Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3396 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sylwia / 2024-08-16 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniają godziny i miejsca przejazdu kilka dni po zakupie biletów...Musiałam na ostatnią chwilę szukać innego środka transportu...
  • ~Mateusz Kujawa / 2024-08-14 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym na relacji Nowy Targ - Świnoujście, kierowca ordynarny, nie schludnie ubrany ( wymiętolona, brudna koszula ) odmówił zabrania wózka do luki bagażowego, od kierowcy wyczuwalna wyraźna woń alkoholu, nie polecam podróży z tym przewoźnikiem!
    ZaletyZALET BRAK!
    WadyPijany kierowca/ordynarny kierowca
  • ~Zielony / 2024-08-14 10:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Wyjazd został odwołany dzień przed, refundacja w ciągu 7 dni, na czacie trzeba było pisać z konsultantem po angielsku. Początkowo zamiast refundacji wysłali mi kolejne bilety. Masakra.
  • ~Michał / 2024-08-14 04:09
    Ocena: 2.75 / 5
    Autobus relacji Kraków - Zakopane (Start: Kraków) : Start opóźniony o 50 min. Wybrałem flixbus, mimo, że jest droższy od innych przewoźników tylko i wyłącznie dlatego, że jest to pierwszy kurs Kraków Zakopane (4:10 rano), prawie godzinne opóźnienie pokrzyżowało plany wyjścia w Tatry
    ZaletyKomfort
    WadyPunktualność
  • ~Jaaj / 2024-08-13 17:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Dziś po raz ostatni jadę tym zielonym gównem. Z Gdańska poraz kolejny odjechałam z ponad godzinnym opóźnieniem. Kurs miał trwać 4,5 godziny a jechał ponad 6. Zgroza.
    Odradzam tego przewoźnika, pisząc reklamę słyszę ,że się tylko starają.
    Pieszy kurs z nimi miałam awaryjny, wylądowaliśmy na parkingu przy S 7, zrobił się straszny problem, nie mieli autobusu zastępczego, czekaliśmy na cokolwiek. Po dotarciu do Elbląga wracałam z mężem na własny koszt do Gdyni. Wspaniały Fikssss nie uznał nam reklamacji , zwrot kosztów za przejazd z Elbląga został nie uznany.
    Tak dbają o klienta, odradzam, przestrzegam, na 8 przejazdów jeden był bez zarzutu,
    ZaletyZielone gówno
    WadyBardziej zielone gówno
  • ~Angelika / 2024-08-12 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus Numer Trasy 1291 Kierunek Munich
    Brak papieru toaletowego w toalecie brudno smierdzaco dla kobiet trudna do skorzystania.. i brak przerwy dla palących

    Za to Autobusy o numerze N1316 Kierunek Chełm i N1326 Kierunek Lyon Czystosc toalet na 5+ obsługa na 6+
  • ~Angelika / 2024-08-12 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus Numer Trasy 1291 Kierunek Munich
    Brak papieru toaletowego w toalecie brudno smierdzaco dla kobiet trudna do skorzystania.. i brak przerwy dla palących

    Za to Autobusy o numerze N1316 Kierunek Chełm i N1326 Kierunek Lyon Czystosc toalet na 5+ obsługa na 6+
  • ~Kamila / 2024-08-11 08:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Popsute siedzenie, popsuta toaleta, nawet zasłonka w oknie rozwalona
    Nigdy więcej już nie pojadę z tą firmą. Ten smród z toalety na długo zostanie w pamięci.
    ZaletyCena
  • ~Alf / 2024-08-10 13:50
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem kierowcą jeżdżącym dla flixa,jak widzę co wyrabiają pasażerowie w czasie podróży to stwierdzam jednoznacznie że 95% tych podróżnych to zwykłe bydło,chamstwo i prostactwo!!!!
  • ~Oszukany / 2024-08-10 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Należy unikać tej firmy. Bilety kupione, odjazd ustalony według rozkładu, po czym na przystanku okazuje się, że opóźnienie. Zdarza się, ale najpierw jedno opóźnienie, potem kolejne. Po dwugodzinnym oczekiwaniu, składamy reklamację. Obsługa reklamacji argumentuje, że nie było takiego opóźnienia i nie przysługuje zwrot za bilety. Oszustwo i żerowanie na kliencie. Z całym przekonaniem nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNekompetencja obsługi, okłamywanie klienta przy reklamacji
  • ~MM / 2024-08-10 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 2.08 br. miałam zakupione 2 bilety na przejazd z Mielna do Ustronia Morskiego o godzinie 11:20. Informacja o opóźnieniu wskazywała godzinę 13. Na przystanku przebywałam do godziny 13:25, po czym zrezygnowałam, bo tak długie opóźnienie pokrzyżowało moje plany.
