LINIA WROCŁAW BERLIN. KIEROWCY Z UKRAINY STRASZNIE ZANIŻAJĄ POZIOM. PRZEKLEŃSTWA I STYL JAZDY JAK SAMOCHODEM OSOBOWYM LUB CIĘŻARÓWKĄ Z ZIEMNIAKAMI.
ZaletyWIFI, NOWY AUTOBUS
WadyKIEROWCY Z UKRAINY
~klientka / 2023-08-02 09:53
Ocena: 3.50 / 5
Po podróży FlixBusem złapałam anginę ropną, coś czego nie miałam od 30 lat. Jest to choroba przenoszona drogą kropelkową. Będę brać antybiotyki dokładnie tyle dni ile będę na wakacjach. W czasie powrotu FlixBusem założę maseczkę, bo ktoś mnie musiał zarazić. Leżę z gorączką w łóżku w apartamencie nad morzem.
~K / 2023-08-02 07:51
Ocena: 3.00 / 5
Dramat! po co macie miejsca numerowane jak i tak nikt tego nie przestrzega. Kierowcy nic poza sprawdzeniem biletu i łaskawym włożeniu bagażu nie kontrolują. Burdel jakich mało. To były dwie ostatnie podróże- pierwsza i ostatnia.
Wadynie ma szans zeby siedzieć na wykupionym miejscu
~Ona ona / 2023-08-02 02:02
Ocena: 3.00 / 5
Niestety zapach z toalet uniemożliwia jazdę i tylko dlatego chyba odejmę gwiazdkę . Jesli chodzi o kierowców bez zastrzeżeń i jakośc jazdy bardzo bezpiecznie .
ZaletyW miarę powolna każda .sympatyczni kierowcy .
WadyToaleta
~Wściekły pasażer / 2023-08-01 19:20
Ocena: 2.50 / 5
kazali nam siedzeniach na siedzeniach dla inwalidów, były źle przymocowane i nie wygodne. Kierowca nie uprzejmy, rzucał walizkami. O wiele lepsza firma to Sindbad ( polecam ).
~Katarzyna / 2023-08-01 14:01
Ocena: 1.00 / 5
Podróżowałam z mężem 30 lipca Frankfurt-Medyka .Pierwsza para kierowców którzy zabrali nas z Frakfurtu byli chamscy,wulgarni .Głośno włączali sobie muzykę(disco polo xd)przeklinali.Po Ok 4godz wstałam sobie rozprostować nogi ponieważ byłam już po 12 godz podróży samolotem ze Stanów.Panowie zakładając z góry że nie mówię po polsku zaczęli mnie obcesyjnie obgadywać i komentować.Nagle jeden się odwraca i mówi do mnie.-sid down.Ja na to że mnie boli noga(rwa kulszowa)i co mu to przeszkadza a on na to ,tu cytuję-siadać na dupie i zapinać pas.Wtedy zareagowałam i zwróciłam im uwagę o wulgaryzmach i ich żenującym zachowaniu.Dodał jeszcze tu znowu cytuję -I k..nie podsłuchiwaćPrzez 17 godz tego koszmaru brakło by mi tu miejsca aby wszystko opisać.Dodam tylko że chłopiec ok 10 lat został sam w busie ponieważ matka wyskoczyła na chwilę z busa (może do toalety)a w tym czasie kierowca odjechał Tu znowu cytuję -Teraz niech sobie wezwie taksówkę.Fetor z toalety był tak niewyobrażalny że gryzł w oczy.To tylko skrót ,17-godz,, podróży” koszmaru z FliksBusem.Więcej przykładów zostało opisane w oficjalnej skardze na skandaliczne zachowanie kierowców.Czekamy na odpowiedz Bardzo wstyd nam było że to Polacy
ZaletyChyba tylko połączenie od punktu A do punktu B
WadyKultura kierowców prosto z rynsztoka(mieliśmy pecha do obsługi)Niewyobrażalny fetor z toalety,
~ja / 2023-07-31 22:21
Ocena: 3.50 / 5
Wbrew opiniom na tym forum w autobusie nie było picia, muzyki, była cisza nocna. To, że nie wiedziałam o ciszy nocnej i dowiedziałam się na zasadzie opieprzu - trudno, w końcu moja wina. Autobus jechał szybko i bardzo równo. Niestety, o ile wielu ludziom odpowiadają fotele FlixBusa to ja dostałam porażenia korzonków. Zwijałam się z bólu. Po wyjściu z autobusu odsypiałam cały dzień na lekach przeciwbólowych, gardło mi też spuchło, że nie mogłam mówić. Więc ogólnie oceniam pozytywnie ale ja nie dam rady jeździć FlixBusem z powodów zdrowotnych - dla mnie te fotele są nie do przejścia. Co do kierowców to cóż, byli jacy byli, ale w końcu nie muszę ich lubić czy kochać - robili to, co mieli robić.
ZaletyDyscyplina w autobusie, brak picia czy głośnej muzyki
WadyZbyt mało postojów i zbyt krótkie
~Aurelka / 2023-07-31 22:17
Ocena: 3.50 / 5
Linie różne a problemy te same zwłaszcza w autokarach piętrowych. Pasażerowie nagminnie przychodzą z bagażami cięższymi niż wykupione i na wszelki sposób próbują oszukać kierowców. Zaczyna się problem gdy okazuje się że kierowcy nie dają się oszukać. Bagaże niejednokrotnie wykupione 20 kg a ważą od 22 nawet do 50 kg. Za te do 30 kg kierowcy informują o konieczności dopłaty jako bagaż specjalny, który ma dopuszczalną wagę 30 kg. Powyżej 30 kg zaczynają odmawiać. Pytałam o przyczynę. Okazało się że jest bardzo prosta. Dopuszczalna ładowność bagażnika to 1570 kg dla 79 pasażerów co daje ok. 20 kg na jedną osobę, a na bilecie już na starcie jest 27 kg. W razie badania obciążenia będzie autobus przeciążony. I to jeden problem. Druga to korzystanie z toalet. Wchodzenie butami na deskę jest nagminne, blokowanie toalety też, rzucanie śmieci na podłogę to standard. Opryskliwość pasażerów to standard, a nie przeczytanie informacji na bilecie to uciążliwość przy odprawie.
ZaletyCierpliwość kierowców, w wielu przypadkach znajomość języków obcych co często nie pomaga podróżnym zrozumieć o co chodzi
WadyMały wpływ na czas podróżowania. Częste kontrolę policyjne zwłaszcza na terenie Niemiec powodują znaczne opóźnienia, nawet do 2 godzin.
~Gosia / 2023-07-31 14:58
Ocena: 2.00 / 5
Zawsze spóźniony conajmniej pół godziny, chaos z płatnymi rezerwacjami - w autobusie już dowiaduję się, że „nie obowiązują” (czyli niepotrzebnie dopłaciłam).
~Marek / 2023-07-31 10:30
Ocena: 1.25 / 5
Skrajnie niebezpiecznie jeżdżący kierowcy - pod 100 / h w centrum Poznania. Chore
Wadyniebezpieczeństwo w podróży
~Monika / 2023-07-31 09:19
Ocena: 5.00 / 5
Polecam . Podróż z Katowic do Wiednia I później z Wiednia do Katowic Linia 916 mili kierowcy wszystko super .
~Dominika / 2023-07-31 05:17
Ocena: 5.00 / 5
Linia 1200 30 lipca Gdańsk Warszawa miło,sympatycznie pomimo dużego ruchu na drodze i korków autobus miał około godziny opóźnienia myślałam że nie zdążymy na przesiadkę na zachodnim i tak by było kierowcy bardzo mili skonsultowali się z dworcem i przytrzymali chwilę autobus
ZaletyMili kierowcy i bezpieczna jazda (chociaż trochę pędził)
~Dariusz / 2023-07-31 02:04
Ocena: 1.50 / 5
Ta firma to kompletne szambo. Autobus który miał jechać do Dubrownika zakończył sobie kurs w Zagrzebiu. Powodu nie podali żadnego. Chcecie brać udział w takiej loterii? Czegoś takiego jak żyję jeszcze nie widziałem.
ZaletyŻadnych
WadyWszystko
~Anna / 2023-07-31 01:41
Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam. Autobus miał przyjechać 10.35. Przewoźnik poinformował o opóźnieniu 15 minut. Natomiast później żadnych informacji. Czekałam na dworcu do godziny 12:00. Po czym na własną rękę i na własny koszt dojechałam do wybranego miejsca. Okazało się że 15 minut po moim odjeździe autobus się pojawił o czym nie było żadnych informacji bo gdyby była poczekałabym na niego. Straciłam ogólnie 100 zł. Fajne infolinii powiedziała że nie ma możliwości zwroty kosztów jeśli autobus nie spóźnię się dłużej niż dwie godziny. Nie mogłam dłużej czekać gdyż przesiadałam się w innym mieście w pociąg na który i tak już nie zdążyłam a Chciałam zdążyć na następny. Gdyby była informacja że autobus przybędzie o godzinie 12:15 poczekałabym jednak nie było takiej informacji i musiałam na własną rękę a przede wszystkim na własny koszt dojechać do miejsca do którego był zakupione bilety. Z tego co pani na infolinii mi mówiła że do dwóch godzin jeśli autobus się spóźni nie ma możliwości zwroty kosztów to jest jakiś żart. Kupujesz bilet i autobus ma prawo się spóźnić do dwóch godzin bo tak firma funkcjonuje. Robią co chcą i wykorzystują sytuację że w niektórych miastach przestaje funkcjonować PKS i nie mam możliwości innego transportu. Dla mnie to złodzieje Bo jeśli