Jestem w szoku ostatnio od waszej firmy. Co z wami się stało? Kiedyś to był serwis na poziomie. Często korzystalem z waszych usług,a po dzisiejszych podróżach zastanowię się. I chyba zmienię przewoźnika. Spóźnienia, zastępcze autobusy bez gniazdek do ładowania, wi-fi, innego koloru. Tragedia! Fajnie wiedzieć o zmianach wcześniej, a nie odbierać SMSy w ostatnich sekundach przed wyjazdem. Bardzo nie ładnie,brak słów!WadyPoproszę nauczyć waszych kierowców kultury. Białe czyste koszuli - to nie wszystko. A nie "Dzień dobry" ,a nie "Do widzenia", a nie "przepraszam za spóźnienie". Nie mówię, że wszystkie. Ale większość,niestety. To nie jest komunikacja miejska. To są ciężkie i długie podróże, a nie dwa przystanki do sklepu. Bardzo proszę zwrócić uwagę i coś zrobić z tą situacja . Dziękuję za uwagę i życzę wam powodzenia.