strona 18 z 154
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~Bogusław / 2023-12-11 00:45
W dniu 10.12.2023 byłem świadkiem jak kierowcy autobusu jadącego do Kopenchagi zostawili na jednym z mop-ów młodą panią. Starając się jej pomóc dogoniłem autobus . Dziewczyna nie usłyszała przeprosin , a ja spotkałem się z wielkim chamstwem. -
-
~Kiero / 2023-12-10 13:52
Do Agnieszki czy Agnieszka, bo z treści wynika, że to facet czytał. Poczytaj regulamin, instrumenty muzyczne to bagaż specjalny, a nie dodatkowy. Reszty nie komentuję, bo to poważne zarzuty i nie mnie to oceniać! ZaletyNowe autaWadyPasażer który zostawia po sobie WC jak chlew! -
~Agnieszka / 2023-12-10 00:27
Opóźnione busy, kierowcy bezczelni - odmawiają przewozu podróżującym z gitarą mimo kupna biletu z opcją z dodatkowym bagażem. Innym razem zostawili mnie w środku nocy obcym mieście, ponieważ moja osoba towarzysząca oblała się kawą!! Kierowcy z następnego busa, który jechał 3 i pół godziny później wzieli łapówke i zabrali nas bez biletów!!!! :o dramat!! Kierowcy nadużywają władzy, są opryskliwi i nie pomocni. Toalety w 95% są nieczynne. Prawda jest taka, że gdyby był jakiś alternatywny przewoźnik to nikt by ich nie wybierał.
-
~Seq / 2023-12-07 19:51
Do mika, woda może była ale zamarzła ;) niestety ZaletyJest okWadyNo czasem się jakieś coś wydarzy -
~Jadwiga / 2023-12-07 12:18
Porażka . Wczoraj jechałam autobusem relacji Ciechocinek Warszawa pierwszy i ostatni raz. W autobusie straszny smród, nie czyszczą toalet po zakończeniu kursu. Autobus przyjechał opóźniony o 35 min. Załoga zamiast najpierw pomóc spakować walizki to zaczęli sprawdzać bilety i nikt nie zainteresował się walizkami. Każdy musiał sam upychać do bagażnika. Jak już wszyscy byli w autobusie nie zważywszy na pasażerów, którzy jeszcze nie znaleźli miejsca, autobus ruszył. Porażka. Nikt nie patrzy na bezpieczeństwo pasażera. -
~Mika / 2023-12-07 09:09
Porazka . Jade pierwszy i ostatni raz. W autobusie smierdzi moczem' wody w toalecie brak. Zaloga obcojęzyczna. podczas podrozy pali papierosy ( kierowca ). Bilet 99 zlotych . Porazka -
~Hanna / 2023-12-04 20:48
To jest jakiś żart. Infolinia mówi jedno, konsultant z aplikacji drugie, aplikacja trzecie, a kierowcy nie wiedzą nic. Nie udało nam się pojechać flixbusem, ponieważ nikt nie wiedział, gdzie jest bus i co się z nim dzieje. Totalny brak szacunku względem klienta. Ponadto, byłam świadkiem sytuacji, kiedy kierowca odjechał, widząc nadbiegającą do autobusu kobietę. Jest to okropne i bezmyślne. A infolinia działająca tylko do godziny 17, mówi sama za siebie. Brak kontaktu, brak informacji, brak szacunku. Będę walczyć o zwrot kosztów biletu. -
~RBN / 2023-12-04 19:02
Nie polecam !!!! Autobus się spóźnił 23min , nie mogłem czekać bo nie zdążyłbym na lotnisko i musiałem pojechać własnym autem , nie zostałem poinformowany o spóźnieniu przez tą firmę i nie chcą oddać za to pieniędzy lub chociaż dodać do wykorzystania na następne przejazdy. Brak szacunku dla klienta i pozostawienie samemu sobie w takiej sytuacji , Pani na czacie jest w stanie napisać tylko ,,przykro mi , jezeli to już wszystkie pytania to proszę ocenić moja pracę po zakończeniu rozmowy ,, . Śmiech na sali , złodzieje po prostu -
-
~Nie polecam / 2023-12-04 12:45
Nie polecam.Oszuści przy kupnie biletu pobierają pieniądze. Autobus w ogóle nie przyjeżdża w skazane miejsce. Gdy się do nich dzwoni na obsługę klienta to kłamią że autobus odjechał wcześniej Tylko o tym nie informują. Nie polecam !!!!!!!! Złodzieje -
~Nie zadowolony pasażer. / 2023-12-03 16:02
Planowany wyjazd weekendowy. Wykupione bilety kupione, autobus opóźniony dwie godz z powodu awarii hamulca.Powrót, ten sam autokar i jeden z kierowców,ujechalismy ok.7 min. i awaria, stoimy ponad 1,15 min. brak informacji, na nasze pytanie co się dzieje, kierowca łamaną polszczyzną odp.czekamy na elektryka. Zima,autobus stoi na poboczu ruchliwej drogi.Brak możliwości kontaktu z przedstawicielami Flixbusa.Obsluga bardzo nie miła obsługa. -
~Rafał / 2023-12-03 14:18
~Lola / 2023-11-26 09:59 takim że wyraźnie pisze być na przystanku 15 minut przed odjazdem -
~Pasanger / 2023-12-02 01:04
Takie mnie naszło...Dlaczego zawsze wszyscy piszą o czymś co było źle ...jeden na sto komentarzy jest na pozytyw ...Nie rozumiem ...Skoro są dobre opinie to gdzie one ??? Zawsze jest źle ??? Zawsze to prawda??? Popatrzcie na siebie bo od tego trzeba zacząć kochani podróżni ZaletyJeżdżę i zawsze jest na okWadyJedynie to że ludzie różni siadają obok ...śmierdzą ,brudzą ,buty zdejmują i czasem ciężko jest fajnie tam siedzieć ...ale jak miejsca są to się przesiadam woziteiel nie widzi -
~Grzegorz / 2023-12-01 21:26
Brak możliwości odwołania rezerwacji z powodu opóźniony kuru o ponad godzinę z możliwością wydłużenia opóźniania.
W formularzu zgłoszenia numer rezerwacji nie działa lub jest zablokowany więc nie można zgłosić zworyu (pomimo iż numer wpisany jest poprawny 10 cyfrowy )
Za przejazd kursem również opóźnionym który przyjechał między czasie z godziny 19 przyjechał o 20.40 więc wsiedliśmy planowo mieliśmy jechać o 20.30 ale za kurs zapłaciliśmy nie 20 x 2 osoby tylko 50x2 osoby ... Infolinia tylko do 16ZaletyŻe w ogóle jeżdżą ?WadyCałkiem sporo -
~Lola / 2023-11-26 09:59
Jakim to trzeba być ujem by odjechac 10 min przed czasem gdzie Czaka 5 osób na jedyny transport o danej godzinie 9:40
A dokładnie Szczecinek KoszalinZaletyŚmiech na saliWadyZenua -
~Pasazer / 2023-11-25 21:46
Trasa z Przemysla do Krakowa Autobus N1338 bardzo nie mili kierowcy, krzyczą na pasażerów, szantarzuja pasażerów wykreślić z listy pasażera. ZaletyBył na czasWadyObsługa -
~Mario / 2023-11-24 21:57
Tak jak pisał ktos wczesniej autobus opozniony o godzine mial przyjechac 17.45, gdy wyszedlem na przystanek o 17.33 autobusu juz mie bylo, a po chwlili przyszla informacja ze bedzie o 17.30. Dno i wodorosty. -
-
~Darya / 2023-11-24 00:59
A ja jechala z Berlinu do Wroclawia. Kierowca z Ukrainy super super. Bez problema zaplacila mniej bez biletu. ZaletyDobzy kierowcy z UkrainyWadyZli kierowcy z Polska -
~Nigdywięcej / 2023-11-23 17:59
notorycznie spóźnione autobusy, po kilkadziesiąt minut (prawie 2h). Informują o tym, na 5 minut przed odjazdem. Nie ma wtedy możliwości anulowania rezerwacji, jak wybierzesz inny środek transportu to jesteś stratny bo za bilet ci nie oddadzą. Odradzam szczerze i nigdy więcej. O kilka razy za dużo. ZaletybrakWadyopóźnienia, brak zwrotu za bilet, nie informowanie na czas o opóźnieniu. -
~F / 2023-11-22 19:58
Nie polecam, korzystam również z konkurencyjnych firm, alw z takim chamstwem kierowcy nigdzie się dotąd nie spotkałam WadyChamstwo -
~Nieznajoma / 2023-11-17 13:19
Linia o numerze N1305 zepsuł się autobus na autostradzie w środku nocy gdzieś w Niemczech po 6 godzinach oczekiwaniu na serwis w autobusie okazało się że serwis autobusu nie naprawi, kolejne 3 godziny oczekiwania na autobus zastępczy. Końcowo w Warszawie opóźnienie wynosiło 12h. ZaletyKierowcy zachowali spokójWadyLudzie nie rozumieją że autobus się zepsuł a kierowcy nie mogą nic zrobić
strona 18 z 154
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »