Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3247 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Grażyna / 2023-08-30 12:09
    Ocena: 3.25 / 5
    W nocy z 6/7 sierpnia jechałam z siostrą z Suwałk do Rygi. Planowy odjazd 2.55. Sms powiadamiający o opóźnieniu 89 minut otrzymałam może 5 minut przed planowym odjazdem. Za późno by wracać do domu więc mimo deszczu i nocy tkwiłyśmy w oczekiwaniu, autobus natomiast pojawił się o 5.20. Kierowca wysiadł i od razu zapalił papierosa, trzymając go w ustach burknął coś w nieznanym nam (nawet znający nic by nie zrozumieli), domyśliłyśmy się,że chodzi o bilet. Ręką pokazał gdzie wsadzić walizki, drugom machnięciem gdzie wsiadać. Miałyśmy wykupione miejsca z przodu, mimo to kazał nam wsiadać środkowymi drzwiami i przepychać się do przodu. Kierowca jadąc non stop trzymał w dłoni telefon komórkowy, odbywał rozmowy, odbierał smsy i mmsy i pisał smsy i wysyłał zdjęcia! Wiózł cały autobus ludzi a prowadził jedną ręką z twarzą w telefonie. Po dojechaniu do Kowna wybełkotał coś niezrozumiale, nie odwracając się do ludzi. Spytałyśmy czy dobrze rozumiemy, że jest przesiadka do innego autobusu, w odpowiedzi machnął ręką w kierunku tego drugiego autobusu. Opóźnienie sięgnęło już ponad 3 godzin, mimo to po przejechaniu pewnej odległości od Kowna już drugi kierowca - zmiennik nagle zatrzymał autobus po czym zaczął odbywać rozmowy telefoniczne, wspominał coś o whatsap i wysłaniu namiaru gdzie się znajdujemy. Po 20 minutach zapytałam w języku rosyjskim dlaczego stoimy, kierowca odwrócony plecami do mnie powiedział, że zapomnieli pasażera i czekają aż dojedzie taksówką. Na co zaczęłam złorzeczyć i po kilku minutach nie doczekawszy się nikogo ruszyli. Do Rygi dojechaliśmy 4 godziny po planowym przyjeździe. I znowu nie pozwolono nam wysiąć przednim wejściem tylko trzeba było się przeciskać do środka. Jestem zniesmaczona brakiem kultury u kierowców, brakiem szacunku dla pasażerów, brakiem kontaktu z pasażerami, żadnego przepraszam, nic. Czyste chamstwo, w postaci o jakiej człowiek dawno zapomniał. Firma zatrudnia kierowców, ale nie obowiązuje ich jak widać żadna kultura i zasady. W drodze powrotnej byli inni kierowcy, ten był konkretny i komunikatywny, natomiast nie spieszył się. Na stacjach paliw i przystankach kupował jedzenie, picie i jadł wtedy kiedy prowadził. No i oczywiście do Suwałk miał pół godziny opóźnienia. Generalnie proponowałabym firmie poprawić jakość usług, opinii negatywnych jest zdecydowana większość niż pozytywnych ale firmie chyba nie zależy na tym.
    WadyZbyt późne powiadamianie o opóźnieniach, chamstwo kierowców, brak komunikacji z pasażerami, brak kultury, brak pilnowania czasu, telefonowanie, smsowanie i jedzenie w trakcie prowadzenia, i niestety opóźnienia na trasie sięgające kilku godzin. Flixbus nie chciał oddać pieniędzy ani też częściowo zrekompensować kosztu biletów bo wg nich - jednak dojechałyśmy.
  • ~kija / 2023-08-29 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści jakich mało. Kursy dalekobieżne wiecznie opóźnione. Co do rozkładu jazdy, to nie wiem, jakie są ich priorytety. 240 minut zapasu, pomiędzy planowym przyjazdem FlixBusa, a zamknięciem bramek lotu, to zdecydowanie za mało. Przy opóźnieniu 130 minut firmy FlixBus wciska kit, że autobus dojechał na miejsce z opóźnieniem 119 minut, co nie uprawnia do zwrotu biletu. Kierowcy, jeżdżą jak szaleni, w dodatku są gburowaci i opryskliwi. Brak poszanowania bagaży ładowanych, a raczej wciskanych na siłę do luków bagażowych. Często dochodzi do uszkodzeń walizek, niestety firma i za to nie bierze odpowiedzialności. Oszuści, oszuści i jeszcze raz oszuści.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~E. / 2023-08-29 19:20
    Ocena: 5.00 / 5
    ja oceniam cały proces bardzo pozytywnie
    system jest prosty w obsłudze, sama podróż (warunki, czas, obsługa) bez zarzutu
    co ważne - istnieje możliwość zmiany rezerwacji (godziny i daty przejazdu) a nawet odwołać w dniu przejazdu z pełnym zwrotem środków - dla mnie super rozwiązanie !!! - doceniam i dziękuję za takie możliwości
  • ~Martyna / 2023-08-29 18:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Wybrałam FlixBus po raz trzeci i ostatni, 3x opóźniony ponad 50 minut. Odradzam podróże latem (czekając na autobus w 30 stopniach), zimną przy temperaturze -10 oraz jesienią w deszczu. Rozmawiając z innymi pasażerami, FlixBus na ciągle opoznienia. Z serca odradzam jak masz coś zaplanowane tego samego dnia, a już wgl jak masz gdzie przesiadkę bo na nią nie zdążysz.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia ciagłe.
  • ~Ewa / 2023-08-29 06:12
    Ocena: 4.75 / 5
    Nigdy nie miałam problemów z Flixbusem zawsze każda podróż się odbyła bez żadnych zastrzeżeń.
    ZaletyCzysto, sympatyczni kierowcy
  • ~A.K. / 2023-08-28 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupując bilet możesz miec tylko pewność, że wydałeś pieniądze, a na pewno nie to, ze pojedziesz tym kursem. Na 2 dni przed planowanym odjazdem dostalam info, ze część mojej trasy zostala zmieniona. Wchodzac na stronę, zobaczylam, że sa miejsca na moj planowany odjazd. Zmiana trasy na ten sam kurs za dopłatą oczywiście. Zarezerwowałam. Na 9 godzin przed odjazdem anulowali mi kompletnie przejazd...skandal!!!...i tylko słowa"przykro nam"....tysiące kilometrow od domu...wykopana z autokaru, bo ktoś zapłacił więcej...tak nie mozna traktować klientów. Na alternatywną trasę otrzymalam voucher, ktory i tak nie pokrył mojego przejazdu i znów musialam dopłacić...za to o stresie i nerwach jaki mi zafundowZali nigdy nie zapomnę. WSZYSTKICH PRZESTRZEGAM, NIE KORZYSTAJCIE Z ICH USŁUG, BO ZOSTANIECIE WYROLOWANI..
    ZaletyŻadnych
    WadySporo, jak w komentarzu
  • ~Paul / 2023-08-28 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie powiadomienie o przesiadce, zła organizacja, nie dopilnowanie ustalonych miejsc mimo ich rezerwacji, nie miła pani obsługująca bilety, ogólnie masakra nie polecam
  • ~Karo / 2023-08-28 19:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Chyba źle trafiacie.. Albo ja wyjątkowo dobrze :-) jechałam z Katowic do Mielna i z powrotem. Panowie kierowcy przesympatyczni, z poczuciem humoru, autobus czysty, gniazdka działały. Bezpieczna, komfortowa jazda. Polecam
    ZaletyKierowcy, czystość autobusu
  • ~NieNawidzeFlixbusa / 2023-08-28 16:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Człowiek chce normalnie podłączyć telefon podczas jazdy niestety ładowarka nie trzyma się gniazdka i trzeba trzymać ładowarkę w ręce. Poziom czystości toalety zostawia dużo do myślenia. Jakoś ceny do jakości nie jest zadowalająca nie polecam !!!
  • ~Dora / 2023-08-28 13:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Czytając inne opinie o opóźnieniach i innych problemach to pewnie się czepiam ale nie po to dopłacam do miejsca w pierwszym rzędzie 16 zł żeby mi kierowca palił pod nosem elektroniczne papierosy. Niby wszystko ok ale obsługa bardzo niemiła :(
  • ~jaja / 2023-08-28 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje na każdym kroku, autobusy spóźniają się co chwile nawet ponad 2 godziny, a w systemie pokazują 119 minut aby uniknać odpowiedzialnośći prawnej i nie oddawać pieniędzy, banda oszustów nic tylko robić zdjęcia na dowód i pozwy do sądu kierować.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt dużo
  • ~Elo / 2023-08-28 02:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie nie polecam ! Omijać z daleka tą pseudo firmę! Odwołują przejazd bez podania przyczyny niecałe 3 godziny przed odjazdem autobusu !
    ZaletyBrak !
    WadyBrak szacunku do klienta
  • ~Ella / 2023-08-27 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiony bilet z Niemiec do Niemiec, okazało się, że gdzie indziej pojadę do pracy, chciałam zrobić reklamację biletu, ale nic mi nie zwrócili powiedzieli, że byłam na odprawie. Oszuści.
    WadyCała firma
  • ~Patryk / 2023-08-27 22:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Brak klimy nawet w nocy daje o sobie znać ???? ogółem jest tragedia w busie nie da się wysiedzieć
  • ~Patrycja / 2023-08-27 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus 2h opóźniony po czym otrzymujemy wiadomość, że kurs odwołany. Zamówiliśmy kolejny i znowu ponad 2h opóźnienia. Nigdy więcej już nie wybiorę tej firmy, bo stres spowodowany zostaniem na noc, bez noclegu w obcym kraju i czekanie kilka godzin aż kolejny autobus łaskawie przyjedzie jest niedoopisania.
  • ~Hania / 2023-08-26 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Wracali z synem z Przemyślu, maly sytuacje, że pociąg opóznil na godzine, dla tego prosilam kierowcę żeby poczekał 10 minut poky syn przejdzie punkt kontrola. Jeden z kierowcow odmowił, krzyczal, byl bardzo chamowity. Wymienić bilety na czas pózniej czy zwrócic koszty w kasie pani nie chciala, ale autobus jeszcze mał czas do odjazdu. Na strone internetowej zaznaczona cena byla 109 zł za osobe, ja zaplaciła 249 tylko za 2 osobę, i jeszcze za bagaż Pani na kasie poprostu oszukała. Mała oplacony bagaż 2x20 kg, faktycznie bylo 15 kg, kierowec nie chcial ladować bagaż, mówił zeby doplacili jeszcze jemu. Nam udało dojechać do Opole, ale wiec Flixbusem nie będę jechać.
    WadyChamowitość kierowca
  • ~arot / 2023-08-25 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, punktualność kursu to jakaś porażka. Z braku innego połączenia jechałam FlixBusem już 15 razy i za każdym razem był opóźniony od 35 do 119 minut. O zwrocie kasy za bilet, czy jakiejkolwiek przysługującej rekompensacie za hotel, czy nawet podanie czegokolwiek do picia na trasie ponad 300 km nie było mowy. Nie polecam.
    ZaletyBrak.
    WadySame wady. Kierowca gburowaty.
  • ~Mira / 2023-08-25 20:19
    Ocena: 3.25 / 5
    Spóźnienia i brak informacji o nich. I to na stacjach początkowych?! Chat tylko do 20:00, nie ma gdzie sprawdzić co się dzieje z autobusem, który nie przyjechał o czasie.
    ZaletySiatka połączeń i uprzejmi kierowcy
    WadyBrak informacji i kontaktu, spóźnienia notoryczne!
  • ~Ślązak / 2023-08-25 18:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Opóźnienia są podawane na 20min przed odjazdem np. Odjazd 17:00 brak SMS-a czy informacji na maila a o 16:43 na aplikacji czas odjazdu 17:50 po kolejnych 20 min 19:45 i tak można sobie czekać . Najgorsza firma autobusowa w Polsce nie polecam a kierowcy to chamy i buraki !!!
    ZaletyBrak
    WadySyf i malaria
  • ~Norbert / 2023-08-25 16:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie taz korzystałem z tych linii ale standard coraz gorszy z roku na rok. Dziś jadę di Wrocławia i z toalety po prostu śmierdzi na cały autobus. Kilka dni temu wracałem z Wiednia sytuacja podobna tyle ze toaleta nie działała. będę unikał podróży z tum przewoźnikiem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5285
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3247
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 893
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 726
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 361
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4725
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064