strona 45 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »
-
~Alina / 2023-06-21 16:01
Jechałam flixbus- em w dniu 9.06.23, na trasie Katowice - Wrocław, lub Wrocław Gdynia, ktoś myślę, że przez pomyłkę wziął mój bagaż. Bardzo chciałabym odzyskać swoją własność. Osobę, proszę o kontakt na adres mailowy alinakiel@o2.pl. -
-
~K / 2023-06-21 14:42
Trasa Szczecin - Berlin tragedia. Lokalizacja odjazdu autobusu zmieniła się 5 razy podczas kilku dni. Początkowo miała to być ulica Dworcowa (informacja ze strony internetowej podczas zakupu biletów), na biletach napisane, że z powodu remontu ulicy będzie to parking jednego z hoteli. Po dwóch dniach przyszedł e-mail z trzecią lokalizacja, a dzień przed wyjazdem przyszło potwierdzenie wyjazdu z pinezką przystanku. Oczywiście pinezka była w zupełnie innym miejscu niż wcześniejsze lokalizacje. Po skontaktowaniu się z centralą, na które z czterech miejsc mam się ostatecznie udać usłyszałem zapewnienie, że lokalizacja na bilecie jest prawidłowa i nie wiedzą skąd take zamieszkanie i pozostałe lokalizacje są nieaktualne. Po przybyciu na miejsce wskazana na bilecie okazało się, że jednak autobus tam się nie zatrzymuje. Informowała o tym jednynie karta A4 przyklejona na elewację budynku, którą zauważyłem przypadkowo. Mapka na kartce wskazywała piątą już lokalizacje, z której ostatecznie udało się odjechać. Trasa powrotna też nie najlepsza. Około godziny opóźnienia na tak krótkiej trasie, w autokarze ostry nieprzyjemny zapach przez awarię WC. Kierowca robił co mógł i odpalił klimę na maxa żeby rozwiać ten zapach ale na nic się to zdało a temperatura spadła na tyle, że ludzie w 30 stopniowy słoneczny dzień siedzieli w bluzach. Cena przejazdów porównywalna do innych przewoźników. -
~Klaudia / 2023-06-21 13:29
Witam Wczoraj Wracając o 16.05 z Ciechocinka do Częstochowy zaginoł mi bagaż ... jeden Iwyłącznie przystanek Był w Łodzi i tam najprawdopodobnie ktoś sobie przywłaszczył bądź przez pomyłkę zabrał mój osobisty bagaż ( Czarna Zwykła Torba ) prosiła bym tą osobę o zwrot moich rzeczy !! Jeźdżąc Flixbusem to nie pierwsza taka sytuacja że akurat w Łodzi giną czyjeś bagaże... Proszę o kontakt osobę która ma moją torbe poprzez meila champiobek100@wp.pl lub telefonicznie 501-739-263 -
~Agnes / 2023-06-21 01:06
Ostatni raz jechałam pół roku temu flexem, wtedy to był cały autobus Ukraińców, którzy pili alkohol i przez całą drogę w autobusie unosił się pijacki odór. Kierowcy ukraińscy, którzy nie mówili po polsku. Przyrzekłam sobie nigdy więcej. Niestety człowiek naiwny myślał, że może jednak po pół roku się coś zmieniło. Nie zmieniło się nic. Na linii Katowice- Tallin oczywiście sami Ukraińcy, autobus opóźniony pół godziny, kierowca Ukrainiec nie był w stanie zapanować nad logistyką bagażową i panował chaos. W czasie postoju na AIRPORT Katowice zamiast 3 minut staliśmy 15 bo jakoś Ukrainiec zaczął się awanturować bo nie chciał się przesiąść na inne miejsce, które zajął dwóm pasażerkom.
Mam wrażenie, że jestem w Ukrainiie a nie w Polsce, bo nawet kierowca nie rozumie języka polskiego.ZaletyŻadnych zalet. -
~Zifia / 2023-06-20 18:03
Wracam autobusem z Krakowa do Rzeszowa nrN150,opóźniony ponad 1 godz. Zero przeprosin i wyjaśnień za to uwaga kierowcy typu ,że jeżeli komuś się spieszy to są taksówki. Dotyczy to kierowcy który przyjechał do Krakowa a nie tego który go zmienił w Krakowie. Brak kultury i postawa do pasarzerów skutecznie zniechęca do jazdy z tą firmą. Zofia Teichmn/ częsta pasarzerka Fix busa.. ZaletyCzęstość kursówWadyBrak kultury niektórym kierowcom ja ten dzisiaj. -
~Trebor / 2023-06-19 13:22
Jechałem w sobotę do Krakowa z Wrocławia o godz.4,50.
Autobus przyjechał i odjechał punktualnie i za to brawo w Krakowie był o 9 tak jak miał byc.
Mam parę uwag.
Po pierwsze po zapytaniu kierowcy o swoje miejsce ,Pan odpowiedział mi że mamy siadać z żoną tam gdzie jest wolne!!!
W jakim celu jest rezerwacja?!
2.Czemu pasażerowie 85% Ukraina trzymają swoje wielkie torby i plecaki między nogami.Mnie taki gośc ciągle dotykał swoją upoconą nogą zmuszając mnie abym siedział bokiem!Po zwróceniu uwagi powiedział ,ze on nie rozumie.
3.W GliwicachPanie które wsiadły chciały abym opuścił zajmowany fotel wraz z zoną bo one mają bilet wykupiony właśnie na te miejsca!!Moja odpowiedz proszę siadać tam gdzie wolne spowodowała spięcie no ale ja tylko powiedziałem za kierowcę .
ZaletyPunktualnośćWadypatrz opis -
~Jaca / 2023-06-18 17:05
Tomaszu, bardzo dobrze, że kierowcy nie pozwolili pić alkoholu. Należy im się pochwała! ZaletyNowe autaWadyRoszczeniowi klienci -
~Tomasz / 2023-06-18 12:24
Po godz jazdy zamknięta toaleta na 6 gidz. Zero parkingów na stacji dla pasażerów z korzystania z toalety. Kierowca grozi policja za picie alkoholu. Nie polecam, żenada
-
-
~Maxx / 2023-06-18 08:28
Zwracam sie do Pana Ryczarda, jak nie lubisz kierowców z Ukrainy to podnieś dupę, usiądź za kierownicą i gadaj całymi dniami z ludzmi, zobaczę jak długo wytrzymasz Zaletypasażery, którzy chcą niewiadomo co -
~Agata / 2023-06-17 07:39
Jechałam z Leer do Gdańska z przesiadką w Bremen.Autobusy były punktualnie. Bardzo miła obsługa,podróż wygodna dużo miejsca na nogi i na miejscu WC, dodatkowa opcja wyboru miejsca w autobusie za 8 i dodatkowy bagaż za 15 PLN super.Polecam ZaletyPunktualnie, obsługa super,WC na miejscu,opcja dokupienia wyboru miejsca i dodatkowego bagażu za małe pieniądzeWadyDługa podróż -
~Adrian / 2023-06-16 15:28
W taką pogodę puszczają zepsute autokary bez klimatyzacji. Jutro zgłaszam to. Jesteście chorzy wysyłajac autokar bez klimatyzacji. -
~Ryszard / 2023-06-15 22:17
Witam wszystkich, nie polecam Fleksa przejazd z Wrocławia do Wiednia kierowcy z Ukrainy bardzo nie miła obsługa nie potrafią rozmawiać z ludźmi normalnie, ostatni mój przejazd fleksem. ZaletyWifiWadyKierowcy -
~KamaWo / 2023-06-15 22:06
Wykupiłam przejazd dla mnie i męża z Warszawy do Wrocławia kilka dni wcześniej , by po długim locie i wylądowaniu na Okęciu mieć zapas 3 godzin.w dniu przylotu otrzymałam informację,ze nasz bilet anulowano -bez uzasadnienia . Kupiliśmy wiec inny przejazd z małym zapasem czasowym, korzystając z Ubera udało nam się dotrzeć na czas. okazało się, ze w autobusie w ogóle nie ma miejsc o numerach na biletach !!! Na pytanie gdzie mamy usiąść, Pan sprawdzający bilety rzekł, za na jakichkolwiek wolnych , po czym poszedł na górę i wskazał konkretne 2 miejsca. Autobus jechał przez Łódź gdzie wsiadła Pani i stwierdziła ze ona ma zarezerwowane te 2 miejsca , poprosiliśmy by udała się do kierowcy i z nim ustaliła gdzie ma usiąść . Kierowca przybiegł do nas, zachowując się bardzo impertynencko powiedział czy raczej wykrzyczał „albo się rozsiadacie albo wysiadać z mojego autobusu „Powiedziałam , żeby wskazał mi miejsce gdzie mamy sie przesiąść , bo to my jesteśmy poszkodowani co chciałam mu wyjaśnić - on nie słuchając mnie wykrzyczał „teraz to już nie pojedziecie na pewno tym autobusem „ i zadzwonił na POLICJĘ. W międzyczasie jakaś miła kobieta siedząca sama zaproponował ze przesiądzie sie obok innej, samotnie podróżujące osoby i zwolniła miejsce dla pary z Łodzi . Gdy przyszła policjantka uspokoiła kierowcę byśmy mogli powiedzieć co sie zdarzyło a potem zapytała kierowce czy może kontynuować jazdę o on łaskawie sie zgodził.Firma popełniła błąd a jej pracownik nie raczył nas za niego przeprosić , w sytuacji dużego nieporozumienia zamiast rozwiązać problem zachowywał sie konfrontacyjnie i bardzo grubiańsko . Nr autobusu N 1305 , odjazd 14.10 z Warszawy . Kierowca wysiadł we Wrocławiu. Był to nasz 2 przejazd z tą firma i BARDZO NIE POLECAM . -
~Kamil / 2023-06-15 22:01
Pozdrawiam bardzo serdecznie szefostwo flixbusa za podwyżkę cen i tak już bardzo drogiego przejazdu z Zakopanego do Nowego Targu bylo 26.99 jest 39.99 to tylko 4 krotnie więcej niż u konkurencji.... Co tak mało bierzecie???!!! Doskonale zdajecie sobie sprawę że ludzie nie mają wyjścia to kroicie jak poje..... Gwarantuje wam ze juz na żadnym odcinku nie skorzystam z waszych linie za to czyste skurwy.... ZaletySzczodre szefostwoWadyWyludzacze -
~Kuba / 2023-06-15 18:15
Cena podana na początku zawierania transakcji jest dwa razy mniejsza od ceny finalnej. -
~Kasia / 2023-06-14 14:20
Kupiłam z dużym wyprzedzeniem dla Mamy (która ma prawie 80 lat) dwa bilety na przejazd z Warszawy do Polańczyka (chodziło o komfort podróży bo miała zacząć się po 24 a zakończyć o 9 rano).
Najpierw cyrki z samą rezerwacją anulowanie automatyczne ze strony firmy, konieczność ponownego zakupu biletów.
Na bilecie małym drukiem oznaczenie odjazd z peronu od 3 do 8. Na dworcu zero komunikatów a 80 latka biega z ciężką walizką i szuka autokaru. Efekt taki, że odjechał bez Niej.
Następnego dnia czekało mnie 900 km aby Mamę zawieźć i wrócić. Firma nie poczuwa się do niczego a 200 zł przepadło.
JA BĘDĘ ZAWSZE TRZYMAŁA SIĘ Z DALA OD TEGO PRZEWOŹNIKA.ZaletybrakWadyFirma bawi się z podróżującym w szukaj a może znajdziesz autokar na dworcu -
-
~Katarzyna / 2023-06-14 14:17
Kupiłam z dużym wyprzedzeniem dla Mamy (która ma prawie 80 lat) dwa bilety na przejazd z Warszawy do Polańczyka (chodziło o komfort podróży bo miała zacząć się po 24 a zakończyć o 9 rano).
Najpierw cyrki z samą rezerwacją anulowanie automatyczne ze strony firmy, konieczność ponownego zakupu biletów.
Na bilecie małym drukiem oznaczenie odjazd z peronu od 3 do 8. Na dworcu zero komunikatów a 80 latka biega z ciężką walizką i szuka autokaru. Efekt taki, że odjechał bez Niej.
Następnego dnia czekało mnie 900 km aby Mamę zawieźć i wrócić. Firma nie poczuwa się do niczego a 200 zł przepadło.
JA BĘDĘ ZAWSZE TRZYMAŁA SIĘ Z DALA OD TEGO PRZEWOŹNIKA.
Pomimo tego, ?e autobus, jak wynika z Pani informacji by? na miejscu (czyli na stanowisku 7) ponad 10 minut przed planowanym czasem odjazdu Kierowca nie zainteresowa? si? tym, ?e osoba maj?c dwa wykupione miejsca nie zg?osi?a si? do wyjazdu, na przyk?ad z uwagi na jej oczekiwanie na którym? ze stanowisk wymienionych w bilecie.
Czy zatem w tej sytuacji mo?e mie? miejsce zastosowanie punktu 7.2 dotycz?cego rozpocz?cia podró?y zawartego w Ogólnych warunkach przewozu. Przypadkowa osoba poinformowa?a Mam?, ?e autobus do Pola?czyka odjecha? ze stanowiska 7.
Zatem musia?am zabra? Mam? z dworca i rano (jeszcze przed przyjazdem autobusu do Pola?czyka) napisa?am do Pa?stwa informacj? o tym wydarzeniu. Jednocze?nie w dniu 3 czerwca zawioz?am Mam? do sanatorium przeje?d?aj?c samochodem ponad 900 km.
Z tak? sytuacj? jeszcze nie spotkali?my si? jeszcze nigdy, a nasi znajomi nie wierz?, ?e takie wydarzenie mog?o mie? miejsce. Uznajemy, ?e mamy tu do czynienia z zaniedbaniem Firmy polegaj?cym na braku nale?ytej staranno?ci w post?powaniu w odniesieniu do pasa?era. My?limy, ?e ju? nigdy wi?cej nie b?dziemy chcieli korzysta? z Pa?stwa us?ug.
Informuj?, ?e w sytuacji nie uznania naszej reklamacji kieruj? skarg? na Pa?stwa post?powanie do Urz?du Ochrony Konkurencji i Konsumentów.ZaletyBRAKWadyBrak zainteresowania klientem podczas świadczenia usług, brak profesjonalizmu - na dworcu loteria szukaj może znajdziesz autokar -
~Andrzej / 2023-06-13 12:05
Dałbym mu minus 100, gdybym mógł. Nie będę opisywał wszystkiego, ta firma nie jest tego warta. Każdy kto kiedykolwiek korzystał z "usług" tej wydmuszki wie, że to najgorsza firma. W ogóle nie polecam! -
~Klaudia / 2023-06-13 11:39
Widzę standardowo…zmiana rezerwacji trzy razy po czym nagle anulowanie biletów. Po zadzwonieniu na infolinie pani nie wie dlaczego rezerwacja została anulowana. Nie polecam -
~Urszula / 2023-06-13 11:29
Dwa tygodnie przed wyjazdem wykupiłam 2 miejsca z Opola do Kłodzka. Po kilku dniach dostałam informację, że zmieniono mi miejsca w autobusie. Po kolejnych dwóch dniach ponowna informacja o zmianie miejsc. Po kolejnych dwóch dniach informacja, że moje bilety zostały anulowane i mogę wykupić sobie w innym terminie. Zatkało mnie po prostu. Teraz na ostatni moment muszę szukać innych przejazdów w tym samym terminie, bo mam wykupiony pobyt. Najgorsza firma jaka istnieje. A bilety oczywiście zapłaciłam z góry , ponad dwa tygodnie przed wyjazdem. Jak można klientów tak traktować? ZaletyTanie biletyWadyWszystko poza cenami
strona 45 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »