Zaletydobry przewoźnik, korzystamy od lat ????
strona 31 z 156
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~Bea i Iza / 2023-08-21 14:04
Dziękujemy Pani kierowcy za dowiezienie w dn.dzis.21.08.23r. z Kat.do Karwi mej niepełnosprawnej siostry w miłej atmosferze, przy płynnej jeździe i o czasie ???? Pozdrawiamy rodzinnie ???? -
-
~Mała / 2023-08-21 13:48
16 .08.2023 Warszawa-Kąty Rybackie godz 7:30. Kierowca całą drogę palił elektronicznego papierosa. Ok informował że Modlin i Ostróda ale tylko to.
W Elblągu zmieniła go pani kierowca.
Przemiła sympatyczna. Przedstawiła się informowała wcześniej że dojeżdżamy do przystanków.
Powrót 20.08.2023 pani kierowca z Krynicy -niemiła. Darła się na pasażerów wsiadających. W Elblągu zmiana . Kierowca też mruk tylko dwa słowa-Ostroda . Kibel się przypchał więc podjechaliśmy na MOP-4 min postoju dla całego autokaru ludzi na załatwienie potrzeby. Wiadomo że ruszyliśmy po 10 min.
Mam wrażenie że niektórzy kierowcy traktują nas pasażerów jak intruzów -
~maciej / 2023-08-21 12:39
Bolą mnie plecy o samym pomyśle jazdy tym busem, fotel źle wyprofilowany, zgubiony bagaż i niekompetentna obsługa -
~Klaudia / 2023-08-21 09:05
Absurdalne opóźnienie! Brak możliwości wcześniejszego sprawdzenia aktualnego statusu połączenia - brak informacji o opóźnieniu na stronie. Po dotarciu na miejsce wyjazdu okazało się, że autobus jest opóźniony 100 minut, co uniemożliwiło mi dalszą podróż kolejnym połączeniem... Zmuszona byłam szukać po nocy innego środka transportu przez co nawet nie skorzystałam z przejazdu. -
~Nick / 2023-08-21 08:40
Droga Pani Emilio, byłam świadkiem tej sytuacji. Kombinatorstwo się nie opłaca. Bilet był zakupiony na początek podróży nie na tym przystanku, gdzie chciała Pani wsiąść.Chcąc zaoszczędzić pieniadze próbowała Pani, wmówić kierowcy, że autobusu nie było tam o danej porze. Otóż był, to Pani nie było.Kierowca postąpił słusznie, wsiada się tam, gdzie się powinno, ponieważ ceny biletów z różnych przystanków są inne. Jadę właśnie tym Fluxbus. Bardzo miły kierowca. Kulturalny, wszędzie na czas. ZaletyBardzo miły kierowcaWadySame zalety podróży -
~Emilia / 2023-08-21 08:11
Kierowca podjechał z innej strony ulicy niż była wujswietlona, podjechaliśmy 2 przystanki do przodu (zamiast na Warszawa Stadion Narodowy dojechaliśmy do Nowego Dworu Mazowieckiego), kierowca od razu do nas z krzykiem, że nas nie przyjmie i nic go nie interesuje, zamyka nam drzwi przed nosem i odjeżdża :) ZaletyZalet żadnych nie byłoWadyKierowca, kierowca i jeszcze raz kierowca -
~Sanchez / 2023-08-20 15:31
Nie polecam!
Autobus przyjechał cały brudny i zaśmierdzony.
Odjazd wg.rozkladu jazdy miałbyć o 14:55,niestety po upływie dopiero PÓŁ GODZINY ruszyliśmy.WadyBrud,opóźnienie i brak kontaktu do ładowania -
~siksik / 2023-08-20 12:37
Nie przyjechał pomimo kupionych biletów, poczym zniknął z radaru. Wadyegzystencja -
-
~Julian / 2023-08-20 09:28
Seba, a może to Ty jesteś prostak i nie dorosłeś do podróży? ZaletyNowe autaWadyRoszczeniowi pasażerowie, zostawiający syf po sobie -
~Seba / 2023-08-20 03:59
Najgorsza moja decyzja wsiadłem do autobusu i wysiadłem bo nie było na mnie miejsca. ZaletyZero kierowca prostakWadyTylko wady -
~Karyna / 2023-08-19 19:30
Autobus spóźnił się 1,5 godziny. Kierowca jest niemiły i śmieci. Nie polecam! ZaletyŻadnych zaletWadyJednolity -
~Andrew / 2023-08-19 18:41
Dostałem SMS-a z informacją, że autobus będzie opóźniony o pół godziny. Autobus był opóźniony o półtorej godziny. Zarezerwowane miejsca były zajęte. Kierowca był nieuprzejmy. Zdecydowanie nie polecam! Jeśli masz okazję, omijaj tę gównianą firmę! -
~Iza / 2023-08-19 16:01
Na rozkładzie jest napisane, że bilet można kupić u kierowcy, niestety okazało się, że tylko przez aplikację, więc kierowca nas nie zabrał. Czekając na następny autobus przechodziliśmy z jednej strony ulicy na drugą, bo jeden kierowca mówił, że mamy stać tu, a drugi, że na drugiej stronie, co w efekcie spowodowało, że nasz właściwy autobus łapałam na ulicy, bo odjeżdżał nie interesując się, ze jeszcze powinno być dwóch pasażerów. ZaletyWygodny autokar z klimatyzacjąWadyPośpiech kierowców i brak organizacji -
~Em / 2023-08-19 14:07
Z piątku na sobotę jechałam Flixbusem z Opola do Düsseldorf. Na wstępie kierowca powiadomił nas o tym, że każdy ma siadać gdzie jest miejsce, bo zarezerwowane miejsca nie obowiązują z powodu zmiany pojazdu. Informacja oczywiście została raz powiedziana i na każdym kolejnym przystanku większość osób musiała się przesiadać, ponieważ kierowca nie mówił już na kolejnych przystankach o tym fakcie. WadyCiągłe zmiany miejsc poprzez brak informacji. Zarwane oparcia z foteli. -
~Marta / 2023-08-18 23:09
Z soboty na niedzielę jechałam flixbusem, trasa Warszawa - Mrzeżyno. W Bydgoszczy zmienili się kierowcy i się zaczęło...Kierowca wyprzedzał na podwójnej ciągłej przed pasami dla pieszych. Prowadził za kierownicą rozmowę telefoniczną. Nie zrobił żadnej przerwy tłumacząc że, ma opóźnienie przez takich debili jak my. Zatrzymał się na stacji benzynowej po kawę i hot doga dla siebie. Paru pasażerów wysiadło rozprostować nogi. Kierowca zamknął drzwi i odjechał, a ludzie którzy wysiedli biegli za autokarem. Zatrzymał się po tym jak osoby w srodku zaczęły krzyczeć co on wyprawia. Wpuszczając pasażerów krzyczał że, nie zarządził przerwy wyzywając ich. Do jednego pasażera wyskoczył z rękami. Dojechałam 40 min przed czasem do miejsca docelowego. Kiedy weszłam z nim w dyskusję na temat przerwy powiedział że, jak mi coś nie pasuje to może mnie wysadzić. Nawyzywał pasażerów od debili. Był chamski i arogancki. Jechałam z koleżanką i dwójką dzieci (6 i 9lat). Koleżanka napisała dwie skargi które zostały przekazane do działu jakości. Mają 2 tygodnie na rozpatrzenie. Dzwoniąc dzisiaj żeby dowiedzieć się na jakim etapie jest sprawa dowiedziała się że, nie ma przewidzianej rekompensaty i mamy czekać na odpowiedź. Kierowcy narazili nasze bezpieczeństwo. W życiu nie spotkałam się z takim chamstwem. ZaletyBrak -
~Andrzej / 2023-08-18 17:51
Najgorsza firma z jaką miałem nieprzyjemność podróżować. Kierowca nieprzyjemny nie chciał odpowiedzieć na pytanie czy autobus do którego mam się przesiąść zaczeka 15 minut gdyż tym co jadę spóźnił się ponad godzinę. Następny który wynikał z grafiku przejazdu był za 8 godzin. Czyli firma nawaliła a ja mam czekać 8 godzin. Postanowiłem pojechać koleją PKP. Musiałem zapłacić 169 zł dodatkowo. Napisałem reklamację i co odpisują, że zwrócą koszty różnicy biletów. Oczywiście opisuje w skrócie bo zadawali te same pytania po kilka razy. Tak jakby nikt nie czytał ze zrozumieniem czego sprawa dotyczy. Po kilku dniach pieniędzy nie zwrócili opisując sytuację, że nie sponsorują darmowych przejazdów. Banda debili. Bo inaczej ich nie nazwę. Nigdy więcej śmiesznego Flixbusa. Omijać ich szerokim łukiem. Zresztą nie tylko mnie oszukali, przeczytałem opinie ale niestety po fakcie. Tam niczego nie można się dowiedzieć po 16 godzinie. Tylko e maile. A jak się coś stanie na drodze to tylko usiąść i płakać bo zero pomocy z ich strony. Szkoda czasu na rozczulanie się nad tymi oszustami. Zero profesjonalizmu. Może zmienią branże na przewożenie ziemniaków, nie obrażając firm które to robią bo zapewne wykonują to bardziej profesjonalnie. ZaletyZeroWadyCzytaj powyżej -
-
~Magda / 2023-08-18 13:49
Jadę właśnie z Krakowa do Bratysławy. Kierowcy niesympatyczni, wręcz chamscy, jadą jakby wieźli kartofle. Zupełnie niekontaktowi, żaden nie mówił po angielsku. Kilka razy po drodze hamowanie takie, że mało nie straciliśmy zębów.
Pasażer wysiadł na postoju (który po 4 godzinach jazdy trwał 5 minut), żeby kupić napój, a w tym czasie kierowca odjechał nie reagując na nasze wołania. Dopiero po dojściu do kierowcy i zatrzymaniu go na siłę pasażer nas dogonił.
O warunkach w autobusie szkoda gadać... Duchota, klimatyzacja nie działała, fotele w różnych odległościach od siebie, w niektórych rzędach nie sposób było wysiedzieć, całe szczęście, że autobus nie był pełny, to można było się przesiąść.
Przerw na toaletę w podróży nie ma, a toaleta w autobusie nie dość, że niekomfortowa, to z wypadającą klamką.
O opisywanych we Flixbusach gniazdkach, klimatyzacji i komfortowych warunkach można posłuchać chyba tylko w reklamie.ZaletyNie widzę.WadyTrafiliśmy na tragicznych kierowców.
Brak klimatyzacji.
Niekomfortowe warunki jazdy na tak długie trasy. -
~Pasażer / 2023-08-17 13:21
Jechaliśmy z Niemiec do Polski z przesiadką. Jako pierwszy przejazd był w miarę ok, jedynie fotele bardzo niewygodne i kierowca wyciągnął walizki jeszcze przed wyjściem naszym z autokaru (co mogło skończyć się kradzieżą), to drugi to już była porażka. Kierowca jakby jechał za kare, krzyczał na kobiety, autokar przyjechał z opoznieniem, a przeciez to nie jest wina pasażerów! Brak kultury i wychowania, dokładnie byla to linia N20 w dniu 13.08. Bagaże wrzucone byle jak, trzeba było wyciągać walizki innych ludzi i ukladac zeby sie jakoś zmieścic. Po przyjezdzie to samo, zero pomocy ze strony pracowników, ludzie wyciągali bafaze a mieli ich duzo a tu krzyki ze mają je zabierać bo inni chcą wsiąsc do autokaru. Przepraszam ale chyba najpierw LUDZIE MUSZĄ WYSIĄŚĆ I ZABRAĆ BAGAŻE aby inni mogli wsiąść! Kompletnie nie rozumiem reakcji i złego zachowania kierowcy! Patrzcie kogo zatrudniacie, bo jak bedziecie braki chamow bez kultury to beda same negatywne opinie! -
~Krystyna / 2023-08-17 09:53
BARDZO FAJNI KIEROWCY SZCZEGÓLNIE CI Z UKRAINY BO ZAWSZE MOŻNA SIĘ DOGADAĆ I JECHAĆ ZA LEPSZA CENĘ. -
~Kateryna Vereshchaha / 2023-08-16 13:42
Chcę złożyć reklamację i zażądać zwrotu pieniędzy. Dzisiaj, 16.08.2023, zostały zakupione 2 bilety. Autobus miał odjechać o 09:15 z Warszawy do Białegostoku. Po czekaniu na autobus przez 45 minut, nigdy nie przyjechał. Bilety wskazują peron 2, dzwoniąc do operatora, ten odpowiedział, że autobus już dawno odjechał z innego peronu pod numerem 4. Ale na peronie 4 nie było autobusu!! Stoimy na peronie od 9:00. Wydałam pieniądze, czas, zostałam z niepełnosprawnym dzieckiem, żeby czekać 5 godzin na następny autobus. Wyjątkowo niezadowolony z usługi, żądam zwrotu pieniędzy za bilety
strona 31 z 156
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »