Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3116 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karolina / 2023-09-03 16:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałam 02.09.2023r. Z würzburga do Warszawy. Obsługa miła, wykonuje swoją pracę. Kierowcy informowali, do jakiego miejsca się zbliżamy, ile minut przerwy. Miejsca sporo, nie wiem skąd opinie że bardzo mało miejsca. Po 15h spędzonych w Flix busie nawet nie mam spuchniętych nóg, gdzie 2 lata temu jadąc innym przewoźnikiem zdecydowanie było 2x mniej miejsca. Bagaże wszystkie mam, mimo naczytanych opini. Firmę oceniam za bardzo pozytywna :)
  • ~Maugo / 2023-09-03 10:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Tym razem jedna gwiazda.
    Zwykle podróż jest miła jednak na trasie Wrocław Kraków o godz 9.00 podstEiono śmierdzący i brudny autobus. Stary i bez ręczników papierowych i mydła w toalecie. W toalecie mocno śmierdzi. Masakra. Jestem zawiedziona bo poprzednim razem autobusy zawsze czyste i przyjemne.
    WadyBrak papieru toaletowego lub ręcznika papierowego, brak mydła, nieodkurzony autobus, śmierdzi w toalecie i w całym.autobusie nieprzyjemnie.
  • ~Emi / 2023-09-03 10:08
    Ocena: 4.50 / 5
    Jechałam flixbusem dwa razy. Raz sama z Wrocławia do Szczecina w nocy i byłam zadowolona bo autobus na czas,wygodne miejsca, co zbilalismy się do przestanku to informował kierowca gdzie zaraz będziemy.Drugi raz z całą rodziną na trasie Wrocław -Karpacz i również jestem zadowolona. Autobus opóźniony był tylko 10 min . Reszta bez zmian -wygodnie i przyjemnie.
  • ~Piotrek / 2023-09-03 06:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie informacja "gniazdka", ale gniazdek brak. Autobus opóźniony, bo kierowca kilka razy zgubił trasę i zawracał. Na przesiadkę nie zdążyłem, drugi nie poczekał. Na stronie informacja "flixbus zarezerwuje miejsce w następnym i wyśle na maila", ale nic nie przyszło. Kierowcy nie pozwolili jechać, chociaż było mnóstwo miejsca. Infolinia nie działa, chociaż niby jest 24h. Porażka. Pójdzie skarga do UOKiK
  • ~Katarzyna / 2023-09-03 00:19
    Ocena: 4.00 / 5
    Chciałam bardzo podziękować Panom kierowcom, z którymi jechałyśmy wraz z koleżanka do Berlina z Rzeszowa w środę 30.08.2023r. o godzinie 18:35. Panowie uśmiechnięci, pomocni, bezproblemowi. Podróż z nimi to czysta przyjemność. O takich pracowników trzeba dbać. Wracamy dzisiaj z Berlina i tęsknimy za taką obsługą jak w środę. Prosimy o premię dla panów z trasy Rzeszów-Berlin .
    ????
  • ~Gosia / 2023-09-02 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Flixbus to gówno. Straciłam mnóstwo kasy i nie byłam na wakacjach bo odwołali mi przejazd do Wrocławia więc nie zdążyłam na samolot przez to.
    WadyTylko wady.
  • ~Mirek / 2023-09-01 21:34
    Ocena: 2.75 / 5
    Opóźniony autobus robi mnóstwo nie potrzebnych przystanków z Berlina do Torunia gdzie w sumie opoznie zwiększa się o ponad godzinę. Autobusy wygodne na krótką trasę na dłuższą brak komfort.
  • ~Rafał / 2023-09-01 12:30
    Ocena: 5.00 / 5
    ~Stefania / 2023-08-31 23:27 a to nie wiesz że trzeba pasy zapinać aż palcem trzeba pokazywać?
    WadyPasażerowie
  • ~Stefania / 2023-08-31 23:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja ocena to 1 ponieważ skandalicznym jest zmieniać rezerwację ok godz. 22:00 podczas gdy infolinia czynna jest do 17:00 i nie można poznać powodów zmian. To już 2 raz w ciągu 2 tygodni, jak nie mamy miejsc, za które zapłaciliśmy, albo zmieniają nam na takie, których nie chcieliśmy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak powitania i instrukcji dla pasażerów po ruszeniu busa (tak jak kiedyś było w polskim).
