy.
2. Innym razem kierowca odmówił wysadzenia mnie na przystanku pomiędzy głównymi miejscowościami, mimo że zajęłoby to bardzo niewiele czasu (przystanek przy drodze) Polityka firmy okazała się ważniejsza od dobra klienta.
3. Chciałem zapytać o dokładną lokalizację przystanku przez telefon, ale najpierw musiałem odsłuchać idiotycznych klauzul RODO i bramek logicznych, jak w każdej korporacji.
Ogólnie - korporacja która nie dba o klientów.ZaletyAutobusy są czysteWadywojciech.kostowski@gmail.com -
~Joanna / 2023-02-11 18:17
Odpowiedź do osoby `ktoś z ktosiowa` -> Czy jeśli napiszę, że kompletnie nie wiem, jak Pan/Pani ma problem to będzie wystarczające????
Proszę Pana/Pani, wyjeżdza Pan/Pani z jakimiś przykładami, o kierowcy robiącym kawę, toalecie, kulturze, potrzebie otrzymywania pochlebstw, których przewożnik nie wyprodukuje w odniesieniu do moich komentarzy o pijanym kierowcy!!!!! Co ma piernik do wiatraka????
Czy naprawdę wymagam dużo chcąc czuć się bezpiecznie i nie jechać z pijanym kierowcą???? Proszę Pana/Pani....proszę naprawdę się zastanowić, o czym Pan/Pani mówi/pisze... Jak to mówią, mowa jest srebrem, ale milczenie złotem!!! Proszę sobie wziąc tą sentencję do serca. I tak - mówię Panu/Pani co robić, czyli tym czym się tak Pan/Pani oburza...Ale na prawdę nie mogę czytać tych bredni... Ja o podstawowej rzeczy, której każdy pasażer oczekuje, a Pan/Pani o jakiś rzeczach z kosmosu.
I tak proszę Pana/Pani, dokładnie taki mam zamiar - nie korzystać więcej z usług Flixbusa. I dlatego tu dodałam swoje komentarze o kuriozalnej sytuacji, która mnie spotkała - nie zatkana toaleta, nie zakaz ściągania butów, ALE PIJANY KIEROWCA. Chcę przestrzeć ludzi, gdyż JEST TO BARDZO REALNE ZAGROŻENIE ŻYCIA PASAŻERÓW, którzy korzystają z przewozów zbiorowych. A skoro zdarzył się nawet jeden pijany kierowca - jak to świadczy o potencjalnych procedurach, ktore posiada firma, żeby sprawdzać kierowców? Może ich w ogóle nie posiada? Albo ich w ogóle nie przestrzega?
Ja z całego serca życzę Panu/Pani rozumienia problemów, o których piszą ludzie...
I również nie mam czasu,a tym bardziej ochoty tłumaczyć Pani/Panu istoty problemu, który ja tu poruszam. Ale jeśli Pan/Pani jako kierowca tego nie rozumie...no to chyba należy współczuć pasażerom korzystającym z pańskich usług.
Dobrego wieczoru i do nie usłyszenia.
-
~ktoś z ktosiowa / 2023-02-11 16:29
Do Pani Joanny ....skoro jest tak źle proponuje iść do innego przewoźnika gdzie jest sielanka ,czysto,kultura wszystkich na pokładzie przez duże K gdzie kierowcy nie są tacy jak we flixie ,gdzie toalety są nie takie jak we flixie ,gdzie kierowca czy Pani kierowca robi kawę dla każdego ,gdzie jajka na twardo nie śmierdzą jajkami na twardo,gdzie papier toaletowy nie ładuje w WC bez potrzeby tworząc kopiec kreta ,gdzie innym nie zamarza toaleta w minusowych temperaturach ,gdzie kierowca pozwala ściągać buty na miejscach VIP panorama (przednie pierwsze)gdzie kierowcy nie jadą po 2 minutach kiedy powiedzieli że 5 min pauza,gdzie Kubuś Puchatek oddaje swój miodzik że by prosiaczek nie był głodny ,gdzie pasażerowie nie wkładają śmieci wszędzie gdzie można je włożyć byle nie do śmietnika .....mógłbym tak godzinami pisać i pisać i pisać. ....nie mam na to czasu ... pasażer jest kimś ,komu żaden przewoźnik nie wyproduke tyle pochlebstw żeby się nimi nasycił ....ja bym się nie męczył serio ,serio ...rozumiem jesszve żeby przejazdy były darmowe to ok ,ale tak....nigdy płacić i potem jeszcze inne rzeczy jak się płaci ...farsa ...proponuje inny transport z całego serca oraz życzę mniej przykrych sytuacji Pozdrawiam serdecznie ZaletyNie sposób ich wypisać tyle ich jest ....WadyCo to znaczy wady ????? Ta firma ma same superlatywy wystarczy popatrzeć przez inne szkiełko ... -
~Mój pierwszy Flixbus / 2023-02-11 15:05
Generalnie OK, ale niespodzianki nie są lubiane przez pasażerów. Autobus z Warszawy do Lille, 24 godziny jazdy. OK. Ale po 4 godzinach w Poznaniu podmieniono autobus na nieoznakowany, brak Wi-Fi, brak gniazda prądowego po fotelem. I, ale oczywiście to subiektywne uczucie, bardziej ciasny. O wygodzie można zapomnieć. Wyposażenie też minęło się z prawdą. ZaletyCiekawe połączenie, o dobrej godzinie. Czas podróży OK.WadyZmieniono autobus na nieoznakowany, ciasny, brak Wi-Fi i gniazda prądowego pod fotelem. Usługa nie była zgodna z ofertą. -
~Joanna / 2023-02-11 12:54
Odpowiedź do osoby 'ktoś z ktosiowa' - > dokładnie, dobrze że chociaż w tym się z PANEM/PANIĄ zgadzam, że powinniśmy zacząć wymagać od siebie... Szkoda, że Pan/Pani nie wymaga od siebie, przychodząc tu, żeby obrażać/podważać zdanie/śmiać się z ludzi...
Przykłady pańskich wypowiedzi:
'Kiedy korzystanie z dostępnych rzeczy dla ludzi nie będzie korzystana jak przez zwierzęta'
'Tak jasne przyszedł policjant i powiedział - ten kierowca jest pijany dalej nie pojedzie na ha ha już to widzę'
Ale, jako że ta strona nie jest od próby uczenia innych osób kultury i społecznych zachowań, tylko od oceny Flixbus, kończę temat z Panem/Panią podsuwając jedynie kwestie do przemyślenia żeby nie obrażać innych i podważać ich opinii, wystawionych na podstawie swoich doświadczeń z Flixbusem.
I obyśmy jako pasażerowie nie musieli się bać o swoje bezpieczenstwo, jak i wstydzić zachowaniem i wypowiadaniem się kierowców.
Żegnam PANA/PANIĄ. -
~ktoś z ktosiowa / 2023-02-11 10:58
Spoko no to faktycznie idiota dobrze że nie doszło do tragedii ...Na marginesie ciekawe dlaczego pasażerowie nie dzwonią jak inni chleją w autobusie? Sami dają na to przyzwolenie hmmm...taka sytuacja siedzą tam wdychają te wyziewy , słuchają różnych rzeczy nawet gdy są tam dzieci nie reagują.Nastepnie czytamy jaki to przewoźnik itd itd ...wsiadając do autobusu kierowca odprawia ludzi nikt nie widział w jakim jest stanie? Dziwne jak dla mnie wystarczy zamienić zdanie z taką osobą i wszystko jest jasne...Powinni go z górnej półki ukarać jestem jak najbardziej za....na marginesie proszę mi nie mówić co mam robić a czego nie i nie wydaje mi się żebyśmy przechodzili na Ty skoro wymagamy od innych proponuję zacząć od siebie .Pozdrawiam i życzę miłego weekendu -
~Joanna / 2023-02-11 10:24
Odpowiedź do osoby 'ktoś z ktosiowa' - > dokładnie, nie wypowiadaj się, jeśli nie masz pojęcia.
I tak właśnie było - kierowca jechał podejrzanie, zaliczył super gwałtowne hamowanie na s19, gdyż nie zauważył pachołków na jezdni. Tak gwałtowne, że pasażerom pospadały rzeczy.
Ktoś zawiadomił Policję - zatrzymali autobus w miejscowości Nisko. Kierowca dmuchał - po tym dmuchaniu zatrzymali kierowcę w swoim aucie i poinformowali nas że kierowca nie jest w stanie jechać dalej.
Kurs 1256, czwartek 9 lutego.
-
-
~ktoś z ktosiowa / 2023-02-11 10:15
Tak jasne przyszedł policjant i powiedział - ten kierowca jest pijany dalej nie pojedzie na ha ha już ja to widzę ....Na to że zakończył jazdę mogło wpłynąć np to że nie miał ważnych uprawnień do prowadzenia pojazdu ...Nie będę wypowiadał się w kwestii której nie uczestniczyłem ,ale nie do końca wierzę że był po spożyciu -jezeli tak to poprostu chory człowiek ... -
~Joanna / 2023-02-11 09:31
Odpowiedź do osoby 'ktoś z ktosiowa' - > naprawdę wstyd Ci za wpisy osób, takich jak ja, które piszą o pijanych kierowcach??
A może raczej powinno Ci być wstyd, że Flixbus ma gdzieś bezpieczenstwo pasażerów? Że dopuszcza do pracy pijanych kierowców?? -
~ktoś z ktosiowa / 2023-02-11 00:13
Ehhhhh...kiedy nie będę się wstydził ,że jestem kierowcą???...kiedy ktoś doceni to ,że ktoś inny się stara ...kiedy przestanie być powszechne szufladkowanie ??? Kiedy Ci których z całym szacunkiem oraz kulturą wiozę (wozimy)zaczną mówić??? Kiedy korzystanie z dostępnych rzeczy dla ludzi nie będzie korzystana jak przez zwierzęta ??? Kiedy kultura osobista pasażera będzie na poziomie o level wyżej niż jest ???najprościej widzieć kogoś ...popatrz w lustro i odpowiedź sobie ...w czym jesteś lepszy (lepsza)od innych ...patrzysz czasem w lustro ??? I co ??? Boli??? Wstyd mi ...za te wszystkie osoby i ich wpisy ...powstrzymuje się z komentarzem bo cisną mi się na usta inne słowa ....czy jest sens ??? Zrozumieją to jednostki ....ŻAL.... ZaletySameWadyPasażerowie -
~Tragedia / 2023-02-10 20:34
Jeden z dzisiejszych flixbusów ominął główny dworzec w Toruniu i pojechał sobie dalej.2 bilety przepadły.Ceny biletów są wysokie więc nie powinno być żadnych problemów. Tragedia. ZaletyBrakWadyWiele -
~xxx / 2023-02-10 15:20
Korzystam dość często z usług filx bus. Zawsze opóźnienia, których nie podają wcześniej niż o godzinie odjazdu. Większość kierowców jest niekulturalnych (relacja Wrocław-Warszawa). Jak bagaże się nie mieszą do luku, bo każdy wrzuca, a nie są układane to „Pani problem jak Pani nie zmieści to trudno”. Kierowcy palą podczas sprawdzania biletów i dmuchają dymem w twarz nie robiąc sobie nic z tego. -
~Natalia / 2023-02-10 13:36
9.02.23 r.
Relacja: Katowice-Chełm.
Jak się okazało za Rzeszowem, kierowca prowadził pod wpływem alkoholu. Ze strony firmy żadnych wyjaśnień, nawet przeprosin. Pal licho to prawie 2 godzinne opóźnienie, ale ta podróż mogła skończyć się tragicznie. Skandal. Tragedia. Moja pierwsza i prawdopodobnie ostatnia podróż Flixbusem ???? -
~Joanna / 2023-02-09 22:43
W dniu dzisiejszym Flixbus trasa 1256 (jadący przez Kraków do Chełma) zatrzymany w miejscowości Nisko przez Policjantów - po kontroli okazało się, że kierowca jest pijany i nie może jechać dalej.
SKANDAL SKANDAL SKANDAL I SKRAJNA NIEODPOWIEDZIALNOŚĆ
-
~Kasia / 2023-02-08 10:09
Tragedia!
Jestem pracownica stacji i codziennie mam doczynienia z tymi kierowcami!
Po 1 zero kultury Panoki takie ze hoho po 2 zero znajomości podstaw angielskiego zrobili pauzę u mnie na stacji po czym trabneli po 2 min odjechali i zostawili chlopaka z NY! Mowil ze nawet nie podali info ile wynosi przerwa! A gdyby ktoś zemdlał w kiblu?! Nie liczą pasażerów dbają tylko o własne dupy nie wrocili po niego mimo mojej interwencji pomogłam mu jak mogłam zawiozłam do Czech żeby miał lepsze połączenia do Pragi. To co robią powinno być karane! W nocy 1 kierowca wchodzi do pomieszczenia koło bagaży i śpi w razie wypadku trup na miejscu zamykają toalety i wiozą tam gdzie są płatne a te dzieciaki mają tylko przeważnie telefony omijajcie...latem Pani dostała udaru i 2 kierowców nie potrafiło udzielić pierwszej pomocy a to też powinny być podstawy bo tu liczą się sekundy trzymali ją w autobusie przy 40 stopniowym upale i czekali na karetkę -
-
~Monika / 2023-02-06 20:42
Dzisiaj po raz pierwszy miałam okazję skorzystać z usług firmy FLIXBUS, na trasie Brzesko-Wrocław, lini 1360. Muszę przyznać że jestem pod wielkim wrażeniem. Pan Zbysiu, kierowca autokaru przesympatyczny człowiek, chętny do pomocy, dbający o komfort i bezpieczeństwo każdego z pasażerów. W Katowicach dołączył drugi kierowca również bardzo sympatyczny Pan Kaziu. Autokar na najwyższym poziomie, bardzo czysty oraz wygodny, z możliwością podladowania telefonu. Jestem zachwycona, dziękuję Panom za bezpieczne dowiezienie mnie do celu. Od dzisiaj będę korzystała tylko i wyłącznie z firmy FLIXBUS. Pozdrawiam serdecznie i życzę szerokości:-) Zaletysame zaletyWadybrak -
~XYZ / 2023-02-06 19:30
W dniu 4 lutego 2023 podróż z Paryża do Wrocławia . W nocy autobus zepsuł się na autostradzie.
Oczywiście zdarzenie losowe co nikt nie może przewidzieć ale to co firma zrobiła to żenada i kpina -podstawili autobus zastępczy który dojechał do Wetzlar na dworzec (około 70km od miejsca gdzie się zepsuł autobus) tam dosłownie zostaliśmy "wyrzuceni" i INFORMACJA PROSZĘ DO PUNKTU DOCELOWEGO DOJECHAĆ SOBIE NA WŁASNĄ RĘKĘ i można reklamować.
Od bardzo "kompetentnych i empatycznych" (co jest oczywiście ironią ) pań z biura obsługi które rozmawiały z kierowcą i kierowca przekazał jednej Pani telefon dowiedzieliśmy się "CIESZCIE SIĘ ,ŻE NIE ZOSTALIŚCIE NA AUTOSTRADZIE".
BARDZO NIE POLECAM
NIEKTÓRZY PODRÓŻUJĄCY BEZ PIENIĘDZY ABY JECHAĆ W DALSZĄ PODRÓŻ ZOSTALI W WETZLAR W NOCY OGRANIZUJĄC SOBIE "PIENIĄDZE' ABY DOJECHAĆ DO PUNKTU DOCELOWEGO.
-
~Kasta / 2023-02-06 12:05
Każdy pasażer ma obowiązek podpisania swojego bagażu. Tylko tak kierowca może zweryfikować do kogo należy dany bagaż. Jeśli pasażer tego nie zrobi to może mieć pretensje tylko do siebie -
~Balbina / 2023-02-05 22:02
Ukradli mi bagaż.Jeden wielki bałagan.Kierowca otwiera luk i kto chce bierze sobie bagaż niekoniecznie swój.
Nie ma żadnej kontroli nad wydawaniem bagażu.
ZaletyBrak
strona 61 z 160
- « poprzednia
- 1 ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- nastepna »