strona 41 z 160
- « poprzednia
- 1 ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- nastepna »
-
~Marcia / 2023-07-27 16:51
Chciałam podziękować kierowcom jadącym na trasie do Zakopanego w dniu 27.07.23. Córka czuła się zaopiekowana i bezpiecznie wróciła do domu. Nie było żadnych opóźnień a autobus był czysciutki i komfortowy. DZIĘKUJĘ! -
-
~Przemek Owsianka / 2023-07-27 16:06
Pan ktory zmieniał drugiego pana bardzo nie mily krzyczał bez konkretnego powodu,pan byl bezczelny oraz zachowywał sie jakby byl jakis niedojebany,nie polecam -
~myllfon / 2023-07-27 10:59
Na trzy podejścia do skorzystania z usług Flixbus - raz autobus opóźnił się 40 minut (bywa, różnie na drodze jest), drugi raz nie działały gniazda ładowarek, a trzeci został anulowany dokładnie w godzine odjazdu. Pomijam fakt zachowania kierowców, oraz sposobu prowadzenia pojazdu (na trasie Wrocław - Warszawa, można było się bać widząc sposób jazdy kierowcy).
ogólnie raczej nie polecam, da się znaleźć alternatywęZaletydużo połączeńWadyprowadzenie, opóźnienia, anulowanie trasy, niedziałające ładowarki -
~Krysta / 2023-07-26 21:42
Korzystałam z przejazdu Flixbusem 2-krotnie: Katowice-Amsterdam i droga powrotna, To, że autobus spóźniony to rozumiałam, bo wiem jak ciężko przejechać w godzinach szczytu przez Kraków (linia Przemyśl - Amsterdam). To, że w autobusie dość ciasno i problemy z toaletą, to też jestem w stanie zrozumieć przy tej długości trasy (na część problemów możemy mieć częściowy wpływ my jako pasażerowie - kwestia zachowania czystości). Natomiast na dobór pracowników ma wpływ zarządca firmy, bo to oni są jego przedstawicielami. Krótko mówiąc, ze strony kierowców: brak podstawowych zasad kultury a wręcz chamstwo. Zaczynając od braku przywitania się, przedstawienia (?), zapoznania z orientacyjnym planem podróży, okazania zainteresowania problemem ze zlokalizowaniem miejsca czy podania orientacyjnej długości przerwy w czasie jazdy (chyba za dużo wymagam) przede wszystkim po prowadzone pełnym głosem rozmowy na tematy zarobków w firmie, obgadywania kolegów (prawie że z nazwiskami), rozmowy na temat "co w domu", wszystko to przeplatane mnóstwem niecenzuralnych przerywników na litery: rzeczowniki K (najczęściej), ch (czy h- nie wiem), poprzez przymiotniki: j i p, w różnych konfiguracjach (nb. komentowane poprzez siedzące za mną angielskojęzyczne pasażerki, które na nieszczęście znały trochę język polski). Dodatkowo pogardliwe traktowanie pasażerów (a może raczej pasażerki) zza wschodniej granicy. Było mi za tych kierowców doprawdy wstyd przed innymi pasażerami.
Było również jak w poprzednich niektórych opiniach zablokowanie drzwi przednich - bo tam były torby kierowców.ZaletyJuż wiem, że w przyszłości będę szukała innej opcji podróży a nie FlixbusaWadyPrzede wszystkim skandaliczna obsługa (A na to z punktu widzenia zarządcy firmą można mieć wpływ)!!!
Żałuję, że wcześniej nie przeczytałam opinii innych pasażerów... -
~monika / 2023-07-26 18:25
Mimo dużego opóźnienia otrzymałam odmowę odnośnie zwrotu kosztów za transport z którego w rezultacie końcowym nie skorzstyliśmy. Bus był opóźniony ponad 120min jednak według przewoźnika tylko 100min. Zamówiliśmy taksówkę aby nie spóźnić się na odprawę... W dodatu podczas zgłoszenia problemu uslyszelismy ze przecież działa infolinia w języku angielskim i tam możemy się próbować dodzwonić. Wadybrak infolini w języku polskim w weekend. -
~Ososba / 2023-07-26 06:53
Super autobusy ale podróż nad morze tymi zadu.... Masakra 14 godzin z Ustki do Katowic z przesiadką w Wrocławiu . -
~Andrzej / 2023-07-25 22:17
Nie dostalem zwrotu pieniedzy, autobus spoznil sie na 2h, ale na informacji dostalem info ze wg systemu opoznienie bylo mniej niz 120 min. To ile 119? To klamstwo -
~hola / 2023-07-25 19:41
bardzo niezadowolony z pracy tego przewoźnika. Po pierwsze, autobusy nie są wygodne, a kierowca często śmierdzi papierosami. Po drugie, obsługa klienta jest po prostu okropna. po trzecie przewoźnik nie zezwala na przewóz zwierząt, co powoduje duże niedogodności dla pasażerów ze zwierzętami. nigdy więcej podróży z tym przewoźnikiem Wadydużo -
-
~Bartek / 2023-07-25 13:15
Ostatnio chciałem się dostać z Rzymu do Neapolu, specjalnie wstałem o 2 w nocy, żeby zdążyć na autokar, który miał przyjechać o 6. Nie dość, że informacje o godzinnym opóznieniu wysłali pół godziny przed planowanym odjazdem, to jeszcze autobus przyjechał 3h po czasie. Jakbym wiedział, to zamiast iść z buta 13km, to na spokojnie wyszedłbym sobie o 7 i pojechał metrem. Z powrotną trasą to samo. Kolejne opóznienie prawie 4h. A oczywiście kasy za bilety oddać nie chcieli, bo wiadomość o opóznieniu została do pasażera wysłana, ale to że człowiek musi czekać po 3-4h dłużej na autokar, to już państwa z obsługi klienta nie interesuje. Zaletybrak zaletWadybrak miejsca na wszystkie wady -
~Ania / 2023-07-25 13:04
Pan Paweł, który jeździ z Rzeszowa do Berlina bardzo sympatyczny i miły kierowca. Mam nadzieję, że będę z Panem częściej jeździła. Pozdrawiam.
-
~Ania / 2023-07-25 13:03
Pan Paweł, który jedzie autobusem z Rzeszowa do Berlina bardzo sympatyczny i miły kierowca. Mam nadzieję, że będę z Panem częściej jeździła. Pozdrawiam. -
~А / 2023-07-25 12:29
Cały autobus był zaatakowany przez pluskwy! Za 100 zł będziesz miał okropną podróż z pluskwami we wszystkich torbach i rzeczach! WadyPluskwy -
~Hela / 2023-07-25 09:07
Witam. Jechałam 16.07.23 z Katowic do Gdyni. Autobus przyjechał na czas, obsługa miła. Podróż powrotna również była bez zastrzeżeń. Czytając wcześniejsze opinie miałam obawy. Zastanawiam się kto pisze te złe wypowiedzi. Ja jestem zadowolona z przewoźnika. -
~qwerty / 2023-07-24 20:49
Autobus przyjechał z opóźnieniem pół godziny. Przy wejściu do autobusu okazało się że moje nie istnieje. Zapytany kierowca rozłożył ręce, on po polsku nie rozumie. Od pasażerów dowiedziałam się że autobus podstawili inny i jest inny układ siedzeń. Ogólne niedoinformowanie i zamęt. Ostatecznie siedziałam obok kierowcy, na miejscu pilota/drugiego kierowcy, miejsce niewygodne niesamowicie.
Porażka, forma na prawdę ma pasażerów w czterech literach. Pojechałam, bo innej opcji nie było, ale następnego razu na 100% nie będzie.ZaletyzeroWadyopóźnienie
chaos
brak miejsca wpisanego na bilecie
kierowca niedoinformowany i nie mówiący po polsku -
~Nie / 2023-07-24 17:53
Właśnie wracam autobusem z Zakopanego. Dosyć,że autobus wyjechał z 35 minutowym opóźnieniem z Zakopanego, to w Katowicach usiadła za kierownicą Pani prowadząca autobus, której zachoowanie potwierdza, iż nigdy więcej Flixbus!!! Pani kierowca krzyczy na podróżnych, używajac mikrofonu wygłasza swoje opinie o pasażerach. Ponadto non stop korzysta z telefonu, odbiera połączenia, przegląda Internet, używa wulgaryzmów przepuszczając pieszych na pasach.MASAKRA!!!! Gdzie tu komfort podróżnych???? ZaletyJuż wiem, że nigdy więcej Flixbus!!!WadyZachowanie Pani kierującej autobus poniżej krytyki!!! -
~Dor / 2023-07-24 10:51
Najgorsze gówno jakim jechałam. Kierowca Ukrainiec, który nie potrafi jeździć i wyklina po ukraińsku polskich kierowców. Sam na doszkalanie, potem wyklinaj!
Gówno, gówno i jeszcze raz gówno!ZaletyŻadne!WadyWszystko!
Kierowca, łazienka, postoje, siedzenia, pqsazerowie! -
-
~Ucho / 2023-07-24 09:47
nie polecam na to wydawać pieniędzy jeżeli nie macie słuchawek bo jest gorzej niż w wariatkowie, pasazerowie sa najczesciej chamscy, glosni i bez kultury. śmierdzi w środku moczem oraz siedzenia sa niewygodne ZaletyPrzyjechałWadyPasazerowie, czystość pojazdu -
~pasażerka / 2023-07-24 01:58
Wracam z Francji, nr 1305 wraz z dwiema córkami. Mamy 2 walizki. Jedna mniejsza, drugą większa, ta druga 22 kg. Jadąc do Francji obyło się bez problemów jeśli chodzi o bagaż. Wracając, kierowca zważył tylko naszą walizkę i powiedział, że o 2kg za dużo waży i mam zrobić dopłatę 10 euro. Mówię, że taką samą miałyśmy 5 dni wcześniej. Powiedział, że jego to nie interesuje, że albo płacę, albo pozbywam się 2 kg. Więc pytam się jeżeli na 3 osoby przypada po 1 walizce po 20kg to prosty rachunek daje 60 kg. Nasz bagaż ważył w sumie,w sumie nie wiem, bo tylko ta jedna walizka została zważona. Kierowca mówi dalej, że bagażnik ma już przeładowany. Strona od której stałyśmy miała pusty bagażnik,lol. Więc kierowca swoje, że 10 euro mam dopłacić, mówię dobrze, tylko proszę o pokwitowanie. Mocno się zdenerwował. W końcu bagaż został zapakowany. Najlepsze było w Saarbrucken. Zmiana kierowców. Podchodzi kierowca, który życzył 10 euro, w kowbojskim kapeluszu niczym szeryf,z tekstem prosto z kiepskiego westernu i mówi, cytuję: zostałam wpisana na czerwoną listę i będę miała problemy na liniach ;) No cóż, pożyczyłam kierowcy przyjemnego wieczoru i pojechałam dalej.P.S. Widziałam ludzi mających znacznie większe walizki i z pewnością ważące więcej. ZaletyNigdy więcej flixbusemWadyzawsze z flixbusem -
~Seq88 / 2023-07-24 01:42
Oksana nie gadaj głupot, pewnie w życiu pluskwy nie widziałaś ZaletyWifi toaletaWadyPasażerowie -
~Oksana / 2023-07-24 00:28
Właśnie jedziemy z koleżanką z Wrocławia do Warszawy, a tu wszędzie są pluskwy!!! Jesteśmy w szoku!!! ZaletyPluskwyWadyPluskwy
strona 41 z 160
- « poprzednia
- 1 ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- nastepna »