Jadę właśnie z Krakowa do Bratysławy. Kierowcy niesympatyczni, wręcz chamscy, jadą jakby wieźli kartofle. Zupełnie niekontaktowi, żaden nie mówił po angielsku. Kilka razy po drodze hamowanie takie, że mało nie straciliśmy zębów.
Pasażer wysiadł na postoju (który po 4 godzinach jazdy trwał 5 minut), żeby kupić napój, a w tym czasie kierowca odjechał nie reagując na nasze wołania. Dopiero po dojściu do kierowcy i zatrzymaniu go na siłę pasażer nas dogonił.
O warunkach w autobusie szkoda gadać... Duchota, klimatyzacja nie działała, fotele w różnych odległościach od siebie, w niektórych rzędach nie sposób było wysiedzieć, całe szczęście, że autobus nie był pełny, to można było się przesiąść.
Przerw na toaletę w podróży nie ma, a toaleta w autobusie nie dość, że niekomfortowa, to z wypadającą klamką.
O opisywanych we Flixbusach gniazdkach, klimatyzacji i komfortowych warunkach można posłuchać chyba tylko w reklamie.
ZaletyNie widzę.
WadyTrafiliśmy na tragicznych kierowców.
Brak klimatyzacji.
Niekomfortowe warunki jazdy na tak długie trasy.
~Pasażer / 2023-08-17 13:21
Ocena: 2.25 / 5
Jechaliśmy z Niemiec do Polski z przesiadką. Jako pierwszy przejazd był w miarę ok, jedynie fotele bardzo niewygodne i kierowca wyciągnął walizki jeszcze przed wyjściem naszym z autokaru (co mogło skończyć się kradzieżą), to drugi to już była porażka. Kierowca jakby jechał za kare, krzyczał na kobiety, autokar przyjechał z opoznieniem, a przeciez to nie jest wina pasażerów! Brak kultury i wychowania, dokładnie byla to linia N20 w dniu 13.08. Bagaże wrzucone byle jak, trzeba było wyciągać walizki innych ludzi i ukladac zeby sie jakoś zmieścic. Po przyjezdzie to samo, zero pomocy ze strony pracowników, ludzie wyciągali bafaze a mieli ich duzo a tu krzyki ze mają je zabierać bo inni chcą wsiąsc do autokaru. Przepraszam ale chyba najpierw LUDZIE MUSZĄ WYSIĄŚĆ I ZABRAĆ BAGAŻE aby inni mogli wsiąść! Kompletnie nie rozumiem reakcji i złego zachowania kierowcy! Patrzcie kogo zatrudniacie, bo jak bedziecie braki chamow bez kultury to beda same negatywne opinie!
~Krystyna / 2023-08-17 09:53
Ocena: 5.00 / 5
BARDZO FAJNI KIEROWCY SZCZEGÓLNIE CI Z UKRAINY BO ZAWSZE MOŻNA SIĘ DOGADAĆ I JECHAĆ ZA LEPSZA CENĘ.
~Kateryna Vereshchaha / 2023-08-16 13:42
Ocena: 1.00 / 5
Chcę złożyć reklamację i zażądać zwrotu pieniędzy. Dzisiaj, 16.08.2023, zostały zakupione 2 bilety. Autobus miał odjechać o 09:15 z Warszawy do Białegostoku. Po czekaniu na autobus przez 45 minut, nigdy nie przyjechał. Bilety wskazują peron 2, dzwoniąc do operatora, ten odpowiedział, że autobus już dawno odjechał z innego peronu pod numerem 4. Ale na peronie 4 nie było autobusu!! Stoimy na peronie od 9:00. Wydałam pieniądze, czas, zostałam z niepełnosprawnym dzieckiem, żeby czekać 5 godzin na następny autobus. Wyjątkowo niezadowolony z usługi, żądam zwrotu pieniędzy za bilety
~Kinga / 2023-08-16 09:58
Ocena: 2.25 / 5
Wykupiłam dwa bilety na podróż z Krakowa do Eindhoven z przesiadką w Dusseldorf. Po przyjeździe na miejsce przesiadki, gdy nastała ustalona godzina autobus, który miał nas zabrać do miejsca docelowego nie dotarł. Po telefonie na infolinię z pytaniem o opóźnienie po 1,5h godziny czekania dostałam informację, iż autobus przejechał, jednak z innym numerem niż dostałam informację, z innym wypisanym kierunkiem docelowym a nawet nie w kolorach typowego flixbusa. Pani na infolinii kazała nam wykupić nowe bilety a za te dostaniemy całościowy zwrot pieniędzy (koszt tych biletów wynosił 560 zł), odejmą nam jedynie 2 euro za administrację. Przelew nie dotarł Po 14 dniach jak nam obiecano, po kontakcie z biurem powiedziano nam zupełnie inny termin NIBY wykonanego przelewu, niż w mailu zaraz po przyjeździe na miejsce docelowe. Aktualnie minęły prawie 2 miesiące a pieniędzy wciąż nie widać, natomiast sama obsługa zamiast potwierdzenia wykonanego przelewu wysyła nam wciąż jakiś numer do kontaktu z bankiem uważając, że to ich wina, iż pieniędzy wciąż nie ma.
ZaletyBram
WadyWysokie ceny, brak obiecanego zwrotu pieniędzy.
~Wakacje / 2023-08-15 21:44
Ocena: 1.00 / 5
Od 9 do 22 w busie z zepsutą klimatyzacją w największy upał osiągający 34 stopnie. Do tego 2h w korkach oczywiscie w samo południe.
Omijać szerokim łukiem !!!
~Radek / 2023-08-15 19:57
Ocena: 1.00 / 5
2 kursy w przeciągu 1 dnia w tym 1 opóźniony o 80 minut, by zdążyć do pracy byłem zmuszony, korzystać z innego środka transportu, drugi nie pojawił się na przystanku o godzinie odjazdu i nie wiadomo było ile jest opóźniony, po raz kolejny byłem zmuszony korzystać z zastępczego środka transportu by zdążyć do pracy. W obu przypadkach flixbus twierdzi że niemożliwy jest zwrot, ponieważ czas opóźnienia był zbyt krótki. Oczywiście mając na uwadze niepewność w oczekiwaniu czy mój kurs w ogóle dojdzie do skutku, zdecydowałem się na inne środki transportu, ale równoznaczne to było ze stratą pieniędzy za bilety w Flixbusie.
Gorąco nie polecam i odradzam korzystania z usług w tej firmie, jeżeli zależy wam na czasie, punktualności i własnych pieniądzach.
Wadypunktualność, spóźnienia
~XD / 2023-08-15 18:31
Ocena: 2.00 / 5
8 godzin podróży bez możliwości zatrzymania się na stacji aby się wypróżnić co to ma być...
WadyMożna by wymieniać i wymieniać
~Kamil / 2023-08-15 18:14
Ocena: 2.25 / 5
Gdy jeździłem flixbusem na krótkich odcinkach to rzadko mnie rozczarowywał natomiast kupiłem bilet do Pragi wraz z partnerką i to był mój ostatni raz gdy kupuje bilet od flixbusa. Miejsca oczywiście losowe mimo wykupienia droższych miejsc gdzie możesz wybrać gdzie siedzisz w autobusie nikt tego nie sprawdza i nie kontroluje poprostu siadasz gdzie chcesz o ile będzie dla ciebie miejsce, oczywiście na stronie wybierasz miejsca w autobusie piętrowym potem okazuje się ze jedziesz autobusem jakimś starym bez niczego w ogóle innym, na początku myśleliśmy ok tak nam się trafiło w jedna stronę ale w 2 było jeszcze gorzej autobus nie ten też jakiś wgl stary , miejsca wykupione nie te każdy siedzi losowo gość standardowo , 0 przystanków a gdy się pytasz czy będzie chociaż 5 min postoju to nie bo autobus jest opóźniony i z Pragi do Łodzi nie będzie się zatrzymywał, kibel standard śmierdzi, duszno no nie wiem czy jest sens dalej wymieniać tak było w jedna i drugą stronę . Płacisz za co innego potem dostajesz co innego i co zrobisz ja poprostu ostatni raz chciałem przyoszczędzić i pojechać flixbusem bo podróż to była tragedia nie spodziewałem się czegos poprostu tak słabego a jedzie się z 8h. Nigdy więcej.
ZaletyCena
Wady-Personel u którego niczego nie rozwiążecie
-śmierdzące kible
-miejsca losowe siadasz tam godz jest wolne, czyli jak jedziecie we dwoje to możecie zapomnieć o siedzeniu razem bo wykupiliście bilet obok siebie tutaj jest prawo dżungli
-pomylone autobusy niby wybieracie miejsca w piętrowym jedziecie jakimś totalnie innym
~Malga / 2023-08-15 17:52
Ocena: 2.75 / 5
Moje zastrzeżenia dotyczą kierowcy, który szarżował z nadmierną prędkością. Wyprzedzał wszystkich, ostro hamował narażając pasażerów na ogromny stres.
WadyNieodpowiedzialny kierowca bez wyobraźni
~Wiesława / 2023-08-15 16:44
Ocena: 5.00 / 5
Dzisiaj podróżowałam razem z 80 letnią mamą linia nr 693320 na odcinku Włocławek- Gdynia. Kierowca mimo naszego spóźnienia poczekał za nami i nie usłyszałyśmy ani jednego niemiłego słowa czy uwagi z tego powodu. Kultura kierowców jak i warunki podróży wspaniałe. Każdy został przywitany jak i pożegnany . Dodatkowo kierowca informuje o prowadzeniu rozmów w ciszy z uwagi na fakt, że autobusem podróżują osoby, które tę podróż rozpoczęły poprzedniej nocy, co pokazuje jak ogromnym szacunkiem i troska darzą kierowcy swoich pasażerów. Toaleta była cały czas dostępna a czystość w autobusie nienaganna.
ZaletyKultura kierowców,
~Marcepan / 2023-08-15 16:23
Ocena: 2.50 / 5
Porażka, człowiek kupuje specjalnie bilety z wyprzedzeniem aby usiąść z partnerem/partnerką lub z przodu autobusu bo ktoś ma chorobę lokomocyjną lub w autobusie piętrowym (dopłaca za te miejsca), a przy wsiadania kierowca informuje ze miejsca są losowe i każdy siedzi gdzie chce (?!!!). Nie polecam FlixBusa!!!
ZaletyWygodne siedzenia(zależy czy jedziesz nowym czy starym autobusem)
WadyMało postojów
Śmierdząca toaleta w autobusie
Czasami podstawią stary autobus który się trzęsie jak diabli
Nie stosowanie się do kupienia miejsc z wyprzedzeniem(!!!)
~KIK / 2023-08-15 11:09
Ocena: 5.00 / 5
Trasa N1390
Kierunek Krakow-Gdynia
Autobus nocny. Trasa długa ale minęła konfortowo. Kierowcy świetni, jazda bez szarpania. Pozdrawiamy kierowcę Daniela i kierowcę Agnieszkę.
~Ika / 2023-08-15 06:29
Ocena: 3.00 / 5
Zapomniałam dodać w poprzedniej opinii, że kierowcy nie informują o długości postojów na dworcach.
WadyKierowcy nie informują o długości postojów na dworcach, a zapytani o to informują niechętnie.
~Ika / 2023-08-15 06:10
Ocena: 3.00 / 5
Flixbus schodzi na psy - kierowcy zamykają toaletę bez żadnej informacji i przez większość drogi nie można skorzystać (kurs z Brna do Gdańska 15 sierpnia 2023 - właśnie teraz????). Cierpienia pasażerów mają gdzieś.
ZaletyDostępność połączeń, przyzwoite ceny, brak opóźnień
WadyZamknięty kibelek w czasie przejazdu !!!
~Mery / 2023-08-14 11:04
Ocena: 1.75 / 5
Podróżuje 30 lat i jeszcze coś takiego mi się nie przytrafiło. Cena zakupionego biletu u kierowcy kosztowała dwa razy tyle co przez internet -naliczają 100% marży. Nie otrzymałam ani paragonu ani biletu. Natomiast kierowca wprowadza w błąd mówiąc, że cena biletu jest taka sama. Po prostu Państwo w Państwie. Więcej nie skorzystam.
Zalety- wyjazd o czasie
- szybki i wygodny dojazd
Wady- Bardzo drogi przejazd
- kierowcy gburowaci
~Grzegorz / 2023-08-13 22:52
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie wylądowałem w Berlinie i na dwie godz. przed planowanym odjazdem autobusu do Wrocławia, dostałem email że przesunięty jest o 3 godz. od tak po prostu. Pal licho jak bym podróżował sam, ale jedziemy 18 osobową grupą. Kpina! Nigdy więcej flixbus.
ZaletyNie ma
WadyWszystko
~Monika / 2023-08-13 12:58
Ocena: 1.50 / 5
Masakra podróż autobusem flixbus z k-c do Bukowiny Tatrzanskiej autobus nr 1363 .Kierowca w Bukowinie Tatrzanskiej otwarł bagażnik i pospieszał mówiąc szybko szybko brac bagaż bo on się spieszy i odjechał ,zostałam bez bagażu bez ubran rzeczy osobistych była tam lornetka co też kosztowała, stałam na przystanku i płakałam nie wiedząc co robic! Przechodzień widząc że płacze powiedzial że mogę wypisać wniosek na ich stronie o zaginiony bagaż i tak zrobilam ,odezwali się do mnie dyspozytor i zaczął mnie zwodzić kazał czekać dzień po dniu bo ma przyjechać autobus i tak czekałam po 3 godziny zamiast zwiedzac siedziałam na przystanku ,kierowca chamski i arogancki nie pozwolił zabrać bagażu spokojnie popatrzeć gdzie jest! Sprawę będę zgłaszać na policję zostałam okradziona, oszukana,a dyspozytorzy bawią się ze mną w ciuciubabke kazać siedziec każdego dnia na przystanku jaz nadjedzie flixbus ,pozwę ich do sadu jednych i drugich za to co mi zrobili!Złodzieje!kierowca jak otwiera bagażnik to nie patrzy kto co bierze każdy może brac co mu się podoba od koloru do wyboru Przecież przewoźnik za to odpowiada tak czy nie .Nie polecam
ZaletyNic
WadyWszystko
~Przemysław / 2023-08-13 12:30
Ocena: 1.00 / 5
Wciskane kitu.... bardzo proszę zmienić sobie czas w zegarkach bo stałem na przystanku i czekałem na autobus trochę dłużej niż te 50 minut i nic nie przyjechało! Jak sprawdzałem gdzie jest mój autobus na aplikacji to o godzinie której miał być odjazd z plyty z Krakowa autokar dopiero opuszczał granice Wrocławia. Jeżeli twierdzicie że wasz autobus dotarł by w godzinę z Wrocławia do Krakowa to gratuluję kadrze zatrudnionych kierowców opci teleportacji i wspulczuje innym uczestnikom drogi i pasażerom bo poruszać się z taką szybkością to strach. Jak bym wiedział że tak szybko porusza się autokar to zaczekał bym i poczuł wiatr we włosach. Szkaoda tylko że nie macie odrobiny przyzwoitości by przyznać się do błędu i jak kolwiek wynagrodzić lub chociaż przeprosić klijeta.
ZaletyBrak
WadyJest ich tak dużo że nie sposób wymienić wszystkie. Naj większą wadą ze wszystkich to traktowanie klijeta jak szmate.
~Winnejgalaktyce / 2023-08-12 21:56
Ocena: 2.25 / 5
Jechałam z osobą towarzyszącą, kilka tygodni wcześniej zarezerwowałyśmy bilety na stronie. Miały być numerowane miejsca, wi-fi i kontakt by podłączyć ładowarkę.
Na miejscu okazało się, że z jednego autobusu, który miał jechać do Amsterdamu zrobiło się dwa, bo 1 był przepełniony i weszłyśmy do tego drugiego, a tam dostajemy informacje od innych pasażerów, że rezerwacje są w tym nie brane pod uwagę, każdy siada tam gdzie jest miejsce. Było bardzo ciasno. Odjeżdżając dostaliśmy tylko jedną informację od kierowcy: „gniazdka do ładowania są tylko trzy lub dwa na przodzie” a wi-fi oczywiście nie ma. Niczego więcej nie wiedziałyśmy nie było żadnej osoby, która by przewodziła tym autokarem, nikt nas o niczym nie informował tak naprawdę skąd jedziemy i gdzie i tak naprawdę to równie dobrze mogliby nas wywieźć w zupełnie innym kierunku gdybysmy się wcześniej nie spytały czy to autokar do Amsterdamu…
Musicie wiedzieć też, że jeździłam już kilkukrotnie autobusami do Amsterdamu lecz zawsze była to firma Sindbad(wiadomo tez miała swoje minusy) ale po takiej jeździe już nigdy nie pojadę autobusem za granicę ;(
ZaletyJadę nim właśnie nie wiem czy dojadę Im scared now