ZaletyBrak
strona 36 z 157
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »
-
~Kamol / 2023-08-04 07:44
Brak kultury u kierowcow, kierowcy pomagają z łaską. Nie polecam nie przyjazna atmosfera w autokarze. -
-
~Joanna / 2023-08-03 21:06
Flixbus to firma wybitnie nieprzyjazna klientom :
1. Niemożność skorzystania z rezerwacji / kupna biletu przez stronę www - po wyborze kursu natychmiast wyświetla się strona :Czy nadal tam jesteś?
Twój koszyk wygasł, ale zawsze możesz spróbować zarezerwować te same bilety!
- nie pomaga restart, czyszczenie historii, wchodzenie na stronę w różnych porach dnia
2. panie na infolinii jedyne co mogą poradzić to instalacja aplikacji - nieużyteczne w przypadku jeśli chcesz kupić bilet dla osoby, która nie ma smartfona lub
3. podają informacje o możliwości zakupu biletu w punkcie, ale lista punków jest nieaktualna - niepotrzebnie zmarnujesz czas szukając punktu, który już nie istnieje
4. w niektórych miastach nie kupisz biletu - nie ma takiej możliwości / nie ma żadnego punktu
Jeśli nie masz smartfona, jeśli nie zainstalujesz aplikacji, a do tego mieszkasz w mniejszej miejscowości jesteś zdany na przypadek - uda się dostać do autobusu lub nie - jednym słowem wykluczenie ze względu na wiek i cyfryzację.
Do tego nieczytelne i niewiarygodne informacje na stronach www i z infolinii, która działa tylko w godzinach 9.00-17.00 - gratuluję!
Na pewno będę odradzać każdemu tą firmę! -
~Maslo / 2023-08-03 20:50
Hahahaha przepraszam za spóźnienie, idź się lecz ZaletyPasazerowie -
~Antonio / 2023-08-03 20:32
Jestem w szoku ostatnio od waszej firmy. Co z wami się stało? Kiedyś to był serwis na poziomie. Często korzystalem z waszych usług,a po dzisiejszych podróżach zastanowię się. I chyba zmienię przewoźnika. Spóźnienia, zastępcze autobusy bez gniazdek do ładowania, wi-fi, innego koloru. Tragedia! Fajnie wiedzieć o zmianach wcześniej, a nie odbierać SMSy w ostatnich sekundach przed wyjazdem. Bardzo nie ładnie,brak słów! WadyPoproszę nauczyć waszych kierowców kultury. Białe czyste koszuli - to nie wszystko. A nie "Dzień dobry" ,a nie "Do widzenia", a nie "przepraszam za spóźnienie". Nie mówię, że wszystkie. Ale większość,niestety. To nie jest komunikacja miejska. To są ciężkie i długie podróże, a nie dwa przystanki do sklepu. Bardzo proszę zwrócić uwagę i coś zrobić z tą situacja . Dziękuję za uwagę i życzę wam powodzenia. -
~Eryk / 2023-08-03 11:25
Kierowcy to jakaś masakra. Kiedy firma w końcu się za to weźmie. Okradają ludzi. Wezmą pasażera ale słono trzeba zapłacić na bagaż. Chore. W bagażu też brakuje większości rzeczy bo kierowcy okradają. Szok. Sprawa zgłoszona na policję. ZaletyEryk -
~Luca / 2023-08-03 10:52
Ten przewoźnik to pomyłka. Takie firmy powinny mieć zakaz działalności. ZaletyBrakWadyPonad 5 godzin opóźnienia, brak kontaktu oraz informacji ze strony przewoźnika, brak refundacji za starty związane z opóźnieniem. -
~Aga / 2023-08-03 07:55
Dla mnie firma nieodpowiedzialna nieporządek w papierach zamówiłam bilet zrobiłam przelew pieniędzy do dziś nie mam i biletu też nie nie polecam na 108 zł mnie okradli a ilu jeszcze jest takich ludzi pokrzywdzonych poprostu madakra ZaletyŻadnejWadyBrak odpowiedzialnych ludzi w ksigowosci -
~Iwona / 2023-08-03 02:13
Dziś po raz pierwszy podróżuję z tym przewoźnikiem i szczerze nie wiem dla czego każdy tu tak narzeka nawet to że sama musiałam włożyć swoje bagaże nie było dla mnie jakimś wielkim problemem żeby odrazu jechac tu po kierowcy.Ogolnie wracając z nad morza podróż przebiegła spokojnie i jestem zadowolona fajni mili kierowcy czysty autokar dużo miejsca na nogi nie mam żadnych zastrzeżeń na pewno jeszcze skorzystam. ZaletyMili kierowcy wygodny autokarWadyBrak -
-
~Agulik / 2023-08-02 22:14
Kierowcy na trasie 1316 dnia 02.08.23 sprawdzając bilety i wydający podrożujacym bagaże bezczelnie trzymali zapalone papierosy w ustach.
Takie zachowanie jest niedopuszczalne!
Totalna ignorancja podrożujacych. Mentalnie panowie utknęłli w PRL.
Pasażerowie siadali gdzie popadnie pomimo przydzielonych miejsc.
Autobus dotarł do destynacji z godzinnym opóźnieniem. -
~Mariusz / 2023-08-02 18:47
Przesłany bilet zawierał nieprawidłowe informacje o rezerwacji miejsca. Pierwszą był brak numeru miejsca zarezerwowanego a drugą, że podróż odbywa się bez rezerwacji miejsc. Oczywiście była wymagana rezerwacja i było przeganianie.
Zdarzył się też odwołany autobus w nocy. Dobrze, że był jakiś transport aby dotrzeć z powrotem do mieszkania.
Nie chce mi się przypominać jeszcze wcześniejszych bo nie mam już czasu. Może ktoś to z Flixa czyta. Chociaż chyba nie, bo klient teraz to taka konieczność do biznesu. Zawsze można się zakryć jakąś tarczą dofinansowania.ZaletyCzasem przyjemnie się jeździło.WadyNie dotrzymywanie zawieranej umowy. -
~Bywa i tak / 2023-08-02 12:02
Do K a idź pan w piz*** jak najmniej takich roszczeniowych pasażerów to będzie nam się przyjemniej podróżowało ZaletyOkWadyPasażerowie -
~ROMUALD / 2023-08-02 09:53
LINIA WROCŁAW BERLIN. KIEROWCY Z UKRAINY STRASZNIE ZANIŻAJĄ POZIOM. PRZEKLEŃSTWA I STYL JAZDY JAK SAMOCHODEM OSOBOWYM LUB CIĘŻARÓWKĄ Z ZIEMNIAKAMI. ZaletyWIFI, NOWY AUTOBUSWadyKIEROWCY Z UKRAINY -
~klientka / 2023-08-02 09:53
Po podróży FlixBusem złapałam anginę ropną, coś czego nie miałam od 30 lat. Jest to choroba przenoszona drogą kropelkową. Będę brać antybiotyki dokładnie tyle dni ile będę na wakacjach. W czasie powrotu FlixBusem założę maseczkę, bo ktoś mnie musiał zarazić. Leżę z gorączką w łóżku w apartamencie nad morzem. -
~K / 2023-08-02 07:51
Dramat! po co macie miejsca numerowane jak i tak nikt tego nie przestrzega. Kierowcy nic poza sprawdzeniem biletu i łaskawym włożeniu bagażu nie kontrolują. Burdel jakich mało. To były dwie ostatnie podróże- pierwsza i ostatnia. Wadynie ma szans zeby siedzieć na wykupionym miejscu -
~Ona ona / 2023-08-02 02:02
Niestety zapach z toalet uniemożliwia jazdę i tylko dlatego chyba odejmę gwiazdkę . Jesli chodzi o kierowców bez zastrzeżeń i jakośc jazdy bardzo bezpiecznie . ZaletyW miarę powolna każda .sympatyczni kierowcy .WadyToaleta -
~Wściekły pasażer / 2023-08-01 19:20
kazali nam siedzeniach na siedzeniach dla inwalidów, były źle przymocowane i nie wygodne. Kierowca nie uprzejmy, rzucał walizkami. O wiele lepsza firma to Sindbad ( polecam ). -
-
~Katarzyna / 2023-08-01 14:01
Podróżowałam z mężem 30 lipca Frankfurt-Medyka .Pierwsza para kierowców którzy zabrali nas z Frakfurtu byli chamscy,wulgarni .Głośno włączali sobie muzykę(disco polo xd)przeklinali.Po Ok 4godz wstałam sobie rozprostować nogi ponieważ byłam już po 12 godz podróży samolotem ze Stanów.Panowie zakładając z góry że nie mówię po polsku zaczęli mnie obcesyjnie obgadywać i komentować.Nagle jeden się odwraca i mówi do mnie.-sid down.Ja na to że mnie boli noga(rwa kulszowa)i co mu to przeszkadza a on na to ,tu cytuję-siadać na dupie i zapinać pas.Wtedy zareagowałam i zwróciłam im uwagę o wulgaryzmach i ich żenującym zachowaniu.Dodał jeszcze tu znowu cytuję -I k..nie podsłuchiwaćPrzez 17 godz tego koszmaru brakło by mi tu miejsca aby wszystko opisać.Dodam tylko że chłopiec ok 10 lat został sam w busie ponieważ matka wyskoczyła na chwilę z busa (może do toalety)a w tym czasie kierowca odjechał Tu znowu cytuję -Teraz niech sobie wezwie taksówkę.Fetor z toalety był tak niewyobrażalny że gryzł w oczy.To tylko skrót ,17-godz,, podróży” koszmaru z FliksBusem.Więcej przykładów zostało opisane w oficjalnej skardze na skandaliczne zachowanie kierowców.Czekamy na odpowiedz Bardzo wstyd nam było że to Polacy ZaletyChyba tylko połączenie od punktu A do punktu BWadyKultura kierowców prosto z rynsztoka(mieliśmy pecha do obsługi)Niewyobrażalny fetor z toalety, -
~ja / 2023-07-31 22:21
Wbrew opiniom na tym forum w autobusie nie było picia, muzyki, była cisza nocna. To, że nie wiedziałam o ciszy nocnej i dowiedziałam się na zasadzie opieprzu - trudno, w końcu moja wina. Autobus jechał szybko i bardzo równo. Niestety, o ile wielu ludziom odpowiadają fotele FlixBusa to ja dostałam porażenia korzonków. Zwijałam się z bólu. Po wyjściu z autobusu odsypiałam cały dzień na lekach przeciwbólowych, gardło mi też spuchło, że nie mogłam mówić. Więc ogólnie oceniam pozytywnie ale ja nie dam rady jeździć FlixBusem z powodów zdrowotnych - dla mnie te fotele są nie do przejścia. Co do kierowców to cóż, byli jacy byli, ale w końcu nie muszę ich lubić czy kochać - robili to, co mieli robić. ZaletyDyscyplina w autobusie, brak picia czy głośnej muzykiWadyZbyt mało postojów i zbyt krótkie -
~Aurelka / 2023-07-31 22:17
Linie różne a problemy te same zwłaszcza w autokarach piętrowych. Pasażerowie nagminnie przychodzą z bagażami cięższymi niż wykupione i na wszelki sposób próbują oszukać kierowców. Zaczyna się problem gdy okazuje się że kierowcy nie dają się oszukać. Bagaże niejednokrotnie wykupione 20 kg a ważą od 22 nawet do 50 kg. Za te do 30 kg kierowcy informują o konieczności dopłaty jako bagaż specjalny, który ma dopuszczalną wagę 30 kg. Powyżej 30 kg zaczynają odmawiać. Pytałam o przyczynę. Okazało się że jest bardzo prosta. Dopuszczalna ładowność bagażnika to 1570 kg dla 79 pasażerów co daje ok. 20 kg na jedną osobę, a na bilecie już na starcie jest 27 kg. W razie badania obciążenia będzie autobus przeciążony. I to jeden problem. Druga to korzystanie z toalet. Wchodzenie butami na deskę jest nagminne, blokowanie toalety też, rzucanie śmieci na podłogę to standard. Opryskliwość pasażerów to standard, a nie przeczytanie informacji na bilecie to uciążliwość przy odprawie. ZaletyCierpliwość kierowców, w wielu przypadkach znajomość języków obcych co często nie pomaga podróżnym zrozumieć o co chodziWadyMały wpływ na czas podróżowania. Częste kontrolę policyjne zwłaszcza na terenie Niemiec powodują znaczne opóźnienia, nawet do 2 godzin. -
~Gosia / 2023-07-31 14:58
Zawsze spóźniony conajmniej pół godziny, chaos z płatnymi rezerwacjami - w autobusie już dowiaduję się, że „nie obowiązują” (czyli niepotrzebnie dopłaciłam).
strona 36 z 157
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »