Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3141 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Berni / 2023-05-31 09:05
    Ocena: 4.75 / 5
    Firma godna polecenia, za każdym razem podróż mijała przyjemnie i bez żadnych problemów. Autokar czysty, wygodny. Obsługa również bardzo miła ???? tu szczególne podziękowania dla Pana Łukasza i Cezarego z trasy Kielce- Zakopane w dniu 29.05, którzy wykazali się ogromną uprzejmością ????
  • ~Małgorzata / 2023-05-31 08:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz w życiu! Krakow- Warszawa 260 zł. Za 2 osoby! Kierowcy opryskliwi i robią łachę że Cię ze sobą zabiorą. Toaleta nieczynna. W bagażniku walizka została porwana i zniszczona rączka .
    ZaletyWygodnie
    WadyJ.w
  • ~Janusz / 2023-05-30 15:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Masakra jakaś za każdym razem z wykupionymi miejscówkami, połowa pasażerów miała zajęte miejsca, za które płacili, a kierowcy każą siadać tam gdzie wolne.
    W autokarze smród moczu, brak przystanków dla pasażerów przez całą ośmiogodzinną podróż, więc wiadomo ile osób korzystało z autokarowej toalety, aż załączył się alarm, a kierowca musiał zjeżdżać z trasy żeby temu zaradzić...
    ZaletyChyba tylko kurs autokaru we właściwym dla nas czasie dobowym.
    WadyWymienione w opinii, więc nie będę się powtarzał.
  • ~Alice / 2023-05-30 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus relacji Bergamo-Werona. Dzień przed podróżą informacja od przewoźnika że kurs odwołany i można wystąpić o zwrot za bilet. Wystąpiłam o zwrot kosztów, otrzymałam potwierdzenie przyjęcia. Po 5 minutach na mailu informacja od przewoźnika "Werona czeka, pobierz swój bilet elektroniczny". Szok. Sprawdziłam rozkład jazdy - mój kurs nie odwołany tylko autobus jest pełny. Bardzo chytry i sprytny sposób na rozładowanie nadsprzedaży biletów - wmówienie naiwnemu klientowi, że kurs odwołany i ma sam anulować rezerwację i wystąpić o zwrot kosztów.
    ZaletyBrak
    Wadynieuczciwy
  • ~Emilia / 2023-05-29 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Na trasie Zakopane - Zielona Góra, 28.05.2023 od jednego z kiwrowcow czuc bylo alkohol. W dodatku bardzo nieuprzejmi, a w autobusie syf jakich malo. Przeztrzegam przed tym przewoznikiem.
    ZaletyŻadnych
    WadyChamstwo, syf, "wczorajsi" kierowcy.
  • ~Maniek / 2023-05-29 10:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeśli chodzi o kierowców mili, bo mają być mili i na tym się zalety skończyły autobus w Pradze miał być 21.25 i na tym się skończyło, ostatnia informacja, że autobus będzie o 23.00 iiiii......o 1 w nocy ochrona nas wyprosiła z dworca. Żadnej informacji o tym czy autobus będzie, Żadnej czy jest odwołany, infolinia w tej firmie to jakaś farsa. W każdym razie nie polecam
    ZaletyNie zauważyłem
    WadyZbyt wiele żeby się rozpisywać
  • ~Jowita / 2023-05-28 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Miejsce wykupione 15b, dodatkową opłatą 8zl sam bilet 159zl podczas podróży przesiadłam się już 3 razy miejsce 15b nie istnieje nie kupujcie miejsc 15! Nie ma takich miejsc, porażka!!! Podróż tragiczna kierowcy nieuprzejmi!! W wc bród o smród
  • ~Hanna / 2023-05-28 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiliśmy 2 bilety i żeby ktoś powiedział o tym, że za DODATKOWĄ płatność trzeba było rezerwować miejsca (przepraszam, ale za taką cenę to musiało być od razu, nawet sam autobus był nie w najlepszym stanie) i 3 razy musieliśmy zmieniać miejsca, bo wszystkie były zajęte. Pierwszy i ostatni raz jadę tym autobusem. Nie polecam
  • ~Ok / 2023-05-28 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety negatywna opinia. Bilety opłacone. Brak potwierdzenia, brak biletów. Musiałam poradzić sobie inaczej. Do tej pory brak zwrotu. Kontakt znikomy z informacją. Żenada !!! Nie polecam nikomu szkoda czasu nerw i pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak potwierdzenia i biletu.Brak zwrotu pieniędzy
  • ~Mati / 2023-05-27 06:32
    Ocena: 1.00 / 5
    System rezerwacji tragedia . Jechaliśmy z rodziną do Budapesztu. W tamtą stronę Ukraińcy pozajmowali nasze miejsca i nie chcieli się przesiąść. Z powrotem znowu inni też zajęli. Jako że jechałem z małymi dziećmi nie ustąpiłem i zrobiłem borutę. Kierowca ma w d... takie uwagi no nie ma czasu.
  • ~Natka / 2023-05-26 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat... Autobus opóźniony ponad godzinę. Podstawiony zupełnie inny model, w związku z tym miejsc wykupionych (dodatkowo płatnych) brak. Duszno, mało miejsca, obsługa okropna i niemiła. Oby nigdy więcej.
    ZaletyBrak
    Wady-opóźnieńnie
    -brak wykupionych miejsc
    -duszno i śmierdząco
    -okropna obsługa
  • ~Turysta / 2023-05-26 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat do celu 5km a kierowca słucha bandy debili którzy robią go w balona i jeździ w kółko po mieście..
    żenada
  • ~A / 2023-05-26 20:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Właśnie stoimy na parkingu przy drodze, bo kierowca jest zmęczony i zrobił sobie półgodzinna przerwę. Jesteśmy pół godziny jazdy od przystanku końcowego.
  • ~Krzysztof / 2023-05-26 20:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Bilet kupiony online z Nicei do Padwy z przesiadka do Krakowa.Pierwszy spóźniony ponad 1,5 godz. Drugi mnie odjechał, na infolinię polska po 20-stej nie dodzwonisz się,jedynie po angielsku.Pytanie co mam zrobić: stoję we Włoszech na przystanku , jest 22.30 odjechał mój autokar, a oni na to że nie było spóźnienia ,po 3 godzinnych przepychankach telefonicznych gdzie nikt na infolini nie mógł mi pomóc, bo przecież oni nic nie mogą musiałem kupić kolejny bilet już bez przesiadek i spędzić kolejne 12 godzin czekajac na niego na dworze, na przystanku bo bałem się kolejnej przesiadki bo ani kierowcy ani obsługa nie mają nad tym żadnej kontroli. Porażka.Nie polecam.Dodam że jadąc w nocy w końcu do Polski siedziałem z przodu autokaru i słyszałem rozmowy kierowców.Oni kierują się tylko aplikacjami na przystankach , ktore zamykają się z dana godziną , jeżeli kogoś nie ma to trudno nie ich problem, nie ma żadnej logistyki i kontaktu pomiędzy kolejnymi autokarami .Wtedy nie zabrali z kolejnych przystankow z nowu kilku odob , ktore nie dotarły na czas.Ja spędziłem na przystanku 24 h .Nie polecam tego przewoźnika, nie otrzymałem żadnej pomocy że strony infolinii.Wg mnie to wszyscy poszkodowani przez tą firmę powinni się zebrać i założyć sprawę w sądzie.
    ZaletyŻadnych
    WadyZero pomocy że strony infolinii, stracone pieniądze i stres
  • ~Julka / 2023-05-26 19:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Kupiliśmy opcje wyjazdu do Pragi. Data 13/14 maja. Po przeczytaniu komentarzy byłam przerażona tym co nas czeka. Byliśmy miło zaskoczeni. Start z Leszna o czasie, kierowca ok, miejsca na nogi nie brakowało, WC czyste, 2 postoje po drodze. W drodze powrotnej tak samo. Może mieliśmy szczęście, a może ludzie wystawiają opinie tylko wtedy, gdy coś jest źle.
    Bynajmniej pozdrawiamy i polecamy.
    ZaletyTanio, wygodnie, komfortowo, bezstresowo
    WadyBrak
  • ~Julia / 2023-05-26 16:47
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia, opóźnienie ponad godzinne, duchota, 0 komfortu, miejsca na nogi brak. Jedynie mili kierowcy, naprawdę jedyny plus.
  • ~Staniałav. / 2023-05-26 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj była moja ostatnia podróż z FLIXBUS

    Wykupiłem 2 mieszaća z extra miejscem na nogi.

    Kiedy autobus przyjechał - to moich numerów nawet nie było. Kierowca powiedział zajmować wolne miejsca i tak 3 razy zmienialiśmy nasze miejsca- bo wszystko było zajęte

    Pytanie - po co mącić za miejsce i nie mieć go.

    Więcej nigdy FLIXBUS
    ZaletyŻadnych
    WadyZawsze brak wykupionego miejsca
  • ~Bert / 2023-05-26 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Opuźnienia brak organizacji brak toalety .....totalny chaos
  • ~Daria / 2023-05-26 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz. Odradzam KAŻDEMU. Brak klimatyzacji, wszystkim leci pot po twarzach, smród na samym wejściu doprowadził mnie do mdłości. Mija zaledwie 20 minuta podróży, w już jest mi słabo. Śmieci porozrzucane na podłodze występujące się z kosza to przy tym wszystkim nic.
    WadySmród, brak klimatyzacji, godzinne opóźnienie z informacja 10 minut przed planowanym odjazdem
  • ~Tomi / 2023-05-25 12:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Odradzam 3 razy jechałem 2 razy Niemcy raz kanada W Kanadzie nie przyjechał wogole musiałem pojechać innym kilkanaście godzin później Raz w Niemczech prawie o czasie innym razem godzina spóźnienia ale nie to jest najgorsze bo wszystko może się zdarzyć. Brak jakiejkolwiek informacji chat zignorował mnie a obsluga bezczelnie zakonczyla rozmowe beż wyjaśnienia następnie infolinia czas oczekiwania 15 minut i kolejna informacja że ktoś się skontaktuje po prostu całkowita arogancja w stosunku do klienta
    WadyCALKOWITA IGNORANCJA W STOSUNKU DO KLIENTA
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5080
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985