    Brak informowania o przystankach.
    Brak informacji o konieczności zapięcia pasów.
    Ciągła zmiana rezerwacji.
  • ~Grażyna / 2023-08-30 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    My tu piszemy swoje opinie a flixbus ma nas gdzieś. Ważne, że ktoś jedzie, płaci za bilet a reszta się nie liczy. Przy takiej ilości negatywnych opinii i braku reakcji właściciel powinien co najmniej spalić się ze wstydu.
    ZaletyNic
    WadyNic
  • ~Elżbieta / 2023-08-30 14:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak kompetencji i wiedzy w zakresie nakierowania klienta na przystanek.
    Kompletna porażka ! !!!
    ZaletyBrak oszuści !
    WadyBrak kompetencji biura obsługi, za długie komunikaty i
  • ~Grażyna / 2023-08-30 12:09
    Ocena: 3.25 / 5
    W nocy z 6/7 sierpnia jechałam z siostrą z Suwałk do Rygi. Planowy odjazd 2.55. Sms powiadamiający o opóźnieniu 89 minut otrzymałam może 5 minut przed planowym odjazdem. Za późno by wracać do domu więc mimo deszczu i nocy tkwiłyśmy w oczekiwaniu, autobus natomiast pojawił się o 5.20. Kierowca wysiadł i od razu zapalił papierosa, trzymając go w ustach burknął coś w nieznanym nam (nawet znający nic by nie zrozumieli), domyśliłyśmy się,że chodzi o bilet. Ręką pokazał gdzie wsadzić walizki, drugom machnięciem gdzie wsiadać. Miałyśmy wykupione miejsca z przodu, mimo to kazał nam wsiadać środkowymi drzwiami i przepychać się do przodu. Kierowca jadąc non stop trzymał w dłoni telefon komórkowy, odbywał rozmowy, odbierał smsy i mmsy i pisał smsy i wysyłał zdjęcia! Wiózł cały autobus ludzi a prowadził jedną ręką z twarzą w telefonie. Po dojechaniu do Kowna wybełkotał coś niezrozumiale, nie odwracając się do ludzi. Spytałyśmy czy dobrze rozumiemy, że jest przesiadka do innego autobusu, w odpowiedzi machnął ręką w kierunku tego drugiego autobusu. Opóźnienie sięgnęło już ponad 3 godzin, mimo to po przejechaniu pewnej odległości od Kowna już drugi kierowca - zmiennik nagle zatrzymał autobus po czym zaczął odbywać rozmowy telefoniczne, wspominał coś o whatsap i wysłaniu namiaru gdzie się znajdujemy. Po 20 minutach zapytałam w języku rosyjskim dlaczego stoimy, kierowca odwrócony plecami do mnie powiedział, że zapomnieli pasażera i czekają aż dojedzie taksówką. Na co zaczęłam złorzeczyć i po kilku minutach nie doczekawszy się nikogo ruszyli. Do Rygi dojechaliśmy 4 godziny po planowym przyjeździe. I znowu nie pozwolono nam wysiąć przednim wejściem tylko trzeba było się przeciskać do środka. Jestem zniesmaczona brakiem kultury u kierowców, brakiem szacunku dla pasażerów, brakiem kontaktu z pasażerami, żadnego przepraszam, nic. Czyste chamstwo, w postaci o jakiej człowiek dawno zapomniał. Firma zatrudnia kierowców, ale nie obowiązuje ich jak widać żadna kultura i zasady. W drodze powrotnej byli inni kierowcy, ten był konkretny i komunikatywny, natomiast nie spieszył się. Na stacjach paliw i przystankach kupował jedzenie, picie i jadł wtedy kiedy prowadził. No i oczywiście do Suwałk miał pół godziny opóźnienia. Generalnie proponowałabym firmie poprawić jakość usług, opinii negatywnych jest zdecydowana większość niż pozytywnych ale firmie chyba nie zależy na tym.
    WadyZbyt późne powiadamianie o opóźnieniach, chamstwo kierowców, brak komunikacji z pasażerami, brak kultury, brak pilnowania czasu, telefonowanie, smsowanie i jedzenie w trakcie prowadzenia, i niestety opóźnienia na trasie sięgające kilku godzin. Flixbus nie chciał oddać pieniędzy ani też częściowo zrekompensować kosztu biletów bo wg nich - jednak dojechałyśmy.
  • ~kija / 2023-08-29 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści jakich mało. Kursy dalekobieżne wiecznie opóźnione. Co do rozkładu jazdy, to nie wiem, jakie są ich priorytety. 240 minut zapasu, pomiędzy planowym przyjazdem FlixBusa, a zamknięciem bramek lotu, to zdecydowanie za mało. Przy opóźnieniu 130 minut firmy FlixBus wciska kit, że autobus dojechał na miejsce z opóźnieniem 119 minut, co nie uprawnia do zwrotu biletu. Kierowcy, jeżdżą jak szaleni, w dodatku są gburowaci i opryskliwi. Brak poszanowania bagaży ładowanych, a raczej wciskanych na siłę do luków bagażowych. Często dochodzi do uszkodzeń walizek, niestety firma i za to nie bierze odpowiedzialności. Oszuści, oszuści i jeszcze raz oszuści.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~E. / 2023-08-29 19:20
    Ocena: 5.00 / 5
    ja oceniam cały proces bardzo pozytywnie
    system jest prosty w obsłudze, sama podróż (warunki, czas, obsługa) bez zarzutu
    co ważne - istnieje możliwość zmiany rezerwacji (godziny i daty przejazdu) a nawet odwołać w dniu przejazdu z pełnym zwrotem środków - dla mnie super rozwiązanie !!! - doceniam i dziękuję za takie możliwości
  • ~Martyna / 2023-08-29 18:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Wybrałam FlixBus po raz trzeci i ostatni, 3x opóźniony ponad 50 minut. Odradzam podróże latem (czekając na autobus w 30 stopniach), zimną przy temperaturze -10 oraz jesienią w deszczu. Rozmawiając z innymi pasażerami, FlixBus na ciągle opoznienia. Z serca odradzam jak masz coś zaplanowane tego samego dnia, a już wgl jak masz gdzie przesiadkę bo na nią nie zdążysz.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia ciagłe.
  • ~Ewa / 2023-08-29 06:12
    Ocena: 4.75 / 5
    Nigdy nie miałam problemów z Flixbusem zawsze każda podróż się odbyła bez żadnych zastrzeżeń.
    ZaletyCzysto, sympatyczni kierowcy
  • ~A.K. / 2023-08-28 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupując bilet możesz miec tylko pewność, że wydałeś pieniądze, a na pewno nie to, ze pojedziesz tym kursem. Na 2 dni przed planowanym odjazdem dostalam info, ze część mojej trasy zostala zmieniona. Wchodzac na stronę, zobaczylam, że sa miejsca na moj planowany odjazd. Zmiana trasy na ten sam kurs za dopłatą oczywiście. Zarezerwowałam. Na 9 godzin przed odjazdem anulowali mi kompletnie przejazd...skandal!!!...i tylko słowa"przykro nam"....tysiące kilometrow od domu...wykopana z autokaru, bo ktoś zapłacił więcej...tak nie mozna traktować klientów. Na alternatywną trasę otrzymalam voucher, ktory i tak nie pokrył mojego przejazdu i znów musialam dopłacić...za to o stresie i nerwach jaki mi zafundowZali nigdy nie zapomnę. WSZYSTKICH PRZESTRZEGAM, NIE KORZYSTAJCIE Z ICH USŁUG, BO ZOSTANIECIE WYROLOWANI..
    ZaletyŻadnych
    WadySporo, jak w komentarzu
  • ~Paul / 2023-08-28 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie powiadomienie o przesiadce, zła organizacja, nie dopilnowanie ustalonych miejsc mimo ich rezerwacji, nie miła pani obsługująca bilety, ogólnie masakra nie polecam
  • ~Karo / 2023-08-28 19:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Chyba źle trafiacie.. Albo ja wyjątkowo dobrze :-) jechałam z Katowic do Mielna i z powrotem. Panowie kierowcy przesympatyczni, z poczuciem humoru, autobus czysty, gniazdka działały. Bezpieczna, komfortowa jazda. Polecam
    ZaletyKierowcy, czystość autobusu
  • ~NieNawidzeFlixbusa / 2023-08-28 16:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Człowiek chce normalnie podłączyć telefon podczas jazdy niestety ładowarka nie trzyma się gniazdka i trzeba trzymać ładowarkę w ręce. Poziom czystości toalety zostawia dużo do myślenia. Jakoś ceny do jakości nie jest zadowalająca nie polecam !!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5038
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 859
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960