strona 50 z 156
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »
-
~Pasażer wielokrotny / 2023-05-04 10:09
Fatalna firma W moim odczuciu czterokrotnego użytkowania Zawsze te cztery razy były spóźnienia o godzinę czy dwie Fatalnosc. -
-
~Benia / 2023-05-04 09:02
Planowany wyjazd z Zakopanego godz.11:55.Czeka nas duża grupa,po 30 minutach zaczynamy działać .Po 1godz.od planowanego wyjazdu pod naporem naszych telefonów otrzymaliśmy e-mail,że autobus jest odwołany.Tego dnia nie ma kursu z Zakopanego do Poznania.Wszyscy mieliśmy wykupione bilety.Nie polecam podróżować flixbusem.Teraz z komentarzy dowiaduje się ,że ze zwrotem pieniędzy może być problem.Podobna sytuacja była do Zakopanego ,ale nie aż tak drastyczna .Już nie wspomnę o odszkodowaniu. Zalety000000000,żadnychWadyW skali 1:10 ,to 11. -
~Alfakat / 2023-05-04 06:48
Brak możliwości kupienia biletu u kierowcy chociaż miejsca były. A jak już się zdecydował ze można to było trzeba zapłacić 2x więcej niż to bylo możliwe przy kupnie w internecie. Dodatkowo kierowca nie ma żadnych pieniędzy i chce odliczone i zgodne pieniądze. Po chwili rozmowy z kierowcą łaskawie obniżył cenę o 20 zł. Co to jest skoro i tak kasują podwójnie? ZaletyBrakWadyBrak możliwości płatnością gotówką
Za bilet trzeba płacić odliczona gotówką z powodu braku pieniędzy u kierowcy
Przy zakupie biletu u kierowcy cena biletu wzrasta dwukrotnie od ceny podanej w internecie -
~Cassidy143 / 2023-05-04 01:13
Rozsadzają ludzi jak im się podoba mimo rezerwacji miejsc - ludzie prawie bili się z tego powodu włącznie z kierowcą. Śmiech na sali, jedno wielkie nieogarnięcie, smród i brud. Z racji kłótni o miejsca przesiedziałam 4h na podłodze wraz z moim bagażem co załoga miała w głębokim poważaniu, żenada!!! Nie kupujcie biletów u tego przewoźnika tylko uciekajcie jak najdalej ZaletyABSOLUTNY BRAK ZALETWadyWszystko co możliwe -
~Wiktor / 2023-05-04 00:03
Kierowca bardzo miły i pomocny, w chwili twojego zawahania odpowie na pytania i pomoże. Bardzo dużo połączeń i wiele tras co jest tak praktyczne że żałuję że dopiero teraz zacząłem korzystać. Bagaż na spokojnie można oddać do bagażnika a 15 minutowe postoje to fajna opcja się zresetować na świeżym powietrzu. Bardzo polecam -
~Lidia / 2023-05-03 19:40
Witam, podczas gdy podróż z Polski do Rygi obyła się bez przygód i z wysoką jakością usługi, podróż powrotna była z kierowcami, którzy nie mówili ani po angielsku ani polsku. Bez wyraźniej przyczyny mieliśmy pół godziny opóźnienia o którym kierowcy nie informowali. -
~Julita / 2023-05-03 19:03
Tragedia! Kupiłam bilety na trasie Wawa-Wilno i z powrotem. Wybrałam rezerwacje miejsc, za którą zapłaciłam. Dostałam potwierdzenie, bilety, no wszystko ok. To było 13.04. Wyjazd 29.04, powrót 03.05. 28 wieczorem weszłam po coś na pocztę a tu widzę bilety anulowane, są nowe ale już bez rezerwacji miejsc. Ze strony flixbusa żadnego kontaktu czy mi taka zmiana w ogóle odpowiada, czy może chce zwrócić bilety. Jechałam z 11l dzieckiem więc miejsca obok siebie to był dla mnie must have No biorąc pod uwagę kiedy się o tej zmianie dowiedziałam zostałam w zasadzie postawiona pod ścianą. W tamtą stronę jakoś się udalo. Ale dziś rano...miejsce startu to nie był dworzec tylko jakaś ulica. Jak wsiedliśmy autokar był pełen. Było tylko 1 wolne miejsce, na samym końcu + ...zydel obok kierowcy. Pierwsze słyszę aby na ten zydel sprzedawano bilety! Tam posadzono syna. Ja na samym końcu, upchnieta między dziwnymi facetami. Na oko pracownicy tymczasowi z Azji środkowej! Po trwającej 2h awanturze ( tłumaczonej przez pasażera z mojego angielskiego na rosyjski bo nie wiedzieć czemu na trase Litwa-Polska-Niemcy posłano kierowców posługujących się jedynie rosyjskim ) + groźbie wezwania policji natychmiast po przekroczeniu polskiej granicy bo 11l na zydlu i drugi kierowca na podłodze to raczej nie jest zgodne z prawem wreszcie udało mi się odzyskać zarezerwowane miejsca. Ja nie rozumiem jak można było oferować taką usługę. Kto przy zdrowych zmysłach proponuje na tak długiej trasie jazdę bez rezerwacji miejsc. Kto sprzedaje więcej biletów niż jest miejsc. A może to prywata tych dziwnych kierowców którzy wzięli sobie "łebka" na czarno. Paniusia na infolinii flixbusa nic tylko przepraszam i przepraszam...a co mnie ich przeprosiny! I jeszcze bezczelnie mówi że wysłali jako rekompensatę voucher ze zniżką ja kolejną podróż. Hulajnoga bym wolała niż jeszcze kiedykolwiek z tak nierzetelna firma. ZaletyBrak, zero, nullWadyJak wyżej. -
~Kacper / 2023-05-03 17:53
Flixbus stosuje nieuczciwe praktyki. Wraz z moja partnerka zarezerwowalismy i oplacilismy bilety z moesiecznym wyprzezdzeniem po to zeby dostac 3h przed odjazdemninformacje ze anulowano nasza rezerwacje. Gdy zadzwonilismy na infolinie dowiedzielismy sie, ze Flixbus sprzedal za duzo biletow, wiec nas po prostu skreslili z listy. W zwiazku z tym nagle bylismy zmiszeni do poszukiwania alternatywnego transportu. Gdy poprosilismy o pomoc pana z infolinii ten odmowil i powiedzial ze to nasza sprawa. Aktualnie czekamy na zwrot pieniedzy. Awaryjna organizacja drogi powrotnej zepsula nasze plany. Stanowczo odradzam, jesli nie otrzymamy rekompensaty finansowej jestem otwarty na pozew zbiorowy ZaletyBrakWadyNieuczciwe praktyki biznesowe
Brak wsparcia gdy wina jest po stronie przewoznika -
-
~Magda / 2023-05-03 16:49
Kupiłam bilety na miesiąc wcześniej (wszystko potwierdzone, opłacone), a 3 godziny przed odjazdem dostałam maila, że moja podróż jest anulowana. Pan z infolinii wyjaśnił, że po prostu sprzedali za dużo biletów na ten kurs (overbooking), więc muszę na własną rękę szukać innego transportu. Nie uzyskałam żadnego wsparcia. Pieniędzy też jeszcze nie odzyskałam. ZaletyBrakWadyOdwołanie opłaconego miesiąc wcześniej przejazdu na 3 godziny przed odjazdem
Nieuczciwy przewoźnik -
~Mag / 2023-05-01 21:40
Kierowca z Warszawy do Gdańska super gość mówił ile trwa postój i gdzie jesteśmy niestety w drodze powrotnej jakiś kierowca chan i prostak bluzgał.zostawil mnie w Elblągu na postoju i odjechał. Wyszłam na 30 sekund. Biegłam za autobusem na druga stronę dworca i darłam japę widział mnie w lusterku bo nawet pasażerowie widzieli. A on odjechał żeby umyć autobus..później zostawił faceta siedzącego w toitoju w Nidzicy..i się zatrzymał jak zaczęliśmy krzyczeć. Koszmarny typ. Młody ciemny blondyn. Linia 1200. ZaletyTanioWadyNie wywiązać na postojach bo zostawiają pasażerów -
~Agata / 2023-04-30 18:22
Z Radomia do Rzeszowa spozniony 30 minut,
Z Rzeszowa do Radomia odwolany 2h przed wyjazdem. DnoZaletyBrakWadyŚmierdzące toalety, opoznienia i odwolane przejazy. -
~Akane / 2023-04-29 20:57
TRAGEDIA, dziś jechałam i autobus się zepsuł (pomijajac fakt, że to już był zastępczy), nie pojawił się żaden zastępczy autobus. Każdy musiał sobie poradzić na własną rękę i znaleźć alternatywny dojazd, w dodatku w majówkę, kiedy wszystkie pociągi i autobusy są porezerwowane ;) -
~Joanna / 2023-04-29 07:36
Po mimo rezerwacji miejsca, miejsce zajęte przez innego pasażera. -
~Aleksandra / 2023-04-29 07:28
27.04.2023 linia 1275 do Gdańska
Pan Kierowca sprzedał za dużo biletów na trasie i pasażerowie,którzy wsiedli w Warszawie z ZAREZERWOWANYMI dużo WCZEŚNIEJ biletami nie mieli gdzie siedzieć.