człowiek zamawia transport na daną godzinę i nawet jest to opóźnienie pół godziny to ja rozumiem ale więcej to powinny być rozpłacone koszty. Firma jest bardzo nierzetelna i nie polecam podróżowania z tym przewoźnikiem. Podobna sytuacja spotkała moich rodziców rok temu pan kierowca robił sobie po drodze postój i zakupy w markecie przez co było opóźnienie 40 minut i nie zdążyli na pociąg tkwili w jednym z miast przez parę godzin aby pojechać kolejnym pociągiem. Na dworcu czekało ze mną jeszcze 20 innych osób które również mówiły o tym że ta firma tak funkcjonuje i niejednokrotnie spóźnia się autobus parę godzin. Warto rozpatrzeć inne środki transportu i może zapłacić trochę więcej bo suma Sumerów wyjdzie mniej. Ja jechałam z dzieckiem nad morze i miałam się przesiąść. Podróż miała mnie ogólnie wynieść 100 zł a Zapłaciłam 200 dzięki temu że flixbus spóźnił się 100 minut. Nawet nie raczę zwrócić za bilet bo według nich spóźnienie do dwóch godzin to normalka bez możliwości zwrotu. Odradzam podróż tym środkiem transportu
~Tomek / 2023-07-31 00:17
Ocena: 2.25 / 5
Ciągłe opóźnienia (minimum 30 minut), a mimo to kierowcy jeżdżą jak wariaci. Zamieszania z rezerwacją miejsc. Toaleta strasznie śmierdzi. Dodatkowo wifi na pokładzie to ściema - strasznie wolne, z miniaturowym limitem danych a i tak często nie działa. Odradzam!
~Beata / 2023-07-30 22:35
Ocena: 5.00 / 5
Super.polecam
Pierwszy raz jechałam do Zamościa,będę wracała do Szczecina również Flixbusem.
~Krzeslo / 2023-07-30 12:49
Ocena: 5.00 / 5
Kierowca stoi przy wkładaniu i wyciąganiu bagażu ale nie zapamięta czy czerwona walizka jest Józka a zielona Genowefy. Wg was bo zapłacicie 30 zł za bilet to kierowca powinien się jeszcze kłaniać i całować po rączkach.
ZaletyOk
~nea / 2023-07-30 12:32
Ocena: 3.00 / 5
A nie powinno być tak że kierowca powinien stać przy wkładaniu i wykładaniu bagaży?przecież z ulicy może ktoś podejść i zabrać walizkę,a z opini widać że dzieje się to dosyć często.A niestety są opóźnienia i kierowcy nie mają na to już czasu.Reklama flixbusa że jest udzielana pomoc przy bagażu to czysty chwyt marketingowy.Coś tu z logistyką na bakier...
~Marcin / 2023-07-30 11:16
Ocena: 1.00 / 5
kupiłem kilka dni temu dwa bilety na FLIX Bus z Łodzi na lotnisko Chopina w Warszawie. Posiadam rezerwację z potwierdzeniem zakupu, z numerami miejsc Flix Busem. Na parę godzin przed odjazdem dostałem SMSa, że nasz przejazd został odwołany i mogę skorzystać z innej opcji połączenia , a następne połączenie jest w dniu następnym. Z informacji na stronie Flixbysa wynika, że brak jest już miejsc. Nie został przejazd odwołany jak wynika z SMSa a nasze bilety zostały sprzedane komuś innemu. Nasze miejsca 2C i 2D, rezerwacja ma numer 309 473 6936. Lecimy do Japonii, wycieczka kosztuje bardzo, bardzo dużo. Planowanie z Flixbusem podrózy nie ma sensu. Nie spotkałem tak obrzydliwej, paskudnej firmy. Oczekuje informacji, w jaki sposób i na jakiej podstawie nasze miejsca zostały sprzedane komuś innemu.
Zaletynie ma zalet, obrzydliwość.
Wadynie polecam tej firmy nawet wrogowi.
~Gawron / 2023-07-30 10:18
Ocena: 4.00 / 5
Od kilku lat jeżdżę tym Flixbusem z Elbląga do Warszawy, iż tylko ten bus oferuje taką trasę. Nie ma innych busów. Chyba, że pociągami, ale długość trwania trasy wychodzi tyle samo. Zawsze czysto. Było, komfortowo, dużo miejsca, można nawet regulować fotele. Cóż, jeśli chodzi o opoznienie. W styczniu w Elblągu raz spóźnił się jakąś godzinę, ale przymknęłam na to oko. Był śnieg, było zimno, brudno to pomyślałam, że przez pogodę. Dojechałam wtedy na czas do Warszawy. Jeżeli kierowca chce to zawsze dotrzemy na miejsce. Zwłaszcza, że od Elbląga do Ostródy (i odwrotnie) kierowca zaczyna cisnąć z prędkościami. Bagaże to każdy pilnuję i to zawsze tak było. Kierowca nawet mówi gdzie go położyć w zależności gdzie pasażerowie chcą wysiąść. Nie mam problemów z Flixbusem. Jest w porządku.