strona 28 z 160
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Dan / 2023-09-25 07:41
Jechaliśmy niedawno z Polski do Chorwacji z przesiadkami. Na każdy autobus zdążyliśmy. Polscy kierowcy super. Czescy i austriaccy mogą być. Kibel jak na festynie. Śmierdzący, ale jak na 15 godzinnej trasie 30 osób idzie siku to jak ma być... Fotele jak na autobus wygodne, gniazdka działały. W autobusie Flix więcej miejsca niż u tzw.partnerów. Dojechaliśmy i wróciliśmy, ludzie oczywiście różni w autobusie. Trzeba mieć mocne nerwy i słuchawki na uszy. -
-
~anika1980 / 2023-09-24 17:56
Piątkowy mój przejazd z Poznania do Warszawy był raczej kiepskim doświadczeniem. Ponad godzinne opóźnienie, bardzo mało miejsca, wręcz klaustrofobicznie, port do ładowania nie działał, klimatyzacja tak mocno chłodziła (nawet po zakręceniu regionalnych wlotów nad głowami), że podróżni pozakładali kurtki i kaptury na głowy. Toaleta mikro bez papieru toaletowego i mydła, za to ohydny zapach wyłaniał się jak z latryny. Ogólnie autokar brudny. Podróż powrotną anulowałam i wybrałam PKP IC. Plus za błyskawiczny zwrot środków. Zaletyszybki przelew zwroty po anulowaniu podróży powrotnejWadycałe mnóstwo -
~Helena / 2023-09-24 16:46
Dziękuję panu kierowcy kursu autobusu
N 1311 z Bielska Białej do Gdańska Hala Oliwia dnia 15.09.23.
Za pomoc, kulturę i miłą obsługę.
Dziękuję firmie flixbus. Bezpiecznie, czysto i szybko. -
~Michael / 2023-09-24 13:10
Kierowcy bez kultury, opóźnienie 1,5godziny z powodu kontroli dokumentów kierowcy....nerwówka, zero wyjaśnień. Coś z dokumentami było nie tak, a gdy pozwolili dalej jechać kierowca był zdenerwowany, przejechał zjazd. Dokumenty i wszystkie papiery kierowców powinny być dopięte na tip top. Nie polecam przejazdów z Flixbusem. I kontakt kierowców z pasażerami na poziomie żadnym. Strach się o cokolwiek pytać. -
~Małgorzata / 2023-09-23 22:40
punktualnośc, komfort jazdy, szybkość i uprzejmość kierowców.Nie mam żadnych zastrzeżeń Zaletykomfort i punktualnośćWadynie zauważone -
~KaTri / 2023-09-22 21:30
Autobus spóźniony, stosunek jakości do ceny to kompletne nieporozumienie. Brak kompetencji kierowców, kompletny brak organizacj, wprowadzali tylko zamieszanie i nerwową atmosferę, co skutkowało 2 godzinnym opóźnieniem i w konsekwencji brak możliwości wysiadania z autobusu na postojach. W ciągu 13 godzinnej podróży można było wysiąść 2 razy ( 5 minut i 2 minuty ) plus postój dla kierowcy 15 minut ale nie można było wysiąść. Autobus niewygodny, czułam się jak bym siedziała na drewnianej ławce, tyle że musiałam to znosić 13 h bez możliwośći rozprostowania kości. Toaleta... brak słów, brud, smród i każdy był zmuszony z niej korzystać. Nigdy więcej... Wstyd! Brać od ludzi tyle pieniędzy i nie oferować za to nic oprócz tego że może uda się dowieźć pasażerów cało. Tragedia... -
~MrrrWhisky / 2023-09-22 18:58
Autobus spóźniony ponad godzinę. Nie polecamy . Kierowcy zatrzymali się na jedzenie i rozmawiali pomimo opoznienia. Dodatkowo jeden z nich prowadził tragiczne. -
~Stały klient / 2023-09-21 10:30
Autobusy punktualnie do tej pory. Rezerwacja przez internet ok. Realizacja ok.
Natomiast niektórzy kierowcy paskudni do cna, Palą papierosy i uprzejmi na moment. A potem to chamstwo.
Dn.21.09.23r.wsiadł w Krakowie w 2B młody człowiek.godz.10.05- odjazd z płyty górnej. Posiadał laptopa itrochę ciasno na siedzeniu wiec się przesiadł do przodu. Kierowca odniósł sie bardzo grubiańsko do niego.Ok.siedzenia droższe, no ale już bez przesady sposób odzywania się do pasażera pozostawia wiele do życzenia...
Kierowcy do szkolenia z zakresu kultury osobistej.ZaletyJeżdżą to zaletaWadyBrak kultury osobistej kierowców. Smród papierosów przed autobusami. Wulgarna mowa między kierowcami -
-
~Domel / 2023-09-21 01:23
Nigdy więcej kłamcy karzą być 30min wcześniej a i tak opóźnienie 88 minut o którym informują w godzinie odjazdu na dodatek bez biletu kasę biorą na lewo Ukraińcy syf już nie pojadę tym przewoźnikiem WadyTylko wady brak zalet -
~Lilo / 2023-09-20 12:22
Z Katowic do Warszawy ,kurs nocny, zmiana zarezerwowanego miejsca z przodu na tył, bez powodu , pewnie komuś pasowało, a ja wybrałam że względu na chorobę lokomocyjną, mimo rezerwacji ...a wnioskuję że można było sprzedac wolne miejsce , a nie to zajęte, w dodatku na kole.Uwazam że to niedopuszczalne. Nie przedaje się czegoś, co zostało sprzedane. Oceniam bardzo negatywnie. ZaletyKupno przez internetWadyZarządzanie miejscem przez niewiadomokogo -
~Maria / 2023-09-20 12:21
Odradzam stanowczo zakupy biletow przez internet lu aplikacje Flixbus. Od sierpnia br staralam sie zakupic bilet na podroz z Warszawy Lotnisko Chopina do Lublina i owszem pieniadze pobieraja ale potwierdzenia rezerwacji czy biletu nigdy nie otrzymalam. Na pierwszy zwrot wplaty musialam czekac 3 tygiodnie dzisiaj sytuacja jest taka sama. Ani billetu ani nawet widoku na mozliwosc jego nabycia. Dzwonilam na inofinie i nikt mi nie moze pomoc. W Polsce niez dziala nic! Powiedziano mi, ze moge kupic bilet u kierowcy. Wracamy do XX wieku? A kierowca polie mi, ze nie ma miejsc ale to nikogo nie obchodzi, problem musze rozwiazac ja sama, mimo ze robilam wszystko aby juz w sierpniu zamowic bilet. Nie dajcie sie nabrac. Nie robcie zamowien przez internet ani przez ich aplikacje.
-
~Mikołaj / 2023-09-19 18:57
Stare babsko z Frankfurta pruło się o miejsce które było przeze mnie wykupione ale ogólnie jak narazie spoko ZaletyKupiłem miejsceWadyZostało mi odebrane jak w 1939 -
~Weronika / 2023-09-19 13:23
Zachowanie kierowców z kursu 1381 to chamstwo, prostactwo i żenada. Traktowanie ludzi jak dzieci na wycieczce szkolnej, głupie teksty, opryskliwe odpowiedzi obcokrajowcom w języku polskim ???? głupie teksty i docinki, otwieranie pełnego łuku bagażowego i niechęć w otworzeniu innego, a na dodatek brak czynnej toalety i lekkie opóźnienie -
~A / 2023-09-19 12:32
Jako komfort jest okay można naładować telefon, jest ubikacja, ale zachowanie się większości kierowców z jakimi jechałam to jest po prostu chamstwo. Tyle w temacie ZaletyCzeste połączeniaWadyZachowanie kierowców, częste opóźnienia -
~Greg / 2023-09-18 22:58
Kurs z Aalborga do Rzeszowa. Nie mam uwag do kierowców, Jazda i kultura bez uwag. Czas przejazdu 18 godzin. Jeden raz kierowcą miał możliwość zatrzymania na tankowanie,wówczas była możliwość skorzystania z toalety na Orlenie. Kibel w autobusie to była porażka. Nie było możliwości spłukać . Każdy kto musiał skorzystać zamykał się w smrodzie i musiał tam wytrzymać. Po wyjściu z kibla ubranie śmierdzało parę minut. To było straszne. Nie wiem czy kiedykolwiek skorzystam z usług flixa. -
~Mateusz / 2023-09-18 21:34
No to ja tak pół na pół po ostatniej przygodzie z nimi. 13.09 N1283 Kraków-Zagrzeb jechało się całkiem miło. Miejscówki zarezerwowane były faktycznie dostępne nie tak jak się tu sporo czyta. Kierowcy mili, uśmiechnięci, bez kaskaderskiej jazdy.
