Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3141 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2023-05-05 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo opłaconej rezerwacji nie otrzymałem biletów przez co niestety byłem zmuszony do zakupu droższych bezpośrednio u kierowcy..Mimo złożenia reklamacji i kontaktu na czacie nic nie wskórałem.. Przesłane potwierdzenia przelewu oraz skan zaksięgowania u nich pieniążków nadal wielkie nic !!
  • ~Obolała / 2023-05-05 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Wystające metalowe elementy między siedzeniami! Średnia przyjemność na tym usiąść. A tak się chwalą że wygodne miejsca.
  • ~PreczZFlixbusem / 2023-05-04 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Absurd. Zero życzliwości ze strony kierowców. Mieliśmy z narzeczonym zarezerwowane miejsca. Wykupione przez internet 2 tygodnie wcześniej. Gdy flixbus dojechał na przystanek z opóźnieniem 2 godziny okazało się, że te miejsca są już zajęte i wolnych nie ma. Kierowca wyrzucił nas z autobusu i nie mieliśmy czym wracać. Utknęliśmy na dworcu nie mając innego transportu do dyspozycji. Pieniędzy nie odzyskaliśmy. Proszę, uważajcie na tych oszustów i nigdy nie jedźcie flixbusem! Wybierzcie innego przewoźnika! Ta firma transportowa to zwykłe oszustwo. Czy nie ma sposobu na tych naciągaczy? Powinna zająć się nimi prokuratura. Myślę, że warto by było nagłośnić sprawę, bo to jest rozbój w biały dzień. Czy taka firma moze pozostać bezkarna?
    ZaletyBrak
    WadyOszuści. Brak kultury, naciąganie, żerowanie na ludziach
  • ~Pasażerka / 2023-05-04 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Przejazd 3 maja, trasa Łomża-Warszawa, godz. 18.00. Sprzedano więcej biletów niż jest miejsc - 2 osoby stały całą drogę, kilka kolejnych siedziało na podłodze. Kierowcy tylko po rosyjsku potrafią - a i tak otwarcie dało się zrozumieć że mają to gdzieś i nie jest to ich sprawa (a k.. czyja?). Praktyki flixbusa nadają się do zgłoszenia policji - przepisy zabraniają takich przewozów - na stojąco czy na podlodze. Od lat jeżdżę na tej trasie różnymi autobusami i nigdy nie zdarzyła mi się taka sytuacja jak w flixbusie. Po innych opiniach widać że nie był to przypadek, tylko celowa praktyka firmy
  • ~Pasażer wielokrotny / 2023-05-04 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma W moim odczuciu czterokrotnego użytkowania Zawsze te cztery razy były spóźnienia o godzinę czy dwie Fatalnosc.
  • ~Benia / 2023-05-04 09:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Planowany wyjazd z Zakopanego godz.11:55.Czeka nas duża grupa,po 30 minutach zaczynamy działać .Po 1godz.od planowanego wyjazdu pod naporem naszych telefonów otrzymaliśmy e-mail,że autobus jest odwołany.Tego dnia nie ma kursu z Zakopanego do Poznania.Wszyscy mieliśmy wykupione bilety.Nie polecam podróżować flixbusem.Teraz z komentarzy dowiaduje się ,że ze zwrotem pieniędzy może być problem.Podobna sytuacja była do Zakopanego ,ale nie aż tak drastyczna .Już nie wspomnę o odszkodowaniu.
    Zalety000000000,żadnych
    WadyW skali 1:10 ,to 11.
  • ~Alfakat / 2023-05-04 06:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości kupienia biletu u kierowcy chociaż miejsca były. A jak już się zdecydował ze można to było trzeba zapłacić 2x więcej niż to bylo możliwe przy kupnie w internecie. Dodatkowo kierowca nie ma żadnych pieniędzy i chce odliczone i zgodne pieniądze. Po chwili rozmowy z kierowcą łaskawie obniżył cenę o 20 zł. Co to jest skoro i tak kasują podwójnie?
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości płatnością gotówką
    Za bilet trzeba płacić odliczona gotówką z powodu braku pieniędzy u kierowcy
    Przy zakupie biletu u kierowcy cena biletu wzrasta dwukrotnie od ceny podanej w internecie
  • ~Cassidy143 / 2023-05-04 01:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozsadzają ludzi jak im się podoba mimo rezerwacji miejsc - ludzie prawie bili się z tego powodu włącznie z kierowcą. Śmiech na sali, jedno wielkie nieogarnięcie, smród i brud. Z racji kłótni o miejsca przesiedziałam 4h na podłodze wraz z moim bagażem co załoga miała w głębokim poważaniu, żenada!!! Nie kupujcie biletów u tego przewoźnika tylko uciekajcie jak najdalej
    ZaletyABSOLUTNY BRAK ZALET
    WadyWszystko co możliwe
  • ~Wiktor / 2023-05-04 00:03
    Ocena: 4.75 / 5
    Kierowca bardzo miły i pomocny, w chwili twojego zawahania odpowie na pytania i pomoże. Bardzo dużo połączeń i wiele tras co jest tak praktyczne że żałuję że dopiero teraz zacząłem korzystać. Bagaż na spokojnie można oddać do bagażnika a 15 minutowe postoje to fajna opcja się zresetować na świeżym powietrzu. Bardzo polecam
  • ~Lidia / 2023-05-03 19:40
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam, podczas gdy podróż z Polski do Rygi obyła się bez przygód i z wysoką jakością usługi, podróż powrotna była z kierowcami, którzy nie mówili ani po angielsku ani polsku. Bez wyraźniej przyczyny mieliśmy pół godziny opóźnienia o którym kierowcy nie informowali.
  • ~Julita / 2023-05-03 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Kupiłam bilety na trasie Wawa-Wilno i z powrotem. Wybrałam rezerwacje miejsc, za którą zapłaciłam. Dostałam potwierdzenie, bilety, no wszystko ok. To było 13.04. Wyjazd 29.04, powrót 03.05. 28 wieczorem weszłam po coś na pocztę a tu widzę bilety anulowane, są nowe ale już bez rezerwacji miejsc. Ze strony flixbusa żadnego kontaktu czy mi taka zmiana w ogóle odpowiada, czy może chce zwrócić bilety. Jechałam z 11l dzieckiem więc miejsca obok siebie to był dla mnie must have No biorąc pod uwagę kiedy się o tej zmianie dowiedziałam zostałam w zasadzie postawiona pod ścianą. W tamtą stronę jakoś się udalo. Ale dziś rano...miejsce startu to nie był dworzec tylko jakaś ulica. Jak wsiedliśmy autokar był pełen. Było tylko 1 wolne miejsce, na samym końcu + ...zydel obok kierowcy. Pierwsze słyszę aby na ten zydel sprzedawano bilety! Tam posadzono syna. Ja na samym końcu, upchnieta między dziwnymi facetami. Na oko pracownicy tymczasowi z Azji środkowej! Po trwającej 2h awanturze ( tłumaczonej przez pasażera z mojego angielskiego na rosyjski bo nie wiedzieć czemu na trase Litwa-Polska-Niemcy posłano kierowców posługujących się jedynie rosyjskim ) + groźbie wezwania policji natychmiast po przekroczeniu polskiej granicy bo 11l na zydlu i drugi kierowca na podłodze to raczej nie jest zgodne z prawem wreszcie udało mi się odzyskać zarezerwowane miejsca. Ja nie rozumiem jak można było oferować taką usługę. Kto przy zdrowych zmysłach proponuje na tak długiej trasie jazdę bez rezerwacji miejsc. Kto sprzedaje więcej biletów niż jest miejsc. A może to prywata tych dziwnych kierowców którzy wzięli sobie "łebka" na czarno. Paniusia na infolinii flixbusa nic tylko przepraszam i przepraszam...a co mnie ich przeprosiny! I jeszcze bezczelnie mówi że wysłali jako rekompensatę voucher ze zniżką ja kolejną podróż. Hulajnoga bym wolała niż jeszcze kiedykolwiek z tak nierzetelna firma.
    ZaletyBrak, zero, null
    WadyJak wyżej.
  • ~Kacper / 2023-05-03 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Flixbus stosuje nieuczciwe praktyki. Wraz z moja partnerka zarezerwowalismy i oplacilismy bilety z moesiecznym wyprzezdzeniem po to zeby dostac 3h przed odjazdemninformacje ze anulowano nasza rezerwacje. Gdy zadzwonilismy na infolinie dowiedzielismy sie, ze Flixbus sprzedal za duzo biletow, wiec nas po prostu skreslili z listy. W zwiazku z tym nagle bylismy zmiszeni do poszukiwania alternatywnego transportu. Gdy poprosilismy o pomoc pana z infolinii ten odmowil i powiedzial ze to nasza sprawa. Aktualnie czekamy na zwrot pieniedzy. Awaryjna organizacja drogi powrotnej zepsula nasze plany. Stanowczo odradzam, jesli nie otrzymamy rekompensaty finansowej jestem otwarty na pozew zbiorowy
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwe praktyki biznesowe

    Brak wsparcia gdy wina jest po stronie przewoznika
  • ~Magda / 2023-05-03 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam bilety na miesiąc wcześniej (wszystko potwierdzone, opłacone), a 3 godziny przed odjazdem dostałam maila, że moja podróż jest anulowana. Pan z infolinii wyjaśnił, że po prostu sprzedali za dużo biletów na ten kurs (overbooking), więc muszę na własną rękę szukać innego transportu. Nie uzyskałam żadnego wsparcia. Pieniędzy też jeszcze nie odzyskałam.
    ZaletyBrak
    WadyOdwołanie opłaconego miesiąc wcześniej przejazdu na 3 godziny przed odjazdem

    Nieuczciwy przewoźnik
  • ~Mag / 2023-05-01 21:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Kierowca z Warszawy do Gdańska super gość mówił ile trwa postój i gdzie jesteśmy niestety w drodze powrotnej jakiś kierowca chan i prostak bluzgał.zostawil mnie w Elblągu na postoju i odjechał. Wyszłam na 30 sekund. Biegłam za autobusem na druga stronę dworca i darłam japę widział mnie w lusterku bo nawet pasażerowie widzieli. A on odjechał żeby umyć autobus..później zostawił faceta siedzącego w toitoju w Nidzicy..i się zatrzymał jak zaczęliśmy krzyczeć. Koszmarny typ. Młody ciemny blondyn. Linia 1200.
    ZaletyTanio
    WadyNie wywiązać na postojach bo zostawiają pasażerów
  • ~Agata / 2023-04-30 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Z Radomia do Rzeszowa spozniony 30 minut,
    Z Rzeszowa do Radomia odwolany 2h przed wyjazdem. Dno
    ZaletyBrak
    WadyŚmierdzące toalety, opoznienia i odwolane przejazy.
  • ~Akane / 2023-04-29 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA, dziś jechałam i autobus się zepsuł (pomijajac fakt, że to już był zastępczy), nie pojawił się żaden zastępczy autobus. Każdy musiał sobie poradzić na własną rękę i znaleźć alternatywny dojazd, w dodatku w majówkę, kiedy wszystkie pociągi i autobusy są porezerwowane ;)
  • ~Joanna / 2023-04-29 07:36
    Ocena: 2.75 / 5
    Po mimo rezerwacji miejsca, miejsce zajęte przez innego pasażera.
  • ~Aleksandra / 2023-04-29 07:28
    Ocena: 1.00 / 5
    27.04.2023 linia 1275 do Gdańska
    Pan Kierowca sprzedał za dużo biletów na trasie i pasażerowie,którzy wsiedli w Warszawie z ZAREZERWOWANYMI dużo WCZEŚNIEJ biletami nie mieli gdzie siedzieć.
    Zdecydowanie NIE POLECAM tej firmy transportowej .
    Zaletybrak
    Wadyrezerwacja (miejscówka) nie gwarantuje miejsca siedzącego
  • ~Kowalska / 2023-04-28 16:46
    Ocena: 1.25 / 5
    Sprzedali więcej biletów niż miejsc w busie i przez 12 h drogi przypada mi miejsce stojące mimo ze biletu kupiłam 3 miesiące przed wyjazdem to i tak osoby które kupiły je wczoraj maja pierwszeństwo do siedzenia
    ZaletyNic
  • ~Spóźniony pasażer / 2023-04-28 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda zjebów, którzy nigdy na czas nie dojeżdżają
    ZaletyBRAK
    WadySAME
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5075
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 866
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3930
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983