    Reklamowałam bilet, ponieważ za opóźnienie powyżej 2h przyzługuje zwrot ceny biletu. Dwukrotnie otrzymałam informację , że czas opóźnienia był krótszy, ponieważ autobus przyjechał o 13, co było niezgodne z prawdą. Niestety byłam bezradna wobec kłamliwych informacji osoby rozpatrującej reklamację.
    Bardzo nie polecam firmy.
  • ~Basia / 2024-08-05 19:31
    Ocena: 3.50 / 5
    W dniu 5 sierpnia 2025 podróżowałam z Krakowa do Nowego Sącza, linia nr 1262. Bilet nie był tani, ale kupiłam go ze względu na wygodne podróżowanie, czas podróży oraz co było dla mnie ważne, dostępność do toalety. Tymczasem okazało się,że autobus dojechał na miejsce z pół godzinnym opóźnieniem a toaleta na czas podróży była zamknięta. Nikt nawet nie pofatygował się aby przeprosić pasażerów za powstałą sytuację. Nie tylko ja, ale jak zauważyłam, spora część pasażerów chciała skorzystać z toalety a tu niestety... To po prostu jakichś skandal, a tym bardziej, że linia ta ma dość daleką trasę. Najwidoczniej jednak nikogo to nie obchodziło.
    ZaletyWygodne fotele, dużo przestrzeni na nogi, klimatyzacja, WiFi
    WadyBrak dostępu do toalety, a bilet nie był tani
  • ~Monika / 2024-08-05 14:58
    Ocena: 1.25 / 5
    W przypadku osób niepełnosprawnych totalne dno. Mówią, że autobus będzie niskopodłogowy a przyjeżdża zwykły autokar w żaden sposób nieprzystosowanych do osób na wózku inwalidzkim. I to pomimo kilkukrotnym zapewnieniom telefonicznym. Kompletny brak szacunku i zrozumienia dla osoby niepełnosprawnej że strony osób z biura obsługi klienta i biura ds. osób niepełnosprawnych. Jedyny plus to postawa kierowców którzy okazali zrozumienie, byli chętni do pomocy i życzliwi. (Dziękuję za pomoc kierowcom na trasie katowice-mielno/ mielno-katowice)
  • ~Marcin / 2024-08-04 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewożnik przyjechałem dziś na dworzec podszedł do mnie starszy pań i powiedział że autobus dzisiaj nie jedzie myślałem że dostanę wścielizny miałem być dzisiaj o 23.50 w Poznaniu a będę dopiero jutro o 15.30 .Chciałem wspomnieć że od jutra zaczynam urlop i już mi się świetnie zaczął ,nie polecam tej gównianej firmy omijać dalekim łukiem
    WadyJedno wielkie dno
  • ~MB / 2024-08-04 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom firmy jest żałosny, szkoda czasu i pieniędzy. Kierowcy ignorują pasażerów, sami wychodzą na papierosy zostawiając pasażerów zamkniętych w autobusie. Zostawili na przystanku nas i 4 inne osoby, odjechali z bagażami, i rowerami, postanowili nie czekać i nie zawracać. brak kontaktu i jakiekolwiek informacji co się stanie z naszymi rzeczami. Infolinia nie działa w weekendy ????
    Inny autobus, pomimo zakupionych biletów na rowery przyjechał bez bagażnika i odmówił przewozu rowerów w jakikolwiek inny sposób.
    Innym razem, na trasie Kielce -
    Rzeszów, mimo wykupionego biletu miesiąc wcześniej, autobus sobie po prostu nie przyjechał - ot tak, bez info.
    Niektórzy kierowcy to skrajne wieśniaki i zachowują się jakby robili wielką łaskę że w ogóle jadą, odzywają się jak buce. Z komentarzy widać że zostawianie ludzi na przystankach jest nagminne, ciekawe że innym przewoźnikom się to nie zdarza tak czesto… może informują ludzi czy postój będzie trwał 3 minuty czy 7? Flix nie dotarł jeszcze do tego poziomu kultury.
    ZaletyBrak
    WadyChamscy kierowcy, zalosna firma, zmiany na ostatnią chwilę
  • ~Dorota / 2024-08-03 07:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie korzystajcie z tego przewoźnika!!!! Zmieniono rezerwację godzinę przed wyjazdem o 5 rano!!! na całkiem nową trasę z przesiadką 2 godzinną w innym kraju! Przez co podróż przesunęła się o kilkanaście godzin dłużej. Brak kontaktu z obsługą!!!!! Nigdy więcej nie będę korzystała z flixbusa!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Krzysztof / 2024-08-02 14:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Kurs do Szczawnicy, 6 godzin jazdy. Autokar przyjechał spóźniony prawie godzinę. Całkowite opóźnienie to 2 godziny.
    W środku smród z toalety taki, że nie da się wytrzymać. Wentylacja wyłączona, istny dramat. Kilkugodzinna jazda w smrodzie takim, że trzeba wstrzymywać oddech. Nigdy wcześniej się z czymś takim nie spotkałem.
    Jak ktoś przed nami pochyli oparcie, miejsca zostaje maks dla dziecka -12lat.
    Gniazdka i wifi brak.
    Bilet 180zł

    Powrót: opóźnienie ponad pół godziny, niedziałające wifi, niedziałająca toaleta.
    Dziękuję, nigdy więcej.
  • ~kapulet / 2024-08-02 12:16
    Ocena: 1.50 / 5
    29-go lipca miałem autobus z Gdańska do Radomia z przesiadką w warszawie zachodniej. Nr. rezerwacji: 3178180109. Czas do przesiadki w warszawie zachodniej 2godziny i 50 minut.
    Autobus miał być w warszawie zachodniej o 14.40 ale opóźnił się i przyjechał 15.15 (35 minut). Kurs z warszawy zachodniej do radomia (kierunej Rijeka - stanowisko 11) linia N986 miał się zacząć 17.30. Od 17.20 byłem z córką i jej chłopakiem na stanowisku 11-tym (jest tam rozkład jazdy i informacja Flixbus 17.30 - Rijeka) i czekaliśmy do 17.40. Autobusu nie było. Podszedłem do informacji a pani po rozmowie telefonicznej powiedziała, że autobus już odjechał. Szok... Musieliśmy wracać pociągiem do radomia i ponieść dodatkowe koszty. Zgłosiłem sprawę na czacie strony Flixbus - odmówiono zwrotu pieniędzy. Pani na czacie stwierdziła, że autobus odjechał o 17.35 a ja nie zauważyłem autobusu, 3 osoby nie zauważyły odjeżdżającego autobusu stojąc na stanowisku 11-tym ! Radzę uważać też na rezerwację miejsc w okolicy środka autobusu z toalety smród jak z szamba, może zebrać się na wymioty... Kilka razy co roku w wakacje korzystałem z Flixbus-a to był ostatni raz. Stanowczo odradzam.
  • ~Wojciech / 2024-08-01 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj. 31.07.2024! Autobus Lublin -Warszawa Lontnisko 06:30 nie przyjechal do 07:10 , a moze nawet wcale. Musialem pojechac pociagiem do Warszawy, ledwie zdazylem na samolot. Zadnej Informacji na deorcu autobusowym w Lublinie!!! W podobnej sytuacji znalsxlo sie kilkanadcie innych osob, w tym obcokrajowcy.
  • ~Arek / 2024-07-30 22:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiedyś mój ulubiony przewoźnik. Teraz co przejazd, to problem. Autobus spóźniony godzinę, zero informacji o opóźnieniu, w aplikacji autobus stoi we wsi 100 kilometrów od trasy jaką miał jechać. Potem opóźnienie ponad godzinę, powiadomienie na emailu jest, ale 20 minut przed dojazdem kierowca staje na uboczu i mówi, nie może jechać dalej i trzeba czekać 45 minut na zastępstwo. Porażka i tragedia na wielu poziomach.
    ZaletyCeny (czasem)
    WadyOpóźnienia, problemy, brak komunikacji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5547
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3396
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 936
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 399
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 362
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4902
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4611
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4079
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3157