strona 59 z 160
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »
-
~Anna / 2023-02-27 07:25
Ukradli bagaż , złodzieje . Po włożeniu bagażu kierowca zamknął drzwi i odjechał. -
-
~tomasz / 2023-02-27 07:17
Flixbus10na10 w porownaniu z przewoznikiem shitbad to jest niebo, kierowca petarda, jego zmiennik jeszcze lepszy kawa herbata non stop, pytanie do pasazerow czy podrow jest jezeli nie to jak on moze ja umilic. Sindbad do rzeki tylko flix. Goraco polecam i dziekuje za bardzo mila podroz 27.2.2023 wyjazd o 3.35 z mannheim-niemcy do brno-czechy. ZaletyWygodne siedzenie, nie laduja lydzi jak w konserwe, doswiadczeni i mili kierowcy, same zalety,WadyBrak -
~Kamil / 2023-02-26 23:45
Byłem świadkiem sytuacji, w której kierowca flixbusa ze Świdnika do Krakowa, na dworcu w Tarnobrzegu szarpał dziewczynę przed wejściem do autobusu a następnie ją nagabywał przy ludziach. Mężczyzna stosował agresję fizyczną i słowną, był agresywny i niezrównoważony. -
~Oliwia / 2023-02-26 19:04
Kierowca autobusu szarpał mnie przed wejściem, bo pociągnęła za klamkę nie tych drzwi które trzeba, mimo ze sam mi je wskazał, wykrzykując do mnie i przeklinając, po czym po wejściu do autokaru mówił na głos, że przeze mnie autobus nie wyruszy w drogę i że mam to naprawić. Po zawołaniu rodziców zaczął mnie przedrzeźniać, że ich wołam, a na koniec prześmiewczo krzyczał do mnie na cały autobus. Dno obsługi, dodam, że na drzwiach których nie można otwierać „bo on je naprawiał” nie ma żadnej naklejki ani informacji o niemożliwości ich dotykania. Przeprosił krzycząc dopiero gdy wspomniałam o opinii. Żenada i brak szacunku do klienta. WadyNarwany i agresywny kierowca. Szarpanie klienta, przedrzeźnianie go i ośmieszanie przy autobusie pełnym ludzi nie jest warte jazdy tą linią. -
~Jagoda / 2023-02-26 18:58
Brak szacunku do klienta, Kierowca z trasy z Tarnorzega do krakowa zachowywał się bezczelnie I agresywnie. Doszło do szarpania mojej siostry gdy ta próbowała wejść przez drzwi które sam nam wskazał.
Urzadził awanture przy wszystkich pasażerach. Absolutnie odradzam przejazdu autobusami tej firmy, jeśli cenia sobie państwo bezstresowy transport z pewnościa ta firma tego zagwarantuje. -
~Tina / 2023-02-26 17:24
Po raz kolejny bezczelne zachowanie kierowcy autobusu Lwów - Warszawa 3241 :((
-
~Zażenowany / 2023-02-26 15:35
Szkoda tracić nerwy na takiego przewoźnika jak Flixbus. Autobus może odjechać z 5 różnych peronów, z czego 2 w ogóle nie istnieją. Infolinia działa tylko w języku angielskim. Nie byłoby to problemem, gdyby tylko pracujący tam konsultanci mieli jakiekolwiek pojęcie o tym co dzieje się z autobusami przewoźnika. Autobus odjechał z dworca bez zatrzymywania się, nie zabierając nas czekających na podróż za granicę. Musieliśmy poczekać na autobus innego przewoźnika, tracąc przy tym kolejne pieniądze. Szczerze nie polecam. Już nawet narodowy polski przewoźnik kolejowy z 5 - godzinnym opóźnieniem jest lepszym wyborem. -
~Pasażer / 2023-02-25 20:08
Bus przyjechał opuźniony i do tego nie poczekał na wyznaczoną ilość czasu opóźnienia którą sam wysłał emailem. Oferty nie polecam w busie trzeba żygać non stop aby zapewnić jakie kolwiek komfortowe warunki jazdy. Nie pozdrawiam. ZaletyNicWadyAtmosfera nie komfortowa -
-
~Sebastian witkowski / 2023-02-24 22:49
3 miesiące temu podróżowałem z Berlina do Płocka wysiadając okazało się że był bagaż ale nie mój oddałem bagaż bo nie był mój bo były takie same walizki bagaż się nie odnalazł wartość bagażu była warta 2 tys z czego zaoferowali 75 euro.bagaz brał każdy sam. Gdzie rekompensata 1200euro ? Zwykle oszustwo niestety jestem zmuszony zgłosić to już do sadu prawa konsumenta a mam wszystkie rozmowy i chaty email. Bajzel z moim numerem konta to skandal jak może to trwać 4 miesiące.majac wszystkie informacje można zgarnąć duże odszkodowanie jeśli ktoś był w takiej sytuacji ZaletyBrakWadyZero intelektu -
~siemo / 2023-02-24 15:56
żałosna firma. w autobusie smród, chamska obsługa... ale to nic! sama firma to oszuści i złdzieje. pomagają w ukryciu złodzieja który przywłaszczył sobie bagaż. flixbus w żaden sposób nie pomaga tylko zasłania się procedurami pewnie czekając aż zapis z kamer zostanie skasowany! mam nadzieje że policja o prawnicy dadzą im popalić! -
~Maciej / 2023-02-24 02:57
Witam albo wyjeżdżacie za wcześnie z dworca albo was wogóle nie ma, przykład z dnie 24.01 kierowca odjeżdża za 2 druga!! A następny który miał być 2:45 to go nie ma a jest 2:58, niedosyt że kasujecie tyle kasy to sobie jaja z ludzi robicie, pierwszy i ostatni raz jadę flixbusem! ZaletyNie maWadyMnostwo -
~Wkurzony były pasażer / 2023-02-23 11:45
Omijać z daleka, pomimo kupionego biletu nie zabierają pasażerów, MASAKRA WadyZaklamani kierowcy, nie można odzyskac straconych pieniędzy -
~Ewa / 2023-02-22 21:49
UWAGA FIRMA KOSZMAR KIEROWCA ZOSTAWIŁ 72 LETNIĄ PASAŻERKĘ NA POSTOJU I ODJECHAŁ. ZERO POMOCY ZE STRONY FIRMY PROBLEM Z ODZYSKANIEM BAGAŻA. OMIJAĆ Z DALEKA. -
~Mateusz / 2023-02-22 10:07
Niestety podróże z firmą FlixBus, oraz chamstwo ze strony obsługi klienta przerosły moje najgorsze oczekiwania. Autobus relacji Łódź-Warszawa spóźnił się o prawie 2 godziny. Następstwem tego byłoby moje spóźnienie na samolot. Musiałem odbyć podróż taksówką. Rozmowa z obsługą klienta w tej sprawie, to po prostu bezczelność i chamstwo. Polecam omijać szerokim łukiem firmę FlixBus. ZaletyEwidentny brak zaletWadyChamstwo obsługi klienta. -
~Michu / 2023-02-22 05:55
Kurs Łodz Gdynia bilet wykupiony internetowo z dopłatą do miejsca. Po wejsciu do autobusu pan kierowca stwierdził ze nie usiąde na miejscu za które dopłaciłem (miejsce za kierowcą) bo tam jest jego walizka i on nie bedzie jej przekładał. Całą droge łupał pistacje z łupin i głośno mlaskał. To moja pierwsza podróz z tym przewożnikiem i raczej ostatnia -
~AN / 2023-02-21 11:53
Podróż Warszawa-Rzeszów. Wszystko w porządku, czysto, punktualnie i miła obsługa. Bez problemu można zmienić bilety na inną godzinę przez aplikację. -
-
~Przemek / 2023-02-21 10:04
Firma masakra, zero kontaktu, konsultanci jedynie co mogą to powiedzieć Ci cene biletu ale jak jest poważny problem to nie mają nic do powiedzenia. Poważnym problemem może być zostawienie torby w autobusie. Genaralnie mają to gdzieś. Z nikim nie możnan porozmawiać, na żadne maile i zgłoszenia nie odpowiedają. Mają klientów w du..e i radzę omijać z daleka. Jedyne co ich interesuje to sprzedaż biletów. ZaletybrakWadyjak wyżej - nie korzystać!!!! -
~Klaudia / 2023-02-20 14:16
Kurs Lublin-Rzeszów. Bilet kupowałam przez internet, była możliwość zakupu wsakazanego miejsca za dodatkowe 4 zł, skorzystałam z niego. Będąc już w autobusie, okazało się, że numerki nie zgadzają się z miejscami, w niektórych numerki były po prostu oderwane. Zapytałam kierowcy, co z moim miejscem, on oburzony odpowiedział, że nie ma tu numerków żadnych i każdy siada jak chce.
W drugiej ofercie było też, że można wykupić dowolone miejsce+drugie miejsce było tylko nasze za 13 zł, a skoro nie ma nawet miejsc oznaczonych, to jest po prostu wprowadzenie w błąd i oszustwo. Nie polecam.ZaletyToaleta -
~Radek / 2023-02-20 12:22
Beznadziejna obsługa, półtorej godziny opóźnienia przy dobrych warunkach na drodze WadyPółtorej godziny opóźnienia -
~Ancyk / 2023-02-20 10:33
Kurs Elbląg Warszawa 9,55 bilet można kupić u kierowcy cena powinna być 64.99 Pan skasował 90 i biletu nie dostałam. A co lepsze od wszystkich skasował po 90. Toaleta jest ale zawsze zamknięta, nie jest to moja jedyna podróż z tym przewoźnikiem.
strona 59 z 160
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »