Najgorsza moja decyzja wsiadłem do autobusu i wysiadłem bo nie było na mnie miejsca.
ZaletyZero kierowca prostak
WadyTylko wady
~Karyna / 2023-08-19 19:30
Ocena: 1.00 / 5
Autobus spóźnił się 1,5 godziny. Kierowca jest niemiły i śmieci. Nie polecam!
ZaletyŻadnych zalet
WadyJednolity
~Andrew / 2023-08-19 18:41
Ocena: 1.50 / 5
Dostałem SMS-a z informacją, że autobus będzie opóźniony o pół godziny. Autobus był opóźniony o półtorej godziny. Zarezerwowane miejsca były zajęte. Kierowca był nieuprzejmy. Zdecydowanie nie polecam! Jeśli masz okazję, omijaj tę gównianą firmę!
~Iza / 2023-08-19 16:01
Ocena: 2.75 / 5
Na rozkładzie jest napisane, że bilet można kupić u kierowcy, niestety okazało się, że tylko przez aplikację, więc kierowca nas nie zabrał. Czekając na następny autobus przechodziliśmy z jednej strony ulicy na drugą, bo jeden kierowca mówił, że mamy stać tu, a drugi, że na drugiej stronie, co w efekcie spowodowało, że nasz właściwy autobus łapałam na ulicy, bo odjeżdżał nie interesując się, ze jeszcze powinno być dwóch pasażerów.
ZaletyWygodny autokar z klimatyzacją
WadyPośpiech kierowców i brak organizacji
~Em / 2023-08-19 14:07
Ocena: 1.75 / 5
Z piątku na sobotę jechałam Flixbusem z Opola do Düsseldorf. Na wstępie kierowca powiadomił nas o tym, że każdy ma siadać gdzie jest miejsce, bo zarezerwowane miejsca nie obowiązują z powodu zmiany pojazdu. Informacja oczywiście została raz powiedziana i na każdym kolejnym przystanku większość osób musiała się przesiadać, ponieważ kierowca nie mówił już na kolejnych przystankach o tym fakcie.
WadyCiągłe zmiany miejsc poprzez brak informacji. Zarwane oparcia z foteli.
~Marta / 2023-08-18 23:09
Ocena: 1.00 / 5
Z soboty na niedzielę jechałam flixbusem, trasa Warszawa - Mrzeżyno. W Bydgoszczy zmienili się kierowcy i się zaczęło...Kierowca wyprzedzał na podwójnej ciągłej przed pasami dla pieszych. Prowadził za kierownicą rozmowę telefoniczną. Nie zrobił żadnej przerwy tłumacząc że, ma opóźnienie przez takich debili jak my. Zatrzymał się na stacji benzynowej po kawę i hot doga dla siebie. Paru pasażerów wysiadło rozprostować nogi. Kierowca zamknął drzwi i odjechał, a ludzie którzy wysiedli biegli za autokarem. Zatrzymał się po tym jak osoby w srodku zaczęły krzyczeć co on wyprawia. Wpuszczając pasażerów krzyczał że, nie zarządził przerwy wyzywając ich. Do jednego pasażera wyskoczył z rękami. Dojechałam 40 min przed czasem do miejsca docelowego. Kiedy weszłam z nim w dyskusję na temat przerwy powiedział że, jak mi coś nie pasuje to może mnie wysadzić. Nawyzywał pasażerów od debili. Był chamski i arogancki. Jechałam z koleżanką i dwójką dzieci (6 i 9lat). Koleżanka napisała dwie skargi które zostały przekazane do działu jakości. Mają 2 tygodnie na rozpatrzenie. Dzwoniąc dzisiaj żeby dowiedzieć się na jakim etapie jest sprawa dowiedziała się że, nie ma przewidzianej rekompensaty i mamy czekać na odpowiedź. Kierowcy narazili nasze bezpieczeństwo. W życiu nie spotkałam się z takim chamstwem.
ZaletyBrak
~Andrzej / 2023-08-18 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma z jaką miałem nieprzyjemność podróżować. Kierowca nieprzyjemny nie chciał odpowiedzieć na pytanie czy autobus do którego mam się przesiąść zaczeka 15 minut gdyż tym co jadę spóźnił się ponad godzinę. Następny który wynikał z grafiku przejazdu był za 8 godzin. Czyli firma nawaliła a ja mam czekać 8 godzin. Postanowiłem pojechać koleją PKP. Musiałem zapłacić 169 zł dodatkowo. Napisałem reklamację i co odpisują, że zwrócą koszty różnicy biletów. Oczywiście opisuje w skrócie bo zadawali te same pytania po kilka razy. Tak jakby nikt nie czytał ze zrozumieniem czego sprawa dotyczy. Po kilku dniach pieniędzy nie zwrócili opisując sytuację, że nie sponsorują darmowych przejazdów. Banda debili. Bo inaczej ich nie nazwę. Nigdy więcej śmiesznego Flixbusa. Omijać ich szerokim łukiem. Zresztą nie tylko mnie oszukali, przeczytałem opinie ale niestety po fakcie. Tam niczego nie można się dowiedzieć po 16 godzinie. Tylko e maile. A jak się coś stanie na drodze to tylko usiąść i płakać bo zero pomocy z ich strony. Szkoda czasu na rozczulanie się nad tymi oszustami. Zero profesjonalizmu. Może zmienią branże na przewożenie ziemniaków, nie obrażając firm które to robią bo zapewne wykonują to bardziej profesjonalnie.
ZaletyZero
WadyCzytaj powyżej
~Magda / 2023-08-18 13:49
Ocena: 2.25 / 5
Jadę właśnie z Krakowa do Bratysławy. Kierowcy niesympatyczni, wręcz chamscy, jadą jakby wieźli kartofle. Zupełnie niekontaktowi, żaden nie mówił po angielsku. Kilka razy po drodze hamowanie takie, że mało nie straciliśmy zębów.
Pasażer wysiadł na postoju (który po 4 godzinach jazdy trwał 5 minut), żeby kupić napój, a w tym czasie kierowca odjechał nie reagując na nasze wołania. Dopiero po dojściu do kierowcy i zatrzymaniu go na siłę pasażer nas dogonił.
O warunkach w autobusie szkoda gadać... Duchota, klimatyzacja nie działała, fotele w różnych odległościach od siebie, w niektórych rzędach nie sposób było wysiedzieć, całe szczęście, że autobus nie był pełny, to można było się przesiąść.
Przerw na toaletę w podróży nie ma, a toaleta w autobusie nie dość, że niekomfortowa, to z wypadającą klamką.
O opisywanych we Flixbusach gniazdkach, klimatyzacji i komfortowych warunkach można posłuchać chyba tylko w reklamie.
ZaletyNie widzę.
WadyTrafiliśmy na tragicznych kierowców.
Brak klimatyzacji.
Niekomfortowe warunki jazdy na tak długie trasy.
~Pasażer / 2023-08-17 13:21
Ocena: 2.25 / 5
Jechaliśmy z Niemiec do Polski z przesiadką. Jako pierwszy przejazd był w miarę ok, jedynie fotele bardzo niewygodne i kierowca wyciągnął walizki jeszcze przed wyjściem naszym z autokaru (co mogło skończyć się kradzieżą), to drugi to już była porażka. Kierowca jakby jechał za kare, krzyczał na kobiety, autokar przyjechał z opoznieniem, a przeciez to nie jest wina pasażerów! Brak kultury i wychowania, dokładnie byla to linia N20 w dniu 13.08. Bagaże wrzucone byle jak, trzeba było wyciągać walizki innych ludzi i ukladac zeby sie jakoś zmieścic. Po przyjezdzie to samo, zero pomocy ze strony pracowników, ludzie wyciągali bafaze a mieli ich duzo a tu krzyki ze mają je zabierać bo inni chcą wsiąsc do autokaru. Przepraszam ale chyba najpierw LUDZIE MUSZĄ WYSIĄŚĆ I ZABRAĆ BAGAŻE aby inni mogli wsiąść! Kompletnie nie rozumiem reakcji i złego zachowania kierowcy! Patrzcie kogo zatrudniacie, bo jak bedziecie braki chamow bez kultury to beda same negatywne opinie!
~Krystyna / 2023-08-17 09:53
Ocena: 5.00 / 5
BARDZO FAJNI KIEROWCY SZCZEGÓLNIE CI Z UKRAINY BO ZAWSZE MOŻNA SIĘ DOGADAĆ I JECHAĆ ZA LEPSZA CENĘ.
~Kateryna Vereshchaha / 2023-08-16 13:42
Ocena: 1.00 / 5
Chcę złożyć reklamację i zażądać zwrotu pieniędzy. Dzisiaj, 16.08.2023, zostały zakupione 2 bilety. Autobus miał odjechać o 09:15 z Warszawy do Białegostoku. Po czekaniu na autobus przez 45 minut, nigdy nie przyjechał. Bilety wskazują peron 2, dzwoniąc do operatora, ten odpowiedział, że autobus już dawno odjechał z innego peronu pod numerem 4. Ale na peronie 4 nie było autobusu!! Stoimy na peronie od 9:00. Wydałam pieniądze, czas, zostałam z niepełnosprawnym dzieckiem, żeby czekać 5 godzin na następny autobus. Wyjątkowo niezadowolony z usługi, żądam zwrotu pieniędzy za bilety
~Kinga / 2023-08-16 09:58
Ocena: 2.25 / 5
Wykupiłam dwa bilety na podróż z Krakowa do Eindhoven z przesiadką w Dusseldorf. Po przyjeździe na miejsce przesiadki, gdy nastała ustalona godzina autobus, który miał nas zabrać do miejsca docelowego nie dotarł. Po telefonie na infolinię z pytaniem o opóźnienie po 1,5h godziny czekania dostałam informację, iż autobus przejechał, jednak z innym numerem niż dostałam informację, z innym wypisanym kierunkiem docelowym a nawet nie w kolorach typowego flixbusa. Pani na infolinii kazała nam wykupić nowe bilety a za te dostaniemy całościowy zwrot pieniędzy (koszt tych biletów wynosił 560 zł), odejmą nam jedynie 2 euro za administrację. Przelew nie dotarł Po 14 dniach jak nam obiecano, po kontakcie z biurem powiedziano nam zupełnie inny termin NIBY wykonanego przelewu, niż w mailu zaraz po przyjeździe na miejsce docelowe. Aktualnie minęły prawie 2 miesiące a pieniędzy wciąż nie widać, natomiast sama obsługa zamiast potwierdzenia wykonanego przelewu wysyła nam wciąż jakiś numer do kontaktu z bankiem uważając, że to ich wina, iż pieniędzy wciąż nie ma.
ZaletyBram
WadyWysokie ceny, brak obiecanego zwrotu pieniędzy.
~Wakacje / 2023-08-15 21:44
Ocena: 1.00 / 5
Od 9 do 22 w busie z zepsutą klimatyzacją w największy upał osiągający 34 stopnie. Do tego 2h w korkach oczywiscie w samo południe.
Omijać szerokim łukiem !!!
~Radek / 2023-08-15 19:57
Ocena: 1.00 / 5
2 kursy w przeciągu 1 dnia w tym 1 opóźniony o 80 minut, by zdążyć do pracy byłem zmuszony, korzystać z innego środka transportu, drugi nie pojawił się na przystanku o godzinie odjazdu i nie wiadomo było ile jest opóźniony, po raz kolejny byłem zmuszony korzystać z zastępczego środka transportu by zdążyć do pracy. W obu przypadkach flixbus twierdzi że niemożliwy jest zwrot, ponieważ czas opóźnienia był zbyt krótki. Oczywiście mając na uwadze niepewność w oczekiwaniu czy mój kurs w ogóle dojdzie do skutku, zdecydowałem się na inne środki transportu, ale równoznaczne to było ze stratą pieniędzy za bilety w Flixbusie.
Gorąco nie polecam i odradzam korzystania z usług w tej firmie, jeżeli zależy wam na czasie, punktualności i własnych pieniądzach.
Wadypunktualność, spóźnienia
~XD / 2023-08-15 18:31
Ocena: 2.00 / 5
8 godzin podróży bez możliwości zatrzymania się na stacji aby się wypróżnić co to ma być...
WadyMożna by wymieniać i wymieniać
~Kamil / 2023-08-15 18:14
Ocena: 2.25 / 5
Gdy jeździłem flixbusem na krótkich odcinkach to rzadko mnie rozczarowywał natomiast kupiłem bilet do Pragi wraz z partnerką i to był mój ostatni raz gdy kupuje bilet od flixbusa. Miejsca oczywiście losowe mimo wykupienia droższych miejsc gdzie możesz wybrać gdzie siedzisz w autobusie nikt tego nie sprawdza i nie kontroluje poprostu siadasz gdzie chcesz o ile będzie dla ciebie miejsce, oczywiście na stronie wybierasz miejsca w autobusie piętrowym potem okazuje się ze jedziesz autobusem jakimś starym bez niczego w ogóle innym, na początku myśleliśmy ok tak nam się trafiło w jedna stronę ale w 2 było jeszcze gorzej autobus nie ten też jakiś wgl stary , miejsca wykupione nie te każdy siedzi losowo gość standardowo , 0 przystanków a gdy się pytasz czy będzie chociaż 5 min postoju to nie bo autobus jest opóźniony i z Pragi do Łodzi nie będzie się zatrzymywał, kibel standard śmierdzi, duszno no nie wiem czy jest sens dalej wymieniać tak było w jedna i drugą stronę . Płacisz za co innego potem dostajesz co innego i co zrobisz ja poprostu ostatni raz chciałem przyoszczędzić i pojechać flixbusem bo podróż to była tragedia nie spodziewałem się czegos poprostu tak słabego a jedzie się z 8h. Nigdy więcej.
ZaletyCena
Wady-Personel u którego niczego nie rozwiążecie
-śmierdzące kible
-miejsca losowe siadasz tam godz jest wolne, czyli jak jedziecie we dwoje to możecie zapomnieć o siedzeniu razem bo wykupiliście bilet obok siebie tutaj jest prawo dżungli
-pomylone autobusy niby wybieracie miejsca w piętrowym jedziecie jakimś totalnie innym
~Malga / 2023-08-15 17:52
Ocena: 2.75 / 5
Moje zastrzeżenia dotyczą kierowcy, który szarżował z nadmierną prędkością. Wyprzedzał wszystkich, ostro hamował narażając pasażerów na ogromny stres.
WadyNieodpowiedzialny kierowca bez wyobraźni
~Wiesława / 2023-08-15 16:44
Ocena: 5.00 / 5
Dzisiaj podróżowałam razem z 80 letnią mamą linia nr 693320 na odcinku Włocławek- Gdynia. Kierowca mimo naszego spóźnienia poczekał za nami i nie usłyszałyśmy ani jednego niemiłego słowa czy uwagi z tego powodu. Kultura kierowców jak i warunki podróży wspaniałe. Każdy został przywitany jak i pożegnany . Dodatkowo kierowca informuje o prowadzeniu rozmów w ciszy z uwagi na fakt, że autobusem podróżują osoby, które tę podróż rozpoczęły poprzedniej nocy, co pokazuje jak ogromnym szacunkiem i troska darzą kierowcy swoich pasażerów. Toaleta była cały czas dostępna a czystość w autobusie nienaganna.
ZaletyKultura kierowców,
~Marcepan / 2023-08-15 16:23
Ocena: 2.50 / 5
Porażka, człowiek kupuje specjalnie bilety z wyprzedzeniem aby usiąść z partnerem/partnerką lub z przodu autobusu bo ktoś ma chorobę lokomocyjną lub w autobusie piętrowym (dopłaca za te miejsca), a przy wsiadania kierowca informuje ze miejsca są losowe i każdy siedzi gdzie chce (?!!!). Nie polecam FlixBusa!!!
ZaletyWygodne siedzenia(zależy czy jedziesz nowym czy starym autobusem)
WadyMało postojów
Śmierdząca toaleta w autobusie
Czasami podstawią stary autobus który się trzęsie jak diabli
Nie stosowanie się do kupienia miejsc z wyprzedzeniem(!!!)
~KIK / 2023-08-15 11:09
Ocena: 5.00 / 5
Trasa N1390
Kierunek Krakow-Gdynia
Autobus nocny. Trasa długa ale minęła konfortowo. Kierowcy świetni, jazda bez szarpania. Pozdrawiamy kierowcę Daniela i kierowcę Agnieszkę.