strona 58 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »
-
~Zadowolony pasażer / 2023-02-18 12:16
Kurs1395 do Zakopanego 18.02 godz. 7.05
Duża pochwała dla Pana kierowcy. Miły uczynny i pomocny. Bylem świadkiem jak pomógł pani z dzieckiem z Ukrainy zmienic i kupic bilet, osobie niepelnosprawnej wejść i wyjść z autobusu. Postawa godna naśladowania. Miło informowal pasażerów o czasie i miejscu postoju.Na drodze prawdziwy wilk w śród baranów, opanowanie i profesjonalizm.Z tak pewnym czlowiekiem można jechać i spać i nie martwić się o drogę.Szanuje i pozdrawiam. -
-
~Martin / 2023-02-18 09:12
I do not recommend this carrier.On 07.01.2023 I traveled from Krakow to Limonges. Drivers strictly forbade to get off the bus, because there is no time to do so. At the final stop it turned out that my luggage was taken by someone else - the driver gave it to someone else and calmly announced that I should write a complaint, which I did. More than 30 days passed and I did not hear from the flixbus company, to my email they wrote back that I should wait and not write to them. I advise everyone against using the services of this carrier. Regards. -
~Kobiety / 2023-02-18 06:21
Autobusy przyjeżdżają na stację paliw, wszyscy kierowcy bardzo mili, ale jest jeden P. Roman, który myśli, że jest najważniejszy i każe obsługiwać siebie bez kolejki, która obowiązuje każdego. Gdy ominięcie kolejki panu nie wychodzi, zaczyna obrażać kobiety młodsze od siebie o 20 lat. Wstyd, żeby dorosły mężczyzna tak się do kobiet odzywał. Szkoda, że sytuacja nie została nagrana, bo zostałyby pociągnięte konsekwencje. Zero manier i kultury. Nie pozdrawiam. -
~Rolo / 2023-02-17 12:25
Autobus podjechał nieoznaczony w żaden sposób nawet bez kierunku jazdy. Na bilecie nie była jasno podana informacja z którego miejsca na dworcu odjeżdża. Na dodatek strona pokazująca gdzie aktualnie jest autobus i czy ma opóźnienie wprowadziła mnie w błąd i przydała się jedynie do tego żeby się upewnić 20 minut po umówionej godzinie, że autobus dawno odjechał. -
~maria / 2023-02-16 17:36
LUDzie PILNE
Pilnujcie kierowcow w nocy
kiedy nie maja nikogo do rozmowy
jest cieplo
i nic nie jedza
id tego zalezy zycie!!
Dlaczego nie można kupic 2 biletow od razu?
i drugi jest z automatu drozszy?
Dlaczego jest w nocy, kiedy jedzie sie całą noc ciepło jak w saunie? Rozumiem jest zima ale bez przesady..
Jechalismy z przodu całkiem i moja mama w nocy nie śpi wiec pilnowala kierowcy dosłownie..
dlaczego?
bo nikt do niego nie mowil
niczego nie słuchał
nic nie jadł
a autobus byl piekarnikiem..
i...
zaczela mi sie głowa kiwać ..
na lewo .na prawo..jakby usypial wiec sie wychylila do przodu by w lustrze ją zobaczył
i zobaczył
po czym zaczol jeść
co jest sposobem wyjsia z fazy zasypiania..
kto wie co by sie stalo gdyby go nie pilnowalaZaletywygodna
internet
cisza
ciemnosc w nocyWadyzbyt wysoka temperatura
w autobusie
-
~Agata / 2023-02-16 11:10
Rezerwacja dwóch osób na jedno miejsce. Dokonałam rezerwacji dwóch miejsc, a po wejściu do autobusu okazało się, że te miejsca są zajęte. Na bilecie tych dwóch osób widniały te se numery miejsc. -
~Noorka / 2023-02-16 05:23
Totalna dezinformacja! Nie wiadomo skąd odjeżdża autobus! Nabiegalam się po całym centrum przesiadkowym a i tak autobusu nie znalazłam! Skandal a nie usluga! ZaletyBrakWadySame wady -
~Noorka / 2023-02-16 05:22
Totalna dezinformacja! Nie wiadomo skąd odjeżdża autobus! Nabiegalam się po całym centrum przesiadkowym a i tak autobusu nie znalazłam! Skandal a nie usluga! ZaletyBrakWadySame wady -
-
~Noorka / 2023-02-16 05:22
Totalna dezinformacja! Nie wiadomo skąd odjeżdża autobus! Nabiegalam się po całym centrum przesiadkowym a i tak autobusu nie znalazłam! Skandal a nie usluga! ZaletyBrakWadySame wady -
~Renata / 2023-02-15 12:59
Naciagacze, aplikacja która sprzedaje bilety tam i spowrotem, a sprzedaje bilet z innego przystanku. Na kolejnym na ten bilet nie można już wsiąść, bo taka jest polityka firmy. Kolejny bilet musisz kupić ( obile się uda ) przez internet. Firma nie dba o klientów. Kolejny bilet cen zastraszająca. Więcej nie skorzystam. Nie polecam . ZaletyPan Kierowca miły Trasa 1360AWadyTotalnie fatalna polityka firmy. Nawet do głowy by minie przyszło, że kupując bilet tam i spowrotem zostanie mi on sprzedany. Innego przystanku, niż ten na którym wysiadłam. Sindbad nie sprawia takich problemów. -
~Marta / 2023-02-14 15:30
Kierowy na trasie Kraków -Wieden zabraniają jeść w autobusie. Pan chodzi w trakcie jazdy i sprawdza czy ktoś coś je, zwraca uwagę jedzącym ludziom i rzuca tekstami: "to nie restauracja". Wifi nie uświadczysz. WadyNie ma wifi, nie można jeść w autobusie -
~Rafał / 2023-02-13 22:58
~Zbigniew / 2023-02-13 15:52
Ocena: 1.00 / 5
Totalne chamstwo, kurs 1221 sprzedają bilet mimo braku miejsc, w każdym mieście mimo wykupionego biletu jesteś wyrzucany z swojego miejsca cena 125 złotych Kierowca kłamie ,że sytuacja w kolejnym mieście się nie powtórzy przy świadkach
Bzdury piszesz przecież jak nie ma miejsc to system nie przepuści -
~Zbigniew / 2023-02-13 15:52
Totalne chamstwo, kurs 1221 sprzedają bilet mimo braku miejsc, w każdym mieście mimo wykupionego biletu jesteś wyrzucany z swojego miejsca cena 125 złotych Kierowca kłamie ,że sytuacja w kolejnym mieście się nie powtórzy przy świadkach ZaletyŻadenychWadyChamstwo -
~Andrzej / 2023-02-12 21:01
Chciałem kupić bilet GDA-WAW i WAW-GDA na 15.4. Po pierwsze strasznie drogo, w dwie strony prawie 150 zł. Kiedyś jechałem za 50-60 zł. Teraz 3x drożej. Po drugie godziny odjazdów. Z WAW 16:00 a następny po północy! Rezygnuję. -
~Rafał / 2023-02-12 14:35
~Docent / 2023-02-12 01:18
Ocena: 2.25 / 5
1. Autobus nie zatrzymał się na wskazanym na bilecie stanowisku tylko na innym, przez co nie zdążyłem wsiąść. To jest grubsza sprawa i będę żądał zwrotu pieniędzy.
2. Innym razem kierowca odmówił wysadzenia mnie na przystanku pomiędzy głównymi miejscowościami, mimo że zajęłoby to bardzo niewiele czasu (przystanek przy drodze) Polityka firmy okazała się ważniejsza od dobra klienta.
A czy był w tym miejscu przystanek wpisany w rozkładzie bo jeśli nie to nie można tam wysadzić ludzi bo są kary za to .WadyPasażerowie -
~Mańka / 2023-02-12 12:43
Z czystym sercem NIE polecam. Mojej dobrej sąsiadce zaginął bagaż w tym śmiesznym busie. Ani wody, ani słuchu. Pracownicy umywają ręce, a na telefony do firmy pracownicy reagują w stylu oj tam oj tam, parę ciuchów. Chamstwo! Ja w ogóle można tak mówić? Tym bardziej w przypadku starszej pani, której emerytura jest śmiesznie niska. Gdyby było zero gwiazdek, to tyle by dostali. -
-
~Docent / 2023-02-12 01:18
1. Autobus nie zatrzymał się na wskazanym na bilecie stanowisku tylko na innym, przez co nie zdążyłem wsiąść. To jest grubsza sprawa i będę żądał zwrotu pieniędzy.
2. Innym razem kierowca odmówił wysadzenia mnie na przystanku pomiędzy głównymi miejscowościami, mimo że zajęłoby to bardzo niewiele czasu (przystanek przy drodze) Polityka firmy okazała się ważniejsza od dobra klienta.
3. Chciałem zapytać o dokładną lokalizację przystanku przez telefon, ale najpierw musiałem odsłuchać idiotycznych klauzul RODO i bramek logicznych, jak w każdej korporacji.
Ogólnie - korporacja która nie dba o klientów.ZaletyAutobusy są czysteWadywojciech.kostowski@gmail.com -
~Joanna / 2023-02-11 18:17
Odpowiedź do osoby `ktoś z ktosiowa` -> Czy jeśli napiszę, że kompletnie nie wiem, jak Pan/Pani ma problem to będzie wystarczające????
Proszę Pana/Pani, wyjeżdza Pan/Pani z jakimiś przykładami, o kierowcy robiącym kawę, toalecie, kulturze, potrzebie otrzymywania pochlebstw, których przewożnik nie wyprodukuje w odniesieniu do moich komentarzy o pijanym kierowcy!!!!! Co ma piernik do wiatraka????
Czy naprawdę wymagam dużo chcąc czuć się bezpiecznie i nie jechać z pijanym kierowcą???? Proszę Pana/Pani....proszę naprawdę się zastanowić, o czym Pan/Pani mówi/pisze... Jak to mówią, mowa jest srebrem, ale milczenie złotem!!! Proszę sobie wziąc tą sentencję do serca. I tak - mówię Panu/Pani co robić, czyli tym czym się tak Pan/Pani oburza...Ale na prawdę nie mogę czytać tych bredni... Ja o podstawowej rzeczy, której każdy pasażer oczekuje, a Pan/Pani o jakiś rzeczach z kosmosu.
I tak proszę Pana/Pani, dokładnie taki mam zamiar - nie korzystać więcej z usług Flixbusa. I dlatego tu dodałam swoje komentarze o kuriozalnej sytuacji, która mnie spotkała - nie zatkana toaleta, nie zakaz ściągania butów, ALE PIJANY KIEROWCA. Chcę przestrzeć ludzi, gdyż JEST TO BARDZO REALNE ZAGROŻENIE ŻYCIA PASAŻERÓW, którzy korzystają z przewozów zbiorowych. A skoro zdarzył się nawet jeden pijany kierowca - jak to świadczy o potencjalnych procedurach, ktore posiada firma, żeby sprawdzać kierowców? Może ich w ogóle nie posiada? Albo ich w ogóle nie przestrzega?
Ja z całego serca życzę Panu/Pani rozumienia problemów, o których piszą ludzie...
I również nie mam czasu,a tym bardziej ochoty tłumaczyć Pani/Panu istoty problemu, który ja tu poruszam. Ale jeśli Pan/Pani jako kierowca tego nie rozumie...no to chyba należy współczuć pasażerom korzystającym z pańskich usług.
Dobrego wieczoru i do nie usłyszenia.
-
~ktoś z ktosiowa / 2023-02-11 16:29
Do Pani Joanny ....skoro jest tak źle proponuje iść do innego przewoźnika gdzie jest sielanka ,czysto,kultura wszystkich na pokładzie przez duże K gdzie kierowcy nie są tacy jak we flixie ,gdzie toalety są nie takie jak we flixie ,gdzie kierowca czy Pani kierowca robi kawę dla każdego ,gdzie jajka na twardo nie śmierdzą jajkami na twardo,gdzie papier toaletowy nie ładuje w WC bez potrzeby tworząc kopiec kreta ,gdzie innym nie zamarza toaleta w minusowych temperaturach ,gdzie kierowca pozwala ściągać buty na miejscach VIP panorama (przednie pierwsze)gdzie kierowcy nie jadą po 2 minutach kiedy powiedzieli że 5 min pauza,gdzie Kubuś Puchatek oddaje swój miodzik że by prosiaczek nie był głodny ,gdzie pasażerowie nie wkładają śmieci wszędzie gdzie można je włożyć byle nie do śmietnika .....mógłbym tak godzinami pisać i pisać i pisać. ....nie mam na to czasu ... pasażer jest kimś ,komu żaden przewoźnik nie wyproduke tyle pochlebstw żeby się nimi nasycił ....ja bym się nie męczył serio ,serio ...rozumiem jesszve żeby przejazdy były darmowe to ok ,ale tak....nigdy płacić i potem jeszcze inne rzeczy jak się płaci ...farsa ...proponuje inny transport z całego serca oraz życzę mniej przykrych sytuacji Pozdrawiam serdecznie ZaletyNie sposób ich wypisać tyle ich jest ....WadyCo to znaczy wady ????? Ta firma ma same superlatywy wystarczy popatrzeć przez inne szkiełko ... -
~Mój pierwszy Flixbus / 2023-02-11 15:05
Generalnie OK, ale niespodzianki nie są lubiane przez pasażerów. Autobus z Warszawy do Lille, 24 godziny jazdy. OK. Ale po 4 godzinach w Poznaniu podmieniono autobus na nieoznakowany, brak Wi-Fi, brak gniazda prądowego po fotelem. I, ale oczywiście to subiektywne uczucie, bardziej ciasny. O wygodzie można zapomnieć. Wyposażenie też minęło się z prawdą. ZaletyCiekawe połączenie, o dobrej godzinie. Czas podróży OK.WadyZmieniono autobus na nieoznakowany, ciasny, brak Wi-Fi i gniazda prądowego pod fotelem. Usługa nie była zgodna z ofertą.
strona 58 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »