Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3240 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~FlixbusToZlodzieje / 2023-05-15 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Do Doroty: a czy pomoże coś w tym wypadku zgłoszenie tego na policję?
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Dorota / 2023-05-14 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z tą firmą.
    Flixbus od ponad miesiąca przetrzymuje moje pieniądze- 840 PLN.
    11 kwietnia zrobiłam przelew na przejazd w kwocie 840 PLN. Bilet nie wygenerował się, pieniądze utknęły gdzieś w systemie. Przez telefon powiedziano mi, że to się zdarza i pieniądze automatycznie wrócą po 2-3 dniach na moje konto.
    Od tego czasu minęło już prawie 6 tygodni, wykonałam kilka telefonów, napisałam kilka maili. Za każdym razem sprawa zaczyna się od nowa- pani przyjmuje zgłoszenie, mówi że faktycznie kwota jest zaksięgowana, ale nie ma mnie i męża na liście pasażerów i obiecuje, że pieniądze wrócą. Wypełniłam wymagany formularz, wysłałam dowody wpłat. Cisza.
    To jest po prostu skandaliczne traktowanie klienta.
  • ~Pani P / 2023-05-14 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! 2 mają Trasa Częstochowa - Bratysława jadąc już na dworzec otrzymałam 30 min przed wiadomość że flixbus jest opóźniony o ponad 2 h ! Czekałam te dwie godziny na dworcu bo nie miałam innego wyjścia, a z powodu wyjazdu dalszego musiałam się dostać do Bratysławy. Ok mówię trudno zdarza się gdy już wsiadłam nerwy opadły aż do dnia dzisiejszego kiedy musiałam wracać z Bratysławy do Częstochowy! Aby dostać się do Bratysławy dojeżdżałam z innej miejscowości gdzie jedzie się godzinę (na dworzec zawiózł mnie mój chłopak ) oczywiście powtórka z rozrywki gdy byliśmy pod samą Bratysława otrzymała wiadomość że flixbus opóźniony uwaga o 2 h i 40 min ! To jest skandal skoro wiedzą że są takie opóźnienia informuje się dużo wcześniej! Niestety nie skorzystałam z jazdy bo czekanie 3 h to jest przesada. Mój chłopak o 2 w nocy zawoził mnie do Częstochowy! Reklamacja już złożona infolinia dostępna tylko od poniedziałku do piątku. Jutro od razu tam dzwonię i niestety współczuję tej osobie która odbierze ten telefon ale na pewno tak tego nie zostawię. Chcę odzyskać całkowity koszt za bilety w obie strony ! Nigdy więcej flixbus !
  • ~Jeje / 2023-05-13 17:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Kierowcy porażka, niemili, bezczelni, z wielką łaską wypełniała swoje obowiązki i odpowiadają na pytania.
    WadyKierowcy
  • ~Birus / 2023-05-11 17:13
    Ocena: 2.25 / 5
    Przyjazd spóźniony o 20min.
    Przejazd dłuższy o godzinę.
    Nieczynna toaleta.
    Nieplanowany przystanek dla 1 pasażera
  • ~Rafał / 2023-05-11 15:21
    Ocena: 5.00 / 5
    ~Ryszard / 2023-05-11 13:56 to trzeba czytać co pisze na tablicach
    WadyPasażerowie
  • ~Ryszard / 2023-05-11 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Flixbus jest najgorszą firmą z której usług korzystałem, praktycznie mając bilet można wsiąść do dowolnego autobusu i jechać w dowolnym kierunku bez weryfikacji obsługi.
    Pasażer ma sam pilnować czy wsiada we właściwym miejscu do właściwego autobusu.
    Wsiadłem do autobusu w Bydgoszczy do Warszawy we właściwym miejscu o właściwej godzinie, obsługa zeskanowała bilet i "zaprosiła na pokład", w trakcie jazdy okazało się że kurs jest w innym kierunku (do Pragi), w Poznaniu musiałem się przesiąść na inny autobus do Warszawy ponownie opłacając przejazd.
    Próba reklamacji - zwrotu opłaty za jeden bilet nic nie dała.
    Tłumaczenie przewoźnika błędem systemu jest trochę śmieszne i jest brakiem odpowiedzialności za wykonanie usługi.
    Oczywiście reklamacja nie została uwzględniona. Dlatego ostrzegam zbliżając się do FLIXBUSa trzeba mieć oczy szeroko otwarte. Ostrzegam! Przestrzegam! Nigdy więcej FLIFBUSa!
  • ~Anastazja / 2023-05-11 13:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Uwazam ze Flixbus to najgorsza firma.Nie informuja dobrze ludzi z jakiego miejca zabieraja. Pisza zle adres na fakturze .Do tego wszystkiego to nie wysylaja tickets. Nawet w informacji mowia ze flixbus sie nigdy nie spoźnia.
  • ~Sez / 2023-05-11 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Shit company, no communication, hard to find stops and grumpy chauffeur.
  • ~Oskar / 2023-05-11 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Flixbus to najgorsza firma transportowa jaka jest. Nigdy nigdzie nie widziałem aż takiego nie zorganizowania jak u nich , nigdy już z nimi nie pojadę , w razie usterki autokaru wyrzucają ludzi w dowolnym miejscu i każą sobie radzić , nie przyjmują później ludzi z biletem do innego busa, oszukują kłamią, kierowcy są aroganccy. Zostawili mnie w nocy w środku Berlina i potraktowali mnie jak śmiecia za co zapłacą. NIKOMU NIE ŻYCZĘ PODRÓŻY Z FLIXBUS
    ZaletyBrak
    WadyNajgorsza firma . Nikomu nie życzę podróży z flixbus
  • ~Katarzyna / 2023-05-11 11:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Kupiłam przez aplikację dwa bilety na krajowej trasie. Wszystko szybko i bez problemów, klepnęłam odruchowo płatność, patrzę na elektroniczną fakturę a tu...drugi bilet w cenie o 10 zł wyższej niż oferowana! Czyli w jednej rezerwacji 2 różne ceny biletów. Dla mnie to ewidentne wyłudzanie pieniędzy. Do tego wspomnę, że bez żadnej przyczyny autobusy potrafią spóźniać się na odcinku 100 km o 1 godzinę. Nagminne podwójne rezerwacje. Podróż z Flixbusem to zawsze niewiadoma- może pojedziesz, może nie, może usiądziesz, może nie i nigdy nie wiesz ile zapłacisz...
    Zaletybywa punktualny, bywa zarezerwowane miejsce.
    WadyOszustwa w cenach i rezerwacjach.
  • ~Yuliia / 2023-05-10 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca nie puścił na pokład. Jechałam z Berlina do Bydgoszczy do domu. Miałam przy sobie kartę pobytu jako dokument tożsamości i ten... mi nie puścił. Błagałam ego, mówiła że mam wdowy dziecko 3 miesięcy. Na co była odpowiedź Mi to nie obchodzi. To twój problem. W bilecie nie było zaznaczone że ma być tylko paszport. Dokument tożsamości. W karcie pobytu są moje imię, nazwisko i foto. Proszę zmienić regulaminy wtedy
    WadyKierowca kogut
  • ~Izabela / 2023-05-10 16:22
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobusy jedno poziomowe nie nadają się do podróżowania na długich trasach ewentualnie dla dzieci. Bardzo ciasne zero komfortu pasażerowie ledwo mieszczą się w fotelach .W toaletach brak papieru . Obsługa autobusu nie miła i mało pomocna
  • ~Ewela / 2023-05-09 11:17
    Ocena: 3.50 / 5
    Aplikacją totalnie się nie sprawdza. Bus przyjechał 20 min po czasie, brak informacji z żadnej strony, w tym na infolini gdzie próbowałam się połączyć kilkukrotnie i na samym końcu mnie rozłączało. Totalna żenada.
    ZaletyDużo miejsca
    WadyDuża dezinformacja
  • ~Seba / 2023-05-09 09:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Sytuacja z 09.05.23
    Mieliśmy planowo dojechać 2 godziny przed lotem, ale już na sam początek mieliśmy opóźnienie 15min a finalnie dojechaliśmy 30min później, przez co nie zdążyliśmy się odprawić mimo rozmowy z panią na infolinii która sugerowała który autobus najlepiej będzie nam pasował. Trasa Szczecin - Berlin.
    Bardzo nie polecamy.
  • ~Ewelina / 2023-05-08 21:04
    Ocena: 2.00 / 5
    1 maja 2023 odprowadzałam kolegę obcokrajowca na Flixbusa relacja Bydgoszcz- Gdynia, miał wcześniej kupiony bilet i wydrukowany. Po wejściu do autobusu grzecznie powiedział "good morning", okazał bilet kierowcy... który powiedział do niego spierd.... Było wstyd za polską kulturę, żal kolegi który bardzo dużo rozumie w naszym języku i to niestety też zrozumiał. Jak można tak chamsko się odzywać do pasażerów???
    WadyBrak kultury osobistej kierowców
  • ~Pelcia / 2023-05-07 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Rok czasu czekam na jakakolwiek odpowiedź z ich strony. Po tym jak kierowca zostawił bliską osobę na stacji i stwierdzi że nie zabierze chodź bilet był z przesiadka. Kierowcy mega chamscy..
  • ~Józef / 2023-05-07 11:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie można dodzwonić się do tej firmy i brak odpowiedzi na fb ... Także niczego się nie dowiesz... Przyjechał spóźniony i nie na ten przystanek co trzeba . Kurs Kołobrzeg- Olsztyn. Zbyt długa przerwa w trakcie trasy. Siedzenia takie sobie . Cena biletu dość wysoka. Na plus WC na pokładzie lecz niestety bez wody aby umyć ręce... Kierowca całkiem spoko . Czy skorzystam ponownie- nie wiem ....
    ZaletyWC,kierowca
    WadyBrak wody w WC, długi czas jazdy. Niewygidne fotele.
  • ~Krzysztof / 2023-05-05 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo opłaconej rezerwacji nie otrzymałem biletów przez co niestety byłem zmuszony do zakupu droższych bezpośrednio u kierowcy..Mimo złożenia reklamacji i kontaktu na czacie nic nie wskórałem.. Przesłane potwierdzenia przelewu oraz skan zaksięgowania u nich pieniążków nadal wielkie nic !!
  • ~Obolała / 2023-05-05 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Wystające metalowe elementy między siedzeniami! Średnia przyjemność na tym usiąść. A tak się chwalą że wygodne miejsca.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5267
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3240
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 892
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 726
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3059