strona 60 z 160
- « poprzednia
- 1 ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- nastepna »
-
~Juliet / 2023-02-20 10:28
Kierowcy autobusu 1291 majac pasazerow z biletami do Medyki, wysadzaja ich w Przemyslu. Co to jest za akcja? -
-
~ip / 2023-02-20 09:33
Autobusy na trasie Waw-Ryga i Ryga-Waw z popękanymi przednimi szybami. Kierowcy komunikują przybycie i przerwę, ale nie w języku kraju przez, który aktualnie przejeżdżają (na szczęście jest jeden komunikat po angielsku). Kierowca zdenerwowany opóźnieniem, podniesionym tonem próbował zweryfikować gdzie jest druga osobą z mojego biletu (stała dwie osoby dalej) jednak komunikował się w swoim ojczystym języku co było dla mnie niezrozumiałe, dopiero po chwili przeszedł na angielski. Wyładowywanie frustracji na pasażerach jest naprawdę na minus, nie wpływa też dobrze na poczucie bezpieczeństwa. Autobus przyjechał spóżniony 20 minut, kierowca chciał nadrobić opóźnienie i jadł w pośpiechu, nie miał porządnej przerwy. Zaletycena, wygoda, ilość połączeńWadyobsługa, stan techniczny pojazdów -
~Kacper / 2023-02-19 13:48
Beznadzieja!!!!
W toalecie było brudno jak weszlem, ale nie poszedłem tego zgłosił. Po chwili jednak pan, który operował tym,, FLIX BUSEM" stwierdził że to ja pobrudxilem I groził mi że jeżeli nie posprzątam to będę płacił za ekipę sprzątającą!
Niedorzeczność.ZaletyNiezbyt szeroką oferta, ale zawsze więcej niż bus w mieście.WadyReszta -
~Anna / 2023-02-19 10:47
Tragedia, po włożeniu walizki do bagażnika kierowczyni zamknęła drzwi i odjechała beze mnie. Nic nie pomogły machania rękami, żeby się zatrzymała i otworzyła autobus. Moją walizką odjechała i nie mogę ją znaleźć. Rzecz miała miejsce w Budapeszcie na przystanku Kelenfold o 22.15 w niedzielę. -
~Adam / 2023-02-18 12:48
Nie polecam tego przewoźnika. Dziś odwoziłem starszą osobę na przystanek w kierunku szczecin berlin godz. 9. Kierowca rudy, nie to że rude to wredne. Kierowca chyba za karę jest w pracy, nie miły, nie udzielał odpowiedzi na zadawane pytania a jak odpowiedziąl to ciężko mu to szło. Żle to wygląda nikt od nikogo nie wymaga cudów ale takt i kultura i ogólna współpraca mile widziana. Ja nie skorzystam już z ich usług bo pojazdy ok a ludzie do wymiany. ZaletyPorządny sprzęt transportowyWadySmutni kierowcy -
~Zadowolony pasażer / 2023-02-18 12:16
Kurs1395 do Zakopanego 18.02 godz. 7.05
Duża pochwała dla Pana kierowcy. Miły uczynny i pomocny. Bylem świadkiem jak pomógł pani z dzieckiem z Ukrainy zmienic i kupic bilet, osobie niepelnosprawnej wejść i wyjść z autobusu. Postawa godna naśladowania. Miło informowal pasażerów o czasie i miejscu postoju.Na drodze prawdziwy wilk w śród baranów, opanowanie i profesjonalizm.Z tak pewnym czlowiekiem można jechać i spać i nie martwić się o drogę.Szanuje i pozdrawiam. -
~Martin / 2023-02-18 09:12
I do not recommend this carrier.On 07.01.2023 I traveled from Krakow to Limonges. Drivers strictly forbade to get off the bus, because there is no time to do so. At the final stop it turned out that my luggage was taken by someone else - the driver gave it to someone else and calmly announced that I should write a complaint, which I did. More than 30 days passed and I did not hear from the flixbus company, to my email they wrote back that I should wait and not write to them. I advise everyone against using the services of this carrier. Regards. -
~Kobiety / 2023-02-18 06:21
Autobusy przyjeżdżają na stację paliw, wszyscy kierowcy bardzo mili, ale jest jeden P. Roman, który myśli, że jest najważniejszy i każe obsługiwać siebie bez kolejki, która obowiązuje każdego. Gdy ominięcie kolejki panu nie wychodzi, zaczyna obrażać kobiety młodsze od siebie o 20 lat. Wstyd, żeby dorosły mężczyzna tak się do kobiet odzywał. Szkoda, że sytuacja nie została nagrana, bo zostałyby pociągnięte konsekwencje. Zero manier i kultury. Nie pozdrawiam. -
-
~Rolo / 2023-02-17 12:25
Autobus podjechał nieoznaczony w żaden sposób nawet bez kierunku jazdy. Na bilecie nie była jasno podana informacja z którego miejsca na dworcu odjeżdża. Na dodatek strona pokazująca gdzie aktualnie jest autobus i czy ma opóźnienie wprowadziła mnie w błąd i przydała się jedynie do tego żeby się upewnić 20 minut po umówionej godzinie, że autobus dawno odjechał. -
~maria / 2023-02-16 17:36
LUDzie PILNE
Pilnujcie kierowcow w nocy
kiedy nie maja nikogo do rozmowy
jest cieplo
i nic nie jedza
id tego zalezy zycie!!
Dlaczego nie można kupic 2 biletow od razu?
i drugi jest z automatu drozszy?
Dlaczego jest w nocy, kiedy jedzie sie całą noc ciepło jak w saunie? Rozumiem jest zima ale bez przesady..
Jechalismy z przodu całkiem i moja mama w nocy nie śpi wiec pilnowala kierowcy dosłownie..
dlaczego?
bo nikt do niego nie mowil
niczego nie słuchał
nic nie jadł
a autobus byl piekarnikiem..
i...
zaczela mi sie głowa kiwać ..
na lewo .na prawo..jakby usypial wiec sie wychylila do przodu by w lustrze ją zobaczył
i zobaczył
po czym zaczol jeść
co jest sposobem wyjsia z fazy zasypiania..
kto wie co by sie stalo gdyby go nie pilnowalaZaletywygodna
internet
cisza
ciemnosc w nocyWadyzbyt wysoka temperatura
w autobusie
-
~Agata / 2023-02-16 11:10
Rezerwacja dwóch osób na jedno miejsce. Dokonałam rezerwacji dwóch miejsc, a po wejściu do autobusu okazało się, że te miejsca są zajęte. Na bilecie tych dwóch osób widniały te se numery miejsc. -
~Noorka / 2023-02-16 05:23
Totalna dezinformacja! Nie wiadomo skąd odjeżdża autobus! Nabiegalam się po całym centrum przesiadkowym a i tak autobusu nie znalazłam! Skandal a nie usluga! ZaletyBrakWadySame wady -
~Noorka / 2023-02-16 05:22
Totalna dezinformacja! Nie wiadomo skąd odjeżdża autobus! Nabiegalam się po całym centrum przesiadkowym a i tak autobusu nie znalazłam! Skandal a nie usluga! ZaletyBrakWadySame wady -
~Noorka / 2023-02-16 05:22
Totalna dezinformacja! Nie wiadomo skąd odjeżdża autobus! Nabiegalam się po całym centrum przesiadkowym a i tak autobusu nie znalazłam! Skandal a nie usluga! ZaletyBrakWadySame wady -
~Renata / 2023-02-15 12:59
Naciagacze, aplikacja która sprzedaje bilety tam i spowrotem, a sprzedaje bilet z innego przystanku. Na kolejnym na ten bilet nie można już wsiąść, bo taka jest polityka firmy. Kolejny bilet musisz kupić ( obile się uda ) przez internet. Firma nie dba o klientów. Kolejny bilet cen zastraszająca. Więcej nie skorzystam. Nie polecam . ZaletyPan Kierowca miły Trasa 1360AWadyTotalnie fatalna polityka firmy. Nawet do głowy by minie przyszło, że kupując bilet tam i spowrotem zostanie mi on sprzedany. Innego przystanku, niż ten na którym wysiadłam. Sindbad nie sprawia takich problemów. -
~Marta / 2023-02-14 15:30
Kierowy na trasie Kraków -Wieden zabraniają jeść w autobusie. Pan chodzi w trakcie jazdy i sprawdza czy ktoś coś je, zwraca uwagę jedzącym ludziom i rzuca tekstami: "to nie restauracja". Wifi nie uświadczysz. WadyNie ma wifi, nie można jeść w autobusie -
-
~Rafał / 2023-02-13 22:58
~Zbigniew / 2023-02-13 15:52
Ocena: 1.00 / 5
Totalne chamstwo, kurs 1221 sprzedają bilet mimo braku miejsc, w każdym mieście mimo wykupionego biletu jesteś wyrzucany z swojego miejsca cena 125 złotych Kierowca kłamie ,że sytuacja w kolejnym mieście się nie powtórzy przy świadkach
Bzdury piszesz przecież jak nie ma miejsc to system nie przepuści -
~Zbigniew / 2023-02-13 15:52
Totalne chamstwo, kurs 1221 sprzedają bilet mimo braku miejsc, w każdym mieście mimo wykupionego biletu jesteś wyrzucany z swojego miejsca cena 125 złotych Kierowca kłamie ,że sytuacja w kolejnym mieście się nie powtórzy przy świadkach ZaletyŻadenychWadyChamstwo -
~Andrzej / 2023-02-12 21:01
Chciałem kupić bilet GDA-WAW i WAW-GDA na 15.4. Po pierwsze strasznie drogo, w dwie strony prawie 150 zł. Kiedyś jechałem za 50-60 zł. Teraz 3x drożej. Po drugie godziny odjazdów. Z WAW 16:00 a następny po północy! Rezygnuję. -
~Rafał / 2023-02-12 14:35
~Docent / 2023-02-12 01:18
Ocena: 2.25 / 5
1. Autobus nie zatrzymał się na wskazanym na bilecie stanowisku tylko na innym, przez co nie zdążyłem wsiąść. To jest grubsza sprawa i będę żądał zwrotu pieniędzy.
2. Innym razem kierowca odmówił wysadzenia mnie na przystanku pomiędzy głównymi miejscowościami, mimo że zajęłoby to bardzo niewiele czasu (przystanek przy drodze) Polityka firmy okazała się ważniejsza od dobra klienta.
A czy był w tym miejscu przystanek wpisany w rozkładzie bo jeśli nie to nie można tam wysadzić ludzi bo są kary za to .WadyPasażerowie
strona 60 z 160
- « poprzednia
- 1 ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- nastepna »