Powrót w dniu dzisiejszym już trochę gorzej, 876 Zagrzeb-Kraków jakiegoś chorwackiego podwykonawcy. Łazienka zepsuta, co trochę postoje i finalnie 30 minut opóźnienia co zafundowało nam bieg z tobołkami na pociąg żeby nie utknąć na noc w Krakowie. Kierowcy Chorwaci, jeden na pytanie o peron odjazdu odwrócił się i poszedł, drugi chociaż umiał pokazać palcem bo widać, że po angielsku trochę rozumiał ale nie za bardzo się tym chwaliłZaletyZdarzają się mili kierowcy i czyste autobusy jeżdżące zgodnie z rozkłademWadyZdarzają się też 13 godzinne trasy bez działającej toalety -
-
~Zbulwersowana. / 2023-09-18 19:37
Dramat dramat dramat.Praga Olsztyn
Kierowca nie do opisania ham poprostu
W trasie autobus się zepsuł kierowca nie udzielał inf zamknął nas w autobusie .parno duszno.nikt nie wiedział co się dzieje.
Nigdy więcej.to jest jakaś porażka.
Ps.kierowcy którzy go zmienili i autobus to człowiek poczuł się bezpiecznie.zero na wszystko.
ZaletyPanowie którzy zmienili tego gbura. -
~Mateusz / 2023-09-18 15:55
Witam Kierowca autobusu straszny ham , siedze na siedzeniu z tylu i wpada w rezonas jakis element tak halasuje ze nie da sie jechac.... porazka -
~Sabina / 2023-09-18 15:41
07.09.2023 jechaliśmy busem N1320 na trasie: Essen - Poznań. Pomimo wykupionych, zapłaconych miejsc, nie udało nam się ich zająć, kiedy zgłosiliśmy to kierowcy, odpowiedział nam że mamy nie robić problemu i zając obojętnie jakie miejsce. Zaznaczę, że takich osób w autobusie było więcej, nawet Pani z małym dzieckiem która wykupiła miejsca obok siebie nie doprosiła się o nie...Na naszych miejscach siedzieli ukraińcy i nie zamierzali ich opuścic a kierowcy mieli to w nosie. W takim razie za co zapłaciliśmy?
Pomimo tego przez 11 godzin które jechaliśmy, w busie śmierdziało z wylanej toalety. Kierowcy śmiali się z tego, narzekali ale żaden z tym nic nie zrobił. Na ich miejscu byłoby mi wstyd wpuścić kogoś do tak śmierdzącego i brudnego autobusu. przez 11 godzin nie dało się skorzystać z toalety !!!! A kiedy na przystanku pasażerowie poszli do toalety publicznej, w tym ja, wcześniej zawiadamiając o tym kierowcę, ten odjechał i złapałam go w ostatniej chwili. To była już gruba przesada. Nie rozumiem, miałam zostać sama gdzieś w Niemczech a on odjechał z moimi bagażami ??!!!
W naszym przypadku cała negatywna opinia jest przez kierowców, dlatego celowo podaje numer busa, trase i datę bo mam nadzieję że ktoś z tym coś zrobi. -
~Xxxxx / 2023-09-18 14:15
Autobus z Berlina do Warszawy opóźniony o 2 godziny!!! I tylko 25 procent refundu??? Kibel śmierdzi.
Beznadziejna firma
strona 28 z 160
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »