Zaczęło się od tego że pod czas rezerwacji biletu w tańszej cenie, transakcja została niezaakcepowana. Zdecydowałam, że kupię w droższej cenie, ponieważ jechałam ze rodziną, którzy już mieli zakupione bilety i znów transakcja anulowana. Zgłosiłam sytuację do konsultanta, ponieważ problem mógł wynikać z tego, że mama męża miała takie samie imie i nazwisko. Po czekaniu ok. 30 min konsultant powiedział, że nic nie mogą z tym zrobić, muszę jeszcze raz rezerwować w droższej cenie. Specjalnie musiałam robić literówkę, aby zakupić bilet.
Najgorsze jest to że podczas jazdy autobusem Kraków - Wrocław zauważyłam małe czarne robaki, ale nie zwróciłam na to szczególnej uwagi. Kiedy wróciłam dodomu to cała noga swędziła i na rano dużo śladów od ugryzeń pluskwy. ZaletyDojechałam do domu.
Wady - brak pomocy ze strony konsultanta
- brak potwierdzenie transakcji 2 razy
- pluskwy!