Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3076 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.84
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Waldemar / 2024-01-03 08:52
    Ocena: 2.50 / 5
    Ceny i oferta zgodne z oczekiwaniami. Niestety autobusy wiecznie sie spóźniają , a buta i arogancja kierowców jest wręcz niewiarygodna. Jeśli jesteście w stanie znaleźć alternatywne poączenie - nie wahajcie się.
    Zaletyspora oferta
    WadyButa, chamstwo , brak poszanowania klienta.
  • ~Wiki / 2024-01-03 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Daję jedną ⭐️, bo nie można dać mniej.
    Przejazd z Katowic do Poznania w dniu 02.01.2024 był najgorszą podróżą mojego życia. Autobus spóźnił się 3 godziny, nie usłyszeliśmy żadnych przeprosin, a wręcz potraktowano wszystkich zniecierpliwionych pasażerów arogancko i z brakiem kultury. Panowie naburmuszeni, jakby to oni na nas czekali, niemili i nieuprzejmi. Zero komunikacji. Jazda bardzo gwałtowna i czasami niebezpieczna. Zapewniają, podczas podróży, możliwość ładowania urządzeń mobilnych, gdzie mija się to z prawdą. Prąd, przez całą dwunastogodzinną podróż w jedną i w drugą stronę, był niedostępny w żadnym gniazdku i tym sposobem narażono naszych bliskich na stres i lęk. Wody w toalecie nie było - wyobraźcie sobie co tam było - oczywiście postój na stacji w celu skorzystania z cywilizowanej toalety był niemożliwy. Nie polecam. Na pewno nie skorzystam więcej z usług tej pseudo firmy.
  • ~Sprawiedliwy / 2024-01-02 19:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Złodziejstwo spóźnia sie któryś raz i problem maja by zwrócili pieniążki ktore zapłaciłem
    ZaletyBrak
    WadySyf w kiblu fotele czesto brudne
  • ~Jujujuj / 2024-01-01 18:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Trasa z Warszawy do Zakopanego 31.12 o 23:59
    Na samym końcu autobusu siedziała para która po prostu uprawiała seks.
    Odgłosy dochodziły do mojego miejsca a było to miejsce 7A.
    Poszedłem do pary i zwróciłem uwagę lecz tylko spojrzeli i się uśmiechnęli. Po chwili znowu to samo.
    Podszedłem do dwóch kierowców i powiedziałem co się tam wyprawia, lecz w odpowiedzi usłyszałem że oni nic nie słyszą żebym nie szukał sobie problemów….
    Po czasie usłyszałem jak chłopak skończył to już odetchnąłem z ulgą.
    Skarga napisana do Flixbusa w sprawie braku reakcji kierowcy.
    ZaletySzybkie połączenie
    WadyPara uprawiająca seks na tylnych fotelach
    Kierowcy którzy zlekceważyli moją prośbę aby uspokoili parę
  • ~Slawek 47 / 2023-12-30 11:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałem nieprzyjemność zarezerwowac bilet na kurs pomiedzy Berlinem a Szczecinem. Kierowca odjechal przed czasem i nawet moja interwencja na bramce wyjazdowej nie dala efektu. Następnym razem wole isc pieszo niz z nimi. Obsluga ponizej jakichkolwiek ocen. Ludzie, lepiej doplacic niz jechac z nimi. Jezdzilem jakis czas spotadycznie i to nie pierwsza taka sytuacja. Odpuszczalem, ale teraz im tego nie odpuszcze!
    ZaletyŻadnych.
    WadyKierowcy
  • ~Zygmunt / 2023-12-28 20:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem nie zadowolony z przejazdu tymi liniami z uwagi , że jechałem na trasie Nysa - Zakopane z przesiadką w Katowicach w dniu 23.12.2023 , na wstępie w Nysie było już opóźnienie ok 50 minut a na trasie opóźnienie wzrosło do około 100 minut i gdy przyjechaliśmy do Katowic o około 15:36 to autobus na którym mieliśmy wyruszyć w dalszą drogę do Zakopanego już odjechał (planowany wyjazd 15:35) nie czekając na Nas pomimo posiadania Nas na liście pasażerów i pozostaliśmy bez jakiejkolwiek pomocy aby udać się w dalszą drogę. Następnie gdy wracaliśmy w drogę powrotną W dniu 26.12.2023 z Zakopanego do Nysy z przesiadką w Katowicach i po przyjechaniu do Katowic mieliśmy przesiąść o godz13:35 .Po oczekiwaniu około godziny uzyskaliśmy informację że autobus w kierunku Nysy został odwołany i znowu bez żadnej pomocy przewoźnika na własną rękę musieliśmy organizować sobie transport do Nysy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakiej kolwiek łączności między autokarami ,oraz synchronizacji na trasach gdzie trzeba się przesiadać tzw.wachadlo.Brak kontaktu telefonicznego z fliksbusem w weekendy i święta.
  • ~Jony / 2023-12-28 16:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobus przystaje w Kłodzku tylko na jednym przystanku i to daleko od dworca PKS . Autobus jest w Kłodzku po 17.00 , na dworze ciemno, kierowca nie informuje jaka aktualnie miejscowość. W autobusie ciasnota, Autobus opóźniony. Dla starszego człowieka była to trudna podróż. Polecam FLIXbus tylko w ostateczności.
  • ~I / 2023-12-27 18:01
    Ocena: 2.50 / 5
    NIE POLECAM!! Autobus spóźniony o godzinę. Na infolinii nic nie wiedzą. Mówią, że wyślą informacje i nic nie robią. W skrócie: godzina czekania na mrozie bez informacji, czy autobus w ogóle przyjedzie. Tragedia.
    ZaletyŻadnych
    WadySpóźnienia
  • ~Kiero / 2023-12-26 20:39
    Ocena: 4.75 / 5
    Do Wojtka. Skoro według Ciebie kierowcy, którzy zgodnie z przepisami szanując swoją pracę nie zabrali pasażerów to chany,cto Ty kim jesteś, prostakiem?
    ZaletyNowe auta
    WadyRoszczeniowi pasażerowie nie czytający regulaminów
  • ~Wojciech / 2023-12-26 11:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Polskie chamy mimo miejsca w autobusie kierowca nie jest w stanie zabrac pasazera wczesniejszym kursem . Wiemy jak ciezko dograc podroz . Nigdy mi sie to nie zdarzylo z national express megabus follow me itc .mogla by byc skromna doplata ale dla nich pasarzer to po prost frajer nigdy wiecej !!!
  • ~Justyna / 2023-12-26 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa stuttgart- Łódź, 23.12.2023. Smród, bród,ubóstwo. Z toalety nie dało rady skorzystać ponieważ była przepelniona moczem , który wylewały się na zewnątrz. Nie zatrzymał się ani razu na dłuższy postój. Walizki samemu się wkłada i wyjmuje z luku bagażowego. Poprostu masakra.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Hela / 2023-12-25 07:01
    Ocena: 3.75 / 5
    Mimo wykupionego konkretnego miejsca (+7 c 2 pln) kierowca kazał poszukać innego p9niewaz jakąś osobą sobie drzemkę ucieka na 2 n8ejscach zarezerwowanych orzesw mnie. Kier8wcy tylko po r8syjsku mówią w Polsce na polskiej trasie!!! Dw8e Panie z Ukrainy, pasażerski podczas podr8zy urządzamy bojke z tatganiem za włosy. Gdyby nie to że Neobus w Sweieta nie kursuje na tym odcinku, bo gdybym nie zdecydowała ma każde Flixbus. Już miałam kilka ni3bezpuecznych sytuacji na drogach.
    ZaletyKomfort w autobusie. Duża przestrzeń na nogi
    WadyNiebezpieczeństwo podróży, kierowcy wyjątkowo niegrzeczni. Przenoszą do Polski swoje źle nawyki.
  • ~Gosia / 2023-12-22 13:01
    Ocena: 2.00 / 5
    W ostatnim czasie korzystałam z usług Flixbusa i raz w ogóle nie podstawili autobusu, a drugi raz autobus przyjechał spóźniony o ponad pół godziny i w trasie spóźnienie jeszcze bardziej zwiększył. W obu przypadkach "rozwaliło" mi to plany i uniemożliwiło realizację kilku spraw w mieście, do którego w tym celu jechałam. Składałam reklamacje, ale trafiłam na beton - najwyraźniej mają odgórny nakaz odrzucania reklamacji, bo idą w zaparte, powołując się na najbardziej bzdurne i nieadekwatne do sytuacji "przepisy". W odpowiedzi na jedną z moich reklamacji odpisali mi, że autobus spóźnił się o mniej niż 120 minut, więc de facto wszystko jest OK; w drugiej reklamacji - że bilet został przerezerwowany i wykorzystany na kolejny kurs i że byłam na nim obecna. A co miałam zrobić? Warowałam na dworcu, na wyznaczonym stanowisku przez 1 godzinę i 20 minut, bo wtedy był kolejny autobus, który zatrzymywał się w mieście, do którego jechałam. Straciłam czas, tak jak inni pasażerowie czekałam "w zawieszeniu", bo Flixbus olał sprawę i w końcu skorzystałam z kolejnego kursu - a Flixbus łaskawie pozwolił mi jechać na tym samym bilecie (wykupionym na autobus, którego nie podstawił). Zatem nawet nie ja przebukowałam bilet, ale oni sami, co nie przeszkadza im brnąć w kłamstwo. Żadne argumenty, prośby o rekompensatę do nich nie docierają. Mają wywalone na wszystko i traktują klienta jak niepełnosprawnego umysłowo. Jeśli chcecie/musicie dojechać gdzieś na czas, radzę Flixbusa omijać szerokim łukiem, bo albo nie dojedziecie w ogóle (bo nie podstawią autobusu), albo dojedziecie z dużym spóźnieniem. Ta firma i jej podejście do klienta to jeden wielki niesmaczny żart. W mojej osobie klienta stracili i po zamieszczonych tu komentarzach widzę/wnioskuję, że nie tylko we mnie.
    Zaletynie widzę
    Wadylekceważenie klienta, niepodstawiania autobusów i niepunktualność / duże spóźnienia i negatywne rozpatrzenie zgłoszonych z tego powodu reklamacji
  • ~Anna / 2023-12-18 20:05
    Ocena: 4.00 / 5
    Dzisiaj 18.12.2023 kurs z godziny 7:45 jechałam z Warszawy do Elbląga. Kierowca od początku miły dla pasażerów, pomagał w znalezieniu swoich rezerwacji. Pan porozumiewał się w języku polskim, angielskim i rosyjskim - wielki plus. Autobus nie przeładowany, klimatyzacja umożliwiająca swobodne oddychanie i komfort.
    Niestety nie zawsze tak jest jeśli chodzi o tego przewoźnika..rok temu jechałam prawie w tym samym czasie na święta do domu. Pomine kwestie rozmów kierowców o prywatnych sprawach..w autobusie totalny zaduch, gorąco. Po mojej prośbie skierowanej do kierowcy ogrzewanie zostało wyłączone tylko na chwilę a za moment znów ten sam - ukrop. Usłyszałam że klimatyzacja jest zepsuta i działa tylko ogrzewanie..
    ZaletyCzęste kursy
    WadyBrak zwrotu wpłaconych pieniędzy za niewykorzystane bilety
  • ~Krótko ostrzyżony blondyn / 2023-12-17 20:00
    Ocena: 5.00 / 5
    AV hahaha cicha rozmowa to była jak zaproponowałem alternatywę zmiany środka transportu na najbliższym parkingu koleżanka mogła się wyspać a Pani poczytać książkę , jeśli chodzi o przekleństwa których nie było proponował bym Pani leki lub specjalistę , a jak pieszy wchodzi pod autobus na czerwonym to mam rozłożyć mu czerwony dywan a Pani przez hamowanie ma mieć nowa twarz trochę pomyslunku dopiero kogoś oceniać proponuje . Komunikacja zbiorowa to nie kawiarnia ani budka telefoniczna była nawet swojego czasu kampania społeczna lecz do tego ciemnogrodu już nic nie dociera oczywiście jest jeszcze jakiś procent normalnych ludzi .
    ZaletyZ kulturą i uśmiechem wszystko się da
    WadyLudzie
  • ~Oleksksii Zavada / 2023-12-16 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    16.12.2023. Gdynia-Warszawa o godzinie 13.40. bilet został zakupiony za dodatkową opłatą w pierwszym rzędzie z panoramicznym widokiem z przodu. Podczas wsiadania kierowca nie chciał mnie wpuścić na miejsce i zasugerował, żebym usiadł gdzieś z tyłu. po kłótni zająłem swoje miejsce. W trakcie podróży kierowca ponownie próbował mnie przemienić, po czym po prostu zasłonił przednią szybę firanką. Byłem zszokowany! Swoją drogą, kiedy zapytałem kierowcę, dlaczego autobus odjechał z pierwszej stacji 20 minut później, kierowca po prostu zaczął być niegrzeczny, tak jak przez całą drogę. Podsumowując mogę powiedzieć, że ta firma zatrudnia tylko najgorszych kierowców.
    ZaletyNie znalazłem
    WadyKierowcy
  • ~Pasażer relacji Katowice Francja / 2023-12-16 22:37
    Ocena: 1.25 / 5
    Beznadzieja
    Niedopilnowanie bagażu, który został skradziony!!
    Opryskliwość kierowców,jak by byli za karę w pracy
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie mozliwe
  • ~AV / 2023-12-15 16:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowca autobusu Lublin - Rzeszów, odjazd z Lublina 13.25 w dniu 15.12.2022, niewysoki blondyn z bardzo krótko obciętymi włosami najpierw przeklinał w naszej obecności a potem wyładował swoją złość na nas. Nie podobała mu się normalna rozmowa przyciszonym głosem, zagroził, że zaraz się zatrzyma i nas wyrzuci. Czy tak wyglądają we Flix busie standardy obslugi? W Rzeszowie zatrzymał się na pasach i jeszcze zatrąbił na pieszego, ktory w końcu nie wiedzial czy może w ogóle przejść. Pracodawca powinien się zastanowić czy ten kierowca nie potrzebuje specjalistycznej konsultacji.
  • ~Ruda / 2023-12-13 02:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Na dzień 09.12.2023 miałam wkupione 7 biletów w dwie strony na przejazd Sieradza-Wrocławia oraz Wrocław- Sieradz. 20 minut przed planowanym odjazdem jak już wszyscy zebraliśmy się na dworcu czekając na przyjazd filxbusa chciałam pobrać bilety. A ku mojemu zaskoczeniu okazało się że moja rezerwacja została anulowana 2godziny wcześniej. Tylko e-maila wysłali gdzie przy zakupie biletów podajemy również numer telefonu. Moim zdaniem taka informacja powinna być wysłana SMS bądź telefonicznie bo nie każdy tak wcześnie rano w momencie gdy szykuje się na wyjazd ma czas na przeglądanie poczty. Jedynie co mogę ocenić na plus to fakt że po anulacji biletów na stronie po kilku godzinach otrzymałam zwrot pełnej kwoty
  • ~Kiero / 2023-12-11 15:59
    Ocena: 4.75 / 5
    Boguś, nie kierowcy zostawili, tylko Pani została mimo, że przerwa się skończyła. Chwała Ci, że pomogłeś niesfornej pasażerce!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4949
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3076
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 345
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 307
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902