Zdecydowanie NIE POLECAM tej firmy transportowej .ZaletybrakWadyrezerwacja (miejscówka) nie gwarantuje miejsca siedzącego -
~Kowalska / 2023-04-28 16:46
Sprzedali więcej biletów niż miejsc w busie i przez 12 h drogi przypada mi miejsce stojące mimo ze biletu kupiłam 3 miesiące przed wyjazdem to i tak osoby które kupiły je wczoraj maja pierwszeństwo do siedzenia ZaletyNic -
~Spóźniony pasażer / 2023-04-28 16:29
Banda zjebów, którzy nigdy na czas nie dojeżdżają ZaletyBRAKWadySAME -
-
~Wojtek / 2023-04-28 15:08
Tragedia. Drugi raz ba tej samej trasie ponad godzinne spóźnienie. Wcześniej jeździłem polskim busem i trzymał się rozkładu. Uważajcie na tę niewiarygodna linie. Tym bardziej, że spóźnienie w ciągu ostatnich 20 min. Wzrosło o pół godziny, -
~Karo / 2023-04-28 12:46
Trasa N1304 28.04.2023
Brak jakiejkolwiek kultury oraz empatii ze strony kierowców.
Rozumiem opóźnienie, czas kierowców i że przerwa nie była ogłoszona ale żeby z pełną premetydacja zostawić dwójkę ludzi na przystanku w sieradziowie? Którzy i tak nas dogonili na pierwszym skrzyżowaniu? Do kobiety która wraz z nimi jechała kierowca odezwał się "że jeśli nie usiądzie to zostawi ja na pierwszym mopie"? Sprawa została zgłoszona przez inną pasażerkę, ale stwierdzialam, że warto posłać to dalej ku przestrodze aby nikt nie został zostawiony samemu sobie gdzieś pośrodku świata i aby uważali oddalając się od autobusu.. -
~Karolina / 2023-04-27 22:47
Koleżanka przyjechała na mój ślub z Azji, na lotnisku pan kierowca powiedział, ze nie sprzeda jej biletu, po czym bez wyjaśnienia zamknął drzwi i odjechał, koleżanka nawet nie zdążyła do mnie zadzwonić. Dodam, że był to ostatni autobus tego dnia. Co ten pan kierowca ma w sercu? -
~Miyo / 2023-04-27 22:07
Dno, dno i jeszcze raz dno.
Najpierw otrzymałam maila o "zmianie rezerwacji", z którego dowiedziałam się, że zarezerwowane miejsce (za co należało dopłacić dodatkowe 4zł) nie jest już zarezerwowane, a następnie zostałam poinformowana o odwołaniu przejazdu (mniej, niż 24h przed podróżą!!!). Co więcej, przejazd który rzekomo został odwołany, na stronie internetowej WCIĄŻ jest możliwy do zarezerwowania, także wygląda na to, że to chyba jakiś autobus Schrödinger'a - jest, ale go nie ma.
Nie wspomnę o fakcie, że informowanie pasażera o odwołaniu przejazdu o takiej porze, że kontakt z konsultantami nie jest możliwy, bo czat jest dostępny jedynie w godz. 9 - 20, jest kpiną samą w sobie.
strona 50 z 156
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »