Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3419 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marian / 2025-09-29 07:48
    Ocena: 1.00 / 5
    W czwartek 25 września autobus na linii Warszawa zachodnia - Lublin z godz 22:05 opóźnił się o 20 min. Chciałem kupić bilet u kirowcy a ten z uśmiechem powiedział mi że NIE bo autobus już odjechał... Ja mu na to że nie - bo on stoi tu na przystanku, a on mi na to że fizycznie tak ale w systemie już odjechał i nie może mi sprzedać biletu mimo że sa wolne miejsca. Zabrać mnie tez nie moze bo nie mam biletu... dramat!!!
    Zaletybedzie jeździł luźny, ja nigdy wiecej sie nie skusze.
    Wadysystem sprzedazy biletów
  • ~Ola ola / 2025-09-28 21:09
    Ocena: 2.75 / 5
    Jechaliśmy do Zakopanego 27 sierpnia. Kierowca na trasie Lublin Rzeszów bardzo przyjemny. Kulturalny, pomocny, nawet po postoju przeliczył pasażerów. Od Rzeszowa do Zakopanego kierowca tragedia
    Niesympatyczna nieprzyjemne odpowiada pod nosem. W Krakowie przerwa 5 min i odjeżdżał bez nas mimo tego ze wiedział ze w 3 os poszliśmy dod toalety. Matce z 6 letnim dzieckiem wręcz powiedział ze odjedzie jak sie chwilę spóźnia. Byłoby po 1 gwiazdce jednak za kierowcę nr 1 podniosłam ocenę
  • ~Anna / 2025-09-28 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Często podróżuję Flixbusem, jednak nie zawsze jestem usatysfakcjonowana.

    Po pierwsze w tym roku flixbus miał wielkie opóźnienie ok. 1,5 h!!!
    W maju czekałam na opóźniony flixbus na dość pustym dworcu ŁÓDŹ FABRYCZNA w NOCY!!!

    Ostatnio, jadąc z Łodzi do Wrocławia nue było w toalecie wody i mydła. Pan kierowca stwierdził, że trudno. Taki dostał autokar...

    Najczęściej kierowcy są mili i uczynni, ale bywają też sytuację krytyczne :(
    WadyJest dość ciasno. Toaleta pozostawia wiele do życzenia... O opóźnieniach pasażerowie są informowani dopiero od tego roku.
  • ~Monika / 2025-09-28 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dojechałam do Frankfurtu na czas
    A tu niespodzianka autobus odjechal nie poczekał na bilecie miałam przesiadki więc powinni czekać
    Zostalam sama z 5 letnim dzieckiem w nocy na dworcu ....
    Płacz dziecka,zimno...masakra co przeszłyśmy
    Dojechałam na własny koszt do miejsca zamieszkania w PL na 12 powinnam być około 4 fliksbusem,który na mnie nie poczekał
  • ~Joanna / 2025-09-28 10:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Prowadzić autokar nocą to bardzo poważna odpowiedzialność Brawa dla kierowców???? Wracałam trasą N1291 do Krakowa Dziękuję ❤️
    ZaletyNie ma
    WadyNie ma
  • ~Magdalena / 2025-09-27 14:31
    Ocena: 5.00 / 5
    25.09 2025 przystanek Berlin do Łodzi h. 17:45 bardzo mili kierowcy pomocni podroz sama przyjnosc
    ZaletyWygoda wifi
    WadyNie ma żadnych wad
  • ~Joanna / 2025-09-27 14:08
    Ocena: 2.50 / 5
    26.09.2025 autobus jadący na Modlin z Portu Chopin oznaczenie W57. Jeden z obsługujących bardzo opryskliwy. Nie zabrał nas ponieważ jak twierdzi nie ma możliwości zakupu biletu w autobusie, tylko online… spóźnił się, więc takiej możliwości również po uzyskaniu tej informacji nie mieliśmy. Dodam, że w poprzednim kursie tym samym przewoźnikiem zakup biletu na miejscu był możliwy.
  • ~Anna / 2025-09-27 13:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Odjazd Gorzów Wielkopolski do Poznań.
    W dniu 27.09.2025.
    Kurs 1340 .
    Z Gorzów Wielkopolski do Poznań.
    Agresywny podróżny miejsce 5C względem drugiego podróżnego ( 6C)
    Tylko dlatego ,że niechcący kolanem uderzył w tył jego siedzenia ( podróżny spał ,nieświadomy sytuacji)
    Szok!
    Obsluga zareagowała ,natomiast uważam,że ten agresywny podróżny powinien wysiąść na najbliższym przystanku od zdarzenia .
    Dyskomfort podróży oraz poczucia bezpieczeństwa. .
    ZaletySama podróż profesjonalna .
    WadySłabe konsekwencje wobec winnego.
  • ~Barbara / 2025-09-26 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam korzystania z oferty tej firmy przewozowej. Dnia 25.09.2025 zrobiłam rezerwację na trasie Nysa- Polanica Zdój wyjazd o godz. 10.10 .na dzień 26.09.2025 Po godzinie 22 wysłano do mnie e-mail o przełożeniu wyjazdu na ten sam dzień po godzinie 17. Nie pomogły żadne argumenty, że na miejscu muszę być do godziny 12, poradzono mi abym wzięła taryfę. Kiedy troszkę zeszły emocje i zadzwoniłam o anulowanie i zwrot poniesionych kosztów, otrzymałam odpowiedź, że najszybciej w ciągu 6 dni nastąpi zwrot( zaznaczam,że cała wina leży po stronie przewoźnika) . Jeżeli ktoś chce aby przewoźnik decydował o której macie jechać, aby obracał Waszymi pieniędzmi conajmniej przez 6 dni w razie odwołania przejazdu proszę bardzo. Moim zdaniem jest to najgorsza firma przejazdowa z jaką się dotychczas spotkałam
  • ~Peter / 2025-09-25 22:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Co o przejeździe na plus a co do czasu jazdy to minus 100 minut opóźnienia informacja przychodzi 30 minut na czas odjazdu a jak chcesz zmienić na inny to dopłatą bo masz 15 minut do zastanowienia bo jak tego nie zrobisz to potem na aplikacji zostaje ci kupić inny przekaz lub czekanie, pomoc to do 17 godziny to znaczy 0 bo jest 17:30 i co dalej kupować drugi bo co do reklamacji czas trzeba 120 minut musi być autokar spóźnienia chore to ludzie kupują na aplikacji bilety 20 minut przed przyjazdem autokaru i dowiadują się że autokar ma spóźnienie 100 minut i siedzisz i czekasz czy będzie nie tak to powinno wyglądać jedziesz z Wrocławia do Krakowa jesteś na 23:05 a autobus miejski ostatni odjechał 5 minut temu i co dalej taksówka za 50 zł lub na piechotę interes do pozazdroszczenia nie nie minus a więc uważajcie o której jedziecie tanio to by było pociągiem i na czas
  • ~Oki / 2025-09-25 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina opóźnienie ponad godzinne a panowie stoją i palą na dworze
  • ~Agnieszka / 2025-09-24 23:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowcy powinni bardziej się interesować co się dzieje na górnym pokładzie.
    Kurs z Warszawy do Paryża. Para na ostatnim siedzeniu się zabawiała w nocy. Słychać było głośne jęki oraz klapsy.
    ZaletyBrak
    WadyPara uprawiająca seks
  • ~Anna / 2025-09-21 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobusy z dużym opóźnieniem. Często nie zatrzymują się na przystankach.
  • ~Nov / 2025-09-21 07:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Opóźnienia ponad godzinne, kierowcy umywają ręce i nie pomagają przy spóźnieniach przesiadkowych mówiąc, że to nie ich sprawa. Nie potrafią korzystać z GPS i mylą drogi oraz przystanki. Kierowca nie aktualizuje dobrze czasu dotarcia do przystanku różnica jest ponad 10min i prawdopodobnie przez to nie otrzymałam również informacji na e-mail oraz sms z nowym kursem.
    ZaletyCeny są dobre
    WadyOpóźnienia, zachowanie kierowców, nie informowanie o przystankach na które wjeżdżamy, brak pomocy oraz udzielenia informacji.
  • ~Becia / 2025-09-20 13:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam panow z polaczenia warszawa zachodnia - Paryż. Obsługa na najwyższym poziomie zwłaszcza Pan Michał.
  • ~korek / 2025-09-19 22:22
    Ocena: 3.75 / 5
    Podróż z Nevsehir miała trwać ok. 12 h. dlatego liczyliśmy na wygodny autobus z toaletą - jak reklamują na stronie - nie było żadnego dodatkowego miejsca na nogi - fotel poprzedzający opierał mi się o kolana, swojego nie mogłam opuścić z tego samego powodu. Nie było toalety, a ponadto w autobusie śmierdziało papierosami. Na dodatek najpierw otrzymaliśmy informację, że autobus będzie opóźniony o prawie godzinę , to gdy zmieniliśmy z tego powodu kurs na wcześniejszy, po przyjeździe na dworzec okazało się, że ten kurs również będzie opóźniony (tym razem o 20 minut). Także poza ceną ten przewoźnik na trasie Nevsehir - Izmir nie miał nic do zaoferowania. Choć plusiki za bardzo miłą obsługę.
  • ~Andy / 2025-09-19 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydałem 250zł za 2 bilety, kiedy byłem na dworcu autobusowym nie zauważyłem potrzebnego. A kiedy napisałem w pomóc okazało się że autobus już ruszył. Żadnych informacji nie dostałem. W zwrotu pieniędzy odmówili że względu na przypisy firmy.
  • ~mała / 2025-09-17 08:39
    Ocena: 1.25 / 5
    Dzień dobry trochę mi zeszło by napisać swoje zdanie sytuacja miała miejsce ostatniego sierpnia tego roku kupiłam bilet przez apke do Katowic w ostatniej praktycznie chwili -nie było już miejsc w pociągach dlatego kupiłam tu(kurs chyba był do Zakopanego niewiem dokładnie) podróżowałam z małym kotkiem który bez zabezpieczony w transporterze-tak wiem podobno w regulaminie jest zapis że nie nie wolno przewozić zwierząt prócz psa przewodnika niestety w tamtej chwili zwyczajnie nie miałam czasu by go czytać kupiłam wsiadłam bez problemu chociaż kierowca widział transporter na ramieniu nic się nie odezwał ,ruszyliśmy oczywiście jakieś 10 min przed planowanym odjazdem bo przyjechał wcześniej.W pewnym momencie kotek zaczął niespokojnie miauczeć co spowodowało że po pewnym czasie czasie przyszedł kierowca coś tam mi zarzucił i se poszedł spowrotem, nie minęło może 10 min później widzę że gdzieś zjechaliśmy jakby z trasy zatrzymaliśmy i przyszło do mnie obu kierowców i wielką pretensją niepowiem ,,morda,, żeby nie było kazali wysiąść czując presję obu gburów musiałam wysiąść bo straszyli policja a że niepotrzebne mi dodatkowe atrakcje wysiadłam .Po chwili okazało się że wysadzili mnie na jakimś zjeździe gdzie była stacja benzynowa i gdzieś w oddali Kfc I zero możliwości wydostania się stamtąd oddaliłam się od busa w stronę stacji i zwyczajnie pękłam Nie chcecie wiedzieć jak stamtąd się wydostałam do Opola a chciałam Katowice Drodzy kierowcy jeżeli już trafiacie na taką sytuację jak ja miałam więcej empatii i wysadzajcie pasażera w miejscu by mógł jakos ogarnąć i inne polaczenia a nie na jakiejś popidowie pośrodku niczego
    Kij w oko z kasą za bilet udławcie tym 120zl Aczkolwiek ja z ich usług nie skorzystam !! Poprostu brak słów !!
  • ~Agnieszka / 2025-09-16 21:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo sympatyczna podróż :) dnia 16.09.2025 g.6:50 z Katowic do Wrocławia, miałyśmy przyjemność jechać z przesympatycznymi Panami, podróż była tak miła, że zdecydowałyśmy się na powrót g.20:20 do Katowic też w tym towarzystwie. Serdecznie pozdrawiamy Pana Artura i Pana Tomasza (przepraszam za błąd w poprzedniej opinie z imieniem), bardzo dziękujemy za bezpieczną i przyjemną podróż :) Tacy kierowcy to skarb każdej firmy przewozowej.
  • ~Róża / 2025-09-16 21:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Wybrałam się pełna obaw na wycieczkę Flixbusem do Wrocławia. Już w Katowicach zostałam miło zaskoczona serdecznością i kulturą pana Artura i pana Tomasza. Komfort jazdy oraz opieka wymienionych panów sprawiła, że drogę powrotną wybrałam z tym samym składem panów kierowców. Polecam wygodę, oraz obsługę autokaru, natomiast podróżnym życzę opieki Pana Artura i Pana Tomasza
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5637
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3419
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 948
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 742
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 427
Koleje Śląskie
Ocena: 1.58, ilość opinii: 395
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4970
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4633
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4112
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3189