Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3141 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojtek / 2023-04-28 15:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia. Drugi raz ba tej samej trasie ponad godzinne spóźnienie. Wcześniej jeździłem polskim busem i trzymał się rozkładu. Uważajcie na tę niewiarygodna linie. Tym bardziej, że spóźnienie w ciągu ostatnich 20 min. Wzrosło o pół godziny,
  • ~Karo / 2023-04-28 12:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Trasa N1304 28.04.2023
    Brak jakiejkolwiek kultury oraz empatii ze strony kierowców.
    Rozumiem opóźnienie, czas kierowców i że przerwa nie była ogłoszona ale żeby z pełną premetydacja zostawić dwójkę ludzi na przystanku w sieradziowie? Którzy i tak nas dogonili na pierwszym skrzyżowaniu? Do kobiety która wraz z nimi jechała kierowca odezwał się "że jeśli nie usiądzie to zostawi ja na pierwszym mopie"? Sprawa została zgłoszona przez inną pasażerkę, ale stwierdzialam, że warto posłać to dalej ku przestrodze aby nikt nie został zostawiony samemu sobie gdzieś pośrodku świata i aby uważali oddalając się od autobusu..
  • ~Karolina / 2023-04-27 22:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Koleżanka przyjechała na mój ślub z Azji, na lotnisku pan kierowca powiedział, ze nie sprzeda jej biletu, po czym bez wyjaśnienia zamknął drzwi i odjechał, koleżanka nawet nie zdążyła do mnie zadzwonić. Dodam, że był to ostatni autobus tego dnia. Co ten pan kierowca ma w sercu?
  • ~Miyo / 2023-04-27 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, dno i jeszcze raz dno.
    Najpierw otrzymałam maila o "zmianie rezerwacji", z którego dowiedziałam się, że zarezerwowane miejsce (za co należało dopłacić dodatkowe 4zł) nie jest już zarezerwowane, a następnie zostałam poinformowana o odwołaniu przejazdu (mniej, niż 24h przed podróżą!!!). Co więcej, przejazd który rzekomo został odwołany, na stronie internetowej WCIĄŻ jest możliwy do zarezerwowania, także wygląda na to, że to chyba jakiś autobus Schrödinger'a - jest, ale go nie ma.
    Nie wspomnę o fakcie, że informowanie pasażera o odwołaniu przejazdu o takiej porze, że kontakt z konsultantami nie jest możliwy, bo czat jest dostępny jedynie w godz. 9 - 20, jest kpiną samą w sobie.
  • ~Jacek / 2023-04-27 17:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Dramat. Zarezerwowałem podróż Katowice-Szklarska Poręba z przesiadką we Wrocławiu oraz powrót. Po kawałku odwoływano kolejne przejazdy, najpierw mail o zmianie rezerwacji (z nieodłącznym "przykro nam")a za parę godzin ten sam kurs odwołany. Musiałem całkowicie zrezygnować z usług tej firmy. I najlepsze na koniec po anulowaniu przeze mnie odwołanej rezerwacji komunikat "Przykro nam że rezygnujesz". Kpiny z poważnych ludzi.
  • ~Jacek / 2023-04-27 12:39
    Ocena: 2.75 / 5
    Kilka razy odwołano moje rezerwacje, konsultant nie ma pojęcia o powodach odwołania kursów, sytuacja skandaliczna. W ogóle kontakt z obsługą jest ciężki, długie oczekiwanie, tzw. chat z konsultantem do niczego.
  • ~Alicja / 2023-04-26 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina z klienta. Koleżanka zamówiła Bilety 2 tygodnie temu przez internet, do dnia dzisiejszego brak biletów oraz brak zwrotu kosztów. Kontakt z biurem utrudniony. Inna sytuacja znajoma zostawiła torbę w Flixbusie, również do dnia dzisiejszego zero kontaktu ze strony biura, brak torby. Nie polecam korzystania z ich usług, powinni zamknąć te usługi za oszustwa.
  • ~Malwina / 2023-04-25 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie odradzam planowanie z nimi jakiejkolwiek podróży. Zrobiłam rezerwacje 3 tygodnie przed wyjazdem, a oni sobie ją zmienili według własnego upodobania i jeszcze zamiast zwrócić pieniądze na konto, to dali voucher na swoje usługi… Wiszę teraz na infolinii i będę żądała zwrotu kosztów za wszystko na konto… Muszę teraz szukać alternatywy. Nie po to człowiek kupuje z wyprzedzeniem żeby firma sobie zmieniała rezerwacje kiedy im się podoba. Oszuści.
    WadyNiekompetencja
  • ~Klara / 2023-04-25 09:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma wprowadza w błąd w swoim systemie internetowym-sprzedazy biletów.Manipulacja i naciąganie.Zglaszane problemy nie są rozwiązywane.Liczy się dla nich tylko pieniądz..
  • ~Baltazar Gąbka / 2023-04-25 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo wśród kierowców biję rekordy.
    Buractwo plus brak kultury TK standard
    Szczególnie bezczelna lują jest jeden kierowca z długimi włosami
    Przy okazji mógłby je umyc
    ZaletyBrak
    WadyCała reszta w szczególności pracownicy
  • ~traveller / 2023-04-24 16:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Unacceptable behavior of drivers who allow themselves to insult a passenger based on nationality
  • ~Syla / 2023-04-24 07:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobus z dn,22,04,23 ,wyjazd z Brukseli,raz zatrzymał się na stacji,gdzie trasa trwała ponad 20 godz,gdzie w tym czasie można było iść do ubikacji,,w autobusie smród z ubikacji gdzie nikt nie chciał już wchodzić!! Totalna porażka!zatrzymywał się po pasażerów szybka fajka i taki to postoj
    ZaletyNa czas
    WadyPostoje tragedia,toaleta tragedia
  • ~Anna / 2023-04-23 18:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak w autobusie niektórych numerów zakupionych miejsc. We Flix Bus relacji Gdańsk-Przemyśl w dniu 23 kwietnia przy temperaturze zewnętrznej 23 st. C niektóre siedzenia miały "piekarniki" pod spodem !( chyba to od silnika) Nie dało się wytrzymać z gorąca! Kierowca nie reaguje na uwagi. Chyba pracuje tu za karę
  • ~Anička / 2023-04-23 16:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadzieja. Wielokrotnie zarezerwowałam miejsce na tzw panoramie a jak wysiadałam to co się okazało ?! Że nie można skorzystać bo jak to nazwał przewoźnik „to jest miejsce służbowe”…. Tylko nie rozumiem czemu jest dostępna panorama do zarezerwowania ?! Ludzie płacą a nie mogą skorzystać.. przez jakiś czas były dostępne FlixBusy z czeskiej Pragi bezpośrednio do Lublina a potem wycofali. Jak pisałam do nich dlaczego wycofali to nie potrafili podać powodu. Nienawidzę FlixBusa z całego serca
  • ~Tomek / 2023-04-23 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Lipa, opoznienia. Obsluga nie.ma pojecia co robic jak cos sie zepsuje w busie. Nie polecam
  • ~Mateusz / 2023-04-23 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    żałosna firma w bardzo adekwatnym skrócie, bilety bardzo drogie, komfort wcale nie jest wysoki, brak zniżek dla osób niepełnosprawnych podczas większości przejazdów
  • ~Ktoś / 2023-04-21 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    MÓJ AUTOBUS SIĘ NIE ZJAWIŁ GDY BLISKA DLA MNIE OSOBA MNIE POTRZEBOWAŁA
  • ~... / 2023-04-20 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    2 przejazdy odwołane od tak. Bez propozycji alternatywnej. Wyjazd oparty był na tym transporcie i poszedł w zapomnienie. 0 profesjonalizmu. Porażka...
  • ~Joanna / 2023-04-18 17:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałam podzielić się swoją opinią na temat obslugi na czacie. Dzisiaj 18.04 potrzebowalam pomocy, rozmawialam z p.Mileną.
    Bardzo zyczliwa pani, szybko zaoferowala pomoc, którą uzyskalam w kilka chwil.
    Dziękuję i pozdrawiam, aby wszędzie byli tacy życzliwi ludzie
  • ~Hala / 2023-04-18 14:24
    Ocena: 3.75 / 5
    Bilety są sprzedawane od końca autobusu.Szok,pusty prawie,tylko tylne siedzenia zajęte.nie dopłacisz 5 zł wykurzą cię na koniec.wstyd....czlowiek jedzie w myśl przysłowia,,z braku laku i kit dobry,,.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5075
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 866
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4607
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4457
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3930
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983