Witam wszystkich, nie polecam Fleksa przejazd z Wrocławia do Wiednia kierowcy z Ukrainy bardzo nie miła obsługa nie potrafią rozmawiać z ludźmi normalnie, ostatni mój przejazd fleksem.
ZaletyWifi
WadyKierowcy
~KamaWo / 2023-06-15 22:06
Ocena: 1.00 / 5
Wykupiłam przejazd dla mnie i męża z Warszawy do Wrocławia kilka dni wcześniej , by po długim locie i wylądowaniu na Okęciu mieć zapas 3 godzin.w dniu przylotu otrzymałam informację,ze nasz bilet anulowano -bez uzasadnienia . Kupiliśmy wiec inny przejazd z małym zapasem czasowym, korzystając z Ubera udało nam się dotrzeć na czas. okazało się, ze w autobusie w ogóle nie ma miejsc o numerach na biletach !!! Na pytanie gdzie mamy usiąść, Pan sprawdzający bilety rzekł, za na jakichkolwiek wolnych , po czym poszedł na górę i wskazał konkretne 2 miejsca. Autobus jechał przez Łódź gdzie wsiadła Pani i stwierdziła ze ona ma zarezerwowane te 2 miejsca , poprosiliśmy by udała się do kierowcy i z nim ustaliła gdzie ma usiąść . Kierowca przybiegł do nas, zachowując się bardzo impertynencko powiedział czy raczej wykrzyczał „albo się rozsiadacie albo wysiadać z mojego autobusu „Powiedziałam , żeby wskazał mi miejsce gdzie mamy sie przesiąść , bo to my jesteśmy poszkodowani co chciałam mu wyjaśnić - on nie słuchając mnie wykrzyczał „teraz to już nie pojedziecie na pewno tym autobusem „ i zadzwonił na POLICJĘ. W międzyczasie jakaś miła kobieta siedząca sama zaproponował ze przesiądzie sie obok innej, samotnie podróżujące osoby i zwolniła miejsce dla pary z Łodzi . Gdy przyszła policjantka uspokoiła kierowcę byśmy mogli powiedzieć co sie zdarzyło a potem zapytała kierowce czy może kontynuować jazdę o on łaskawie sie zgodził.Firma popełniła błąd a jej pracownik nie raczył nas za niego przeprosić , w sytuacji dużego nieporozumienia zamiast rozwiązać problem zachowywał sie konfrontacyjnie i bardzo grubiańsko . Nr autobusu N 1305 , odjazd 14.10 z Warszawy . Kierowca wysiadł we Wrocławiu. Był to nasz 2 przejazd z tą firma i BARDZO NIE POLECAM .
~Kamil / 2023-06-15 22:01
Ocena: 2.50 / 5
Pozdrawiam bardzo serdecznie szefostwo flixbusa za podwyżkę cen i tak już bardzo drogiego przejazdu z Zakopanego do Nowego Targu bylo 26.99 jest 39.99 to tylko 4 krotnie więcej niż u konkurencji.... Co tak mało bierzecie???!!! Doskonale zdajecie sobie sprawę że ludzie nie mają wyjścia to kroicie jak poje..... Gwarantuje wam ze juz na żadnym odcinku nie skorzystam z waszych linie za to czyste skurwy....
ZaletySzczodre szefostwo
WadyWyludzacze
~Kuba / 2023-06-15 18:15
Ocena: 1.50 / 5
Cena podana na początku zawierania transakcji jest dwa razy mniejsza od ceny finalnej.
~Kasia / 2023-06-14 14:20
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłam z dużym wyprzedzeniem dla Mamy (która ma prawie 80 lat) dwa bilety na przejazd z Warszawy do Polańczyka (chodziło o komfort podróży bo miała zacząć się po 24 a zakończyć o 9 rano).
Najpierw cyrki z samą rezerwacją anulowanie automatyczne ze strony firmy, konieczność ponownego zakupu biletów.
Na bilecie małym drukiem oznaczenie odjazd z peronu od 3 do 8. Na dworcu zero komunikatów a 80 latka biega z ciężką walizką i szuka autokaru. Efekt taki, że odjechał bez Niej.
Następnego dnia czekało mnie 900 km aby Mamę zawieźć i wrócić. Firma nie poczuwa się do niczego a 200 zł przepadło.
JA BĘDĘ ZAWSZE TRZYMAŁA SIĘ Z DALA OD TEGO PRZEWOŹNIKA.
Zaletybrak
WadyFirma bawi się z podróżującym w szukaj a może znajdziesz autokar na dworcu
~Katarzyna / 2023-06-14 14:17
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłam z dużym wyprzedzeniem dla Mamy (która ma prawie 80 lat) dwa bilety na przejazd z Warszawy do Polańczyka (chodziło o komfort podróży bo miała zacząć się po 24 a zakończyć o 9 rano).
Najpierw cyrki z samą rezerwacją anulowanie automatyczne ze strony firmy, konieczność ponownego zakupu biletów.
Na bilecie małym drukiem oznaczenie odjazd z peronu od 3 do 8. Na dworcu zero komunikatów a 80 latka biega z ciężką walizką i szuka autokaru. Efekt taki, że odjechał bez Niej.
Następnego dnia czekało mnie 900 km aby Mamę zawieźć i wrócić. Firma nie poczuwa się do niczego a 200 zł przepadło.
JA BĘDĘ ZAWSZE TRZYMAŁA SIĘ Z DALA OD TEGO PRZEWOŹNIKA.
Pomimo tego, ?e autobus, jak wynika z Pani informacji by? na miejscu (czyli na stanowisku 7) ponad 10 minut przed planowanym czasem odjazdu Kierowca nie zainteresowa? si? tym, ?e osoba maj?c dwa wykupione miejsca nie zg?osi?a si? do wyjazdu, na przyk?ad z uwagi na jej oczekiwanie na którym? ze stanowisk wymienionych w bilecie.
Czy zatem w tej sytuacji mo?e mie? miejsce zastosowanie punktu 7.2 dotycz?cego rozpocz?cia podró?y zawartego w Ogólnych warunkach przewozu. Przypadkowa osoba poinformowa?a Mam?, ?e autobus do Pola?czyka odjecha? ze stanowiska 7.
Zatem musia?am zabra? Mam? z dworca i rano (jeszcze przed przyjazdem autobusu do Pola?czyka) napisa?am do Pa?stwa informacj? o tym wydarzeniu. Jednocze?nie w dniu 3 czerwca zawioz?am Mam? do sanatorium przeje?d?aj?c samochodem ponad 900 km.
Z tak? sytuacj? jeszcze nie spotkali?my si? jeszcze nigdy, a nasi znajomi nie wierz?, ?e takie wydarzenie mog?o mie? miejsce. Uznajemy, ?e mamy tu do czynienia z zaniedbaniem Firmy polegaj?cym na braku nale?ytej staranno?ci w post?powaniu w odniesieniu do pasa?era. My?limy, ?e ju? nigdy wi?cej nie b?dziemy chcieli korzysta? z Pa?stwa us?ug.
Informuj?, ?e w sytuacji nie uznania naszej reklamacji kieruj? skarg? na Pa?stwa post?powanie do Urz?du Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
ZaletyBRAK
WadyBrak zainteresowania klientem podczas świadczenia usług, brak profesjonalizmu - na dworcu loteria szukaj może znajdziesz autokar
~Andrzej / 2023-06-13 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Dałbym mu minus 100, gdybym mógł. Nie będę opisywał wszystkiego, ta firma nie jest tego warta. Każdy kto kiedykolwiek korzystał z "usług" tej wydmuszki wie, że to najgorsza firma. W ogóle nie polecam!
~Klaudia / 2023-06-13 11:39
Ocena: 1.75 / 5
Widzę standardowo…zmiana rezerwacji trzy razy po czym nagle anulowanie biletów. Po zadzwonieniu na infolinie pani nie wie dlaczego rezerwacja została anulowana. Nie polecam
~Urszula / 2023-06-13 11:29
Ocena: 3.00 / 5
Dwa tygodnie przed wyjazdem wykupiłam 2 miejsca z Opola do Kłodzka. Po kilku dniach dostałam informację, że zmieniono mi miejsca w autobusie. Po kolejnych dwóch dniach ponowna informacja o zmianie miejsc. Po kolejnych dwóch dniach informacja, że moje bilety zostały anulowane i mogę wykupić sobie w innym terminie. Zatkało mnie po prostu. Teraz na ostatni moment muszę szukać innych przejazdów w tym samym terminie, bo mam wykupiony pobyt. Najgorsza firma jaka istnieje. A bilety oczywiście zapłaciłam z góry , ponad dwa tygodnie przed wyjazdem. Jak można klientów tak traktować?
ZaletyTanie bilety
WadyWszystko poza cenami
~Samuel / 2023-06-13 11:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy przewoźnik jaki może być 3 razy zmieniali mi rezerwacje miejsc w autobusie aż wkoncu anulowali przejazd później wybrałem przejazd o 18 i co opóźnienie ma o 3 godz przez co utknę w Katowicach po prostu tragiczny przewoźnik nie polecam
ZaletyBrak
WadyDużooooo
~Seq88 / 2023-06-13 01:56
Ocena: 3.75 / 5
Do IWO
" Księżniczko" a jak ci kierowcy mieli ci otworzyć toaletę gdy autobus się zepsuł ? Rusz głową.
ZaletyJest ok
WadyAuta się psują ale nic nie jest wieczne
~leon wędrowiec / 2023-06-12 23:54
Ocena: 1.25 / 5
Fatalny przewoźnik. Na całej, dwudziestogodzinnej trasie tylko przystanki na 5-10 minut, w miejscach gdzie niczego nie mozna kupi,ani pojść do toalety.
Toaleta w autobusie brudna, śmierdzi już na początku trasy. Od początku brak mydła, brak papieru.
Kierowca chamsko odnosi się do pasażerów ("gamoniu jeden", "to się ubierz mała").
Generalnie nie polecam.
Autobus na trasę Opole-Zakopane został wysłany popsuty. Trzymano nas w autobusie przez 3 godziny obietnicą naprawy autobusu lub załatwienia środka zastępczego. FixBus wysyłał na bieżąco maile m.in. że transport zastępczy jest organizowany. No i został tak zorganizowany, że nas wyrzucili z autobusu o kazali sobie radzić, bo im się nie chce załatwić nowego autobusu z Krakowa. Infolinia to jeden wielki scam, bo trzeba przejść przez 10 różnych etapów, żeby się gdziekolwiek dodzwonić. Najlepsze w tym jest to, że o zwrot kosztów trzeba się było jeszcze specjalnie prosić w mailu, a na koniec obiecano nam oddanie tylko za transport zastępczy (który swoją drogą był w dużo gorszych warunkach i na miejscu byłyśmy 5 godzin później niż zamierzałyśmy, przez co nam przepadł cały jeden dzień). Według wyliczeń FlixBus chciał nam oddać jeszce mniej pieniędzy, niż zapłaciłyśmy za ten nędzny transport, który w ogóle się nie odbył. Jedna wielka masakra
Zaletymożna poćwiczyć cierpliwość, próbując się doprosić od nich jakiegokolwiek zwrotu i odpowiedzialności za to co zrobili
Wadywszystko pozostałe
~użytkownik2023 / 2023-06-12 18:09
Ocena: 1.75 / 5
Autobus na trasie Opole-Zakopane przyjechał zepsuty. Mimo, że firma wiedziała o usterce i wadliwym pojeździe wysłała go z Krakowa i przez 3h z marnym i żałosnym skutkiem próbowano naprawić autobus. Ostatecznie powiedziano pasażerom, że się nie da nic zrobić i mają sobie radzić. 0 zainteresowania tym, że większość miała plany, 0 prób wysłania innego transportu. Do biura obsługi klienta tez się nie da dodzwonić… TRAGEDIA
Zaletyabsolutnie żadnych dobrych stron polecam nie jeździć
WadyNie wystarczy miejsca, aby wymienić
~Michał / 2023-06-12 16:51
Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam!!! Trasa Wrocław - Praga, kierowca nie zaczekal na pasażerów na postoju w Szklarskiej Porębie, skończyło się czekaniem kilometr od dworca oraz drugim 20-minutowym postojem w Jakuszycach aż pasażer taksówką dogoni autobus.
W drodze powrotnej powtórka z rozrywki - na postoju kierowca nie zaczekał na pasażerów, widząc że siędzący w pierwszym rzędzie Azjaci i kilka innych osób nie wrócili do pojazdu. Dopiero po mojej interwencji kierowca łaskawie się zatrzymał i pasażerowie dobiegli.
ZaletyWygodny klimatyzowany pojazd
WadyChamskie zachowanie kierowców
~IWO / 2023-06-12 13:38
Ocena: 1.00 / 5
MASAKRA, chciałabym wszystkich ostrzec przed TĄ FIRMĄ, ZAKUPIŁAM BILET W DWIE STRONY KRAKÓW-WĘGRY, W TRAKCIE POWROTU ZEPSUŁ SIĘ AUTOKAR, STALIŚMY W POLU, WC ZAMKNIĘTE PRZEZ KIEROWCÓW, TRAGEDIA, KOMPLETNIENIE MA GDZIE ZADZWONIĆ, POZOSTAJE JEDYNIE SKARGI SKŁADAĆ MAILEM !!!
ZaletyTRAGEDIA
WadyWSZYSTKIE, OPÓZNIONE, CAŁKOWITY BRAK KONTAKTU Z FIRMĄ
~Paula / 2023-06-12 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Kłamią zapewniają na czacie a potem okazuje się że jest inaczej nie polecam słaba obsługa klienta i drogo
~Sławomir / 2023-06-12 11:02
Ocena: 1.00 / 5
Porażka, wykupiłem żonie bilety do Gdańska z Warszawy i z Gdańska do Warszawy. Do Gdańska autobus przyjechał z blisko 2 godzinnym opóźnieniem co jeszcze było do przyjęcia z racji tej że autobus przyjechał około godziny 14.30 (planowany o 12.55). Nie do przyjęcia natomiast był rejs powrotny. Flixbus na swojej oficjalnej stronie informuje że jest dostęp do gniazdek elektrycznych, miejsca z dodatkową przestrzenią na nogi, dzięki czemu nie będziesz musiał robić niepotrzebnych postojów i dotrzesz do celu tak szybko, jak to możliwe. Ta przestrzeń na nogi to jawna kpina zwłaszcza na miejscu 20d, jest to zwykła przestrzeń na której pasażer może postawić nogi i nic więcej. Jazda zajęła z Gdańska do Warszawy od godziny 14.40 (przyjechał już opóźniony o 7 minut) do godziny 23.45 Warszawa Zachodnia, czyli opóźnienie 3 godziny 50 minut. Na infolinii nie dość że czekałem na połączenie blisko 25 minut dowiedziałem się że oni nie odpowiadają za opóźnienia w trakcie jazdy, a brak wygód, no cóż autobus jest w ciągłej eksploatacji i nie są w stanie sprawdzać ich na bieżąco. Nie skorzystam już więcej z ich usług, bilety PKP są w podobnej cenie (niestety dowiedziałem się o tym zbyt późno), zagwarantowane są rzeczywiste miejsca z wygodami jakich niestety brak w autobusach i jeśli coś się stanie podstawią autobusy. Nie polecam, szczerze odradzam, ja będę omijał ich szerokim łukiem co też Państwu szczerze radzę.
ZaletyBrak
WadyOPÓŹNIENIA, brak prądu w gniazdach elektrycznych, brak faktycznego miejsca na nogi (miejsce 20d). Nierzetelność.
~marta / 2023-06-12 10:38
Ocena: 1.75 / 5
zero szacunku do klienta, nie ma możliwości rozmowy z konsultantem automat rozłącza każdą próbę dodzwonienia się, pozostawienie rzeczy osobistej w busie równa się utracie, firma tragedia!!!
~neobusowiec / 2023-06-11 22:57
Ocena: 1.00 / 5
Nie przyjeżdża na czas, nie można polegać na tej firmie