Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3296 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomek / 2023-07-31 00:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Ciągłe opóźnienia (minimum 30 minut), a mimo to kierowcy jeżdżą jak wariaci. Zamieszania z rezerwacją miejsc. Toaleta strasznie śmierdzi. Dodatkowo wifi na pokładzie to ściema - strasznie wolne, z miniaturowym limitem danych a i tak często nie działa. Odradzam!
  • ~Beata / 2023-07-30 22:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Super.polecam
    Pierwszy raz jechałam do Zamościa,będę wracała do Szczecina również Flixbusem.
  • ~Krzeslo / 2023-07-30 12:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Kierowca stoi przy wkładaniu i wyciąganiu bagażu ale nie zapamięta czy czerwona walizka jest Józka a zielona Genowefy. Wg was bo zapłacicie 30 zł za bilet to kierowca powinien się jeszcze kłaniać i całować po rączkach.
    ZaletyOk
  • ~nea / 2023-07-30 12:32
    Ocena: 3.00 / 5
    A nie powinno być tak że kierowca powinien stać przy wkładaniu i wykładaniu bagaży?przecież z ulicy może ktoś podejść i zabrać walizkę,a z opini widać że dzieje się to dosyć często.A niestety są opóźnienia i kierowcy nie mają na to już czasu.Reklama flixbusa że jest udzielana pomoc przy bagażu to czysty chwyt marketingowy.Coś tu z logistyką na bakier...
  • ~Marcin / 2023-07-30 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    kupiłem kilka dni temu dwa bilety na FLIX Bus z Łodzi na lotnisko Chopina w Warszawie. Posiadam rezerwację z potwierdzeniem zakupu, z numerami miejsc Flix Busem. Na parę godzin przed odjazdem dostałem SMSa, że nasz przejazd został odwołany i mogę skorzystać z innej opcji połączenia , a następne połączenie jest w dniu następnym. Z informacji na stronie Flixbysa wynika, że brak jest już miejsc. Nie został przejazd odwołany jak wynika z SMSa a nasze bilety zostały sprzedane komuś innemu. Nasze miejsca 2C i 2D, rezerwacja ma numer 309 473 6936. Lecimy do Japonii, wycieczka kosztuje bardzo, bardzo dużo. Planowanie z Flixbusem podrózy nie ma sensu. Nie spotkałem tak obrzydliwej, paskudnej firmy. Oczekuje informacji, w jaki sposób i na jakiej podstawie nasze miejsca zostały sprzedane komuś innemu.
    Zaletynie ma zalet, obrzydliwość.
    Wadynie polecam tej firmy nawet wrogowi.
  • ~Gawron / 2023-07-30 10:18
    Ocena: 4.00 / 5
    Od kilku lat jeżdżę tym Flixbusem z Elbląga do Warszawy, iż tylko ten bus oferuje taką trasę. Nie ma innych busów. Chyba, że pociągami, ale długość trwania trasy wychodzi tyle samo. Zawsze czysto. Było, komfortowo, dużo miejsca, można nawet regulować fotele. Cóż, jeśli chodzi o opoznienie. W styczniu w Elblągu raz spóźnił się jakąś godzinę, ale przymknęłam na to oko. Był śnieg, było zimno, brudno to pomyślałam, że przez pogodę. Dojechałam wtedy na czas do Warszawy. Jeżeli kierowca chce to zawsze dotrzemy na miejsce. Zwłaszcza, że od Elbląga do Ostródy (i odwrotnie) kierowca zaczyna cisnąć z prędkościami. Bagaże to każdy pilnuję i to zawsze tak było. Kierowca nawet mówi gdzie go położyć w zależności gdzie pasażerowie chcą wysiąść. Nie mam problemów z Flixbusem. Jest w porządku.
  • ~Pralka / 2023-07-30 09:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Wy ludzie jesteście nie normalni. To wy robicie syf w autobusie i sracie do kibla a potem narzekacie że śmierdzi no na litość jak ma nie śmierdzieć jak traktujecie kibel w autobusie jakby był podłączony do kanalizacji. Co do bagaży co jeszcze kierowca ma robić ? Pilnować bagaż ? Dramat z wami ha
    ZaletyOk
  • ~Renata / 2023-07-29 23:12
    Ocena: 1.00 / 5
    21.07 podróżowałam z Żor do Nowego Sącza,nie mam swojej walizki.Wysiadając zabrałam łudząco podobną do mojej.Mieliśmy kilka minut na opuszczenie autobusu,bagaże nie były pilnowane przez kierowce.ktoś mógłby wziąśc nawet dwie walizki.Interweniowałam wszędzie,zgłosiłam sprawę na policję.Mija 9 dzień a nikt nie zgłosił że ma mój bagaż,ani nikt nie zgłosił się z utratą swojego.Kierowcy też o niczym nie wiedzą,umywają ręce.Firma flixbus niby cały czas poszukuje.Wygląda to wszystko dziwnie.Wypuszczanie przez kierowcę kobiety z autobusu na jej życzenie w miejscu gdzie nie było to planowane...Czytałam w opiniach o podobnym pzypadku z podmiana walizek.Jechałąm na 3 tygodnie do sanatorium,miałąm tak lekarstwa,wszystko,papiery z moimi danymi...I z tego co czytam są nikłe szanse na odzyskanie moich rzeczy:(może policja dojdzie co tu się stało...ja już tym autobusem nigdy nie pojadę,a innych ostrzegam żeby uważali na swoje rzeczy...
    Wadyspóźnienia,pośpiech,kierowcy nie ma przy załadunku i odbieraniu bagaży.To zaproszenie do złodziei.
  • ~Marta / 2023-07-29 21:30
    Ocena: 3.25 / 5
    Kilka lat już jeżdżę Flixbusem, niestety dzisiaj był ostatni raz. Pomylone numery miejsc, ludzie siadają, gdzie chcą, w Elblągu kazano nam wysiąść i przesiąść się do innego autobusu. Zanim ludzie pozabierali bagaże, minęło trochę czasu i w końcu zamiast niecałych 5 godzin, wracałam dzisiaj do domu 6. Na godzinę przed dotarciem na miejsce, kierowca wyłączył klimatyzację i zrobiło się nieznośnie gorąco. Za mną pani z Ukrainy, która non stop gadała głośno przez telefon, a na jednym z przystanków wsiadło jakieś osiem młodych osób, które w trakcie jazdy bardzo głośno się zachowywało, piło piwo, oglądało głośno filmy na telefonach, etc. Wróciłam zamordowana i z decyzją, iż następnym razem wybieram pendolino i strefę ciszy.
    ZaletyNa ogół życzliwi kierowcy
    WadyBałagan z miejscami, wyłączona klimatyzacja, głośni pasażerowie
  • ~Adrian / 2023-07-29 14:22
    Ocena: 4.75 / 5
    Czytam te opinie na tej stronie i zupełnie się z nimi nie zgadzam. W dniach 23.07 i 28.07 podróżowałem Flixbusem z Katowic do Mielna i z powrotem i jestem zdecydowanie zadowolony z podróży. Atrakcyjne ceny przewozu osób, wysoka kultura osobista kierowców. Podróż przebiegała sprawnie, z przerwami i bezpiecznie. Kierowcy dbali o komfort pasażerów. Gdy jeden z pasażerów pod wpływem alkoholu zakłócał spokój innych podróżujących kierowca skutecznie uciszył wrzoda. Ogólnie wrażenia bardzo dobre, napewno w przyszłości ponownie skorzystam z usług Flixbusa.

    Pasażer linii N1393
  • ~Lolek / 2023-07-29 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim. Jakość usługi poniżej zera. Autobus spóźniony o 40min. Żadnej informacji. Mieliśmy zapłacone za konkretne miejsca, a okazało się, że każdy siedzi gdzie chce.
    ZaletyZero
  • ~Kasia / 2023-07-29 07:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Przekładanie podróży na kurs 2 godziny pózniej chwile przed odjazdem to totalna żenada.
    Jeżeli komuś zależy na pewnej podróży, a nie niepewności co do odjazdu do ostatniej chwili omijać szerokim łukiem.
    Mimo wolnych miejsc w autobusie, kierowca zabiera ludzi, którzy przyszli kupic dopiero bilet, a nie tych którzy mieli juz rezerwacje, ale przełożoną.
    WadyInformowanie o overbookingu, chwile przed odjazdem
    Opoźnienia okolo 2 godzin, a informowanie co 15 minut o wydłużeniu
  • ~Ada / 2023-07-29 05:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka . Mieliśmy awtobus na 1.15 w nocy , o opóźnieniu dostaliśmy komunikat o 1.15 że awtobus się spóźni na 5 min . Przestaliśmy na dworzu do 3 godziny z miesięcznym niemowlakiem , w końcu przyjehal awtokar . Po zeskanowaniu naszego bilety powiedzieli ze nie maja w systemie takiego biletu , na pytanie co mamy teras zrobić rozwiedli rękami . Ale dwie osoby które również mieli bilet na ten sam awtobus i ta godzine pojechali bez problemu wszystko było w systemie . Jeden z kierowców bardzo hamski i arogancki . Traktowanie klienta jak ostatniego śmiecia pomimo tego ze nie jedziemy za darmo a płacimy za bilet . Awtokar 1301 do Pragi .
    ZaletyNic
    WadyHamski kierowca , opóźnienia
  • ~Karol / 2023-07-29 03:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ignorancja większej w życiu nie widziałem dramat. Miejsce za które zapłaciłem 9 euro zostało zajęte. Od kierowcy usłyszałem ze mam sobie sam poradzić to jest ostatni raz jak jadę tą linią. Sibdbad lepiej traktuje klijentow
    ZaletyDramat kierowca bóg ….
    WadyPłacisz więcej dostajesz kupa w dupe
  • ~Igor / 2023-07-28 23:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy nijak nie pilnowali bagaży każdy mógł zabrać walizkę każdemu i nikt by nic nie powiedział.Bardzo nieostrożna i nie umiejętna jazda
    Zaletybrak
    Wadyopóźnienia , słaba organizacja , brak bezpieczeństwa bagaży , słaba klima , nieostrożni kierowcy
  • ~Sara / 2023-07-28 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Anylowałam przejazd dzień przed i od miesiąca czekam na zwrot pieniędzy
  • ~Katarzyna / 2023-07-28 21:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Podróżowałam z Krakowa do århus, z przesiadka w Kopenhadze ,nie polecam . Autobus pierwszy opóźniony ,nie zdążyłam na przesiadkę musiałam kupić kolejny bilet i czekać na następny autobus,kolejny był opóźniony około godziny,gdy już się pojawił na przystanku się nie zatrzymał żeby mogli do niego wsiąsc pasażerowie. Przystanki w Kopenhadze są nie opisane nie wiadomo nawet gdzie czekać ,mimo iż pytałam wielu osób i kierowcy innego flixbusa z kad odjeżdża autobus on się tam nie zatrzymał,gdzie zwykle się zatrzymuję. Po tym fakcie musiałam kupić kolejny bilet na inny autobus bo już nie chciałam ryzykować że następny Flixbus się nie zatrzyma,a niestety przystanek w Kopenhadze jest rozległy i ciężko biegać z walizkami i szukać gdzie tym razem zatrzyma się autobusu.
  • ~Co za ludzie / 2023-07-28 19:17
    Ocena: 5.00 / 5
    A coś ty chciał w piątek ? Chcesz być na czasie to jedz na hulajnodze przez miasto
  • ~Zawszespoznionyprzezflixbusa / 2023-07-28 18:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Flixbus robi sobie żarty z ludzi. Po 50 min opoznienia wysłany sms, że opoznienie wyniesie 130 min, a czas może ulec zmianie. Nie polecam tym, którzy sobie coś zaplanowal i myśleli, że to będzie szybki i sprawny przejazd. Zmieńcie plany, a najlepiej środek transportu. Polecam za to tym, którzy nie mają innego wyjścia z zastrzeżeniem, że trzeba ubrać się ciepło nawet w srodku lata. Otóż klimatyzacja działa na pełnej non stop i w środku panuje arktyczny klimat, a kierowca nic z tym nie robi mimo próśb. I to wszystko za wcale niemałe pieniądze. Flixbus to dziś rozwiązanie lepsze tylko od podróży pieszo.
  • ~Klaudia / 2023-07-28 17:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejny raz bus jest opóźniony o co najmniej godzinę o czym nie informują w ogóle. Infolinia wiecznie nie odbiera a siedzenia są za ciasne na 2 osoby. Kierowcy o niczym nie wiedzą
    ZaletyTanie bilety, toaleta, szybki przejazd
    WadySpóźnienia kilka h, brak kontaktu z infolinią, ciasne fotele
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5369
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3296
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 909
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 733
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 367
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4753
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3992
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3086