strona 47 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- nastepna »
-
~Izabela / 2023-06-08 15:12
Beznadzieja kurs Warszawa Suwałki o 12 z minutami,teoretycznie 3 godz 40 minut koszt 90 zeta. W praktyce kurs prawi 5 godzin, warunki normalne, żadnych luksusow, cena 90. Jeśli mam tyle jechać to wolę innych tańszych przewoźników. -
-
~Anonim / 2023-06-08 13:59
Godzina czekania na autobus i dowiedziałam się, że nie kupię biletu bo terminal nie działa. Kolejny transport za dwie godziny. ZaletyBrak -
~Marek / 2023-06-08 01:57
Nabyłem bilet od banderowca i prosił płacić tam gdzie nie ma kamer. Pełno ukrainców nie chcą ustąpić miejsca -
~marxx / 2023-06-07 22:34
nie jestem klientem lecz kierowcą, często widzę na trasie te śmieszne autobusy, co jeżdżą jak szaleni… -
~Joanna / 2023-06-07 19:24
Firma godna polecenia.
Linia 1221 trasa : Warszawa -Zakopane
Za każdym razem podróż mija przyjemnie i bez żadnych problemów. Autokar czysty i wygodny.
Kierowcy tej oto lini a mianowicie p.Łukasz oraz p. Bartek bardzo mili panowie .
-
~Amigo / 2023-06-07 16:57
Flixbusem podróżuje od zeszłych wakacji. Nie miałam o tym przewożniku dobrego zdania. 1 czerwca 2023 roku czekała mnie niespodzianka. Wracałam z Zakopanego do Warszawy. O ile dobrze pamiętam był to kurs 1261, a kierowca miał na imię Marek. Był sympatyczny, życzliwy pasażerom, z poczuciem humoru. Nie zamknął toalety, co kiedyś się zdarzyło o zgrozo w XXI wieku. -
~Karol / 2023-06-06 10:58
Pod każdym względem podróże są dramatem. Bardzo długie oczekiwanie na przesiadki, sięgające do kilku godizn. Niemiła obsługa. Nie polecam !!! ZaletyŻadnych zaletWadyCała podróż jest dramatem -
~Tomek / 2023-06-05 10:19
Wpłaciłeś kasę za bilet:przelewem,karta.
Podróż nie doszła do skutku? ZAPOMNI o zwrocie kasy z FlixBus.Polityka firmy jest prosta, raz wpłacone środki są własnością firmy.Żadne zwroty nie są realizowane.Setki osób przekonało się o tym. "Nie mamy pańskiej kasy i nie oddamy" i co Pan nam zrobi:(((
ZAPOMNI O ZWROCIE KASY.
ZaletyPłatności onlineWadyDwa miesiące Brak zwrotu za bilet.Kasa przepadła :((( -
-
~Maciej / 2023-06-03 07:53
Sprzedają bilety na przejazd z rowerem poczym na dworcu okazuje się, że jednak roweru nie zabiorą . Autobus odjeżdża ja zostaję. Nie polecam tej opcji. -
~Andyspring / 2023-06-03 06:10
Kurs 31-05-2023 godzina 14 autokar050 Berlin - Hamburg
Brak klimatyzacji. Fatalne warunki jazdy.ZaletySympatyczny, sprawny kierowca.WadyUpał w autokarze. -
~Pat / 2023-06-03 01:03
Kierowca machnął ręką i przejecha,ignorując klientów WadyKierowcy mają wyrąbane -
~Aga / 2023-06-02 22:26
Kierowca mając problem ze zeskanowaniem biletu mimo że na bilecie wydrukowanym z pełnymi danymi kazał wydrukować ponownie bilet i wrócić. Tymczasem kiedy byliśmy w podróży. Proszę o zwolnienie dyscyplinarne z pracy tego bezczczelnego pilota. Dodatkowo ten człowiek obrażał mnie i inne osoby, nie pozwolil wsiac dzieciom do autokaru mimo zimna, była godz 22:10, kurs był spóźniony pół godziny. Chodzi o zajscue na przystanku przy dworcu zachodnim w Warszawie. Kurs planowy godz 21:35 Warszawa Zachodnia - Białystok.
Zdecydowanie nie polecam tego przewoźnika -
~Adam / 2023-06-02 15:37
Autobus na trasie Katowice-Budapeszt opóźnił się o ponad 3 godziny. Nie dostałem żadnego odszkodowania ani zwrotu, z tłumaczeniem że w Katowicach opóźnienie wyniosło "tylko" 100 minut. -
~Lidia / 2023-06-02 09:03
Nie zostały zwrócenie mi pieniądze za anulowany bilet Stało się to automatycznie w systemie -nie został on zarejestrowany Pieniądze zostały pobrane z mojego konta W mailu przedstawiłam swój problem Zdarzenie miało miejsce 17 mają Do dzisiaj nie z serwisu nie sprawdził mojej wpłaty Jestem niezadowolona Korespondencja była prowadzona przez kilka osób i za każdym razem domagano się danych -
~Aga Karaś / 2023-06-01 23:12
Dzięki opiniom tutaj znalezionym, zrezygnowałam z podróży tą linią - mam nadzieje, że dostanę zwrot pieniędzy za anulowaną rezerwację... Wolę tłuc się 9 h drugą klasą PKP niż ryzykować z Fixbusem.. ZaletyPan na infolinii starał się być bardzo pomocnyWadyNa połączenie z Infolinią czeka się bardzo długi i do tego trzeba być zdeterminowanym, bo po wysłuchaniu wszystkich regułek połączenie jest automatycznie zrywane (po piątej próbie, czyli jakieś 20 minut, udało mi się uzyskać połączenie z konsultantem) -
~Karolina / 2023-06-01 19:47
Jeśli chcesz jechać z dzieckiem to pamiętajcie, żeby sobie kupić bilet dla dziecka, inaczej trzeba przy kierowcy 60 zł zapłacić za osobny bilet dla dziecka. WadyDziecko roczne za darmo nie pojedzie -
-
~Pasażer ten co był pierwszy i ostatni r / 2023-05-31 16:36
Kierowcy nie wiem skąd się urwali, jeżdżą jakby byli na drogach sami a zakręty jakby nie istniały. Stwarzają zagrożenie w ruchu drogowym- siedzenie na ogonie, wymuszanie, blokowanie lewego pasa na jezdniach jednokierunkowych dwupasmowych. Strasznie mało miejsca. Ceny na trasie Kraków- Zakopane wychodzą na podobne do jazdy autem( nie oszczędzicie za wiele) z różnicą taką że autem ma się więcej swobody i zdecydowanie jest to bezpieczniejsze.Jestem ogromnie zawiedziony, więcej nie skorzystam z tej usługi. ZaletyPunktualnie , w miarę dużo miejsca na bagażWadyKierowcy sprawiają wrażenie jakby bujali w obłokach, -
~Ankaola / 2023-05-31 15:06
TRAGEDIA I SKANDAL. KIEROWCY BEZCZELNI, AUTOBUS NON STOP SIE SPOZNIA 2 GODZINY ! NIE MOGE NIC ZAPLANOWAC ! JECHALAM OSTATNIO 6 LAT TEMU I WCZORAJ. POZIOM SIE ZNACZNIE POGORSZYŁ. NIKOMU NIE POLECAM LEPIEJ WYDAC WIECEJ NA SAMOCHOD LUB INNY RODZAJ TRANSPORTUI BYC NIEZALEŻNYM BO NA TEJ FIRMIE NIE MOZNA POLEGAC.
ZAWALIŁAM PRZEZ NICH DWA TERMINY. I MAM CALY DZIEN W PLECY A CZĘSTO SĄ TO POWAŻNE KONSEKWENCJE. -
~Pierwszy i ostatni raz. / 2023-05-31 11:17
Kupiłem bilet na podróż z Gdańska do Szczecina 24.05.23 na 23:45,ten autokar docelowo jechał do Rotterdamu.
O godzinie 22:46 dostałem esemesa że autobus nie będzie oznakowany logiem FLIXBUS i że życzą miłej podróży ,o godzinie 23:16 że linia N1386 jest o 75minut opóżniona , a o 23 :38 ostatni esemes że jest im przykro ale przejazd jest odwołany i jakieś bzdury o zwrocie pieniędzy.
Co za tragiczna firma, MIERNOTY Z FLIX BUS skoro odwołujecie przejazdy, informujcie pasażerów 5 godzin wcześniej ,by mieć czas zorganizować inaczej podróż np pkp ,blablakar .
A tak siedziałem do 5 rano na dworcu czekając na pociąg , po całym dniu podróżowania z różnych krajów.
Żadnych przeprosin , żadnych darmowych kolejnych biletów , nic , no ale czego tu się spodziewać po takiej BEZNADZIEJNEJ FIRMIE JAKĄ JEST FLIXBUS, nigdy więcej! ,pozdrawiam serdecznie środkowym palcem .
ZaletyBrakWadyTotalne olewanie pasażerów ,polityka firmy jak z krajów trzeciego świata albo i dalej . -
~Katarzyna / 2023-05-31 09:33
Bardzo opryskliwy kierowca nie pomaga włożyć bagażu bez dzień dobry ,zwracają uwagę autorytarnym tomem nie proszą o zapięcie pasów
strona 47 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- nastepna »