strona 59 z 156
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »
-
~Robert / 2023-01-30 22:37
Łatwe wyszukanie i zamówienie biletu. W autobusie było ciepło, czysto i wygodnie. Kierowcy jechali bezpiecznie i planowo. Można doładować telefon, skorzystać z czystej toalety. Jechaliśmy z Amsterdamu do Szczecina i dojechaliśmy 2 minuty przed czasem. Cena biletu mogła by być trochę niższa. -
-
~Qwerty / 2023-01-28 11:27
W czym możemy ci pomóc?
Wpisz tu swoje pytanie
FlixBus
Zaplanuj swoją podróż
Usługa
Informacje o podróży
Pomoc
Czat
Dziękuję za Twoją cierpliwość.
Wpisz swoje pytanie,
wkrótce połączysz się z agentem.
Dziś
Maryla
11:14
Dzień dobry,
Strahinja
11:17
Witam, czy mogę prosić o pisanie po angielsku
System
11:19
Jesteś tam jeszcze? Wyślij wiadomość w ciągu najbliższych 2 minut. lub ten czat wygaśnie.
Strahinja
11:20
are you still there
Maryla
11:20
Skladam zażalenie na późniejszy autobusu- kierowca wiedziałc ze juz ma 13 min spóźnienia, dlatego powinienem zrobić tuz przy granicy, ktora z 10 min wydłużyła się do 20 min! Potem powiadomiono kogoś przez zestaw głośnomówiący, że będzie miał obowiązek ok 15 min w Krakowie, dalej, na trasie między Wrocławiem a Katowicami, a na pewnym przydrożnym parkingu na papierosa, mało tego, przedłużył postoj w Katowicach, również na papierosa, w przepisie ja spóźniłam się na dalsze prowadzenie z Krakowa!
Maryla
11:21
Skladam zażalenie na późniejszy autobusu- kierowca wiedziałc ze juz ma 13 min spóźnienia w Berlinie, dlatego dokonałem tuz przy granicy, ktora z 10 min wydłużyła się do 20 min! Potem powiadomiono kogoś przez zestaw głośnomówiący, że będzie miał obowiązek ok 15 min w Krakowie, dalej, na trasie między Wrocławiem a Katowicami, a na pewnym przydrożnym parkingu na papierosa, mało tego, przedłużył postoj w Katowicach, również na papierosa, w przepisie ja spóźniłam się na dalsze prowadzenie z Krakowa!
Może Flixbus powinien przestać zatrudniać kierowców którzy palą? Zawsze wtedy są opóźnienia!
-
~Senior / 2023-01-28 09:41
Absolutne chamstwo załogi. Jechałem z Krakowa do Frankfurtu/M Takich komentarzy na temat pasażerów to jeszcze nigdy nie słyszałem. Arogancja i zwykła nieżyczliwość. Przypomniały mi się czasy Panów Kierowców z PKSów z czasów dawno minionych. ZaletyNooo.. jakoś dojechałemWadyPanowie Kierowcy powinny jeździć "Tirami" żeby nie mieć kontaktu z ludźmi -
~Edyta / 2023-01-27 16:44
Kolejny raz autobus spóźniony. Brak informacji kiedy przyjedzie. Informacja z aplikacji - nie wiedzą gdzie autobus jest, nie mają lokalizacji. Porażka. -
~ArekA / 2023-01-27 15:10
Wykupiłem bilet na trasie Kielce - Poznań na 7 lutego. Jestem wysoki (194cm) więc dokupiłem miejsce obok żeby było mi wygodnie. Po dwóch tygodniach od zamówienia (dzisiaj) przewoźnik anulował mi bilet. Dzwonię na infolinię - informacja że autokar się zepsuł i nie będzie jechał. 11 dni przed wyjazdem już wiedzą że nie będzie naprawiony? Nie ma pojazdu zastępczego? Domyślam się że anulowano moje dwa miejsca żeby sprzedać dwa bilety oddzielnie za wyższą cenę. Nie polecam planowania podróży z tą "firmą". -
~Fiona / 2023-01-27 10:16
Nie polecam, zgubili bagaż mojej babci, brak odzewu! Babcia została z niczym. Nie polecam , napewno już nie skorzystam z ich usług ZaletyBrakWadyWszystko -
~Luria / 2023-01-27 09:32
Moja uwaga dotyczy tylko kierowcow- rzadko spotyka sie juz tak aroganckich i wulgarnych ludzi wykonujacych swoja prace.
Nie polecam -
~Adam / 2023-01-25 14:16
Najgorsze i koszmar w historii.
Najgorsze i koszmar w historii
Najgorsze i koszmar w historii
Najgorsze i koszmar w historii
Nigdy nie polecam FLIXBUS.
Modlimy się za upadłość spółkę FLIXBUS z powodu złodzieje, kłamstwo, oszczerstwo i niesprawiedliwe.ZaletyBrakWadyJest wiele -
-
~Natalia / 2023-01-25 00:16
Podróżuje Flixbusem na trasie Gdynia Warszawa czasami jeździłam z koleżanką do Warszawy był taki sympatyczny przystojny kierowca z krawatem blondyn miły pan i uprzejmy już go nie ma -
~Marcin / 2023-01-23 09:02
Beznadzieja. Czekam na dworcu przed czasem, okazuje sie za autobus odjechal znacznie przed planowym odjazdem! To nie lato, zeby tak stac... Wchodze na tracking flixbus - czarno na bialym, autobus odjechal przed czasem. Rozmowa na czacie z konsultantem (nie ma telefonu!): autobus odjechal zgodnie planem. Pytam: prosze to potwierdzic, bo tracking mowi co innego. Konsultant:moje slowo jest dowodem.
Zdecydowanie wole lokalnych przewoznikow, niz niemiecka korporacje fisiu bus... Ciekawe czy zwroca za bilet.WadyZero obslugi klienta -
~Anna / 2023-01-22 12:14
Miałam obawy gdy dokonywałam rezerwacji biletów w obie strony na trasie Katowice-Rabka i z powrotem. Opinie które czytałam były zniechęcające. Jednak zaryzykowałam. Nie żałuję, nie mam żadnych zastrzeżeń do przewoźnika, usługi, obsługi. Bezpiecznie, na czas i komfortowo dotarłam w obie strony.Kierowcy uprzejmi i pomocni.
Jedyny problem stoi po stronie niesfornych pasażerów ,co miałam okazję zaobserwować w obie strony podróży. Rada -wymagajmy, ale też zachowujmy się na poziomie. To działa w obie strony. -
~Storczu 3115 / 2023-01-21 14:50
Kierowca dowalił tak do pieca ze juz w Dziekanowie miałem mokre plecy poza tym ptzejazd świetny tankowalismy co stacje malo tego odwiedzilismy myjnie bezfotykowa cos wspanialego ZaletyDobra zabawaWadyPgrzewanie przegiecie -
~Arti / 2023-01-21 08:57
Jak czytam niektóre wypowiedzi dotyczące komfortu jazdy czy OBSLUGI w autobusie, to wyciągam wnioski,ze niektórzy ludzie naprawdę nie maja co robić i tylko narzekają.
Np toaleta zamknięta w mieście,otwarta poza miastem-tak w skrócie- co w tym dziwnego? To nie pociąg to po pierwsze,a nawet w pociągu jest zakaz korzystania z toalety podczas postoju. W samolocie podczas ładowania i startu toaleta również jest zamknięta.
Chodzi o to,ze są jakieś zasady podyktowane choćby względami bezpieczeństwa i trzeba je uszanować,a nie wylewać swoje żale publicznie.
Kwestia przypisanych miejsc, to fakt czasem jest denerwujące jeśli ktoś siedzi na naszym miejscu, ale jeśli jest połowa wolnych miejsc ja osobiście nie robię z tego problemu- wole usiąść na podwójnym sam jeden niż uparcie dążyć do posadzenia mnie na swoim miejscu.
IZaletyCzystosc -
~Sandra / 2023-01-19 22:26
Jechałyśmy w długą podróż do Zakopanego. Podróż przebiegła sprawnie i komfortowo. Pozdrawiamy kierowcę pana Daniela, który był bardzo sympatyczny I pomocny! Oby było więcej takich przesympatycznych ludzi ;) ZaletyPunktualnie
Komfortowo -
~Daniel Pawłowski / 2023-01-19 14:42
NIE POLECAM.
O ile centrum.obaługi klienta jest naprawdę bardzo miłe ,o tyle.kierowcy bardzo aroganccy i nawet chamscy i to prawie na wszystkich trasach,znam to z autopsji bo jeatem zmuszony z korzystania.z.icg usług na wielu trasach.
Nie mniej jednak potrafili potraktować mnie jak śmiecia i dzień przed wyjazdem anulować mi moje wybrane i opłacone miejsce ,stwierdzając w mailu.że.mam.sobie wybrać jaiieś inne dowolne miejsce które nie będzie objęte rezerwacjom.
Klienta potraktowali jak śmiecia ,anulując wcześniej opłacone miejsce i każąc wybrać sohie inne w strefie be, rezerwacji a w zamian tego śmieszny zwrot.za.opłacone miejsce.
NAPRAWDE ,LUDZIE ,NOE POLECAM.TEGO DZIADOSTWA.
Jak tylko.możecie to chyba lepiej połączenie kolejowe.ZaletyBRAKWadyBBARDZO DUŻO -
~syla / 2023-01-18 11:26
To jest jakis zart. Miałam rezerwacje z Krasnegosrawu z dworca, okazalo sie ze autobus zatrzma sie na zatoczce autobusowej!!! I odjechał, ludzie czekali na dworcu. Masakra!!! WadyZatrzymuje sie gdzie indziej -
-
~Pani Marta:) / 2023-01-16 06:55
Panowie bardzo nie mili i nie przystosowani do klientów. W jednym busie Pan patrzył na młode dziewczyny zmagające się z wycięciem bagażów i zamiast pomóc palił papierosa. Przed tym nakrzyczał na Pana który miał problem z biletem. Finalnie go wziął. Gdy ten pytał na przystanku czy można pójść do toalety, zamiast krótkiej i nienacechowanej negatywnymi emocjami odpowiedzi "toaleta jest w busie", uniósł głos mówiąc, że "może sobie pójść ale odjadą bez niego".
Kierowca w kolejnym busie natomiast do osób które miały problem ze znalezieni4m swojego miejsca UNIÓSŁ GŁOS gdy te nie zrozumiały (mówiły w innym języku) nie brał pod uwagi ich próźb o mówienie po angielsku, mówiąc przy tym, że są w Polsce i powinny mówić po polsku,a jak nie potrafią to nie powinny przyjeżdżać.
Nie wymagam tego by mówił po angielsku ale tego by choć zachował szacunek do pasażerów i chociażby wskazał miejsce.
Pragnę też zaznaczyć, że to nie jedyne zachowania ale nie mam już nerwów na wymieniane.
Oprócz tej żenującej obsługi wylewającej swoje żale na klientach nie mam nic konkretnego do zarzucenia.
Pozdrawiam.Wadyobsługa -
~Mariposa / 2023-01-15 14:29
W listopadzie 2022 jechałam z dwoma osobami z Katowic do Genui. Podróż do Włoch minęła bezproblemowo, wszystko na czas, mili kierowcy, niewielkie obłożenie autokar.
Podróż powrotną. Po przeszło dwóch godzinach opóźnienia wyjechaliśmy z Włoch. Toaleta zepsuta, jeden kierowca, który co chwila musiał robić przymusowe postoje, brak informacji w języku angielskim. Z związku z opóźnieniem nie zdążyliśmy na przesiadkę w Monachium. Zero pomocy z strony obsługi klienta. Bilety zostały przebookwane, a my przez trzy godziny zmuszone byłyśmy czekać na kolejny autobus. Poczekalnia Flix busa była oczywiście zamknięta więc kolejne godziny mogliśmy spędzić na zimnie, lub w zamkniętym pasażu handlowym pełnym pijanej młodzieży i osób bezdomnych. Przekąski i napoje, które miał zaoferować Flix Bus to kłamstwo i nijak ma się z rzeczywistością.
Opcja pierwotna miała obejmować tylko jedna przesiadkę i powrót do Katowic o godzinie 9. Alternatywa, którą nam zaoferowano obejmowała dwie przesiadki i powrót do Katowic o godzinie 19. Po kilku godzinach jazdy zatłoczonym autobusem, gdzie kierowca bardzo nieuprzejmy wrzeszczał na pasażerów, którzy chcieli zająć miejsca, które zarezerwowali, dotarliśmy do Norymbergi. W Norymberdze zostawiono nas na zewnątrz. Temperatura była poniżej zera, brak możliwości ogrzania się. Po dwóch godzinach nareszcie odjechał autobus, który po kilkunastu godzinach dowiózł nas do Katowic. Nie polecam nikomu takich przygód.WadyBrak punktualności
Niemili kierowcy
Brak informacji i pomocy z strony biorą obsługi -
~Anonim / 2023-01-15 13:33
sobota 14 stycznia 20203; Autobus N986 Z Warszawy do Krakowa
Super obsługa, pomimo rozładowanego telefonu udało mi się odebrać rezerwację. Kierowca nawet pożyczył mi własnej ładowarki podczas podróży :) -
~Patrycja / 2023-01-13 12:31
Oczywiście jak zawsze autobus ruszył opóźniony, następnie gdzieś w polu zmieniali kierowcę przez 15 minut, co godzina przerwa, gdzie jest już mocno opóźniony i zamiast nadgonić, co chwilę jest przerwa, planowo 10 minut, a kończy się na 30 minutowym postoju, także szacunek do czasu klientów jest zerowy.
strona 59 z 156
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »