Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3116 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2023-03-03 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoznik, kierowcy jeszdza niebezpiecznie i stwarzaja zagrożenie w ruchu
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Kasia / 2023-03-03 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca Berlin- Łódź w dniu 03.03.2023 krzyczał na mnie, szarpał mnie. Groził, że mnie wysadzi bo na jego uwagi ,że mój nagaz podręczny jest za duży poprosiłam o zmierzenie bo był w rozmiarach wymaganych w regulaminie.Siedze w autobusie i boję się, że mój bagaż wyrzuci na którymś przystanku. Nie umie utrzymać nerwów, widać,że ma jakieś problemy psychiczne. Jedzie bardzo szybko i hamuje gwałtownie,że ludzie krzyczą. Modlę się żeby autobus nie miał wypadku i żeby mój bagaż był. To jest nieprawdopodobne jak łamane są Orawa pasażerów w tej firmie.
    ZaletyTragedia
  • ~Garota123 / 2023-03-03 07:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Flixbusy każą być 15 minut przed czasem, a same spóźniają się o godzinę. W środku jest zakaz jedzenia i picia. Miejsca, które są przydzielone teoretycznie według biletów się nie sprawdzają, ludzie zajmują miejsca według własnej woli. Ogólnie słabo, nie polecam.
    ZaletyCel podróży.
    WadyDużo by było pisania.
  • ~Turysta / 2023-03-03 04:59
    Ocena: 4.25 / 5
    Trasa Gdańsk - Katowice bez opóźnień. Kierowca jechał spokojnie. Brak możliwości naładowania telefonu. Polecam
  • ~Agnieszka / 2023-03-03 02:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda gadać. Samolot miał opóźnienie, więc spóźniłyśmy się na OSTATNIEGO BUSA z lotniska w Berlinie do Szczecina. Oczywiście bilety przepadły, bo wracałyśmy taksówką A... wystarczyłoby czynnik ludzki i poczekalnia tych 10 minut (bo tyle nam zabrakło, żeby zdążyć) NIE POLECAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Anna E / 2023-03-03 00:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Przejazd Hanover -warszawa w dniu 2 marca 2023 r. Autobus zastępczy, brak ponumerowanych miejsc, chaos, matka z dzieckiem nie ma gdzie usiąść. Wszystkie miejsca sprzedane, nawet te, które przeznaczone są dla kierowcy do spania w trakcie zmiany gdyż łóżka w autokarze nie ma, jest to łamanie prawa, zglosze to do INspy pracy. Stwarza to zagrożenie życia i zdrowia dla pasażerów. Pobrana opłata za miejsca których nie ma
    ZaletyMili kierowcy, którzy są bezradni
    WadySame
  • ~Rysiek / 2023-03-02 22:56
    Ocena: 2.50 / 5
    Po przeczytaniu tylu negatywnych opinii zgadzam się z nimi w 100% . Zastanawiam się czy właściciele tej Firmy wiedzą jakich zatrudniają co niektórych kierowców. Czy ktoś już zgłosił tego przewoźnika do odpowiednich władz bo tak dłużej być nie może że kierowcy robią co im się podoba i traktują ludzi jak bydło. Jest to jawne łamanie praw pasażera
    ZaletyBRAK
    WadyJak widać po opiniach to w zasadzie więcej wad niż zalet
  • ~Izabela100 / 2023-03-01 19:09
    Ocena: 4.50 / 5
    Trasa Berlin-Warszawa ,pozdrawiam kierowców i dziękuje za wesołą ,pozytywną obsługę
    ZaletyStandard za tą cenę ok
    WadyBrak
  • ~Elżbieta / 2023-03-01 13:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Zawsze się spóźniają, nigdy nie wiadomo z jakiego peronu nie koniecznie flixbusy, podstawiawją też inne, można łatwo się pomylić, trzeba biegać i szukać autobusu, a to chore
    ZaletyDla mnie już ich nie mają
    WadySame, wprowadzili standardy dla ludzi niższej kategorii, dla mnie powinni zniknąć z Polski, kto jeździł polskim busem zna różnice i wie dlaczego ich nie chcemy
  • ~AJ / 2023-02-28 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadnej pomocy przy szukaniu bagażu zaginionego w flixbusie,formularze to fikcja, nikt się tym nie zajmuje, nie udzielają żadnych informacji jeśli chciałoby się szukać osobiście. Na zasadzie, nie mamy pańskiego bagażu i co nam zrobisz
    ZaletyŻadnych
    WadyObsługa klienta, cała usługa przewozowa, bez kontroli nad bagażami
  • ~Michał / 2023-02-28 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko źle, niestety. Kupiliśmy bilety, z karty pobrało koszty , ale bilety się nie pojawiły. Musieliśmy kupić kolejne.
    Kierowca powiedział , żeby zwrócić koszty trzeba napisać meila, napisaliśmy odrazu jak siedliśmy do autobusu. Na co otrzymaliśmy odpowiedź , że trzeba było napisać przed odjazdem autobusu i koszty nie będą zwrócone.
    Poza tym musieliśmy wykupić całe siedzenie dla psa za 80 zł, które jasna sprawa on nie zajmował.
  • ~Anna / 2023-02-27 07:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Ukradli bagaż , złodzieje . Po włożeniu bagażu kierowca zamknął drzwi i odjechał.
  • ~tomasz / 2023-02-27 07:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Flixbus10na10 w porownaniu z przewoznikiem shitbad to jest niebo, kierowca petarda, jego zmiennik jeszcze lepszy kawa herbata non stop, pytanie do pasazerow czy podrow jest jezeli nie to jak on moze ja umilic. Sindbad do rzeki tylko flix. Goraco polecam i dziekuje za bardzo mila podroz 27.2.2023 wyjazd o 3.35 z mannheim-niemcy do brno-czechy.
    ZaletyWygodne siedzenie, nie laduja lydzi jak w konserwe, doswiadczeni i mili kierowcy, same zalety,
    WadyBrak
  • ~Kamil / 2023-02-26 23:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem świadkiem sytuacji, w której kierowca flixbusa ze Świdnika do Krakowa, na dworcu w Tarnobrzegu szarpał dziewczynę przed wejściem do autobusu a następnie ją nagabywał przy ludziach. Mężczyzna stosował agresję fizyczną i słowną, był agresywny i niezrównoważony.
  • ~Oliwia / 2023-02-26 19:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Kierowca autobusu szarpał mnie przed wejściem, bo pociągnęła za klamkę nie tych drzwi które trzeba, mimo ze sam mi je wskazał, wykrzykując do mnie i przeklinając, po czym po wejściu do autokaru mówił na głos, że przeze mnie autobus nie wyruszy w drogę i że mam to naprawić. Po zawołaniu rodziców zaczął mnie przedrzeźniać, że ich wołam, a na koniec prześmiewczo krzyczał do mnie na cały autobus. Dno obsługi, dodam, że na drzwiach których nie można otwierać „bo on je naprawiał” nie ma żadnej naklejki ani informacji o niemożliwości ich dotykania. Przeprosił krzycząc dopiero gdy wspomniałam o opinii. Żenada i brak szacunku do klienta.
    WadyNarwany i agresywny kierowca. Szarpanie klienta, przedrzeźnianie go i ośmieszanie przy autobusie pełnym ludzi nie jest warte jazdy tą linią.
  • ~Jagoda / 2023-02-26 18:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak szacunku do klienta, Kierowca z trasy z Tarnorzega do krakowa zachowywał się bezczelnie I agresywnie. Doszło do szarpania mojej siostry gdy ta próbowała wejść przez drzwi które sam nam wskazał.
    Urzadził awanture przy wszystkich pasażerach. Absolutnie odradzam przejazdu autobusami tej firmy, jeśli cenia sobie państwo bezstresowy transport z pewnościa ta firma tego zagwarantuje.
  • ~Tina / 2023-02-26 17:24
    Ocena: 3.25 / 5
    Po raz kolejny bezczelne zachowanie kierowcy autobusu Lwów - Warszawa 3241 :((
  • ~Zażenowany / 2023-02-26 15:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Szkoda tracić nerwy na takiego przewoźnika jak Flixbus. Autobus może odjechać z 5 różnych peronów, z czego 2 w ogóle nie istnieją. Infolinia działa tylko w języku angielskim. Nie byłoby to problemem, gdyby tylko pracujący tam konsultanci mieli jakiekolwiek pojęcie o tym co dzieje się z autobusami przewoźnika. Autobus odjechał z dworca bez zatrzymywania się, nie zabierając nas czekających na podróż za granicę. Musieliśmy poczekać na autobus innego przewoźnika, tracąc przy tym kolejne pieniądze. Szczerze nie polecam. Już nawet narodowy polski przewoźnik kolejowy z 5 - godzinnym opóźnieniem jest lepszym wyborem.
  • ~Pasażer / 2023-02-25 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bus przyjechał opuźniony i do tego nie poczekał na wyznaczoną ilość czasu opóźnienia którą sam wysłał emailem. Oferty nie polecam w busie trzeba żygać non stop aby zapewnić jakie kolwiek komfortowe warunki jazdy. Nie pozdrawiam.
    ZaletyNic
    WadyAtmosfera nie komfortowa
  • ~Sebastian witkowski / 2023-02-24 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    3 miesiące temu podróżowałem z Berlina do Płocka wysiadając okazało się że był bagaż ale nie mój oddałem bagaż bo nie był mój bo były takie same walizki bagaż się nie odnalazł wartość bagażu była warta 2 tys z czego zaoferowali 75 euro.bagaz brał każdy sam. Gdzie rekompensata 1200euro ? Zwykle oszustwo niestety jestem zmuszony zgłosić to już do sadu prawa konsumenta a mam wszystkie rozmowy i chaty email. Bajzel z moim numerem konta to skandal jak może to trwać 4 miesiące.majac wszystkie informacje można zgarnąć duże odszkodowanie jeśli ktoś był w takiej sytuacji
    ZaletyBrak
    WadyZero intelektu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5041
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 860
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962