Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3141 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ona / 2023-07-06 10:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Flixbus NIGDY NIE JEST NA CZAS! Nie umawiaj się! Nie jedź tym na lotnisko! Nie czytaj ile godzin będzie jechał- wylądujesz z ręką w nocniku! Jest klima, ale twarde fotele jak w PRL.
    ZaletyKlima
    WadyNIGDY NIE DOJEDZIESZ NA CZAS!
  • ~1234 / 2023-07-06 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezerwowałam z dużym wyprzedzeniem wyjazd do Krakowa (nawet dopłaciłam za konkretne miejsce), na dwa dni przed wyjazdem dostaję informacje, że akurat moja rezerwacja została zmieniona w obie strony na jakieś nienormalne godziny wyjazdu. Próbowałam rozmawiać z konsultantem. Twierdził, że cały przejazd został anulowany (dodam, że wyjazd i powrót to akurat były całkiem dwie różne trasy i PRZYPADKIEM akurat one tego dnia zostały anulowane). Oczywiście jeśli ktoś chce zwrot pieniędzy to mają czas na to do 7 dni roboczych
    ZaletyŻadnych
    WadyNierzetelność
  • ~Gfchhv / 2023-07-05 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    To poprostu jest wrecz niemozliwe ze cos takiego dzieje sie w firmie dzialajaca na europejska skale:
    - Transport juz nie raz spoznia mi sie 1,5 godziny
    - Poziom z jakim zachowuja sie kierowcy wobec kulturalnie nastawionych pasazerow jest nawet ponizej szamba
    - Brak klimatyzacji oraz kontaktow w autokarach
    - Balagan oraz liczne awarie w toaletach pojazdowych przez co kierowcy powinni zatrzymywac se na postojach(ktorych i tak nie ma, co jest niedopuszczalne)
    - Kierowcy omijaja przystanki na ktorych maja sie zatrzymywac (gdyz ludze zwyczajnie na nich chca wysiasc)
    - Kierowca z szyderczym usmiechem potrafi sie zapytac przy 2 godzinnym opoznieniu czy komus sie spieszy a nastepnie pojechac na stacje benzynowa i odbywac na niej postoj przez kolejne 30 minut nie wiadomo nawet z jakiego powodu
  • ~Jolanta / 2023-07-05 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, o 21:00 się dowiedziałam że mój przejazd został anulowany ( miałam wyjechać następnego dnia o 7:30) pociągu rano nie mam, i moje plany żeby dotrzeć na czas na spotkanie zostały zdeptane!
  • ~Aga / 2023-07-05 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!!!
    System pobiera opłatę za bilet ale biletu wcale nie rezerwuje.
    Co ważniejsze brak jakiejkolwiek informacji o problemach z rezerwacją, nie mówiąc już o informacji że do rezerwacji wcale nie doszło.
    Gdyby nie to, że kupowałam dla kogoś innego i musiałam od razu wydrukować, pewnie do czasu wyjazdu myślałabym że bilety mam bilet. Dwie godziny stracone na próbę sprawdzenia rezerwacji.
    Można się nieźle zdziwić, bilet kupiony, opłata pobrana, ale "nie mamy pana płaszcza i co pan nam teraz zrobi", oby nie w dniu wyjazdu kiedy chce się wydrukować bilet.
  • ~Oksana / 2023-07-05 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 04.07 miałam zaplanowany wyjazd o 19.05 Katowice-Brno, Autobus N1283 Kierunek Split, rezerwacja 3088770252. Kierowca machając rękami, brutalnie odmówił mi wejścia na pokład tylko dlatego, że miałam kota w przenośniku, mówiąc, że firma nie zezwala na transport ze zwierzętami, chociaż widziałam w autobusie pasażera z małym psem na rękach. Oczywiście nie mogłam zwrócić biletu, bo kierowca spóźnił się 15 minut i wskoczył do autobusu, zaraz po odmowie wpuszczenia mnie na pokład, pozbawiając mnie możliwości zwrotu biletu i przynajmniej części pieniędzy za przejazd, co nie używałam. Już milczę o tym, że spóźniłam się na następny lot, na który miałam przesiadkę.
    Firma musi wypłacić swojemu kierowcu, (chociaż moje 95 zł do karty kierowcy ) bohater zneutralizował kobietę z kotem, broniąc "honoru" firmy! Gratulacje, klient, który wielokrotnie korzystał z usług FLIX BUS i wystawał najlepsze oceny firmie , został pokonany, moralnie zniszczony, pozostawiony sam sobie na peronie pod tryumfalnym spojrzeniem kierowcy superbohatera.
    ZaletyŻadnych
    WadyChamstwo
  • ~Nina / 2023-07-05 06:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowcy po prostu chamscy.Reklama: miła obsługa, pomożemy z bagażem. Rzeczywistość zupełnie odwrotnie
  • ~Katarzyna / 2023-07-05 00:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Kierowca kompletny cham, rozmawialam naprawde cicho z kolezanka a on kazal mi przestac "gadac" bo go denerwuje. Gdy sam mowil glosno z kolega kierowca i nie oszczedzal w rzucaniu miesem.
  • ~Gre / 2023-07-03 16:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Autobus spozniony 1 godzinę. Brak jakiejkolwiek informacji. Nie polecam.
    WadySpóźnienie 1 godz
  • ~Olga / 2023-07-03 11:16
    Ocena: 1.25 / 5
    Zaczęło się od tego że pod czas rezerwacji biletu w tańszej cenie, transakcja została niezaakcepowana. Zdecydowałam, że kupię w droższej cenie, ponieważ jechałam ze rodziną, którzy już mieli zakupione bilety i znów transakcja anulowana. Zgłosiłam sytuację do konsultanta, ponieważ problem mógł wynikać z tego, że mama męża miała takie samie imie i nazwisko. Po czekaniu ok. 30 min konsultant powiedział, że nic nie mogą z tym zrobić, muszę jeszcze raz rezerwować w droższej cenie. Specjalnie musiałam robić literówkę, aby zakupić bilet.

    Najgorsze jest to że podczas jazdy autobusem Kraków - Wrocław zauważyłam małe czarne robaki, ale nie zwróciłam na to szczególnej uwagi. Kiedy wróciłam dodomu to cała noga swędziła i na rano dużo śladów od ugryzeń pluskwy.
    ZaletyDojechałam do domu.
    Wady - brak pomocy ze strony konsultanta
    - brak potwierdzenie transakcji 2 razy
    - pluskwy!
  • ~Martynenko Tetiana / 2023-07-03 07:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus spóźniłam się 4,5 godziny! Zła obsługa!
    ZaletyWszystko
    WadyWszystko
  • ~Luqqa / 2023-07-02 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmierdzący autobus ,bałagan , kierowcy nie panujący nad sytuacją i masa gosci zza wschodniej granicy traktujący autobus niczym powóz z zaprzęgniętym koniem. Trasa od Medyki do Bruggi przypomina socjalny autobus i tabor cygański z minionej ery. Bałagan z bagażami ludzie siedzący na schodach spacerujący po całym autobusie głośne rozmowy oraz jednym słowem syf.
  • ~Kołoolo / 2023-07-02 02:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Źle ponumerowane miejsca w autobusie. Przesadzanie na każdym przystanku. Kierowca tak potwornie chamski, że nawet ciężko to sobie wyobrazić... Jednym słowem maskara. Widać od razu że człowiek jest w Polsce.
  • ~Grażyna / 2023-07-01 14:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Pierwsza podróż Flixbusem. Jestem bardzo zadowolona. W autobusie czysto, przestronnie i chłodno ( klimatyzacja). Kierowcy świetni, uprzejmi i kompetentni. Zamieniam pociągi, którymi zawsze jeździłam, na Flixbusa. Cena biletu też mile zaskoczona. Polecam!
  • ~tati / 2023-07-01 12:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałam przyjemność jechać do Pragi w dniu 26.07.23 wyjazd był o godzinie około 2 w nocy oraz powrót 29.07.23. kierowcy byli bardzo mili, uśmiechnięte, pomocne.
    WadyPrzesiadka która trwała około 3h.
  • ~Przemek / 2023-07-01 05:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden wielki skandal zmieniają godziny podróży i nie jadą przez stacje docelowo. Myślałem ze nic nie działa gorzej od PKP ale się myliłem żenada totalna. Tylko dla masochistów
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~PG / 2023-06-30 22:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa N986 Warszawa -Zagrze. Na zewnatrz +30 wewnatrz +=0 plus wilgotno i lwpko od spoconych ludzi Kierowca oszczedza klimatyzacjęi twierdz ze jest włączona. Koszmar rodem z PKSu. Bilet prawie w cenie samolotu. Dałem się oszukać ale ostatni raz.
  • ~monia / 2023-06-30 19:06
    Ocena: 2.75 / 5
    Wykupiłam przejazd z Katowic na lotnisko Pyrzowice. Autobus się opóźnia...Pytamy drugiego kierowcy tej samej firmy czy nasz autobus przyjedzie. Otrzymujemy odpowiedź ,że to takie ryzyko :albo przyjedzie albo nie. Beznadzieja.
    Autobus przyjechał na szczęście opóźniony 10 min. Bagaże musimy sami wkładać do autobusu. Kierowcy nie rozumiejący języka polskiego. Po prostu jeden wielki dramat. Nie polecam!!!
    Wadysame wady
  • ~Hanna / 2023-06-30 14:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzień dobry. Piszę do zarządu firmy Flixbus w Polsce! SOS! Niepiśmienny, nieprofesjonalny kierowca na linii pasażerskiej UE! Mówię o kierowcy autobusu nr WGM 3376G, linia 1335A, 27 czerwca 2023 r. o godzinie 16:40 z Berlina do Bydgoszczy, Polska. Kierowca nie wpuścił mnie do autobusu z moim paszportem Aufenthaltserlaubnis (niemieckie zezwolenie na pobyt). Powiedział, że to dokument wewnętrzny tylko dla Niemiec!!! (nazwał to kartą pobyta) I potrzebował mojego paszportu jako obywatela (nie kraju UE! Mam go w domu z moimi dokumentami i potrzebuję go tylko do wjazdu do kraju urodzenia). Na przejściu granicznym do Polski polscy strażnicy graniczni patrzyli tylko na niemieckie zezwolenie na pobyt - nigdy nie potrzebowali paszportu mojego kraju urodzenia! Ale polski kierowca autobusu już tak!!!

    Komentarz prawnika: "Czy mogę podróżować po Europie z dokumentem pobytowym?
    Czy mogę podróżować po Europie z dokumentem pobytowym? Tak, jeśli jest to zezwolenie na pobyt w kraju europejskim".

    "Wjazd i pobyt w UE są dozwolone, dopóki niemiecki dokument pobytowy jest ważny"
    Możliwe jest podróżowanie poza granice Niemiec, powód opuszczenia Niemiec jest tymczasowy.

    Jestem żoną obywatela Niemiec. Mam zezwolenie na pobyt. Od kiedy Aufenthaltserlaubnis (niemieckie dokument na pobyt) nie jest dokumentem uprawniającym do wjazdu do Polski, kraju UE?!!!!! Wiele razy jeździłem z polskimi i litewskimi kierowcami do Warszawy i z powrotem - nigdy nie miałem żadnych problemów! A teraz miałem ważną podróż - na zakończenie szkoły mojej córki! Dobrze, że było jeszcze trochę czasu. Dojechałem wygodnie następnego dnia. Szanowne kierownictwo FlixBusa! Wasi kierowcy są twarzą firmy! Nie pozwólcie, aby wasi źli pracownicy zrujnowali wasz wizerunek! Powinni mieć prawo jeździć tylko po polskich wsiach, nie dalej!
  • ~Wkurzony / 2023-06-30 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś (30.06.23r.) kurs z W-wy do Białegostoku o 9:55 na przystanku W-wa Centrum po prostu się nie pojawił. Zero możliwości informacji - automat infolinii gada przez 2 minuty, żeby na końcu poinformować, że wszystkie informacje są na stronie i się rozłączyć. Nie, nie ma informacji o konkretnym busie. Ani gdzie jest, ani info o opóźnieniu.
    Nie chcesz tracić kasy, to omijaj szerokim łukiem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5075
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 866
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4607
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4457
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3930
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983